En iemand die dit 'feit' gebruikt om er zelf beter van te worden? Wat vind je daar van?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Iemand die een onschuldig mens molt, is per definitie slecht.
En nu even realistisch zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:55 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je het motief kent. Als iemand een onschuldig mens vermoord om duizenden andere onschuldigen het leven te redden dan lul je wel anders.
Nee hoorquote:
quote:
Ik word hier niet beter van.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
En iemand die dit 'feit' gebruikt om er zelf beter van te worden? Wat vind je daar van?
"Missing white woman syndrome"quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat voor de één nieuw bewijs is voor de ander een opgeloste zaak.
En hoe Peter het ook verwoord, het gaat om zijn succes en dat heeft 'ie nu.
Wat kan mij die hele Natte Alie op zich verrotten? Hypocriet gelul vanuit Amerika en een groot deel van de Nederlanders die die Yanks napapegaaien. In de USA sterft er elke zo veel minuten iemand door een misdrijf. Hoor je daarover ook allemaal op TV?
Welnee, maar Peter R., vanuit zijn professie, slaat er nu munt uit en van mij mag 'ie dus...
Ik ben richting Holiday Inn...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:55 schreef ErikT het volgende:
En iemand die dit 'feit' gebruikt om er zelf beter van te worden? Wat vind je daar van?
Holy shitquote:
Peter heeft hier keihard voor moeten werken, hij is constant door justitie tegen gewerkt en nu heeft hij deze scoop.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Holy shitIk had het over Peter R. de Vries.
Exact.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is niet het punt, je moet de huid gewoon niet verkopen voordat de beer geschoten is. Hij moet simpelweg niet zeggen dat de zaak opgelost is, want dat is niet zo. De zaak is opgelost als de dader een bekentenis bij justitie aflegt, en daarmee veroordeeld wordt. Tot die tijd is het nieuw "bewijs", en zou hij het als zodanig moeten verkopen.
Ben ik wel. Stel dat Joran wordt vrijgesproken, dan is hij door deze daad zo paranoïde gemaakt, dat hij vanzelf wel het gekkenhuis in draait, want hij kan zijn ei niet meer kwijt, want overal wordt hij getapt. Dit is allemaal strategie, vroeg of laat slaat dat guppie door, met de tijd zie je die klaploper met een alu-petje rondlopenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:58 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee hoef ik niet te zijn, jij bent het ook niet.
Ik heb ook al gehoord dat het gewoon een 'ongelukje' was. Dat wordt een leuke uitzending: en de dader is *tromgeroffel*............... Natalee zelf. Tja meisje, niet zoveel zuipen in vervolg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:57 schreef Ixnay het volgende:
- Peter zegt dat Natalee niet meer leeft, dat wil niet zeggen dat ze ook vermoord is. Ze kan ook op een andere manier om het leven gekomen zijn.
- Hij zegt wel dat er in de uitzending een dader aangewezen wordt.
Dus zolang je er geld mee kunt verdienen is alles geoorloofd?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, money makes the world go round...
Niet iedereen is op mentaal vlak zo labiel als jij.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ben ik wel. Stel dat Joran wordt vrijgesproken, dan is hij door deze daad zo paranoïde gemaakt, dat hij vanzelf wel het gekkenhuis in draait, want hij kan zijn ei niet meer kwijt, want overal wordt hij getapt. Dit is allemaal strategie, vroeg of laat slaat dat guppie door, met de tijd zie je die klaploper met een alu-petje rondlopen
De arme man. Mijn sympathie verschuift opeens naar meneer de Vries.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Peter heeft hier keihard voor moeten werken, hij is constant door justitie tegen gewerkt en nu heeft hij deze scoop.
Als sta je nog zo sterk in je schoenen, iedereen zou in deze situatie para worden. Die praatgrage jongen kan nooit meer zijn ei kwijt in deze hi-tech maatschappijquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:03 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Niet iedereen is op mentaal vlak zo labiel als jij.
Wat verwacht je dat hij nog meer bekent, de aanslagen op de Twin Towers ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als sta je nog zo sterk in je schoenen, iedereen zou in deze situatie para worden. Die praatgrage jongen kan nooit meer zijn ei kwijt in deze hi-tech maatschappij
Kijk eens aan de Shizzle Sizzler is back in town met zijn nova-goedpraat-conclusie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:08 schreef sizzler het volgende:
Wie zet een pool op?
Ik zeg:
op het strand, door de drugs, door professor Plum.
Oftewel: hij heeft haar niet vermoord maar ze is door drank/drugs/ongeluk om het leven gekomen en Joran heeft haar op zee gedumpt.
Ik ga voor Peter R de Vries met de kandelaar in de bibilotheek.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:08 schreef sizzler het volgende:
Wie zet een pool op?
Ik zeg:
op het strand, door de drugs, door professor Plum.
Oftewel: hij heeft haar niet vermoord maar ze is door drank/drugs/ongeluk om het leven gekomen en Joran heeft haar op zee gedumpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |