Dat niet alleen, er staat ook de volgende quote:quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:54 schreef Morendo het volgende:
OMG Peter R. de Vries goes international:
http://www.peterrdevries.com/
Heb ik dat niet al eerder ergens gelezen?quote:Peter R. de Vries: “Am I sitting opposite a happy man now?”
Hans Mos: “Now at least the truth is surfacing and with that we can at least wrap up this case.”
Check die bio.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij heeft die moeder geinformeerd. die kan der klep niet houden denk ik,. en is het voor zondag uitgelekt
Hij krijgt het toch niet te hoog in z'n bol héquote:He is known as the man who tracked down the Heineken kidnapper, stripped a royal couple of their title, sole handedly solved ten murder cases, exposed a contract killer and took on the Dutch Supreme Court to clear two innocent men of murder. For thirty years he has been feared equally by criminals and judiciary who are under his constant surveillance.
Tja en daarbij... die uitzending die hij gemaakt heeft duurt 2 uur. Die kon hij echt niet nog even op het laatste moment ergens kwijt vanavond op tv hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:52 schreef iank het volgende:
[..]
Tja, je kan wel zeuren over dat die dit doet voor de kijkcijfers.. Maar ondertussen is er door die kijkcijfers wel geld vrijgekomen om deze zaak op te kunnen lossen!
sja, peter r. de vries zal wel wat met meer dan een dergelijke tape over de brug moeten komen. Ik kan het mij bovendien ook niet voorstellen dat hij aan een willekeurige vriend 'even' gaat bekennen. Dat zogenaamd uitgelekte gesprekje met de vries op zo'n blog, ik vind het allemaal wel erg vreemd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:49 schreef Perecules het volgende:
[..]
En de rechter moet toetsen hoeveel waarde het 'bewijsmateriaal' heeft. Nogmaals Joran kan altijd zeggen dat hij de 'bekentenis' heeft verzonnen om van het gezeur van de 'vriend' af te zijn. Zonder dat er harde daderinformatie in de 'bekentenis' zit heeft justitie niet zo veel aan de 'bekentenis' als Joran deze intrekt.
Het enige wat Peter R. de Vries dan zou bereiken is een 'veroordeling' in de publieke opinie van Joran.
Oh zeker, maar het is niet verstandig jezelf te portretteren als zijnde de man die de zaak opgelost heeft. Want dat is nog maar de vraag natuurlijk. Voor hetzelfde heeft Joran van der Sloot de Vries een ultieme naaiaktie geleverd... Of wordt (kan) er helemaal niks met het materiaal gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Tja en daarbij... die uitzending die hij gemaakt heeft duurt 2 uur. Die kon hij echt niet nog even op het laatste moment ergens kwijt vanavond op tv hoorDe man is misdaadverslaggever voor zijn beroep, uitermate logisch dat hij dan de credits wil en de kijkcijfers, als hij eigenhandig een zaak heeft opgelost
Hij is er jaren mee bezig geweest, vind het echt niet meer dan logisch dat hij - als het inderdaad allemaal zo klip en klaar wordt zondag als hij zelf zegt - zijn minutes of fame wil. Dat verdient hij dan ook.
Je bent zelf nogal min als je zegt dat Peter R de Vries zelf Nathalee nog vermoord zou hebben voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:02 schreef ErikT het volgende:
Of hij het nou opgelost heeft of niet, de manier waarop dit gebracht wordt is beneden alle peil. Wat een verachterlijk mannetje. Geld is belangrijker dan alles.
Hij zou zelf nog Natalie vermoord hebben om er een kijkcijferkanon van te kunnen maken. Om dan voor 3 miljard kijkers op de elektrische stoel te gaan zitten.
bron?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:02 schreef iank het volgende:
Ik hoorde net dus dat Joran haar had verkracht en geslagen, dat ze toen is overleden.. Hij zijn vader heeft gebeld en dat ze samen haar lichaam in stukjes hebben gesneden en gevoerd hebben aan de haaien..
dit zie ik alleen nergens terug op internet:S
Ik hoorde dat ze is ontvoerd door aliens. Vind ik ook nergens terug :Squote:Op donderdag 31 januari 2008 23:02 schreef iank het volgende:
Ik hoorde net dus dat Joran haar had verkracht en geslagen, dat ze toen is overleden.. Hij zijn vader heeft gebeld en dat ze samen haar lichaam in stukjes hebben gesneden en gevoerd hebben aan de haaien..
Wel eens van een hyperbool gehoord?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent zelf nogal min als je zegt dat Peter R de Vries zelf Nathalee nog vermoord zou hebben voor de kijkcijfers
Ach, kom nou. Het is toch te triest voor woorden dat kijkcijfers dus belangrijker zijn dan meteen de waarheid aan het ligt te brengen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent zelf nogal min als je zegt dat Peter R de Vries zelf Nathalee nog vermoord zou hebben voor de kijkcijfers
Dan valt ie vanzelf door de mand en zal hij de schande moeten dragenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh zeker, maar het is niet verstandig jezelf te portretteren als zijnde de man die de zaak opgelost heeft. Want dat is nog maar de vraag natuurlijk. Voor hetzelfde heeft Joran van der Sloot de Vries een ultieme naaiaktie geleverd... Of wordt (kan) er helemaal niks met het materiaal gedaan.
Geenstijl als betrouwbare bron?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef roburt het volgende:
geenstijl Update: SBS6, de thuiszender van Peters' misdaadprogramma, weet te melden dat Joran een bekentenis heeft afgelegd. De dood van Natalee zou een ongelukje zijn geweest, geen moord.
Wacht nou eerst eens of de kijkcijfers daar werkelijk de (enige) reden van zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ach, kom nou. Het is toch te triest voor woorden dat kijkcijfers dus belangrijker zijn dan meteen de waarheid aan het ligt te brengen?
Het duurt al een paar jaar, nog een paar nachtjes slapen is toch niet zo erg ? Bovendien, de Vries zegt de waarheid te kennen, dat moet nog worden bezien natuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ach, kom nou. Het is toch te triest voor woorden dat kijkcijfers dus belangrijker zijn dan meteen de waarheid aan het ligt te brengen?
nee er wordt ook duidelijk gezegd door Peter R de Vries dat alle vragen beantwoord worden. er is dus meer dan een simpele verklaring. daarnaast zou hij (vermoed ik) ook zaken hebben verteld die te controleren zijn ALS je het weet en dankzij die verklaring kunnen ze dat dan controleren en mogelijk het lichaam van natalee vindenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:46 schreef Perecules het volgende:
[..]
Joran kan natuurlijk altijd die 'bekentenis' intrekken en zeggen dat hij een verzonnen verhaal heeft opgehangen om van het gezeur van die 'vriend' af te zijn, dat kan hij best aannemelijk maken. Justitie heeft dan nog steeds geen poot om op te staan. Anders zou het zijn als in deze bekentenis zaken naar voren worden gebracht door Joran die wijzen op daderinformatie, bijvoorbeeld een moordwapen, plaats waar het lichaam verborgen is etc.
Als het niet voor de kijkcijfers waren, was de waarheid uberhaupt nooit aan het licht gekomen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef Grachus het volgende:
we kunnen wel overal indianen verhalen gaan posten maar of we daar wat aan hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:02 schreef iank het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef roburt het volgende:
geenstijl Update: SBS6, de thuiszender van Peters' misdaadprogramma, weet te melden dat Joran een bekentenis heeft afgelegd. De dood van Natalee zou een ongelukje zijn geweest, geen moord.
Dat het geen moord is betekent nog niet dat het geen doodslag kan zijn of dood door schuld etc.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef roburt het volgende:
Hoe kan ik nou ruiken aan een post op een forum dat je het niet serieus bedoeldequote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wel eens van een hyperbool gehoord?
Het trieste is dat je misschien nog gelijk hebt ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Als het niet voor de kijkcijfers waren, was de waarheid uberhaupt nooit aan het licht gekomen.
Nou het was een aardig absurd statementquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou ruiken aan een post op een forum dat je het niet serieus bedoelde
Lijkt me nogal discutabel allemaal. Zouden mogelijke daders nu opeens zo dom zijn om zichzelf te verraden? Na bijna 3 jaar? Ik denk het niet. Overigens zegt Peter R de Vries net op Nederland 1 dat hij tijdens zijn laatste trip geen contact heeft gehad met Joran van der Sloot of diens ouders.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht nou eerst eens of de kijkcijfers daar werkelijk de (enige) reden van zijn.
Misschien heeft het een heel andere reden
Is ook niet zo gek, de Vries hoeft zich niet aan de wet te houden itt justitie en aanverwanten. Daarom snap ik de hosanna houding tegenover de Vries ook niet zo, hij heeft het geld, tijd, middelen en de vrijheid om zich op 1 zaak te storten en kan zo wel tot een resultaat komen. Geef justitie hetzelfde en er worden veel meer zaken opgelost zonder tussenkomst door iemand als de Vries.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:09 schreef fokje het volgende:
het zou trouwens wel een stunt zijn; heel aruba is omgeven geweest van de amerikanen, FBI, detectives, psycho's, journalisten, lijkenzoekers met de duurste sonarapparatuur, F16's etc. en peter r. de vries lost de zaak in een paar maanden op.
Maar zo werkt de maatschappijquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het trieste is dat je misschien nog gelijk hebt ook.
Er worden ook aardig absurde dingen gepost soms die wel serieus bedoeld zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou het was een aardig absurd statement
Typetjes als Paul van der Sloot hoeven zich ook niet aan de wet te houden en hebben op borreltjes altijd van stoere justitie verhaaltjes dat zij zo een lijk kunnen wegwerken zonder dat er een zaak komt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek, de Vries hoeft zich niet aan de wet te houden itt justitie en aanverwanten. Daarom snap ik de hosanna houding tegenover de Vries ook niet zo, hij heeft het geld, tijd, middelen en de vrijheid om zich op 1 zaak te storten en kan zo wel tot een resultaat komen. Geef justitie hetzelfde en er worden veel meer zaken opgelost zonder tussenkomst door iemand als de Vries.
Steve Croes en de Tatoo Party Boat (verkocht op Ebay een week na haar verdwijning).quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:12 schreef sooty het volgende:
Maar is Joran de dader ?
Of toch, wat ik denk, Deepak of Satish. We zien het zondag.
Wel is duidelijk dat alle betrokkenen, inclusief vader Paul "geen lijk - geen zaak" van der Sloot alles wisten.
En dat is redelijk triest.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:14 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Maar zo werkt de maatschappij
Wrong, GeenStijl meldt wat een SBS-verslaggever op Aruba meldde in Hart van Nederland vanavond. Dat het gerucht gaat dat het om een ongeluk zou gaan, en niet om moord met voorbedachte rade. Dat dus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:09 schreef ErikT het volgende:
[..]Ze is gestikt in z'n sperma?
Geenstijl![]()
Amurica is slecht en Holloway een ultra conservatieve sloerie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef djenneke het volgende:
De hyves van Joran is ook hilarisch trouwens. Allemaal van die geiten die roepen dat ze hem steunen
Zou je eerst niet afwachten hoe de vork in de steel zit? Wat loopt er toch raar volk rond.
Eerst had joran er niks mee te maken en nu is het een ongeluk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef Klingon het volgende:
[..]
Wrong, GeenStijl meldt wat een SBS-verslaggever op Aruba meldde in Hart van Nederland vanavond. Dat het gerucht gaat dat het om een ongeluk zou gaan, en niet om moord met voorbedachte rade. Dat dus.
Of het nou nuttig is of niet wat Petertje doet, ik vind hem in ieder geval een hyena. Een verachterlijk persoon die zwaaiend met zijn superieure moraliteit parasiteert op het leed van anderen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Er worden ook aardig absurde dingen gepost soms die wel serieus bedoeld zijn
Maar sorry![]()
Peter heeft wel nog even zijn tanden laten bleken gauw, omdat hij wist dat hij veelvuldig op tv zou komen
Zag je dat, die foto achter de presentatrices op SBS6?
hoorde ik ook ja op pauw en wittermanquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:07 schreef djenneke het volgende:
Mevrouw Twitty heeft het over meervoud...
Ach jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef Klingon het volgende:
moord met voorbedachte rade.
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Amurica is slecht en Holloway een ultra conservatieve sloerie.
Is dit weer een hyperbool?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
En dat is redelijk triest.
Maar van de andere kant: als mensen dit belangrijk vinden, dan wordt het dus opgelost.
ALS het opgelost wordt. Want stel Petertje lult uit zn nek. Wie gaat dat ooit nog weerleggen na zoveel media aandacht en zoveel mensen die elkaar napraten? Dit is een gevaarlijke ontwikkeling.
Zo loopt het toch nog goed afquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoorde ik ook ja op pauw en witterman
ben benieuwd, zal je zien helemaal geen joran is dalijk
Als jouw zuster vermoord, uitgewoond en wel wordt terug gevonden en justitie weer blunder na blunder maakt, zou je wensen dat er nog Hyena's zoals Peter zouden zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Of het nou nuttig is of niet wat Petertje doet, ik vind hem in ieder geval een hyena.
Dat verhaal van Nova zal best een kern van waarheid inzitten, als je dit zo kan verzinnen en er glashard bij verkondigt dat je 3 bronnen hebt, ben je heul ergquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Of het is een hele grote beerput waarin Joran en zijn vader de consiglierie enkel een schakel zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoorde ik ook ja op pauw en witterman
Das echt tijdverspilling!quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een dag ook, niemand heeft 't meer over de koningin.
Ja. Gezien zijn verleden is dat heel goed mogelijk. Hij is altijd ontzettend overtuigd van zijn eigen gelijk, maar zit er.....tromgeroffel....ook wel eens naast.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dit weer een hyperbool?
Nee serieus, hij zegt dat hij bewijzen heeft 'waarna er geen enkele reden tot twijfel meer mogelijk is' zo zei hij. Denk je dan echt dat hij wellicht maar wat uit zijn nek zou kunnen zwetsen?
Ik heb geen zus. En als mijn hypothetische zus naar Aruba ging om zich kapot te zuipen en niet meer naar huis wilde omdat ze haar moeder en schoonvader haatte zou ik er een genuanceerdere mening op na houden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als jouw zuster vermoord, uitgewoond en wel wordt terug gevonden en justitie weer blunder na blunder maakt, zou je wensen dat er nog Hyena's zoals Peter zouden zijn
Zeker weten, want die aanslag op Holloway, was niet een aanslag op haarzelf en haar familie, maar op heel Amurica.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:21 schreef Klingon het volgende:
Fragment van moeder Holloway was wel interessant trouwens.
Hé? Het ontkennen van de holocaust is strafbaar in Nederland hoor. Even om je memory op te frissen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Of het nou nuttig is of niet wat Petertje doet, ik vind hem in ieder geval een hyena. Een verachterlijk persoon die zwaaiend met zijn superieure moraliteit parasiteert op het leed van anderen.
Het gaat nu om de 'Hyena Peter'. Niet om de hete brij heen draaien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:22 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb geen zus. En als mijn hypothetische zus naar Aruba ging om zich kapot te zuipen en niet meer naar huis wilde omdat ze haar moeder en schoonvader haatte zou ik er een genuanceerdere mening op na houden.
HAhahahahahahaahahahaquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé? Het ontkennen van de holocaust is strafbaar in Nederland hoor. Even om je memory op te frissen.²
OK. Dan terug naar mijn mening voordat het over 'mijn zus' ging, over wie je zelf begon. (Je bent niet echt een licht wat betreft discussiëren, of wel?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het gaat nu om de 'Hyena Peter'. Niet om de hete brij heen draaien.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Amurica is slecht en Holloway een ultra conservatieve sloerie.
Want daar word je een gelukkiger mens van?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:27 schreef JohnDope het volgende:
Als Joran er wat mee te maken heeft, dan wil ik die vader zijn perverse t-kop ook op het hakblok zien gaan en ook die van die linkse mensen van justitie aruba.
Jezus wat ben jij zuur zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:26 schreef ErikT het volgende:
Ja ik vind het dus verachterlijk dat meneer de Vries zichzelf in de schijnwerpers zet gebruik makend van het leed van anderen. Met een hele reclame campagne eromheen. Hij staat zich nu waarschijnlijk af te trekken terwijl hij zichzelf op TV ziet.
Goed argumentquote:
Neequote:Op donderdag 31 januari 2008 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
zometeen nog ff nova kijken denk ik, was dat intressant om te zien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |