Denk omdat justitie het niet gedaan heeft , maar een verslaggever dat het wel geldig is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:13 schreef evert het volgende:
de spannende vraag is (als bovenstaande waar is): is een door verborgen camera opgenomen 'betekentenis' ook rechtsgeldig?
maar zolang er geen lijk is, is niet bewezen dat ze niet meer leeft.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk omdat justitie het niet gedaan heeft , maar een verslaggever dat het wel geldig is.
Dat is volgens mij rechtgeldig omdat een van de partijen wist dat er gefilmd werd. Volgens mij bestaat zo'n regel in ieder geval in het Nederlandse rechtssysteem.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk omdat justitie het niet gedaan heeft , maar een verslaggever dat het wel geldig is.
Ik sluit niks uit maar dat betekent dan wel dat hij een oscar verdiend voor zijn "traantje" bij sbs om kwart over zes, het leek er echt op of hij het een beetje te kwaad kreeg... Het zou ook zo maar kunnen dat noch Joran, nog zijn vrienden er iets mee te maken hebben, ik ben in ieder geval benieuwd, ook of hij boer zoekt vrouw verslaat qua kijkcijfers zondagquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:29 schreef LordNemesis het volgende:
Ik denk dat deze hele actie ( het opzettelijk "vaag" doen, en het niets zeggen tot zondag ) een ander doel dient;
Zou het niet kunnen dat Peter sterke aanwijzigingen heeft dat een bepaald persoon het heeft gedaan, en hij deze persoon door deze actie tot iets stoms wil verleiden zodat hij die persoon op zondag kan ontmaskeren??
Boer zoekt Vrouw is om 10 uur al afgelopen dacht ik. De uitzending van Peter begint pas om 10 uur bij SBS volgens mij.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:33 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit maar dat betekent dan wel dat hij een oscar verdiend voor zijn "traantje" bij sbs om kwart over zes, het leek er echt op of hij het een beetje te kwaad kreeg... Het zou ook zo maar kunnen dat noch Joran, nog zijn vrienden er iets mee te maken hebben, ik ben in ieder geval benieuwd, ook of hij boer zoekt vrouw verslaat qua kijkcijfers zondag
Ik denk dat ze in Maastricht ook wel TV hebben hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:37 schreef NED het volgende:
Godver, ik bedenk me net dat ik zondag in Maastricht zit!
Ik bedoelde eik meer dat ik zondag in Maastricht carnaval aan het vieren ben en dus geen tv tot mn beschikking hebquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:38 schreef LordNemesis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Maastricht ook wel TV hebben hoor
En wie zegt dat dat niet zo is? Ze hebben niet gezegd dat ze hem (of iemand anders) hebben opgepakt, maar dat wil nog niet zeggen dat ze dat ook niet gedaan hebbenquote:maarre..als Justitie al op de hoogte van wat Peter .R .De Vries heeft ontdekt en Joran heeft Nathalie vermoord dan moeten ze Joran toch al hebben opgepakt?
Teveel bier bestaat niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:42 schreef NED het volgende:
[..]
Ik bedoelde eik meer dat ik zondag in Maastricht carnaval aan het vieren ben en dus geen tv tot mn beschikking heb
(en als ik dat wel had, dat ik het dan toch niet zou kunnen volgen vanwege teveel bier enzo)
zou dat dan al niet naar buiten zijn gekomen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:43 schreef NED het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat niet zo is? Ze hebben niet gezegd dat ze hem (of iemand anders) hebben opgepakt, maar dat wil nog niet zeggen dat ze dat ook niet gedaan hebben
Het ligt eraan hoe de beelden eruit zien, op welke manier het verteld wordt en of van der Sloot er bijvoorbeeld mee weg kan komen door te zeggen dat het als grap bedoeld was. En of er bepaalde details besproken zijn. De familie heeft tot nu toe alles uit de kast getrokken om de onschuld van Joran te bewijzen, dus daar zullen ze ook nu mee doorgaan. Tegenhouden van de uitzending lijkt me in elk geval geen slimme zet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:34 schreef Perecules het volgende:
Alles goed en wel, maar als hij de bekentenis weer intrekt heeft het OM misschien weer geen poot om op te staan. Die Joran kan net zo goed opeens gaan beweren, dat hij het gezeur van de persoon aan wie hij de 'bekentenis' heeft gedaan zat was en daarom maar een verhaaltje heeft verzonnen. Het is geen bekentenis bij een verhoor van justitie (die ook net zo goed weer ingetrokken kan worden).
Iemand die het hier niet mee eens is?
Misschien is het zelfs wel zo dat Joran via een goede advocaat de uitzending kan tegenhouden.
Ach hij kan geen kant op en ik denk dat justitie, nu ze van der Sloot voor de derde keer gaan arresteren het dit keer goed wil aanpakken en geen fouten wil maken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:54 schreef Saphia het volgende:
Als Joran van der Sloot inmiddels is opgepakt dan blijft dat niet tot zondagavond geheim hoor.Als Deepak en Satisch de daders zijn of wie dan ook dan kan men dat ook niet tot zondagavond geheim houden, zoiets lekt geheid uit. Dus we kunnen ook er even van uitgaan dat Nathalie niet is vermoord maar verongelukt is of weggelopen.Misschien heeft Peter wel opnames van mensen die weten dat Nathalee ergens ondergedoken zit ofzo.
Dat zou ik eigenlijk nog veel vetter vinden, want dan wordt Joran naar Amerika ontvoerd/uitgeleverd (wanneer hij bijvoorbeeld op vakantie gaat naar een land waar de VS dikke mik mee is) en daar vervolgens veroordeeld en compleet uitgewoond in die hardcore bajes.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:38 schreef zomer86 het volgende:
Ook al word die niet veroordeeld, als die alleen maar bekend op tv dan vind ik het al prima.
Je onderschat carnavalquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:39 schreef TNA het volgende:
Zondagavond zes miljoen kijkers
De Vries' uitzending is strategisch ná Boer Zoekt Vrouw gepland. Half tien, zo begreep ik tenminste.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:39 schreef TNA het volgende:
Zou Joran zich vanavond voor de trein gooien? Ik begin steeds nieuwsgieriger naar de zaak te worden. Zondagavond zes miljoen kijkers, de boeren zoeken hun vrouwen maar ergens anders
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:46 schreef JohnDope het volgende:
Loopt die Joran nog vrij rond nu trouwens?
Maak dat Henk Orlando Rommy maar wijs.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:48 schreef Nielsch het volgende:
Al die mensen die denken dat hij wel even naar een Amerikaanse gevangenis gestuurd gaat worden, snappen er helemaal niks van.
Ik bedoelde eik meer "teveel bier om nog serieuze programma's op tv te kunnen volgen en begrijpen"quote:
Van het OM hoef je geen moer te verwachten, die dekken hun makkertjes tot aan de poorten van de hel. Peter is de Verlosser.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:58 schreef Modus het volgende:
Ik vind dat 'uitstellen' tot zondag wel vaag. Het OM lijkt er nu ook weer mee bezig, stel dat die iets 'rond' krijgen, wachten die dan ook de uitzending af? Beetje vreemd allemaal... Of zou Peter ook op het laatste moment nog zijn uitzending aanpassen aan de laatste stand van zaken bijv.?
In het ergste geval (als het waar is dat Joran en zijn vader er wat mee te maken hebben) gaan die 2 criminelen vrij uit en dan hakt amerika wel hun kop er af.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:01 schreef awesomedude het volgende:
de situatie is als volgt,
Er zijn verborgen camera's geplaatst waarin wordt er verteld hoe ze om het leven is gekomen hiervoor heeft peter deepak en zn broer afgeluisterd.
peter heeft afgelopen week pas toegang tot het beeldmateriaal gekregen, voor die tijd wist hij ook nog niet alles.
Vervolgens is verteld waar het lichaam is achter gebeleven, klein probleem echter, vandaag is er op die plaats gezocht maar er is niets gevonden, overigens is wel duidelijk geworden dat ze niet meer leeft.
De moeder is hier ook al van op de hoogte.
Ik sluit ook niet uit dat die beerput veel groter is. Als joran echt bekend heeft op een tapie van Peter, dan moeten er ook ongekend veel koppen gaan rollen binnen dat linkse bolwerk van justitie aruba.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:02 schreef roze-meisje het volgende:
ben benieuwd, lijkt me alleen niet dat joran nathalee opzettelijk heeft vermoord dat kun je toch niet zo lang verborgen houden?
we'll see
Waar staat dat dan, dat Peter Deepak en zijn broer heeft afgeluisterd?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:01 schreef awesomedude het volgende:
Er zijn verborgen camera's geplaatst waarin wordt er verteld hoe ze om het leven is gekomen hiervoor heeft peter deepak en zn broer afgeluisterd.
peter heeft afgelopen week pas toegang tot het beeldmateriaal gekregen, voor die tijd wist hij ook nog niet alles.
Vervolgens is verteld waar het lichaam is achter gebeleven, klein probleem echter, vandaag is er op die plaats gezocht maar er is niets gevonden, overigens is wel duidelijk geworden dat ze niet meer leeft.
Bizar hoe mensen echt elk onderwerp op links-rechts kunnen terugbrengen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:10 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe die linkse joranknuffelaars bij nova straks de zaak gaan brengen![]()
Ik hoop ook dat we snel die vader met dat onbetrouwbare PvdA smoelwerk weer op de tv zien.
Dacht dat alleen op de FP gebeurde?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Bizar hoe mensen echt elk onderwerp op links-rechts kunnen terugbrengen.
Wees even eerlijk; jij hebt toch gezien hoe de linkse media steeds maar weer Joran als onschuldig verklaarden. Het Anti-Amerikanisme droop er van af. Zelfs als er een meisje vermoord is, kunnen ze dat niet loslaten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, ik kwam ergens een uitzending van Boer Zoekt Vrouw tegen om 21.45 uur, maar je hebt gelijk iddquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Vries' uitzending is strategisch ná Boer Zoekt Vrouw gepland. Half tien, zo begreep ik tenminste.
Misschien al gemeld, maar hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:01 schreef awesomedude het volgende:
In diezelfde "linkse media" werd Joran v/d Sloot continu aangevallen door Peter R. de Vries in Pauw & Witteman. En doe me een lol zeg, dit heeft nul komma nul te maken met links of rechts.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wees even eerlijk jij hebt toch gezien hoe de linkse media steeds maar weer Joran als onschuldig verklaarden.
En Nova spant echt de kroon. Vandaar dat ik ook benieuwd ben naar deze uitzending, want als Joran door Peter is ontmaskerd, moeten ze bij Nova excuses maken aan Peter.
Niet als je Fokdebieltje JohnDope bent.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat je nogal labiel bent hequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:49 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb vandaag de ene tegenslag na de andere moeten verwerken, maar dit nieuws maakt mijn hele dag weer goed.![]()
Dit nieuws is gewoon heerlijk! Ik volg die zaak als sinds het begin op de voet en ik ben door de fans van Joran voor alles uit gemaakt dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat je nogal labiel bent he
Het lijkt me een onzinverhaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar staat dat dan, dat Peter Deepak en zijn broer heeft afgeluisterd?
En waar staat dan dat ze vandaag op die plaats gezocht hebben?
Ik probeer alles bij te houden, maar heb e.e.a. gemist geloof ik?
Blijkbaar heb ik niet door de slinkse tactieken van Nova heen kunnen kijken, om het in stormfront-termen te brengen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wees even eerlijk; jij hebt toch gezien hoe de linkse media steeds maar weer Joran als onschuldig verklaarden. Het Anti-Amerikanisme droop er van af. Zelfs als er een meisje vermoord is, kunnen ze dat niet loslaten.
En Nova spant echt de kroon. Vandaar dat ik ook benieuwd ben naar deze uitzending, want als Joran door Peter is ontmaskerd, moeten ze bij Nova excuses maken aan Peter.
Inderdaad ja, hee Joran, gooi eens een bak wijn in mijn oog, dan kan mijn vrouw doen alsof ze je slecht opgevoed vindt, en dan zien de echte daders me nooit aankomenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:19 schreef renegade808 het volgende:
joran is onschuldig zo gaan de geruchten. zelf dat glas wijn was opgezet.
1. Steve Croes stayed at the Tatoo Party Boat which was docked to the beach where Natalee was last seen on May 30, 2005.
2. Steve Croes went out of the blue to authorities and told them JK2 dropped Natalee off at the Holiday Inn (which at the time they already denied to officials)
3. Steve Croes was fired as a DJ from the Tatoo Party Boat.
4. Someone got interesting stuff (fishcage, rope) out of the Fishermans Huts near the place where Natalee was last seen (and close to the docking location of the Tatoo party boat)
5. The Tatoo party boat has been sold on Ebay the week after Natalees dissapearance.
6. The guestbook on the Tatoo Party Boat website was taken down shortly after.
7. Steve is affiliated with the "guy with glasses" who harassed a woman at the beach prior to Natalees dissapearance. (both steve and the "glasses" guy appear in a photograph that has been sent to dutch investigator Peter R. de Vries in late 2006)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_Rommyquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maak dat Henk Orlando Rommy maar wijs.
Owned.
Joehoe!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:28 schreef Xith het volgende:
En vooral dat wachten tot zondag... Het gaat over een moord maar iedereen, inclus de politie moet maar even een paar dagjes wachten tot Peter en SBS6 z'n kijkcijfers heeft...
Die Clairy Polak noemde tot 2 keer toe het woord 'slinks'. Als er iemand slinks is in deze zaak dan zijn het wel Joran en Paul.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik niet door de slinkse tactieken van Nova heen kunnen kijken, om het in stormfront-termen te brengen...
Na zondag post ik wel weer in dit topic, mag je je excuses aan gaan bieden aan mij.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Joehoe!Aruba heeft de info!
Kun je me nog eens uitleggen wat links zijn te maken heeft met de zaak Natalee Holloway? Want ik mis echt iets. Ik denk dat Joran minimaal betrokken is, mogelijk dader is, en heb altijd links gestemd. Blijkbaar doe ik iets verkeerd... En nee, dat ligt niet in het stemmenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die clairie Polak noemde tot 2 keer het woord 'slinks'. Als er iemand slinks is in deze zaak dan zijn het wel Joran en Paul.
En nu stuurt nova het weer aan op een ongeluk![]()
Het is niet te geloven, straks gaan ze nog beweren bij Nova dat er een clubje aliens achter zit, omdat zij zich irriteren aan die asocialen die kriskras satellieten de ruimte in schieten
wat doet die duitse hier?quote:
Holloway komt uit een ultra conservatief nest en dan maakt het volgens die hardcore linksen niet uit dat ze gemold is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kun je me nog eens uitleggen wat links zijn te maken heeft met de zaak Natalee Holloway? Want ik mis echt iets. Ik denk dat Joran minimaal betrokken is, mogelijk dader is, en heb altijd links gestemd. Blijkbaar doe ik iets verkeerd... En nee, dat ligt niet in het stemmen
Je gelooft dat werkelijk zelf?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Holloway komt uit een ultra conservatief nest en dan maakt het volgens die hardcore linksen niet uit dat ze gemold is.
Tja dat de NOS het joournaal er mee opent zegt toch wel iets. En tuurlijk is t aangedikt, het moet wel kijkcijjfers opleveren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:28 schreef Xith het volgende:
Mensen die echt geloven dat Peter de zaak heeft opgelost
PRdeVries
SBS6
En vooral dat wachten tot zondag... Het gaat over een moord maar iedereen, inclus de politie moet maar even een paar dagjes wachten tot Peter en SBS6 z'n kijkcijfers heeft...
Net zoals hij eerst de moord op JF Kennedy had 'opgelost'
En Paul van der Sloot met zijn enge PvdA hoofd werkt ook voor de linkse justitie dus is het links vs rechts.quote:
Ik had precies dezelfde gedachte als jou...quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:29 schreef LordNemesis het volgende:
Ik denk dat deze hele actie ( het opzettelijk "vaag" doen, en het niets zeggen tot zondag ) een ander doel dient;
Zou het niet kunnen dat Peter sterke aanwijzigingen heeft dat een bepaald persoon het heeft gedaan, en hij deze persoon door deze actie tot iets doms wil verleiden zodat hij die persoon op zondag kan ontmaskeren??
Daar kom ik ook zojuist achterquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Joh, reageer gewoon niet op die malloot, spoort niet helemaal.
Dat wordt nog meer feest, want als die linksen op aruba hem niet kunnen veroordelen, dan 'ontvoert' Amerika Joran wel een keertje, wanneer hij op vakantie gaat naar een land waar de VS dikke mik mee isquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:35 schreef gelly het volgende:
Een bekentenis op video is volgens mij niet rechtsgeldig .. Niemand heeft die tape nog gezien natuurlijk, maar het kan ook zo zijn dat Joran het verhaal heeft opgehangen omdat ie wel door had welk spelletje er gespeeld werd. Aan de andere kant is de Vries wel erg zeker van z'n zaak, die hoeft zich nooit meer ergens te vertonen als de bekentenis fake is.
Als ik het me goed herinner heeft de VS destijds om uitlevering van Rommy gevraagd wegens XTC handel op Amerikaans grondgebied. Compleet ander verhaal dan nu.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maak dat Henk Orlando Rommy maar wijs.
Owned.
Hij heeft de gegevens al overgedragen aan het OM dus die hoeven niet te wachten tot zondag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:28 schreef Xith het volgende:
PRdeVries
SBS6
Die Gelly projecteert zijn eigen psychische gesteldheid altijd en eeuwig op anderen en zolang hij geen hulp zoekt, zal hij nooit verder komen in dit leven.quote:
Het is ook door mijn hoofd geschoten, maar ik vind het toch ook weer te ver gezocht... Als het niet effectief is, staat meneer de Vries wel echt in zijn hemd...quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfde gedachte als jou...
Volgens mij is een bekentenis op zich zelfs niet eens doorslaggevend, deze kan namelijk altijd nog ingetrokken worden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:35 schreef gelly het volgende:
Een bekentenis op video is volgens mij niet rechtsgeldig .. Niemand heeft die tape nog gezien natuurlijk, maar het kan ook zo zijn dat Joran het verhaal heeft opgehangen omdat ie wel door had welk spelletje er gespeeld werd. Aan de andere kant is de Vries wel erg zeker van z'n zaak, die hoeft zich nooit meer ergens te vertonen als de bekentenis fake is.
Nee hoor, nu gaat het om een moord op een Amerikaanse Burger. Dat is veel erger dan een paar pilletjes.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heeft de VS destijds om uitlevering van Rommy gevraagd wegens XTC handel op Amerikaans grondgebied. Compleet ander verhaal dan nu.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:32 schreef Xith het volgende:
Na zondag post ik wel weer in dit topic, mag je je excuses aan gaan bieden aan mij.
Volgens NOVA niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef NED het volgende:
Als het buiten zijn schuld om is dan zullen die 2 broers er toch zeker iets mee te maken hebben of niet dat? Waar rook is, is vuur enzo
Hij zal ze gevraagd hebben hem een alibi te geven. Dat hebben ze gedaan, totdat de barsten in het verhaaltje kwamen. Toen vlogen de beschuldigingen opeens over en weer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef NED het volgende:
Als het buiten zijn schuld om is dan zullen die 2 broers er toch zeker iets mee te maken hebben of niet dat? Waar rook is, is vuur enzo
En toch is het wettelijk gezien iets anders. Maarja, jij bent natuurlijk de laatste om je fouten toe te geven, dus laten we verder niet in discussie gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee hoor, nu gaat het om een moord op een Amerikaanse Burger. Dat is veel erger dan een paar pilletjes.![]()
Combinatie van ontzettend veel drank en GHB, wellicht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat het verhaal dat het een ongeluk is nog wel eens waar kan zijn. Ik heb De Vries niet het woord 'moord' in de mond horen nemen.
die NOVA deskundige beweerde anders toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:35 schreef gelly het volgende:
Een bekentenis op video is volgens mij niet rechtsgeldig ..
Een tijdje geleden was Joran 100% onschuldig volgens Nova en was Holloway volgens Nova een dronken sloerie.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij een verklaring op tape heeft maar dat dit vervolgens onrechtmatig verkregen is waardoor Justitie er juridisch gezien geen gebruik van mag maken waardoor degene die schuldig wordt bevonden gewoon weer kan ontkennen en Justitie alsnog geen poot heeft om op te staan.
Dat zou een anti climax zijn maar ik ben er wel bang voor.
Maar dan heeft de Vries wel z'n zin, Joran wordt dan nl wel veroordeeld door de publieke opinie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heeft de gegevens al overgedragen aan het OM dus die hoeven niet te wachten tot zondag.
Voor de rest ben ik er wel mee eens, over het algemeen weet Peter de Vries alles enorm op te kloppen, net zoals die reportage waarin hij de JFK moord zgn. had opgelost, of die aflevering waarin hij politie-agenten had betrapt op overtredingen met de verborgen camera.![]()
Ik denk wel dat hij een verklaring op tape heeft maar dat dit vervolgens onrechtmatig verkregen is waardoor Justitie er juridisch gezien geen gebruik van mag maken waardoor degene die schuldig wordt bevonden gewoon weer kan ontkennen en Justitie alsnog geen poot heeft om op te staan.
Dat zou een anti climax zijn maar ik ben er wel bang voor.
De advocaat / rechtsdeskundige die bij NOVA zat zei het volgende:quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
die NOVA deskundige beweerde anders toch?
Amerika heeft niks met wetten te maken in dit soort situaties.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En toch is het wettelijk gezien iets anders. Maarja, jij bent natuurlijk de laatste om je fouten toe te geven, dus laten we verder niet in discussie gaan.
Ik heb het hele verhaal door de jaren heen eigenlijk ook aardig gevolgd en het heeft mij nooit onwaarschijnlijk geleken dat Nathalee door een ongeluk om het leven is gekomen. Het was in ieder geval duidelijk dat Joran meer wist dan dat ie altijd op tv vertelde. Ik geloof dat dit maar zo eens het waargebeurde verhaal kan zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:34 schreef Nielsch het volgende:
Een verslaggever van NOVA meldt dat hij vandaag onderzoek heeft gedaan en van 3 verschillende, afzonderlijke bronnen, ongeveer hetzelfde verhaal heeft gehoord:
Een Arubaanse man, woonachtig in Nederland, zou Joran in een casino in Nijmegen hebben ontmoet. De twee zouden bevriend zijn geraakt, maar de man zou Joran hebben 'verraden' door naar Peter R. De Vries te gaan. De twee mannen hebben toen samen een plan bedacht om Joran erin te luizen. In een verklaring zou Joran hebben toegegeven dat Natalee door een ongeluk om het leven is gekomen(buiten zijn schuld om). Daarna zou hij het lijk hebben weggewerkt, zonder hulp van de twee broers.
Een advocaat (?) in de uitzending van NOVA zegt dat deze tape weldegelijk gebruikt mag worden als bewijs. Echter, als ze het gaan gebruiken is er wel het probleem dat ze nog meer bewijs moeten hebben om het echt aan te klagen en dat hij hooguit 2 jaar kan krijgen voor het wegwerken van het lijk.
Okee, eet smakelijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Zoals ook in andere topikken gemeld ga ik vanavond vlakbij het hotel, waar Natte Alie verbleven heeft, een hapje eten. Zal de stemming hier eens peilen...
Het ligt denk ik maar net aan de video. Aan de andere kant ben ik wel blij dat een video an sich zonder verder bewijsmateriaal niet tot een veroordeling kan leiden, zeker gezien de mogelijkheden van tegenwoordig om een video zodanig te manipuleren dat iemand zegt wat jij wil ..quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
die NOVA deskundige beweerde anders toch?
thx dat was t inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De advocaat / rechtsdeskundige die bij NOVA zat zei het volgende:
Als de politie deze methode zou gebruiken, zou het inderdaad niet geldig zijn, omdat ze dan hun boekje te buiten gaan.
Als een burger dit doet en het vervolgens als bewijsmateriaal naar de politie brengt, dan is het weldegelijk te gebruiken als bewijsmateriaal.
Joran kan natuurlijk altijd die 'bekentenis' intrekken en zeggen dat hij een verzonnen verhaal heeft opgehangen om van het gezeur van die 'vriend' af te zijn, dat kan hij best aannemelijk maken. Justitie heeft dan nog steeds geen poot om op te staan. Anders zou het zijn als in deze bekentenis zaken naar voren worden gebracht door Joran die wijzen op daderinformatie, bijvoorbeeld een moordwapen, plaats waar het lichaam verborgen is etc.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:35 schreef gelly het volgende:
Ik heb dat ook nooit uitgesloten nee. Ik heb Peter R. de Vries nooit Joran horen beschuldigen van moord overigens. Wel dat hij meer wist, en dat hij gelogen heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:45 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal door de jaren heen eigenlijk ook aardig gevolgd en het heeft mij nooit onwaarschijnlijk geleken dat Nathalee door een ongeluk om het leven is gekomen. Het was in ieder geval duidelijk dat Joran meer wist dan dat ie altijd op tv vertelde. Ik geloof dat dit maar zo eens het waargebeurde verhaal kan zijn.
Voor een Amerika is dat een reden om hem te 'ontvoeren' uit een vakantieland en je weet zelf, die amerikanen zijn fanatiek, ze kunnen hem dat geintje ook over 20 jaar flikken (wanneer hij bijvoorbeeld een happy family heeft gesticht en het zelf al vergeten is), Joran zal nooit rust hebben met zo'n ongekende grote vijand.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:46 schreef Perecules het volgende:
[..]
Joran kan natuurlijk altijd die 'bekentenis' intrekken en zeggen dat hij een verzonnen verhaal heeft opgehangen om van het gezeur van die 'vriend' af te zijn, dat kan hij best aannemelijk maken. Justitie heeft dan nog steeds geen poot om op te staan. Anders zou het zijn als in deze bekentenis zaken naar voren worden gebracht door Joran die wijzen op daderinformatie, bijvoorbeeld een moordwapen, plaats waar het lichaam verborgen is etc.
Ja, dat heb je nu al tig keer gezegd. En?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor een Amerika is dat een reden om hem te 'ontvoeren' uit een vakantieland en je weet zelf, die amerikanen zijn fanatiek, ze kunnen hem dat geintje ook over 20 jaar flikken (wanneer hij bijvoorbeeld een happy family heeft gesticht en het zelf al vergeten is), Joran zal nooit rust hebben met zo'n ongekende grote vijand.
hahaha ben jij dat die deze week naar Aruba ging?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Zoals ook in andere topikken gemeld ga ik vanavond vlakbij het hotel, waar Natte Alie verbleven heeft, een hapje eten. Zal de stemming hier eens peilen...
En de rechter moet toetsen hoeveel waarde het 'bewijsmateriaal' heeft. Nogmaals Joran kan altijd zeggen dat hij de 'bekentenis' heeft verzonnen om van het gezeur van de 'vriend' af te zijn. Zonder dat er harde daderinformatie in de 'bekentenis' zit heeft justitie niet zo veel aan de 'bekentenis' als Joran deze intrekt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als de politie deze methode zou gebruiken, zou het inderdaad niet geldig zijn, omdat ze dan hun boekje te buiten gaan.
Als een burger dit doet en het vervolgens als bewijsmateriaal naar de politie brengt, dan is het weldegelijk te gebruiken als bewijsmateriaal.
En??quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nu al tig keer gezegd. En?
Vaak volgt een "arrestatie" na 2 getuigen. Zoiets zei die man ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:49 schreef Perecules het volgende:
[..]
En de rechter moet toetsen hoeveel waarde het 'bewijsmateriaal' heeft. Nogmaals Joran kan altijd zeggen dat hij de 'bekentenis' heeft verzonnen om van het gezeur van de 'vriend' af te zijn. Zonder dat er harde daderinformatie in de 'bekentenis' zit heeft justitie niet zo veel aan de 'bekentenis' als Joran deze intrekt.
Prima. Lekker rustig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En??
Binnen 10 jaar heeft Joran een ass waar 10 bubba's te gelijk in kunnen....
Voor mij is het nu even case closed. Ik ben ben mijn ei kwijt.
Tja, je kan wel zeuren over dat die dit doet voor de kijkcijfers.. Maar ondertussen is er door die kijkcijfers wel geld vrijgekomen om deze zaak op te kunnen lossen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:28 schreef Xith het volgende:
PRdeVries
SBS6
Nou ja maar. Het is dan geen moord, "slechts" een ongeluk. Beetje dom dat hij t lijk gaat verstoppen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:48 schreef Nielsch het volgende:
Als Joran inderdaad gaat verklaren dat het een ongeluk is en het OM op Aruba gebruikt de band als bewijsmateriaal, dan kan hij hooguit maar 2 jaar krijgen wegens het verbergen van het lijk.
Het hangt er maar net van af hoeveel bewijsmateriaal, direct of indirect, er is. De vorige keren had justitie telkens onvoldoende bewijsmateriaal om hem vast te houden. Als Joran deze 'bekentenis' intrekt en de 'bekentenis' bevat geen harde daderinformatie dan is justitie niet veel verder opgeschoten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vaak volgt een "arrestatie" na 2 getuigen. Zoiets zei die man ook.
hij heeft die moeder geinformeerd. die kan der klep niet houden denk ik,. en is het voor zondag uitgelektquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:54 schreef Morendo het volgende:
OMG Peter R. de Vries goes international:
http://www.peterrdevries.com/
Disco Shit!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef RijstNatie het volgende:
Joram death penalty
Ja, dat klopt. Zie ook het 'Babyfoon en kwijtgeraakt DNA-materiaal' arrest.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien heeft peter inmiddels mensen bereid gevonden?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:54 schreef Perecules het volgende:
[..]
Het hangt er maar net van af hoeveel bewijsmateriaal, direct of indirect, er is. De vorige keren had justitie telkens onvoldoende bewijsmateriaal om hem vast te houden. Als Joran deze 'bekentenis' intrekt en de 'bekentenis' bevat geen harde daderinformatie dan is justitie niet veel verder opgeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |