hoorde ik ook ja op pauw en wittermanquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:07 schreef djenneke het volgende:
Mevrouw Twitty heeft het over meervoud...
Ach jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef Klingon het volgende:
moord met voorbedachte rade.
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Amurica is slecht en Holloway een ultra conservatieve sloerie.
Is dit weer een hyperbool?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
En dat is redelijk triest.
Maar van de andere kant: als mensen dit belangrijk vinden, dan wordt het dus opgelost.
ALS het opgelost wordt. Want stel Petertje lult uit zn nek. Wie gaat dat ooit nog weerleggen na zoveel media aandacht en zoveel mensen die elkaar napraten? Dit is een gevaarlijke ontwikkeling.
Zo loopt het toch nog goed afquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoorde ik ook ja op pauw en witterman
ben benieuwd, zal je zien helemaal geen joran is dalijk
Als jouw zuster vermoord, uitgewoond en wel wordt terug gevonden en justitie weer blunder na blunder maakt, zou je wensen dat er nog Hyena's zoals Peter zouden zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Of het nou nuttig is of niet wat Petertje doet, ik vind hem in ieder geval een hyena.
Dat verhaal van Nova zal best een kern van waarheid inzitten, als je dit zo kan verzinnen en er glashard bij verkondigt dat je 3 bronnen hebt, ben je heul ergquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Of het is een hele grote beerput waarin Joran en zijn vader de consiglierie enkel een schakel zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoorde ik ook ja op pauw en witterman
Das echt tijdverspilling!quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een dag ook, niemand heeft 't meer over de koningin.
Ja. Gezien zijn verleden is dat heel goed mogelijk. Hij is altijd ontzettend overtuigd van zijn eigen gelijk, maar zit er.....tromgeroffel....ook wel eens naast.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dit weer een hyperbool?
Nee serieus, hij zegt dat hij bewijzen heeft 'waarna er geen enkele reden tot twijfel meer mogelijk is' zo zei hij. Denk je dan echt dat hij wellicht maar wat uit zijn nek zou kunnen zwetsen?
Ik heb geen zus. En als mijn hypothetische zus naar Aruba ging om zich kapot te zuipen en niet meer naar huis wilde omdat ze haar moeder en schoonvader haatte zou ik er een genuanceerdere mening op na houden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als jouw zuster vermoord, uitgewoond en wel wordt terug gevonden en justitie weer blunder na blunder maakt, zou je wensen dat er nog Hyena's zoals Peter zouden zijn
Zeker weten, want die aanslag op Holloway, was niet een aanslag op haarzelf en haar familie, maar op heel Amurica.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:21 schreef Klingon het volgende:
Fragment van moeder Holloway was wel interessant trouwens.
Hé? Het ontkennen van de holocaust is strafbaar in Nederland hoor. Even om je memory op te frissen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Of het nou nuttig is of niet wat Petertje doet, ik vind hem in ieder geval een hyena. Een verachterlijk persoon die zwaaiend met zijn superieure moraliteit parasiteert op het leed van anderen.
Het gaat nu om de 'Hyena Peter'. Niet om de hete brij heen draaien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:22 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb geen zus. En als mijn hypothetische zus naar Aruba ging om zich kapot te zuipen en niet meer naar huis wilde omdat ze haar moeder en schoonvader haatte zou ik er een genuanceerdere mening op na houden.
HAhahahahahahaahahahaquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé? Het ontkennen van de holocaust is strafbaar in Nederland hoor. Even om je memory op te frissen.²
OK. Dan terug naar mijn mening voordat het over 'mijn zus' ging, over wie je zelf begon. (Je bent niet echt een licht wat betreft discussiëren, of wel?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het gaat nu om de 'Hyena Peter'. Niet om de hete brij heen draaien.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Amurica is slecht en Holloway een ultra conservatieve sloerie.
Want daar word je een gelukkiger mens van?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:27 schreef JohnDope het volgende:
Als Joran er wat mee te maken heeft, dan wil ik die vader zijn perverse t-kop ook op het hakblok zien gaan en ook die van die linkse mensen van justitie aruba.
Jezus wat ben jij zuur zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:26 schreef ErikT het volgende:
Ja ik vind het dus verachterlijk dat meneer de Vries zichzelf in de schijnwerpers zet gebruik makend van het leed van anderen. Met een hele reclame campagne eromheen. Hij staat zich nu waarschijnlijk af te trekken terwijl hij zichzelf op TV ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |