abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56441734
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:13:54 #2
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_56441856
de spannende vraag is (als bovenstaande waar is): is een door verborgen camera opgenomen 'betekentenis' ook rechtsgeldig?
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_56441878
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:13 schreef evert het volgende:
de spannende vraag is (als bovenstaande waar is): is een door verborgen camera opgenomen 'betekentenis' ook rechtsgeldig?
Denk omdat justitie het niet gedaan heeft , maar een verslaggever dat het wel geldig is.
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:16:18 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56441912
Mooie openingspost, moet ik nog een banner maken ?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:20:32 #5
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_56442030
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Denk omdat justitie het niet gedaan heeft , maar een verslaggever dat het wel geldig is.
maar zolang er geen lijk is, is niet bewezen dat ze niet meer leeft.....
wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:23:16 #6
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_56442090
Peter R. gaat voor wereld alleenheerschappij !!!!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_56442121
Mocht..ik zeg..mocht Joran in beeld zeggen dat ie 't heeft gedaan dan komt ie waarschijnlijk wel weer vrij door een vormfout.
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:26:59 #8
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_56442169
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Dat is volgens mij rechtgeldig omdat een van de partijen wist dat er gefilmd werd. Volgens mij bestaat zo'n regel in ieder geval in het Nederlandse rechtssysteem.
pi_56442224
Ik denk dat deze hele actie ( het opzettelijk "vaag" doen, en het niets zeggen tot zondag ) een ander doel dient;

Zou het niet kunnen dat Peter sterke aanwijzigingen heeft dat een bepaald persoon het heeft gedaan, en hij deze persoon door deze actie tot iets doms wil verleiden zodat hij die persoon op zondag kan ontmaskeren??

[ Bericht 0% gewijzigd door LordNemesis op 31-01-2008 20:34:48 ]
Stargate SG-1 en Stargate Atlantis fan.
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:29:52 #10
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56442241
tvp
Morgen of overmorgen komt er wel meer naar buiten, kan niet anders.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:31:38 #11
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_56442268
De Vries is wel erg zeker van zijn zaak, dus denk dat ie idd erg dichtbij de oplossing zit.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_56442320
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:29 schreef LordNemesis het volgende:
Ik denk dat deze hele actie ( het opzettelijk "vaag" doen, en het niets zeggen tot zondag ) een ander doel dient;
Zou het niet kunnen dat Peter sterke aanwijzigingen heeft dat een bepaald persoon het heeft gedaan, en hij deze persoon door deze actie tot iets stoms wil verleiden zodat hij die persoon op zondag kan ontmaskeren??
Ik sluit niks uit maar dat betekent dan wel dat hij een oscar verdiend voor zijn "traantje" bij sbs om kwart over zes, het leek er echt op of hij het een beetje te kwaad kreeg... Het zou ook zo maar kunnen dat noch Joran, nog zijn vrienden er iets mee te maken hebben, ik ben in ieder geval benieuwd, ook of hij boer zoekt vrouw verslaat qua kijkcijfers zondag
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_56442336
Alles goed en wel, maar als hij de bekentenis weer intrekt heeft het OM misschien weer geen poot om op te staan. Die Joran kan net zo goed opeens gaan beweren, dat hij het gezeur van de persoon aan wie hij de 'bekentenis' heeft gedaan zat was en daarom maar een verhaaltje heeft verzonnen. Het is geen bekentenis bij een verhoor van justitie (die ook net zo goed weer ingetrokken kan worden).

Iemand die het hier niet mee eens is?

Misschien is het zelfs wel zo dat Joran via een goede advocaat de uitzending kan tegenhouden.
pi_56442379
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:33 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

Ik sluit niks uit maar dat betekent dan wel dat hij een oscar verdiend voor zijn "traantje" bij sbs om kwart over zes, het leek er echt op of hij het een beetje te kwaad kreeg... Het zou ook zo maar kunnen dat noch Joran, nog zijn vrienden er iets mee te maken hebben, ik ben in ieder geval benieuwd, ook of hij boer zoekt vrouw verslaat qua kijkcijfers zondag
Boer zoekt Vrouw is om 10 uur al afgelopen dacht ik. De uitzending van Peter begint pas om 10 uur bij SBS volgens mij.
pi_56442390
Godver, ik bedenk me net dat ik zondag in Maastricht zit !
pi_56442422
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:37 schreef NED het volgende:
Godver, ik bedenk me net dat ik zondag in Maastricht zit !
Ik denk dat ze in Maastricht ook wel TV hebben hoor
pi_56442473
Jeetje ik weet niet wat ik hoorde toen ik RTL Boulevard wilde gaan kijken! nooit gedacht dat de Holloway zaak opgelost kon worden. Ben echt benieuwd wat er ECHT onthuld wordt. Misschien een stomme vraag maarre..als Justitie al op de hoogte van wat Peter .R .De Vries heeft ontdekt en Joran heeft Nathalie vermoord dan moeten ze Joran toch al hebben opgepakt?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 januari 2008 @ 20:40:56 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56442483
Peter R
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56442537
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:38 schreef LordNemesis het volgende:

[..]

Ik denk dat ze in Maastricht ook wel TV hebben hoor
Ik bedoelde eik meer dat ik zondag in Maastricht carnaval aan het vieren ben en dus geen tv tot mn beschikking heb
(en als ik dat wel had, dat ik het dan toch niet zou kunnen volgen vanwege teveel bier enzo )
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:43:16 #20
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56442548
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_56442569
quote:
maarre..als Justitie al op de hoogte van wat Peter .R .De Vries heeft ontdekt en Joran heeft Nathalie vermoord dan moeten ze Joran toch al hebben opgepakt?
En wie zegt dat dat niet zo is? Ze hebben niet gezegd dat ze hem (of iemand anders) hebben opgepakt, maar dat wil nog niet zeggen dat ze dat ook niet gedaan hebben
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:44:24 #22
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_56442582
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:42 schreef NED het volgende:

[..]

Ik bedoelde eik meer dat ik zondag in Maastricht carnaval aan het vieren ben en dus geen tv tot mn beschikking heb
(en als ik dat wel had, dat ik het dan toch niet zou kunnen volgen vanwege teveel bier enzo )
Teveel bier bestaat niet.
pi_56442604
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:43 schreef NED het volgende:

[..]

En wie zegt dat dat niet zo is? Ze hebben niet gezegd dat ze hem (of iemand anders) hebben opgepakt, maar dat wil nog niet zeggen dat ze dat ook niet gedaan hebben
zou dat dan al niet naar buiten zijn gekomen?
pi_56442610
Ik moet het nog maar zien.
pi_56442700
Peter r de Vries moet dit bewijs al veel eerder hebben gehad!
Peter r de Vries heeft Joran in de uitzending van Pauw en Witteman niet geconfronteerd met zijn bewijs.
Immers Joran is al sinds die uitzending niet meer op Aruba geweest.
Ik verwacht dan ook dat Peter r de Vries as zondag met een nieuwe methode nog niet nader onderzochte manier van de verdwijning komt.
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:49:35 #26
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_56442725
tvp natuurlijk.
A.F.C. Ajax
pi_56442736
Ik ben zeer benieuwd. Tvp.
Een signature is spang man.
pi_56442765
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:34 schreef Perecules het volgende:
Alles goed en wel, maar als hij de bekentenis weer intrekt heeft het OM misschien weer geen poot om op te staan. Die Joran kan net zo goed opeens gaan beweren, dat hij het gezeur van de persoon aan wie hij de 'bekentenis' heeft gedaan zat was en daarom maar een verhaaltje heeft verzonnen. Het is geen bekentenis bij een verhoor van justitie (die ook net zo goed weer ingetrokken kan worden).

Iemand die het hier niet mee eens is?

Misschien is het zelfs wel zo dat Joran via een goede advocaat de uitzending kan tegenhouden.
Het ligt eraan hoe de beelden eruit zien, op welke manier het verteld wordt en of van der Sloot er bijvoorbeeld mee weg kan komen door te zeggen dat het als grap bedoeld was. En of er bepaalde details besproken zijn. De familie heeft tot nu toe alles uit de kast getrokken om de onschuld van Joran te bewijzen, dus daar zullen ze ook nu mee doorgaan. Tegenhouden van de uitzending lijkt me in elk geval geen slimme zet.
pi_56442808
Zolang de bekentenis niet onder eede is gaat Joran vrijuit.

Maar dit geeft justitie wel nieuwe aanknopingspunten.

Als het lijk dan nog niet wordt gevonden dan voorzie ik geen problemen voor dhr. van der Sloot.
pi_56442835
Als Joran van der Sloot inmiddels is opgepakt dan blijft dat niet tot zondagavond geheim hoor.Als Deepak en Satisch de daders zijn of wie dan ook dan kan men dat ook niet tot zondagavond geheim houden, zoiets lekt geheid uit. Dus we kunnen ook er even van uitgaan dat Nathalie niet is vermoord maar verongelukt is of weggelopen.Misschien heeft Peter wel opnames van mensen die weten dat Nathalee ergens ondergedoken zit ofzo.
pi_56442848
Volgens mij kijkt heel nederland zondag. SBS zal tevreden zijn met de kijkcijfers en peter krijgt een loonsverhoging. Ik wil best 200 reclames kijken als ze maar niet van jamba zijn.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_56442935
Ik vind het maar verdacht. Die screenshot ook, ik zie nergens een url ofzo.
pi_56443031
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:54 schreef Saphia het volgende:
Als Joran van der Sloot inmiddels is opgepakt dan blijft dat niet tot zondagavond geheim hoor.Als Deepak en Satisch de daders zijn of wie dan ook dan kan men dat ook niet tot zondagavond geheim houden, zoiets lekt geheid uit. Dus we kunnen ook er even van uitgaan dat Nathalie niet is vermoord maar verongelukt is of weggelopen.Misschien heeft Peter wel opnames van mensen die weten dat Nathalee ergens ondergedoken zit ofzo.
Ach hij kan geen kant op en ik denk dat justitie, nu ze van der Sloot voor de derde keer gaan arresteren het dit keer goed wil aanpakken en geen fouten wil maken.
pi_56443179
Peter R heeft de ZAAK opgelost, niet de MOORD.

Klinkt veelbelovend, dit werd later nog wat verder genuanceerd omdat het toen opeens 'slechts' ging om nieuwe aanwijzigingen die aan justitie voorgelegd zijn.

Laat de speculaties voor de komende 3 dagen maar beginnen.

Ze leeft nog?
Ze heeft een andere identiteit aangenomen?

Of is ze toch door een haai opgegeten?

Aan dat screenshot hecht ik weinig waarde overigens.
pi_56443468
Als het waar is, is het precies gegaan zoals ik zei dat het zou gaan!!!

Dan gaan er een zooitje mensen hun excuses aan mij aanbieden. En nog meer mensen moeten hun excuses aan Peter maken, en dan met name dat tuig van Nova (+redactie)

En dan moet zijn vader (die altijd op borreltjes grote standaard justitie verhaaltjes heeft dat hij zo maar iemand kan laten verdwijnen, zonder dat het een zaak wordt) ook net zolang geobserveerd worden, zodat hij ook tot aan de poorten van hel vervolgd kan worden (want zijn vader heeft ook een kop van een gluiperd).

Maargoed laten we niet te vroeg juichen en nog even afwachten..... Want toen ik het nieuws net hoorde dacht ik even dat Peter een andere dader ontmaskerd had (en van dat nieuws werd ik dus even niet vrolijk, want dat levert minder leuke televisie op en dan moet ik mijn excuses aanbieden).

[ Bericht 11% gewijzigd door JohnDope op 31-01-2008 21:32:22 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56443485
tvp...

Ik denk dat Joran het niet heeft gedaan en dat hij een van de twee broers heeft verlinkt. Wellicht zit ik er helemaal naast, want het blijft gissen, maar ik heb een gevoel. Meer dan dat ook niet trouwens.
pi_56443519
Geef me een lucifer en wat benzine en ik kan de zaak ook 'oplossen' hoor
Buikpijn van het lachen!
pi_56443653
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog wel kritisch tegenover sta.. aan de andere kant, hij is wel heel zeker van zijn zaak. En je kan veel zeggen over PRdV, hij zorgt wel dat zijn zaken/oplossingen kloppen.
  donderdag 31 januari 2008 @ 21:38:26 #39
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_56443846
Ook al word die niet veroordeeld, als die alleen maar bekend op tv dan vind ik het al prima. Ik vind het zo prachtig dat ze eindelijk dat misselijk makende ventje te pakken hebben, en die mensen die ook nog geloofden dat die er niks mee te maken hebben (hoe naif kun je trouwens zijn) eindelijk eens de waarheid zien.
graag verwijderen
  donderdag 31 januari 2008 @ 21:39:14 #40
139330 TNA
For the stars that shine
pi_56443866
Zou Joran zich vanavond voor de trein gooien? Ik begin steeds nieuwsgieriger naar de zaak te worden. Zondagavond zes miljoen kijkers, de boeren zoeken hun vrouwen maar ergens anders
pi_56443872
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:38 schreef zomer86 het volgende:
Ook al word die niet veroordeeld, als die alleen maar bekend op tv dan vind ik het al prima.
Dat zou ik eigenlijk nog veel vetter vinden, want dan wordt Joran naar Amerika ontvoerd/uitgeleverd (wanneer hij bijvoorbeeld op vakantie gaat naar een land waar de VS dikke mik mee is) en daar vervolgens veroordeeld en compleet uitgewoond in die hardcore bajes.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56443922
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:39 schreef TNA het volgende:
Zondagavond zes miljoen kijkers
Je onderschat carnaval , ik zit nu al in twijfel .
  donderdag 31 januari 2008 @ 21:44:14 #43
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56444012
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:39 schreef TNA het volgende:
Zou Joran zich vanavond voor de trein gooien? Ik begin steeds nieuwsgieriger naar de zaak te worden. Zondagavond zes miljoen kijkers, de boeren zoeken hun vrouwen maar ergens anders
De Vries' uitzending is strategisch ná Boer Zoekt Vrouw gepland. Half tien, zo begreep ik tenminste.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_56444065
Loopt die Joran nog vrij rond nu trouwens?
  donderdag 31 januari 2008 @ 21:48:19 #45
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56444124
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:46 schreef JohnDope het volgende:
Loopt die Joran nog vrij rond nu trouwens?
In afwachting van wat Aruba met 'nieuw bewijsmateriaal' doet.
pi_56444144
Al die mensen die denken dat hij wel even naar een Amerikaanse gevangenis gestuurd gaat worden, snappen er helemaal niks van.
pi_56444174
Ik heb vandaag de ene tegenslag na de andere moeten verwerken, maar dit nieuws maakt mijn hele dag weer goed.
pi_56444233
Ik vind het wel raar dat het nu ineens weer zo stil is. Toen het bekend werd heel veel commotie en nu is de storm weer gaan liggen. Ik had - ondanks de aankondiging van De Vries dat hij het zondag pas gaat uitzenden - wel wat meer 'actie' verwacht vanavond.
pi_56444268
pi_56444282
Beetje jammer van carnaval.

Ik hoop stiekem dat het Joran is omdat ik die kerel niet mag, of hij het nou niet gedaan heeft ofwel.
Persoonlijk denk ik dat het een van die twee of allebei die vrienden van Joran zijn geweest. Dan klopt een heleboel van wat Joran gezegd heeft, want dan wou hij gewoon zijn vrienden beschermen.
pi_56444293
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:48 schreef Nielsch het volgende:
Al die mensen die denken dat hij wel even naar een Amerikaanse gevangenis gestuurd gaat worden, snappen er helemaal niks van.
Maak dat Henk Orlando Rommy maar wijs.

Owned.
pi_56444311
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:44 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Teveel bier bestaat niet.
Ik bedoelde eik meer "teveel bier om nog serieuze programma's op tv te kunnen volgen en begrijpen"
pi_56444388
Ik vind dat 'uitstellen' tot zondag wel vaag. Het OM lijkt er nu ook weer mee bezig, stel dat die iets 'rond' krijgen, wachten die dan ook de uitzending af? Beetje vreemd allemaal... Of zou Peter ook op het laatste moment nog zijn uitzending aanpassen aan de laatste stand van zaken bijv.?
pi_56444425
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:58 schreef Modus het volgende:
Ik vind dat 'uitstellen' tot zondag wel vaag. Het OM lijkt er nu ook weer mee bezig, stel dat die iets 'rond' krijgen, wachten die dan ook de uitzending af? Beetje vreemd allemaal... Of zou Peter ook op het laatste moment nog zijn uitzending aanpassen aan de laatste stand van zaken bijv.?
Van het OM hoef je geen moer te verwachten, die dekken hun makkertjes tot aan de poorten van de hel. Peter is de Verlosser.

En Peter heeft natuurlijk geen haast, want zonder Peter werd de familie van der sloot nog steeds door de linkse kerk (met de NOS voor op) tot in de eeuwigheid onschuldig verklaard en verder duurt die zaak zo lang, dan kunnen we tot zondag ook wel wachten.
pi_56444484
de situatie is als volgt,

Er zijn verborgen camera's geplaatst waarin wordt er verteld hoe ze om het leven is gekomen hiervoor heeft peter deepak en zn broer afgeluisterd.

peter heeft afgelopen week pas toegang tot het beeldmateriaal gekregen, voor die tijd wist hij ook nog niet alles.

Vervolgens is verteld waar het lichaam is achter gebeleven, klein probleem echter, vandaag is er op die plaats gezocht maar er is niets gevonden, overigens is wel duidelijk geworden dat ze niet meer leeft.

De moeder is hier ook al van op de hoogte.
pi_56444510
ben benieuwd, lijkt me alleen niet dat joran nathalee opzettelijk heeft vermoord dat kun je toch niet zo lang verborgen houden?
we'll see
pi_56444554
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:01 schreef awesomedude het volgende:

Er zijn verborgen camera's geplaatst waarin wordt er verteld hoe ze om het leven is gekomen hiervoor heeft peter deepak en zn broer afgeluisterd.

peter heeft afgelopen week pas toegang tot het beeldmateriaal gekregen, voor die tijd wist hij ook nog niet alles.

Vervolgens is verteld waar het lichaam is achter gebeleven, klein probleem echter, vandaag is er op die plaats gezocht maar er is niets gevonden, overigens is wel duidelijk geworden dat ze niet meer leeft.

In het ergste geval (als het waar is dat Joran en zijn vader er wat mee te maken hebben) gaan die 2 criminelen vrij uit en dan hakt amerika wel hun kop er af.
(voor zover Amerika dat al niet doet, want het gaat Amerika allang niet meer om dat meisje, maar het gaat hun er om, dat 2 stumpers de Amerikanen in de maling hebben genomen en daar is nog nooit iemand mee weg gekomen).
pi_56444609
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:02 schreef roze-meisje het volgende:
ben benieuwd, lijkt me alleen niet dat joran nathalee opzettelijk heeft vermoord dat kun je toch niet zo lang verborgen houden?
we'll see
Ik sluit ook niet uit dat die beerput veel groter is. Als joran echt bekend heeft op een tapie van Peter, dan moeten er ook ongekend veel koppen gaan rollen binnen dat linkse bolwerk van justitie aruba.
  † In Memoriam † donderdag 31 januari 2008 @ 22:05:20 #60
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_56444615
Anderhalf jaar de politie en het hele justitie-apparaat om de tuin leiden en je dan verlullen voor een verborgen camera haha.

Doe de groeten aan Bubba Joran! En laat je zeepje niet vallen.
pi_56444695
22.15 uur Nova uitzending met Peter.R. de Vries http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6842627
pi_56444736
Ik ben heel benieuwd hoe die linkse joranknuffelaars bij nova straks de zaak gaan brengen

Ik hoop ook dat we snel die vader met dat onbetrouwbare PvdA (pleonasme) smoelwerk weer op de tv zien.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 22:10:53 #63
163650 Greys
pi_56444758
quote:

Waar staat dat dan, dat Peter Deepak en zijn broer heeft afgeluisterd?
En waar staat dan dat ze vandaag op die plaats gezocht hebben?

Ik probeer alles bij te houden, maar heb e.e.a. gemist geloof ik?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56444771
Eerst maar eens zien wat die Peter te brengen heeft.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_56444785
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:10 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe die linkse joranknuffelaars bij nova straks de zaak gaan brengen

Ik hoop ook dat we snel die vader met dat onbetrouwbare PvdA smoelwerk weer op de tv zien.
Bizar hoe mensen echt elk onderwerp op links-rechts kunnen terugbrengen.
pi_56444854
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:12 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dacht dat alleen op de FP gebeurde?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_56444865
quote:

[..]

Wees even eerlijk; jij hebt toch gezien hoe de linkse media steeds maar weer Joran als onschuldig verklaarden. Het Anti-Amerikanisme droop er van af. Zelfs als er een meisje vermoord is, kunnen ze dat niet loslaten.

En Nova spant echt de kroon. Vandaar dat ik ook benieuwd ben naar deze uitzending, want als Joran door Peter is ontmaskerd, moeten ze bij Nova excuses maken aan Peter.
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:17:09 #68
139330 TNA
For the stars that shine
pi_56444884
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:44 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

De Vries' uitzending is strategisch ná Boer Zoekt Vrouw gepland. Half tien, zo begreep ik tenminste.
Ah, ik kwam ergens een uitzending van Boer Zoekt Vrouw tegen om 21.45 uur, maar je hebt gelijk idd
pi_56444887
quote:

Misschien al gemeld, maar hoe weet jij dat?
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:18:07 #70
139330 TNA
For the stars that shine
pi_56444915
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wees even eerlijk jij hebt toch gezien hoe de linkse media steeds maar weer Joran als onschuldig verklaarden.
En Nova spant echt de kroon. Vandaar dat ik ook benieuwd ben naar deze uitzending, want als Joran door Peter is ontmaskerd, moeten ze bij Nova excuses maken aan Peter.
In diezelfde "linkse media" werd Joran v/d Sloot continu aangevallen door Peter R. de Vries in Pauw & Witteman. En doe me een lol zeg, dit heeft nul komma nul te maken met links of rechts.
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:18:09 #71
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_56444917
quote:

[..]

Niet als je Fokdebieltje JohnDope bent.

Het is zelfs de schuld van links als hij weer eens in z'n broek plast.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 januari 2008 @ 22:18:38 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56444929
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:49 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb vandaag de ene tegenslag na de andere moeten verwerken, maar dit nieuws maakt mijn hele dag weer goed.
Je realiseert je wel dat je nogal labiel bent he
pi_56444949
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je realiseert je wel dat je nogal labiel bent he
Dit nieuws is gewoon heerlijk! Ik volg die zaak als sinds het begin op de voet en ik ben door de fans van Joran voor alles uit gemaakt dus dit kan er ook nog wel bij.

En als Joran door Peter is ontmaskerd wil ik excuses krijgen.
pi_56444956
joran is onschuldig zo gaan de geruchten. zelf dat glas wijn was opgezet.

1. Steve Croes stayed at the Tatoo Party Boat which was docked to the beach where Natalee was last seen on May 30, 2005.

2. Steve Croes went out of the blue to authorities and told them JK2 dropped Natalee off at the Holiday Inn (which at the time they already denied to officials)

3. Steve Croes was fired as a DJ from the Tatoo Party Boat.

4. Someone got interesting stuff (fishcage, rope) out of the Fishermans Huts near the place where Natalee was last seen (and close to the docking location of the Tatoo party boat)

5. The Tatoo party boat has been sold on Ebay the week after Natalees dissapearance.

6. The guestbook on the Tatoo Party Boat website was taken down shortly after.

7. Steve is affiliated with the "guy with glasses" who harassed a woman at the beach prior to Natalees dissapearance. (both steve and the "glasses" guy appear in a photograph that has been sent to dutch investigator Peter R. de Vries in late 2006)
Op donderdag 31 januari 2008 22:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar staat dat dan, dat Peter Deepak en zijn broer heeft afgeluisterd?
En waar staat dan dat ze vandaag op die plaats gezocht hebben?

Ik probeer alles bij te houden, maar heb e.e.a. gemist geloof ik?
Het lijkt me een onzinverhaal.
De Vries heeft aangegeven dat het om een verborgen camera actie van hem zelf gaat.
Bovendien hebben die broers Joran van der Sloot al eerder beschuldigd (toen in het begin het verhaal van de afgesproken leugens aan het licht kwamen). Zonder bekentenis van hemzelf of technisch bewijs kan van der Sloot nooit veroordeeld worden.
pi_56444979
Nu aandacht hiervoor bij Nova
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:20:35 #77
139330 TNA
For the stars that shine
pi_56444980
Alle speculaties in dit topic maken me alleen maar nieuwsgieriger.
pi_56444996
Joram death penalty
Nothing to see here, carry on
pi_56445001
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wees even eerlijk; jij hebt toch gezien hoe de linkse media steeds maar weer Joran als onschuldig verklaarden. Het Anti-Amerikanisme droop er van af. Zelfs als er een meisje vermoord is, kunnen ze dat niet loslaten.

Blijkbaar heb ik niet door de slinkse tactieken van Nova heen kunnen kijken, om het in stormfront-termen te brengen...
pi_56445055
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:19 schreef renegade808 het volgende:
joran is onschuldig zo gaan de geruchten. zelf dat glas wijn was opgezet.

1. Steve Croes stayed at the Tatoo Party Boat which was docked to the beach where Natalee was last seen on May 30, 2005.

2. Steve Croes went out of the blue to authorities and told them JK2 dropped Natalee off at the Holiday Inn (which at the time they already denied to officials)

4. Someone got interesting stuff (fishcage, rope) out of the Fishermans Huts near the place where Natalee was last seen (and close to the docking location of the Tatoo party boat)

5. The Tatoo party boat has been sold on Ebay the week after Natalees dissapearance.

7. Steve is affiliated with the "guy with glasses" who harassed a woman at the beach prior to Natalees dissapearance. (both steve and the "glasses" guy appear in a photograph that has been sent to dutch investigator Peter R. de Vries in late 2006)
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Owned.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_Rommy

cool wist ik niet
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_56445085
Hele verhaal bij Nova .
pi_56445101
Nova! Dat verhaal ...
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_56445164
Iets met een vriend die contact had met Joran in een casino bij Nijmegen, vertrouwensband opgebouwd, toen contact gekregen met Peter, plannetje gemaakt, camera mee, van de situatie gebruikt gemaakt en een bekentenis opgenomen.

Dat is 't verhaal van een kerel bij Nova.
pi_56445207
Mensen die echt geloven dat Peter de zaak heeft opgelost

PRdeVries
SBS6

En vooral dat wachten tot zondag... Het gaat over een moord maar iedereen, inclus de politie moet maar even een paar dagjes wachten tot Peter en SBS6 z'n kijkcijfers heeft...

Net zoals hij eerst de moord op JF Kennedy had 'opgelost'
pi_56445247
Nothing to see here, carry on
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:29:27 #87
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56445249
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:28 schreef Xith het volgende:
En vooral dat wachten tot zondag... Het gaat over een moord maar iedereen, inclus de politie moet maar even een paar dagjes wachten tot Peter en SBS6 z'n kijkcijfers heeft...
Joehoe! Aruba heeft de info!
pi_56445256
Het zou een ongeluk zijn geweest ... volgens bronnen, en Joran heeft het lijk opgeruimd...
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_56445278
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef djenneke het volgende:

[..]

Blijkbaar heb ik niet door de slinkse tactieken van Nova heen kunnen kijken, om het in stormfront-termen te brengen...
Die Clairy Polak noemde tot 2 keer toe het woord 'slinks'. Als er iemand slinks is in deze zaak dan zijn het wel Joran en Paul.

En nu stuurt nova het weer aan op een ongeluk

Het is niet te geloven, straks gaan ze nog beweren bij Nova dat er een clubje aliens achter zit, omdat zij zich irriteren aan die asocialen die kriskras satellieten de ruimte in schieten
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:31:07 #90
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56445291
Zondag zeker kijken
pi_56445334
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:29 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Joehoe! Aruba heeft de info!
Na zondag post ik wel weer in dit topic, mag je je excuses aan gaan bieden aan mij.
pi_56445355
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die clairie Polak noemde tot 2 keer het woord 'slinks'. Als er iemand slinks is in deze zaak dan zijn het wel Joran en Paul.

En nu stuurt nova het weer aan op een ongeluk

Het is niet te geloven, straks gaan ze nog beweren bij Nova dat er een clubje aliens achter zit, omdat zij zich irriteren aan die asocialen die kriskras satellieten de ruimte in schieten
Kun je me nog eens uitleggen wat links zijn te maken heeft met de zaak Natalee Holloway? Want ik mis echt iets. Ik denk dat Joran minimaal betrokken is, mogelijk dader is, en heb altijd links gestemd. Blijkbaar doe ik iets verkeerd... En nee, dat ligt niet in het stemmen
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:34:25 #93
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56445375
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:29 schreef RijstNatie het volgende:
[ afbeelding ]
wat doet die duitse hier?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_56445381
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:33 schreef djenneke het volgende:

[..]

Kun je me nog eens uitleggen wat links zijn te maken heeft met de zaak Natalee Holloway? Want ik mis echt iets. Ik denk dat Joran minimaal betrokken is, mogelijk dader is, en heb altijd links gestemd. Blijkbaar doe ik iets verkeerd... En nee, dat ligt niet in het stemmen
Holloway komt uit een ultra conservatief nest en dan maakt het volgens die hardcore linksen niet uit dat ze gemold is.
pi_56445389
Zou het een hoax zijn om een reactie uit te lokken van een mogelijke dader?
pi_56445393
Een verslaggever van NOVA meldt dat hij vandaag onderzoek heeft gedaan en van 3 verschillende, afzonderlijke bronnen, ongeveer hetzelfde verhaal heeft gehoord:

Een Arubaanse man, woonachtig in Nederland, zou Joran in een casino in Nijmegen hebben ontmoet. De twee zouden bevriend zijn geraakt, maar de man zou Joran hebben 'verraden' door naar Peter R. De Vries te gaan. De twee mannen hebben toen samen een plan bedacht om Joran erin te luizen. In een verklaring zou Joran hebben toegegeven dat Natalee door een ongeluk om het leven is gekomen(buiten zijn schuld om). Daarna zou hij het lijk hebben weggewerkt, zonder hulp van de twee broers.

Een advocaat (?) in de uitzending van NOVA zegt dat deze tape weldegelijk gebruikt mag worden als bewijs. Echter, als ze het gaan gebruiken is er wel het probleem dat ze nog meer bewijs moeten hebben om het echt aan te klagen en dat hij hooguit 2 jaar kan krijgen voor het wegwerken van het lijk.
pi_56445406
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Holloway komt uit een ultra conservatief nest en dan maakt het volgens die hardcore linksen niet uit dat ze gemold is.
Je gelooft dat werkelijk zelf?
pi_56445408
Een bekentenis op video is volgens mij niet rechtsgeldig .. Niemand heeft die tape nog gezien natuurlijk, maar het kan ook zo zijn dat Joran het verhaal heeft opgehangen omdat ie wel door had welk spelletje er gespeeld werd. Aan de andere kant is de Vries wel erg zeker van z'n zaak, die hoeft zich nooit meer ergens te vertonen als de bekentenis fake is.
pi_56445430
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:35 schreef djenneke het volgende:

[..]

Joh, reageer gewoon niet op die malloot, spoort niet helemaal.
pi_56445434
Ik denk dat het verhaal dat het een ongeluk is nog wel eens waar kan zijn. Ik heb De Vries niet het woord 'moord' in de mond horen nemen.
pi_56445436
quote:

PRdeVries
SBS6

Tja dat de NOS het joournaal er mee opent zegt toch wel iets. En tuurlijk is t aangedikt, het moet wel kijkcijjfers opleveren.
pi_56445442
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:35 schreef djenneke het volgende:

[..]

En Paul van der Sloot met zijn enge PvdA hoofd werkt ook voor de linkse justitie dus is het links vs rechts.
pi_56445447
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:29 schreef LordNemesis het volgende:

Zou het niet kunnen dat Peter sterke aanwijzigingen heeft dat een bepaald persoon het heeft gedaan, en hij deze persoon door deze actie tot iets doms wil verleiden zodat hij die persoon op zondag kan ontmaskeren??
Ik had precies dezelfde gedachte als jou...
pi_56445469
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Joh, reageer gewoon niet op die malloot, spoort niet helemaal.
Daar kom ik ook zojuist achter
pi_56445472
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:35 schreef gelly het volgende:
Een bekentenis op video is volgens mij niet rechtsgeldig .. Niemand heeft die tape nog gezien natuurlijk, maar het kan ook zo zijn dat Joran het verhaal heeft opgehangen omdat ie wel door had welk spelletje er gespeeld werd. Aan de andere kant is de Vries wel erg zeker van z'n zaak, die hoeft zich nooit meer ergens te vertonen als de bekentenis fake is.
Dat wordt nog meer feest, want als die linksen op aruba hem niet kunnen veroordelen, dan 'ontvoert' Amerika Joran wel een keertje, wanneer hij op vakantie gaat naar een land waar de VS dikke mik mee is
pi_56445510
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Owned.
Als ik het me goed herinner heeft de VS destijds om uitlevering van Rommy gevraagd wegens XTC handel op Amerikaans grondgebied. Compleet ander verhaal dan nu.
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:39:20 #107
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_56445512
Is de oude reportage die Peter R. de Vries destijds heeft gemaakt hierover nog ergens te zien?

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_56445515
quote:

PRdeVries
SBS6

Hij heeft de gegevens al overgedragen aan het OM dus die hoeven niet te wachten tot zondag.

Voor de rest ben ik er wel mee eens, over het algemeen weet Peter de Vries alles enorm op te kloppen, net zoals die reportage waarin hij de JFK moord zgn. had opgelost, of die aflevering waarin hij politie-agenten had betrapt op overtredingen met de verborgen camera.

Ik denk wel dat hij een verklaring op tape heeft maar dat dit vervolgens onrechtmatig verkregen is waardoor Justitie er juridisch gezien geen gebruik van mag maken waardoor degene die schuldig wordt bevonden gewoon weer kan ontkennen en Justitie alsnog geen poot heeft om op te staan.

Dat zou een anti climax zijn maar ik ben er wel bang voor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56445517
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:37 schreef djenneke het volgende:

[..]

Daar kom ik ook zojuist achter
Die Gelly projecteert zijn eigen psychische gesteldheid altijd en eeuwig op anderen en zolang hij geen hulp zoekt, zal hij nooit verder komen in dit leven.
pi_56445523
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:37 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Ik had precies dezelfde gedachte als jou...
Het is ook door mijn hoofd geschoten, maar ik vind het toch ook weer te ver gezocht... Als het niet effectief is, staat meneer de Vries wel echt in zijn hemd...
pi_56445530
Als het buiten zijn schuld om is dan zullen die 2 broers er toch zeker iets mee te maken hebben of niet dat? Waar rook is, is vuur enzo
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:40:03 #112
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_56445535
quote:
Volgens mij is een bekentenis op zich zelfs niet eens doorslaggevend, deze kan namelijk altijd nog ingetrokken worden.
En het faken van de Vries?
willibrord frequen had ook eens een docu over herseneten ofzo, en heeft daarna ook nog diverse tv programma's gehad.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_56445555
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als ik het me goed herinner heeft de VS destijds om uitlevering van Rommy gevraagd wegens XTC handel op Amerikaans grondgebied. Compleet ander verhaal dan nu.
Nee hoor, nu gaat het om een moord op een Amerikaanse Burger. Dat is veel erger dan een paar pilletjes.
pi_56445561
Peter heeft het wel over mevrouw Twitty die opgelucht is...
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:41:08 #115
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56445571
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:32 schreef Xith het volgende:
Na zondag post ik wel weer in dit topic, mag je je excuses aan gaan bieden aan mij.
Ik bied alleen excuses aan als ik mensen kwets. En tegen de tijd dat het zondag is, ben ik je sowieso allang vergeten
pi_56445577
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef NED het volgende:
Als het buiten zijn schuld om is dan zullen die 2 broers er toch zeker iets mee te maken hebben of niet dat? Waar rook is, is vuur enzo
Volgens NOVA niet.
pi_56445594
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef NED het volgende:
Hij zal ze gevraagd hebben hem een alibi te geven. Dat hebben ze gedaan, totdat de barsten in het verhaaltje kwamen. Toen vlogen de beschuldigingen opeens over en weer.
pi_56445607
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee hoor, nu gaat het om een moord op een Amerikaanse Burger. Dat is veel erger dan een paar pilletjes.
En toch is het wettelijk gezien iets anders. Maarja, jij bent natuurlijk de laatste om je fouten toe te geven, dus laten we verder niet in discussie gaan.
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:42:36 #119
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56445612
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat het verhaal dat het een ongeluk is nog wel eens waar kan zijn. Ik heb De Vries niet het woord 'moord' in de mond horen nemen.
Combinatie van ontzettend veel drank en GHB, wellicht.
pi_56445618
quote:
Een bekentenis op video is volgens mij niet rechtsgeldig ..
die NOVA deskundige beweerde anders toch?
pi_56445623
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Volgens NOVA niet.
Een tijdje geleden was Joran 100% onschuldig volgens Nova en was Holloway volgens Nova een dronken sloerie.
pi_56445642
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk wel dat hij een verklaring op tape heeft maar dat dit vervolgens onrechtmatig verkregen is waardoor Justitie er juridisch gezien geen gebruik van mag maken waardoor degene die schuldig wordt bevonden gewoon weer kan ontkennen en Justitie alsnog geen poot heeft om op te staan.

Ik denk dat dat precies is wat gaat gebeuren.. Lullig voor d'r ouders die hij nu wel erg veel valse hoop heeft gegeven.
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:43:51 #123
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_56445648
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hij heeft de gegevens al overgedragen aan het OM dus die hoeven niet te wachten tot zondag.

Voor de rest ben ik er wel mee eens, over het algemeen weet Peter de Vries alles enorm op te kloppen, net zoals die reportage waarin hij de JFK moord zgn. had opgelost, of die aflevering waarin hij politie-agenten had betrapt op overtredingen met de verborgen camera.

Maar dan heeft de Vries wel z'n zin, Joran wordt dan nl wel veroordeeld door de publieke opinie.
Exact de reden waarom ik niet zo'n fan van de Vries en consorten ben, op deze manier kan iedereen veroordeeld worden, zonder dat er ooit een gerechtelijk onderzoek naar is gedaan, een ondermijning van het rechtssysteem.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_56445653
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:42 schreef Longmen het volgende:

[..]

De advocaat / rechtsdeskundige die bij NOVA zat zei het volgende:

Als de politie deze methode zou gebruiken, zou het inderdaad niet geldig zijn, omdat ze dan hun boekje te buiten gaan.

Als een burger dit doet en het vervolgens als bewijsmateriaal naar de politie brengt, dan is het weldegelijk te gebruiken als bewijsmateriaal.
pi_56445662
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

En toch is het wettelijk gezien iets anders. Maarja, jij bent natuurlijk de laatste om je fouten toe te geven, dus laten we verder niet in discussie gaan.
Amerika heeft niks met wetten te maken in dit soort situaties.

Als wij een Amerikaan zouden opsluiten in een Nederlandse gevangenis, dan komen die amerikanen die amerikaan ook uitbreken met veel geweld als ze daar zin in hebben. Kan je nagaan als er een amerikaan gemold wordt door een buitenlander.
Die gasten hebben temperament ouwe, dat kennen wij hier niet.
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:44:22 #126
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56445664
Zoals ook in andere topikken gemeld ga ik vanavond vlakbij het hotel, waar Natte Alie verbleven heeft, een hapje eten. Zal de stemming hier eens peilen...
pi_56445690
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Een verslaggever van NOVA meldt dat hij vandaag onderzoek heeft gedaan en van 3 verschillende, afzonderlijke bronnen, ongeveer hetzelfde verhaal heeft gehoord:

Een Arubaanse man, woonachtig in Nederland, zou Joran in een casino in Nijmegen hebben ontmoet. De twee zouden bevriend zijn geraakt, maar de man zou Joran hebben 'verraden' door naar Peter R. De Vries te gaan. De twee mannen hebben toen samen een plan bedacht om Joran erin te luizen. In een verklaring zou Joran hebben toegegeven dat Natalee door een ongeluk om het leven is gekomen(buiten zijn schuld om). Daarna zou hij het lijk hebben weggewerkt, zonder hulp van de twee broers.

Een advocaat (?) in de uitzending van NOVA zegt dat deze tape weldegelijk gebruikt mag worden als bewijs. Echter, als ze het gaan gebruiken is er wel het probleem dat ze nog meer bewijs moeten hebben om het echt aan te klagen en dat hij hooguit 2 jaar kan krijgen voor het wegwerken van het lijk.
Ik heb het hele verhaal door de jaren heen eigenlijk ook aardig gevolgd en het heeft mij nooit onwaarschijnlijk geleken dat Nathalee door een ongeluk om het leven is gekomen. Het was in ieder geval duidelijk dat Joran meer wist dan dat ie altijd op tv vertelde. Ik geloof dat dit maar zo eens het waargebeurde verhaal kan zijn.
pi_56445707
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Zoals ook in andere topikken gemeld ga ik vanavond vlakbij het hotel, waar Natte Alie verbleven heeft, een hapje eten. Zal de stemming hier eens peilen...
Okee, eet smakelijk
pi_56445719
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:42 schreef Longmen het volgende:

[..]

Het ligt denk ik maar net aan de video. Aan de andere kant ben ik wel blij dat een video an sich zonder verder bewijsmateriaal niet tot een veroordeling kan leiden, zeker gezien de mogelijkheden van tegenwoordig om een video zodanig te manipuleren dat iemand zegt wat jij wil ..

Maar goed, de Vries heeft z'n kijkcijfers.
pi_56445724
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als de politie deze methode zou gebruiken, zou het inderdaad niet geldig zijn, omdat ze dan hun boekje te buiten gaan.

Als een burger dit doet en het vervolgens als bewijsmateriaal naar de politie brengt, dan is het weldegelijk te gebruiken als bewijsmateriaal.
thx dat was t inderdaad.
pi_56445725
quote:
Joran kan natuurlijk altijd die 'bekentenis' intrekken en zeggen dat hij een verzonnen verhaal heeft opgehangen om van het gezeur van die 'vriend' af te zijn, dat kan hij best aannemelijk maken. Justitie heeft dan nog steeds geen poot om op te staan. Anders zou het zijn als in deze bekentenis zaken naar voren worden gebracht door Joran die wijzen op daderinformatie, bijvoorbeeld een moordwapen, plaats waar het lichaam verborgen is etc.
pi_56445758
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:45 schreef Grachus het volgende:

[..]

Ik heb het hele verhaal door de jaren heen eigenlijk ook aardig gevolgd en het heeft mij nooit onwaarschijnlijk geleken dat Nathalee door een ongeluk om het leven is gekomen. Het was in ieder geval duidelijk dat Joran meer wist dan dat ie altijd op tv vertelde. Ik geloof dat dit maar zo eens het waargebeurde verhaal kan zijn.
Ik heb dat ook nooit uitgesloten nee. Ik heb Peter R. de Vries nooit Joran horen beschuldigen van moord overigens. Wel dat hij meer wist, en dat hij gelogen heeft.
pi_56445762
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:46 schreef Perecules het volgende:

[..]

Joran kan natuurlijk altijd die 'bekentenis' intrekken en zeggen dat hij een verzonnen verhaal heeft opgehangen om van het gezeur van die 'vriend' af te zijn, dat kan hij best aannemelijk maken. Justitie heeft dan nog steeds geen poot om op te staan. Anders zou het zijn als in deze bekentenis zaken naar voren worden gebracht door Joran die wijzen op daderinformatie, bijvoorbeeld een moordwapen, plaats waar het lichaam verborgen is etc.
Voor een Amerika is dat een reden om hem te 'ontvoeren' uit een vakantieland en je weet zelf, die amerikanen zijn fanatiek, ze kunnen hem dat geintje ook over 20 jaar flikken (wanneer hij bijvoorbeeld een happy family heeft gesticht en het zelf al vergeten is), Joran zal nooit rust hebben met zo'n ongekende grote vijand.
pi_56445794
Als Joran inderdaad gaat verklaren dat het een ongeluk is en het OM op Aruba gebruikt de band als bewijsmateriaal, dan kan hij hooguit maar 2 jaar krijgen wegens het verbergen van het lijk.
pi_56445811
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Voor een Amerika is dat een reden om hem te 'ontvoeren' uit een vakantieland en je weet zelf, die amerikanen zijn fanatiek, ze kunnen hem dat geintje ook over 20 jaar flikken (wanneer hij bijvoorbeeld een happy family heeft gesticht en het zelf al vergeten is), Joran zal nooit rust hebben met zo'n ongekende grote vijand.
Ja, dat heb je nu al tig keer gezegd. En?
pi_56445815
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:44 schreef MadMaster het volgende:
hahaha ben jij dat die deze week naar Aruba ging?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_56445827
Ik denk dat het een bekentenis is met daderkennis....
pi_56445830
quote:

[..]

En de rechter moet toetsen hoeveel waarde het 'bewijsmateriaal' heeft. Nogmaals Joran kan altijd zeggen dat hij de 'bekentenis' heeft verzonnen om van het gezeur van de 'vriend' af te zijn. Zonder dat er harde daderinformatie in de 'bekentenis' zit heeft justitie niet zo veel aan de 'bekentenis' als Joran deze intrekt.

Het enige wat Peter R. de Vries dan zou bereiken is een 'veroordeling' in de publieke opinie van Joran.
pi_56445848
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, dat heb je nu al tig keer gezegd. En?
En??

Binnen 10 jaar heeft Joran een ass waar 10 bubba's te gelijk in kunnen....

Voor mij is het nu even case closed. Ik ben ben mijn ei kwijt.
pi_56445864
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:49 schreef Perecules het volgende:

[..]

En de rechter moet toetsen hoeveel waarde het 'bewijsmateriaal' heeft. Nogmaals Joran kan altijd zeggen dat hij de 'bekentenis' heeft verzonnen om van het gezeur van de 'vriend' af te zijn. Zonder dat er harde daderinformatie in de 'bekentenis' zit heeft justitie niet zo veel aan de 'bekentenis' als Joran deze intrekt.
Vaak volgt een "arrestatie" na 2 getuigen. Zoiets zei die man ook.
pi_56445874
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En??

Binnen 10 jaar heeft Joran een ass waar 10 bubba's te gelijk in kunnen....

Voor mij is het nu even case closed. Ik ben ben mijn ei kwijt.
Prima. Lekker rustig.
pi_56445889
quote:

PRdeVries
SBS6

Tja, je kan wel zeuren over dat die dit doet voor de kijkcijfers.. Maar ondertussen is er door die kijkcijfers wel geld vrijgekomen om deze zaak op te kunnen lossen!
pi_56445894
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:48 schreef Nielsch het volgende:
Als Joran inderdaad gaat verklaren dat het een ongeluk is en het OM op Aruba gebruikt de band als bewijsmateriaal, dan kan hij hooguit maar 2 jaar krijgen wegens het verbergen van het lijk.
Nou ja maar. Het is dan geen moord, "slechts" een ongeluk. Beetje dom dat hij t lijk gaat verstoppen...
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:54:06 #144
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_56445927
Als Joran's eigen verklaring het enige "bewijs" is, dan is dat nog niet genoeg voor een veroordeling: ze hebben minimaal twee verklaringen nodig (zei die gast bij Nova ook).

Hele verhaal klinkt wel aannemelijk vind ik: niet vermoord, maar de rat wist er wel meer van.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_56445933
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:51 schreef Longmen het volgende:

[..]

Het hangt er maar net van af hoeveel bewijsmateriaal, direct of indirect, er is. De vorige keren had justitie telkens onvoldoende bewijsmateriaal om hem vast te houden. Als Joran deze 'bekentenis' intrekt en de 'bekentenis' bevat geen harde daderinformatie dan is justitie niet veel verder opgeschoten.
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:54:14 #146
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56445934
OMG Peter R. de Vries goes international:

http://www.peterrdevries.com/
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:56:02 #147
139407 jorienvdherik
pi_56445975
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:54 schreef Morendo het volgende:

hij heeft die moeder geinformeerd. die kan der klep niet houden denk ik,. en is het voor zondag uitgelekt
pi_56445980
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef RijstNatie het volgende:
Joram death penalty
Disco Shit!
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:56:23 #149
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56445985
quote:

[..]

Ja, dat klopt. Zie ook het 'Babyfoon en kwijtgeraakt DNA-materiaal' arrest.
pi_56446000
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:54 schreef Perecules het volgende:

[..]

Het hangt er maar net van af hoeveel bewijsmateriaal, direct of indirect, er is. De vorige keren had justitie telkens onvoldoende bewijsmateriaal om hem vast te houden. Als Joran deze 'bekentenis' intrekt en de 'bekentenis' bevat geen harde daderinformatie dan is justitie niet veel verder opgeschoten.
Misschien heeft peter inmiddels mensen bereid gevonden?
pi_56446005
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:51 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ze hebben hem toch al een keer samen met die andere jongens in een auto gezet in de hoop dat zij onder elkaar gingen praten, terwijl de auto werd afgeluisterd. Goede poging maar mislukt. Andere belangrijke getuigen (dan deze eventuele mededaders) zijn er niet, tenminste niet naar voren gekomen.
pi_56446042
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

hij heeft die moeder geinformeerd. die kan der klep niet houden denk ik,. en is het voor zondag uitgelekt
Yep, USA zal een zak geld bieden aan mams.
pi_56446052
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:54 schreef Morendo het volgende:

Dat niet alleen, er staat ook de volgende quote:
quote:
Peter R. de Vries: “Am I sitting opposite a happy man now?”
Hans Mos: “Now at least the truth is surfacing and with that we can at least wrap up this case.”
Heb ik dat niet al eerder ergens gelezen?
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:59:04 #154
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56446075
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Check die bio.
quote:
He is known as the man who tracked down the Heineken kidnapper, stripped a royal couple of their title, sole handedly solved ten murder cases, exposed a contract killer and took on the Dutch Supreme Court to clear two innocent men of murder. For thirty years he has been feared equally by criminals and judiciary who are under his constant surveillance.
Hij krijgt het toch niet te hoog in z'n bol hé
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 22:59:31 #155
163650 Greys
pi_56446087
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:52 schreef iank het volgende:

[..]

Tja, je kan wel zeuren over dat die dit doet voor de kijkcijfers.. Maar ondertussen is er door die kijkcijfers wel geld vrijgekomen om deze zaak op te kunnen lossen!
Tja en daarbij... die uitzending die hij gemaakt heeft duurt 2 uur. Die kon hij echt niet nog even op het laatste moment ergens kwijt vanavond op tv hoor De man is misdaadverslaggever voor zijn beroep, uitermate logisch dat hij dan de credits wil en de kijkcijfers, als hij eigenhandig een zaak heeft opgelost
Hij is er jaren mee bezig geweest, vind het echt niet meer dan logisch dat hij - als het inderdaad allemaal zo klip en klaar wordt zondag als hij zelf zegt - zijn minutes of fame wil. Dat verdient hij dan ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56446094
Als Peter R. de Vries echt pech heeft, kan hem later zelfs worden verweten dat hij justitie in de wielen heeft gereden.
pi_56446157
Nu ook bij Nederland 1, Pauw en Witteman met Peter R de Vries te gast.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:02:21 #158
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56446159
Of hij het nou opgelost heeft of niet, de manier waarop dit gebracht wordt is beneden alle peil. Wat een verachterlijk mannetje. Geld is belangrijker dan alles.
Hij zou zelf nog Natalie vermoord hebben om er een kijkcijferkanon van te kunnen maken. Om dan voor 3 miljard kijkers op de elektrische stoel te gaan zitten.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_56446175
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:49 schreef Perecules het volgende:

[..]

Het enige wat Peter R. de Vries dan zou bereiken is een 'veroordeling' in de publieke opinie van Joran.
sja, peter r. de vries zal wel wat met meer dan een dergelijke tape over de brug moeten komen. Ik kan het mij bovendien ook niet voorstellen dat hij aan een willekeurige vriend 'even' gaat bekennen. Dat zogenaamd uitgelekte gesprekje met de vries op zo'n blog, ik vind het allemaal wel erg vreemd.

de vries moet met aanwijzingen komen van Natalee zelf, anders blijft het nog steeds giswerk.
pi_56446176
Ik hoorde net dus dat Joran haar had verkracht en geslagen, dat ze toen is overleden.. Hij zijn vader heeft gebeld en dat ze samen haar lichaam in stukjes hebben gesneden en gevoerd hebben aan de haaien..

dit zie ik alleen nergens terug op internet:S
pi_56446209
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Tja en daarbij... die uitzending die hij gemaakt heeft duurt 2 uur. Die kon hij echt niet nog even op het laatste moment ergens kwijt vanavond op tv hoor De man is misdaadverslaggever voor zijn beroep, uitermate logisch dat hij dan de credits wil en de kijkcijfers, als hij eigenhandig een zaak heeft opgelost
Hij is er jaren mee bezig geweest, vind het echt niet meer dan logisch dat hij - als het inderdaad allemaal zo klip en klaar wordt zondag als hij zelf zegt - zijn minutes of fame wil. Dat verdient hij dan ook.
Oh zeker, maar het is niet verstandig jezelf te portretteren als zijnde de man die de zaak opgelost heeft. Want dat is nog maar de vraag natuurlijk. Voor hetzelfde heeft Joran van der Sloot de Vries een ultieme naaiaktie geleverd... Of wordt (kan) er helemaal niks met het materiaal gedaan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 23:03:56 #162
163650 Greys
pi_56446214
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:02 schreef ErikT het volgende:
Of hij het nou opgelost heeft of niet, de manier waarop dit gebracht wordt is beneden alle peil. Wat een verachterlijk mannetje. Geld is belangrijker dan alles.
Hij zou zelf nog Natalie vermoord hebben om er een kijkcijferkanon van te kunnen maken. Om dan voor 3 miljard kijkers op de elektrische stoel te gaan zitten.
Je bent zelf nogal min als je zegt dat Peter R de Vries zelf Nathalee nog vermoord zou hebben voor de kijkcijfers
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56446219
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:02 schreef iank het volgende:
Ik hoorde net dus dat Joran haar had verkracht en geslagen, dat ze toen is overleden.. Hij zijn vader heeft gebeld en dat ze samen haar lichaam in stukjes hebben gesneden en gevoerd hebben aan de haaien..

bron?
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:05:50 #164
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56446262
Het kan gewoon als bewijsmateriaal worden gebruikt natuurlijk. De rechter moet vervolgens maar zien of hij het geloofwaardig vind.
pi_56446272
quote:

Ik hoorde dat ze is ontvoerd door aliens. Vind ik ook nergens terug :S
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:06:30 #166
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56446284
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Je bent zelf nogal min als je zegt dat Peter R de Vries zelf Nathalee nog vermoord zou hebben voor de kijkcijfers
Wel eens van een hyperbool gehoord?
pi_56446290
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach, kom nou. Het is toch te triest voor woorden dat kijkcijfers dus belangrijker zijn dan meteen de waarheid aan het ligt te brengen?
pi_56446293
geenstijl Update: SBS6, de thuiszender van Peters' misdaadprogramma, weet te melden dat Joran een bekentenis heeft afgelegd. De dood van Natalee zou een ongelukje zijn geweest, geen moord.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 23:07:31 #169
163650 Greys
pi_56446326
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:03 schreef gelly het volgende:

[..]

Oh zeker, maar het is niet verstandig jezelf te portretteren als zijnde de man die de zaak opgelost heeft. Want dat is nog maar de vraag natuurlijk. Voor hetzelfde heeft Joran van der Sloot de Vries een ultieme naaiaktie geleverd... Of wordt (kan) er helemaal niks met het materiaal gedaan.
Dan valt ie vanzelf door de mand en zal hij de schande moeten dragen
Hij lijkt er 100% van overtuigd dat hij de zaak heeft opgelost. ALS dat inderdaad zo is, mag hij van mij alle credits krijgen, die verdient ie dan, en dan mag hij zichzelf rustig portretteren als zijnde de man die de zaak opgelost heeft. Want dat is ook zo. Als blijkt dat het straks van los zand aan elkaar hangt - wat ik eigenlijk niet verwacht eerlijk gezegd, denk niet dat hij zijn naam zo op het spel zou zetten vooral niet nu het wereldnieuws is geworden - dan zijn de gevolgen voor hem zelf.

Zelfs als er met het materiaal niets kan worden gedaan omdat het niet rechtsgeldig is, dan nog kan hij de zaak 'opgelost' hebben Hij kan er dan verder niet zoveel aan doen dat justitie de dader op basis daarvan niet zou kunnen oppakken. Hij claimt 'slechts' duidelijk te kunnen maken hoe het hele verhaal in elkaar steekt. Hij claimt niet dat de dader morgen achter slot en grendel zit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56446333
Mevrouw Twitty heeft het over meervoud...
pi_56446351

7. Steve is affiliated with the "guy with glasses" who harassed a woman at the beach prior to Natalees dissapearance. (both steve and the "glasses" guy appear in a photograph which has been sent to crime investigator Peter Devries in late 2006)
Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef roburt het volgende:
geenstijl Update: SBS6, de thuiszender van Peters' misdaadprogramma, weet te melden dat Joran een bekentenis heeft afgelegd. De dood van Natalee zou een ongelukje zijn geweest, geen moord.
Geenstijl als betrouwbare bron?
sig verwijderd door FA
pi_56446360
Kan Joran ook niet gestrafd worden voor obstructie ofzo?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 23:08:37 #174
163650 Greys
pi_56446366
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef Grachus het volgende:

[..]

Ach, kom nou. Het is toch te triest voor woorden dat kijkcijfers dus belangrijker zijn dan meteen de waarheid aan het ligt te brengen?
Wacht nou eerst eens of de kijkcijfers daar werkelijk de (enige) reden van zijn.
Misschien heeft het een heel andere reden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56446372
quote:

[..]

Het duurt al een paar jaar, nog een paar nachtjes slapen is toch niet zo erg ? Bovendien, de Vries zegt de waarheid te kennen, dat moet nog worden bezien natuurlijk.
pi_56446382
het zou trouwens wel een stunt zijn; heel aruba is omgeven geweest van de amerikanen, FBI, detectives, psycho's, journalisten, lijkenzoekers met de duurste sonarapparatuur, F16's etc. en peter r. de vries lost de zaak in een paar maanden op.
pi_56446390
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:46 schreef Perecules het volgende:

[..]

nee er wordt ook duidelijk gezegd door Peter R de Vries dat alle vragen beantwoord worden. er is dus meer dan een simpele verklaring. daarnaast zou hij (vermoed ik) ook zaken hebben verteld die te controleren zijn ALS je het weet en dankzij die verklaring kunnen ze dat dan controleren en mogelijk het lichaam van natalee vinden
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:09:26 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_56446392
quote:
Als het niet voor de kijkcijfers waren, was de waarheid uberhaupt nooit aan het licht gekomen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_56446400
quote:

we kunnen wel overal indianen verhalen gaan posten maar of we daar wat aan hebben.
daarbij als er geen lijk is valt er niks te bewijzen.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:09:45 #180
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56446405
quote:
Ze is gestikt in z'n sperma?

Geenstijl
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:10:26 #181
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56446432
quote:
Dat het geen moord is betekent nog niet dat het geen doodslag kan zijn of dood door schuld etc.
Ben benieuwd wat dat ongelukje geweest mag zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 23:10:48 #182
163650 Greys
pi_56446441
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef ErikT het volgende:

[..]

Wel eens van een hyperbool gehoord?
Hoe kan ik nou ruiken aan een post op een forum dat je het niet serieus bedoelde
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:11:05 #183
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56446454
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Als het niet voor de kijkcijfers waren, was de waarheid uberhaupt nooit aan het licht gekomen.
Het trieste is dat je misschien nog gelijk hebt ook.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:11:31 #184
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56446470
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe kan ik nou ruiken aan een post op een forum dat je het niet serieus bedoelde
Nou het was een aardig absurd statement
pi_56446497
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Wacht nou eerst eens of de kijkcijfers daar werkelijk de (enige) reden van zijn.
Misschien heeft het een heel andere reden
Lijkt me nogal discutabel allemaal. Zouden mogelijke daders nu opeens zo dom zijn om zichzelf te verraden? Na bijna 3 jaar? Ik denk het niet. Overigens zegt Peter R de Vries net op Nederland 1 dat hij tijdens zijn laatste trip geen contact heeft gehad met Joran van der Sloot of diens ouders.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:12:29 #186
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_56446503
Maar is Joran de dader ?
Of toch, wat ik denk, Deepak of Satish. We zien het zondag.

Wel is duidelijk dat alle betrokkenen, inclusief vader Paul "geen lijk - geen zaak" van der Sloot alles wisten.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_56446533
Die Plasterk moest ook weer wat zeggen hoor, wat een kneus is dat ook
pi_56446550
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:09 schreef fokje het volgende:
het zou trouwens wel een stunt zijn; heel aruba is omgeven geweest van de amerikanen, FBI, detectives, psycho's, journalisten, lijkenzoekers met de duurste sonarapparatuur, F16's etc. en peter r. de vries lost de zaak in een paar maanden op.
Is ook niet zo gek, de Vries hoeft zich niet aan de wet te houden itt justitie en aanverwanten. Daarom snap ik de hosanna houding tegenover de Vries ook niet zo, hij heeft het geld, tijd, middelen en de vrijheid om zich op 1 zaak te storten en kan zo wel tot een resultaat komen. Geef justitie hetzelfde en er worden veel meer zaken opgelost zonder tussenkomst door iemand als de Vries.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:13:57 #189
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56446553
Deepak, Satish en Joran zaten met Natalee in de auto, om haar terug te brengen naar het hotel, toen het 'ongelukje gebeurde', zoiets dus:

http://youtube.com/watch?v=krotvejfBvQ
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:14:03 #190
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_56446558
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef ErikT het volgende:

[..]

Het trieste is dat je misschien nog gelijk hebt ook.
Maar zo werkt de maatschappij
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 23:14:25 #191
163650 Greys
pi_56446563
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nou het was een aardig absurd statement
Er worden ook aardig absurde dingen gepost soms die wel serieus bedoeld zijn
Maar sorry

Peter heeft wel nog even zijn tanden laten bleken gauw, omdat hij wist dat hij veelvuldig op tv zou komen
Zag je dat, die foto achter de presentatrices op SBS6?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56446577
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:13 schreef gelly het volgende:

[..]

Is ook niet zo gek, de Vries hoeft zich niet aan de wet te houden itt justitie en aanverwanten. Daarom snap ik de hosanna houding tegenover de Vries ook niet zo, hij heeft het geld, tijd, middelen en de vrijheid om zich op 1 zaak te storten en kan zo wel tot een resultaat komen. Geef justitie hetzelfde en er worden veel meer zaken opgelost zonder tussenkomst door iemand als de Vries.
Typetjes als Paul van der Sloot hoeven zich ook niet aan de wet te houden en hebben op borreltjes altijd van stoere justitie verhaaltjes dat zij zo een lijk kunnen wegwerken zonder dat er een zaak komt.
pi_56446580
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:12 schreef sooty het volgende:
Maar is Joran de dader ?
Of toch, wat ik denk, Deepak of Satish. We zien het zondag.

Wel is duidelijk dat alle betrokkenen, inclusief vader Paul "geen lijk - geen zaak" van der Sloot alles wisten.
Steve Croes en de Tatoo Party Boat (verkocht op Ebay een week na haar verdwijning).
pi_56446614
Wat een dag ook, niemand heeft 't meer over de koningin .
pi_56446615
De hyves van Joran is ook hilarisch trouwens. Allemaal van die geiten die roepen dat ze hem steunen
Zou je eerst niet afwachten hoe de vork in de steel zit? Wat loopt er toch raar volk rond.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:16:58 #196
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56446635
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:14 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Maar zo werkt de maatschappij
En dat is redelijk triest.
Maar van de andere kant: als mensen dit belangrijk vinden, dan wordt het dus opgelost.
ALS het opgelost wordt. Want stel Petertje lult uit zn nek. Wie gaat dat ooit nog weerleggen na zoveel media aandacht en zoveel mensen die elkaar napraten? Dit is een gevaarlijke ontwikkeling.
pi_56446638
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:09 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ze is gestikt in z'n sperma?

Geenstijl
Wrong, GeenStijl meldt wat een SBS-verslaggever op Aruba meldde in Hart van Nederland vanavond. Dat het gerucht gaat dat het om een ongeluk zou gaan, en niet om moord met voorbedachte rade. Dat dus.
pi_56446651
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef djenneke het volgende:
De hyves van Joran is ook hilarisch trouwens. Allemaal van die geiten die roepen dat ze hem steunen
Zou je eerst niet afwachten hoe de vork in de steel zit? Wat loopt er toch raar volk rond.
Amurica is slecht en Holloway een ultra conservatieve sloerie.
pi_56446666
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef Klingon het volgende:

[..]

Wrong, GeenStijl meldt wat een SBS-verslaggever op Aruba meldde in Hart van Nederland vanavond. Dat het gerucht gaat dat het om een ongeluk zou gaan, en niet om moord met voorbedachte rade. Dat dus.
Eerst had joran er niks mee te maken en nu is het een ongeluk.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:18:50 #200
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56446687
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Er worden ook aardig absurde dingen gepost soms die wel serieus bedoeld zijn
Maar sorry

Peter heeft wel nog even zijn tanden laten bleken gauw, omdat hij wist dat hij veelvuldig op tv zou komen
Zag je dat, die foto achter de presentatrices op SBS6?
Of het nou nuttig is of niet wat Petertje doet, ik vind hem in ieder geval een hyena. Een verachterlijk persoon die zwaaiend met zijn superieure moraliteit parasiteert op het leed van anderen.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:19:11 #201
139407 jorienvdherik
pi_56446702
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:07 schreef djenneke het volgende:
Mevrouw Twitty heeft het over meervoud...
hoorde ik ook ja op pauw en witterman

ben benieuwd, zal je zien helemaal geen joran is dalijk
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:19:28 #202
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56446709
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef Klingon het volgende:
moord met voorbedachte rade.
Ach ja
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:19:42 #203
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56446719
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat sowieso natuurlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 23:20:09 #204
163650 Greys
pi_56446737
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef ErikT het volgende:

[..]

En dat is redelijk triest.
Maar van de andere kant: als mensen dit belangrijk vinden, dan wordt het dus opgelost.
ALS het opgelost wordt. Want stel Petertje lult uit zn nek. Wie gaat dat ooit nog weerleggen na zoveel media aandacht en zoveel mensen die elkaar napraten? Dit is een gevaarlijke ontwikkeling.
Is dit weer een hyperbool?
Nee serieus, hij zegt dat hij bewijzen heeft 'waarna er geen enkele reden tot twijfel meer mogelijk is' zo zei hij. Denk je dan echt dat hij wellicht maar wat uit zijn nek zou kunnen zwetsen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:20:11 #205
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56446739
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Zo loopt het toch nog goed af
pi_56446742
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:18 schreef ErikT het volgende:

[..]

Of het nou nuttig is of niet wat Petertje doet, ik vind hem in ieder geval een hyena.
Als jouw zuster vermoord, uitgewoond en wel wordt terug gevonden en justitie weer blunder na blunder maakt, zou je wensen dat er nog Hyena's zoals Peter zouden zijn
pi_56446753
quote:
Dat verhaal van Nova zal best een kern van waarheid inzitten, als je dit zo kan verzinnen en er glashard bij verkondigt dat je 3 bronnen hebt, ben je heul erg .
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:20:38 #208
139407 jorienvdherik
pi_56446758
maar krijgt peter de beloning ?

was 100.000 us dollar ofzo
pi_56446773
quote:

[..]

Of het is een hele grote beerput waarin Joran en zijn vader de consiglierie enkel een schakel zijn.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:21:14 #210
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_56446775
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een dag ook, niemand heeft 't meer over de koningin .
Das echt tijdverspilling!
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:21:16 #211
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56446780
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Is dit weer een hyperbool?
Nee serieus, hij zegt dat hij bewijzen heeft 'waarna er geen enkele reden tot twijfel meer mogelijk is' zo zei hij. Denk je dan echt dat hij wellicht maar wat uit zijn nek zou kunnen zwetsen?
Ja. Gezien zijn verleden is dat heel goed mogelijk. Hij is altijd ontzettend overtuigd van zijn eigen gelijk, maar zit er.....tromgeroffel....ook wel eens naast.
pi_56446784
Ik lees het maandag allemaal wel in de krant. Peter R. de Vries deed ook weer lekker arrogant en zelfingenomen bij P&W ('dat doe ik zondag allemaal uit de doeken', 'daar doe ik geen mededelingen over', 'laten we nou geen woordspelletjes gaan spelen'). Ja, ga dan gewoon niet in een talkshow zitten. Fragment van moeder Holloway was wel interessant trouwens.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:22:58 #213
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56446828
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als jouw zuster vermoord, uitgewoond en wel wordt terug gevonden en justitie weer blunder na blunder maakt, zou je wensen dat er nog Hyena's zoals Peter zouden zijn
Ik heb geen zus. En als mijn hypothetische zus naar Aruba ging om zich kapot te zuipen en niet meer naar huis wilde omdat ze haar moeder en schoonvader haatte zou ik er een genuanceerdere mening op na houden.

O en ik zou m op zn bek timmeren als hij voor de 38e keer mijn tranen kwam filmen.
pi_56446833
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:21 schreef Klingon het volgende:
Fragment van moeder Holloway was wel interessant trouwens.
Zeker weten, want die aanslag op Holloway, was niet een aanslag op haarzelf en haar familie, maar op heel Amurica.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:23:13 #215
13462 BansheeBoy
pi_56446837
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:18 schreef ErikT het volgende:

[..]

Of het nou nuttig is of niet wat Petertje doet, ik vind hem in ieder geval een hyena. Een verachterlijk persoon die zwaaiend met zijn superieure moraliteit parasiteert op het leed van anderen.
Hé? Het ontkennen van de holocaust is strafbaar in Nederland hoor. Even om je memory op te frissen.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_56446878
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:22 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik heb geen zus. En als mijn hypothetische zus naar Aruba ging om zich kapot te zuipen en niet meer naar huis wilde omdat ze haar moeder en schoonvader haatte zou ik er een genuanceerdere mening op na houden.
Het gaat nu om de 'Hyena Peter'. Niet om de hete brij heen draaien.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:24:50 #217
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56446887
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hé? Het ontkennen van de holocaust is strafbaar in Nederland hoor. Even om je memory op te frissen.

˛
HAhahahahahahaahahaha
pi_56446944
volgens mij probeert de Vries iedereen op het verkeerde been te zetten en is Joran slechts een afleidingsmanouvre om iemand anders te laten slapen...maar we zullen zien.

Een bekentenis van Joran betekent niet dat Joran het zelf gedaan moet hebben.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:26:58 #220
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56446950
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het gaat nu om de 'Hyena Peter'. Niet om de hete brij heen draaien.
OK. Dan terug naar mijn mening voordat het over 'mijn zus' ging, over wie je zelf begon. (Je bent niet echt een licht wat betreft discussiëren, of wel? )

Ja ik vind het dus verachterlijk dat meneer de Vries zichzelf in de schijnwerpers zet gebruik makend van het leed van anderen. Met een hele reclame campagne eromheen. Hij staat zich nu waarschijnlijk af te trekken terwijl hij zichzelf op TV ziet.
pi_56446971
Als Joran er wat mee te maken heeft, dan wil ik die vader zijn perverse t-kop ook op het hakblok zien gaan en ook die van die linkse mensen van justitie aruba.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:27:48 #222
139407 jorienvdherik
pi_56446974
is al oud
pi_56447000
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

donderdag 31 januari 2008 @ 23:28:47 #224
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56447001
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:27 schreef JohnDope het volgende:
Als Joran er wat mee te maken heeft, dan wil ik die vader zijn perverse t-kop ook op het hakblok zien gaan en ook die van die linkse mensen van justitie aruba.
Want daar word je een gelukkiger mens van?
Gaat het wel goed met je?
pi_56447006
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:26 schreef ErikT het volgende:
Ja ik vind het dus verachterlijk dat meneer de Vries zichzelf in de schijnwerpers zet gebruik makend van het leed van anderen. Met een hele reclame campagne eromheen. Hij staat zich nu waarschijnlijk af te trekken terwijl hij zichzelf op TV ziet.
Jezus wat ben jij zuur zeg.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:29:25 #226
139407 jorienvdherik
pi_56447025
zometeen nog ff nova kijken denk ik, was dat intressant om te zien ?
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:30:06 #227
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56447043
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jezus wat ben jij kk zuur zeg.
Goed argument
Nog één van die en je hebt me volledig klem geluld.
pi_56447044
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:30:12 #229
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56447047
quote:

[..]

Je typische wiskundeleraar
pi_56447073
quote:
Ja, maar als je dit topic volledig leest heb je dezelfde info .
pi_56447086
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:30 schreef ErikT het volgende:

[..]

Goed argument
Nog één van die en je hebt me volledig klem geluld.
vanmij apart verkoopt peter zijn ziel aan de duivel, als die zaak maar opgelost wordt, dan boeit dat allemaal niet.
pi_56447093
quote:
Hij staat zich nu waarschijnlijk af te trekken terwijl hij zichzelf op TV ziet.
...en terecht!
pi_56447121
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

vanmij apart verkoopt peter zijn ziel aan de duivel, als die zaak maar opgelost wordt, dan boeit dat allemaal niet.
ja dan kunnen we weer opgelucht ademhalen en _eindelijk_ verder met ons leven.
pi_56447135
D'r moeder heeft t gedaan, no doubt.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:33:42 #236
139407 jorienvdherik
pi_56447144
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja, maar als je dit topic volledig leest heb je dezelfde info .
ik kijk het wel ff
pi_56447156
quote:
zat half te slapen, iets met beatrix die holloway om het leven had gebracht ofzo ?!?!?!
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:34:14 #238
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56447161
Hij heeft wel een fanclub gekweekt inmiddels, MET Holleeder.
http://joran-sloot.hyves.nl/
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:34:22 #239
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56447165
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:30 schreef Morendo het volgende:

[..]

Je typische wiskundeleraar
Zie mijn ondertitel.
pi_56447181
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:33 schreef fokje het volgende:

[..]

ja dan kunnen we weer opgelucht ademhalen en _eindelijk_ verder met ons leven.
Als die zaak wordt opgelost is er nog in ieder geval een klein lichtpuntje mbt gerechtigheid in deze verrotte en corrupte wereld.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:35:14 #241
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56447183
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:32 schreef Ponco het volgende:

[..]

...en terecht!
pi_56447195
Ik vind het zeker netje svan Peter en zal zondag ook kijken.
21:30 tot 23:30 dus?
Maar dan moeten ze hart van nederland laten vervallen, dat is een ramp voor SBS.
20:30 tot 22:30 had mij logischer geleken.
gr gr
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:36:35 #244
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56447223
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar dan moeten ze hart van nederland laten vervallen, dat is een ramp voor SBS.
Hart van Nederland kan er toch precies voor de climax tussendoor?
pi_56447229
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:35 schreef Quyxz_ het volgende:
De leuke en gezellige Dames van HvL komen vast daarna.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:36:48 #246
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56447232
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:34 schreef ErikT het volgende:

[..]

Zie mijn ondertitel.
Het spijt me
pi_56447250
Zeg mensen lees die link nou even
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:38:08 #248
166367 Opzoutvaatje
What goes around comes around
pi_56447266
De Amerikanen lijken niet zo optimistisch als Peter R. de Vries. De advocaat van de moeder denkt dat het op niets zal uitlopen.

http://abcnews.go.com/International/Story?id=4222253&page=2
pi_56447284
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:37 schreef Mejoon het volgende:
Zeg mensen lees die link nou even
Dit is echt al tien keer voorbijgekomen in meerdere topics, sinds vele uren geleden al.
pi_56447293
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:38 schreef Opzoutvaatje het volgende:
De Amerikanen lijken niet zo optimistisch als Peter R. de Vries. De advocaat van de moeder denkt dat het op niets zal uitlopen.

Voor de Amerikanen is het in ieder geval genoeg reden om Joran ooit een enkele reis US of A te geven
pi_56447318
quote:

[..]

Peter genoot wel van de aandacht.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:41:12 #252
166367 Opzoutvaatje
pi_56447337
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Voor de Amerikanen is het in ieder geval genoeg reden om Joran ooit een enkele reis US of A te geven
Ze zullen de uitzending wel afwachten.
pi_56447356
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:39 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dit is echt al tien keer voorbijgekomen in meerdere topics, sinds vele uren geleden al.
Hehe ok
pi_56447372
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:38 schreef Opzoutvaatje het volgende:

Inderdaad, quote uit dat nieuwsbericht:
quote:
Twitty's lawyer John Kelly told ABC News that he has little faith that the supposed new evidence will be prove pivotal to the case and suggested it will be quickly debunked. Twitty is in Holland chasing another lead that Kelly declined to detail
Dat laatste is ook wel interessant.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:43:09 #255
139407 jorienvdherik
pi_56447389
Nova is nog niet online
pi_56447394
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:40 schreef maril het volgende:

[..]

Peter genoot wel van de aandacht.
Duh Peter is menselijk in tegenstelling tot ijskoude Joran en zijn pappie.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:43:30 #257
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_56447397
zou het echt dom vinden als hij het iemand verteld heeft die hij nog niet zo lang kende
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:44:00 #258
13462 BansheeBoy
pi_56447407
Ik word genegeerd.

˛
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:44:45 #259
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56447430
Wat ik wel grappig vind, is hoe Peter R. hier nu neergesabeld wordt.
De man is verslaggever, is commercieel en investeert in zijn methodes.
Wat je er van vindt, mag je vinden, maar hij doet z'n werk op zich goed.

Aruba, Nederland en delen van de USA zijn in alle staten vanwege Peter R.
Toch een aardig succesje, lijkt me, waar hij weer een paar jaar op kan teren.
Of mag dat niet in Nederland?
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:45:01 #260
139407 jorienvdherik
pi_56447437
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:43 schreef BigFire het volgende:
zou het echt dom vinden als hij het iemand verteld heeft die hij nog niet zo lang kende
Ach, als je met je dronken kop, in het casino zit
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:47:33 #261
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_56447495
Ik vind het wel mooi hoe hij het doet. Gun die gast ook een pleziertje. Als het waar is wat hij zegt lost ie toch een van de raadselachtigste zaken van de afgelopen jaren op. Als je alleen al ziet in hoeveel NL-programma's ie vandaag te zien was en hoeveel aandacht er uit de VS voor is....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_56447498
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:44 schreef MadMaster het volgende:

Goed gezegd.
pi_56447559
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:44 schreef MadMaster het volgende:

Dat is niet het punt, je moet de huid gewoon niet verkopen voordat de beer geschoten is. Hij moet simpelweg niet zeggen dat de zaak opgelost is, want dat is niet zo. De zaak is opgelost als de dader een bekentenis bij justitie aflegt, en daarmee veroordeeld wordt. Tot die tijd is het nieuw "bewijs", en zou hij het als zodanig moeten verkopen.
pi_56447571
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:49 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat is niet het punt, je moet de huid gewoon niet verkopen voordat de beer geschoten is. Hij moet simpelweg niet zeggen dat de zaak opgelost is, want dat is niet zo. De zaak is opgelost als de dader een bekentenis bij justitie aflegt, en daarmee veroordeeld wordt. Tot die tijd is het nieuw "bewijs", en zou hij het als zodanig moeten verkopen.
Kom nou eens even een keertje in de realiteit, volgens mij moet je minder van die troep roken
pi_56447572
Als er binnen zo'n korte tijd al zoveel informatie is uitgelekt, dan is de kans groot dat we voor zondagavond het hele verhaal al kennen.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:50:51 #266
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56447582
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Duh Peter is menselijk in tegenstelling tot ijskoude Joran en zijn pappie.
Wat moet dat fijn zijn, zo'n wereldbeeld. "Die daar, dat zijn de slechten. En deze hier, dit zijn de goeien. En ik JohnDope, ben voor de goeien."
pi_56447606
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:50 schreef ErikT het volgende:

[..]

Wat moet dat fijn zijn, zo'n wereldbeeld. "Die daar, dat zijn de slechten. En deze hier, dit zijn de goeien. En ik JohnDope, ben voor de goeien."
Iemand die een onschuldig mens molt, is per definitie slecht.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:52:25 #268
139407 jorienvdherik
pi_56447630
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als er binnen zo'n korte tijd al zoveel informatie is uitgelekt, dan is de kans groot dat we voor zondagavond het hele verhaal al kennen.
tuurlijk, die moeder gaat het echt wel aan familie vertellen
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:52:35 #269
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56447632
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, eigenlijk is de enige relevante vraag nog wat voor een ongeluk er gebeurde en of je dat Joran kunt aanrekenen.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:53:20 #270
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56447657
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja, maar hoe onschuldig was Natalee
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:53:41 #271
166367 Opzoutvaatje
pi_56447669
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:47 schreef matthijst het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe hij het doet. Gun die gast ook een pleziertje. Als het waar is wat hij zegt lost ie toch een van de raadselachtigste zaken van de afgelopen jaren op. Als je alleen al ziet in hoeveel NL-programma's ie vandaag te zien was en hoeveel aandacht er uit de VS voor is....
Het is zelfs behoorlijk terecht dat Peter R. de Vries niks uit de doeken doet nu. Hij heeft eerst alles doorgespeeld naar de mensen die het moeten weten: Justitie op Aruba en de ouders. In zijn eigen uitzending kan hij er uitgebreid op ingaan.
pi_56447698
quote:

[..]

Dat weet je pas als je het motief kent. Als iemand een onschuldig mens vermoord om duizenden andere onschuldigen het leven te redden dan lul je wel anders.
pi_56447700
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:53 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, maar hoe onschuldig was Natalee
freak.
pi_56447703
Wel slecht dat het journaal zich leent voor een primeurtje voor de kijkcijfers van Peter de Vries zonder echt nieuws. Na zondag is er - als het goed is - pas nieuws.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:55:11 #275
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56447705
quote:

Wat voor de één nieuw bewijs is, is voor de ander een opgeloste zaak.
En hoe Peter het ook verwoord, het gaat om zijn succes en dat heeft 'ie nu.

Wat kan mij die hele Natte Alie op zich verrotten? Hypocriet gelul vanuit Amerika en een groot deel van de Nederlanders die die Yanks napapegaaien. In de USA sterft er elke zo veel minuten iemand door een misdrijf. Hoor je daarover ook allemaal op TV?
Welnee, maar Peter R., vanuit zijn professie, slaat er nu munt uit en van mij mag 'ie dus...

Ik ben richting Holiday Inn...
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:55:42 #276
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56447719
quote:

[..]

En iemand die dit 'feit' gebruikt om er zelf beter van te worden? Wat vind je daar van?
pi_56447739
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:55 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Dat weet je pas als je het motief kent. Als iemand een onschuldig mens vermoord om duizenden andere onschuldigen het leven te redden dan lul je wel anders.
En nu even realistisch zijn.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:56:41 #278
28033 Pek
je moet wat
pi_56447753
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik word genegeerd.

˛
Nee hoor
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:24 schreef ErikT het volgende:

[..]

HAhahahahahahaahahaha
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_56447756
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:55 schreef ErikT het volgende:

[..]

En iemand die dit 'feit' gebruikt om er zelf beter van te worden? Wat vind je daar van?
Ik word hier niet beter van.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:56:49 #280
166367 Opzoutvaatje
pi_56447757
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Wat voor de één nieuw bewijs is voor de ander een opgeloste zaak.
En hoe Peter het ook verwoord, het gaat om zijn succes en dat heeft 'ie nu.

Wat kan mij die hele Natte Alie op zich verrotten? Hypocriet gelul vanuit Amerika en een groot deel van de Nederlanders die die Yanks napapegaaien. In de USA sterft er elke zo veel minuten iemand door een misdrijf. Hoor je daarover ook allemaal op TV?
Welnee, maar Peter R., vanuit zijn professie, slaat er nu munt uit en van mij mag 'ie dus...

Ik ben richting Holiday Inn...
"Missing white woman syndrome"

Zeer interessant
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:57:24 #281
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56447774
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:55 schreef ErikT het volgende:

, money makes the world go round...
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:57:33 #282
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56447777
- Peter zegt dat Natalee niet meer leeft, dat wil niet zeggen dat ze ook vermoord is. Ze kan ook op een andere manier om het leven gekomen zijn.
- Hij zegt wel dat er in de uitzending een dader aangewezen wordt. Terwijl Beth Holloway het over "they" heeft.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:58:06 #283
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56447791
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik word hier niet beter van.
Holy shit Ik had het over Peter R. de Vries.
pi_56447804
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En nu even realistisch zijn.
Nee hoef ik niet te zijn, jij bent het ook niet.
pi_56447817
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:58 schreef ErikT het volgende:

[..]

Holy shit Ik had het over Peter R. de Vries.
Peter heeft hier keihard voor moeten werken, hij is constant door justitie tegen gewerkt en nu heeft hij deze scoop.
pi_56447833
quote:

[..]

Exact.

Bovendien is inmiddels duidelijk dat De Vries heeft "bewezen" dat Natalee niet meer leeft. Maar als dat bewezen is, waar is dan het lijk gebleven? En waarom is nog niemand opgepakt?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_56447841
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:58 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Nee hoef ik niet te zijn, jij bent het ook niet.
Ben ik wel. Stel dat Joran wordt vrijgesproken, dan is hij door deze daad zo paranoīde gemaakt, dat hij vanzelf wel het gekkenhuis in draait, want hij kan zijn ei niet meer kwijt, want overal wordt hij getapt. Dit is allemaal strategie, vroeg of laat slaat dat guppie door, met de tijd zie je die klaploper met een alu-petje rondlopen
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:00:21 #288
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56447847
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:57 schreef Ixnay het volgende:
- Peter zegt dat Natalee niet meer leeft, dat wil niet zeggen dat ze ook vermoord is. Ze kan ook op een andere manier om het leven gekomen zijn.
- Hij zegt wel dat er in de uitzending een dader aangewezen wordt.
Ik heb ook al gehoord dat het gewoon een 'ongelukje' was. Dat wordt een leuke uitzending: en de dader is *tromgeroffel*............... Natalee zelf. Tja meisje, niet zoveel zuipen in vervolg.
pi_56447851
ik hoop dat hij t kan bewijzen, dan zijn we van die zaak af, en de ouders ook ,
De Puta Madre
pi_56447869
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]

, money makes the world go round...
Dus zolang je er geld mee kunt verdienen is alles geoorloofd?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:01:50 #291
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_56447879
Echt dikke klasse, als de Vries dit ebven ontrafelt.

Dat worden echt veul kijkcijfers zondag!!!

Maar is het nu duidelijk dat Joran het heeft gedaan gekeken naar de pagina op volkomen kut?

geen zin om dit gehele topic door te spitten
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:03:16 #292
196697 Heathen.
Its No Game
pi_56447903
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ben ik wel. Stel dat Joran wordt vrijgesproken, dan is hij door deze daad zo paranoīde gemaakt, dat hij vanzelf wel het gekkenhuis in draait, want hij kan zijn ei niet meer kwijt, want overal wordt hij getapt. Dit is allemaal strategie, vroeg of laat slaat dat guppie door, met de tijd zie je die klaploper met een alu-petje rondlopen
Niet iedereen is op mentaal vlak zo labiel als jij.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:05:45 #293
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56447926
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Peter heeft hier keihard voor moeten werken, hij is constant door justitie tegen gewerkt en nu heeft hij deze scoop.
De arme man. Mijn sympathie verschuift opeens naar meneer de Vries.
pi_56447947
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:03 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Niet iedereen is op mentaal vlak zo labiel als jij.
Als sta je nog zo sterk in je schoenen, iedereen zou in deze situatie para worden. Die praatgrage jongen kan nooit meer zijn ei kwijt in deze hi-tech maatschappij
Men is bereid om letterlijk door de stront te kruipen om Joran een oor aan te naaien.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:08:13 #295
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56447982
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als sta je nog zo sterk in je schoenen, iedereen zou in deze situatie para worden. Die praatgrage jongen kan nooit meer zijn ei kwijt in deze hi-tech maatschappij
Wat verwacht je dat hij nog meer bekent, de aanslagen op de Twin Towers ofzo?
pi_56447994
Wie zet een pool op?

Ik zeg:

• op het strand,
  • door de drugs,
  • door professor Plum.

Oftewel: hij heeft haar niet vermoord maar ze is door drank/drugs/ongeluk om het leven gekomen en Joran heeft haar op zee gedumpt.
  • "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
    pi_56448008
    Deze hier ook al voorbij gekomen?
    pi_56448024
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 00:08 schreef sizzler het volgende:
    Wie zet een pool op?

Ik zeg:

• op het strand,
  • door de drugs,
  • door professor Plum.

Oftewel: hij heeft haar niet vermoord maar ze is door drank/drugs/ongeluk om het leven gekomen en Joran heeft haar op zee gedumpt.
  • Kijk eens aan de Shizzle Sizzler is back in town met zijn nova-goedpraat-conclusie.
      vrijdag 1 februari 2008 @ 00:10:07 #299
    44470 ErikT
    Lekker PSV!
    pi_56448030
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 00:08 schreef sizzler het volgende:
    Wie zet een pool op?

Ik zeg:

• op het strand,
  • door de drugs,
  • door professor Plum.

• Ik ga voor Peter R de Vries met de kandelaar in de bibilotheek.
    pi_56448057
      vrijdag 1 februari 2008 @ 00:11:28 #301
    158344 RoodWitBlauw
    rasechte hollander
    pi_56448075
    drugs...
    spelltje..
    natalie verkeerd terecht gekoemn met een "jackass-actie"

natalie dood