hihi goed bezig wij lijkt zowat een herhaling van vannachtquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:10 schreef lynda het volgende:
fok is zo retetraag dus kijken of dit het 1e topic is
http://www.majorgeeks.com/AddRemove_Program_Cleaner_d5111.htmlquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
WL: wat als het programma ook niet in die lijst staat?
dank jequote:Op donderdag 31 januari 2008 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://www.majorgeeks.com/AddRemove_Program_Cleaner_d5111.html
* Bellerophon Drukt op vertaal knopjequote:
Dat jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
graag gedaan
je hebt koffie gezet ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:26 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben goed bezig.
Haha sorryquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:31 schreef Dylanesque het volgende:
Mazzelaars met je geen reet te doen, werk me de pleuris
heb je je regenpak bij je ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:31 schreef Dylanesque het volgende:
Je bent er achter gekomen dat je neus van voren zit? En niet van opzij...quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:26 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben goed bezig.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:31 schreef Dylanesque het volgende:
zeg vertel op , hoe doe je dat. je haalt maar geen koffie en thee. en toch geen gezeikquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Neen.
En toch zijn m'n collega's blij met me.
Regenpak of niet, hoftoren staat weer eens op instorten.. dat wordt de deur uit en rennen en duiken en koprollen om alle metalen platen te omzeilen zoquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je je regenpak bij je ?
Verrek!!!!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent er achter gekomen dat je neus van voren zit? En niet van opzij...
Ik maak mooie dingenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg vertel op , hoe doe je dat. je haalt maar geen koffie en thee. en toch geen gezeik [afbeelding]
t zal weer s niet waar wezen neequote:Op donderdag 31 januari 2008 15:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Regenpak of niet, hoftoren staat weer eens op instorten.. dat wordt de deur uit en rennen en duiken en koprollen om alle metalen platen te omzeilen zo
internet geschiedenis gewist ?quote:
automatisch bij afsluitenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
internet geschiedenis gewist ?
Sopje er doorheen gehaald?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
internet geschiedenis gewist ?
Nee die loopt erlangsquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t zal weer s niet waar wezen neeloopt daar toevallig de tramtunnel onderdoor ?
Omdat het niet gevonden wilt worden?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:49 schreef draculettetje het volgende:
waarom kan ik niet vinden wat ik zoek????
Ik heb het wel is gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:48 schreef lynda het volgende:
[..]
nee elk draadje wat ik niet mooi vond uit de computer getrokken en weg gegooid
hmmmm flauwquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Omdat het niet gevonden wilt worden?
Snel! Bel de 'Care police!'quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef HPoi het volgende:
Ga werken stelletje luilakken!!
Stinkende vinkenpleuris... +2 voor creativiteitquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:46 schreef Punica het volgende:
Mag ik ook meedoen? Verveel me hier echt de stinkende vinkenpleuris al de hele dag
Sorryquote:
Heftig...quote:
Niet meer heftug?quote:
Dank u danku, al heb ik 't idee dat m'n hersens de afgelopen 6 uur al stil staan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stinkende vinkenpleuris... +2 voor creativiteit
hihi bedoelde eigenljk dat ik het flauw vond dat de vraag het antwoord niet wou vinden.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, ben gewoon zo flauw momenteel
Ehr ik bedoelde natuurlijk, vet heftuuuugquote:
Hahaha ik moest lachenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Als jij dr ff bij gaat staan graag!
Windkracht 8 genoeg voor je
Voor jou is windkracht 2 al genoeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Als jij dr ff bij gaat staan graag!
Windkracht 8 genoeg voor je
Waarom denk je dat we allemaal hier zitten?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:05 schreef Punica het volgende:
[..]
Dank u danku, al heb ik 't idee dat m'n hersens de afgelopen 6 uur al stil staan.
Is dr tegenwoordig nog wat spannends te doen op internet als je niks aan het doen bent?
omdat ik info kom scoren ha haquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we allemaal hier zitten?
* lynda zegt iets met linksquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:12 schreef HPoi het volgende:
[..]
Voor jou is windkracht 2 al genoeg.
Of sociaal doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat ik info kom scoren ha ha
sterfquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef HPoi het volgende:
Je doet je beklag bij ons dat wij niet werken, maar ondertussen staat er bij jouw beroep: Uitkeringstrekkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:12 schreef HPoi het volgende:
[..]
Voor jou is windkracht 2 al genoeg.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat ik info kom scoren ha ha
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je doet je beklag bij ons dat wij niet werken, maar ondertussen staat er bij jouw beroep: Uitkeringstrekker
Dus kereltje, ga even ergens anders de "stoere bink" uithangen
Haha die laatste dan weer niet, tenminste daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja dat ook en ik kom ook graag een kopje thee scoren hier of nachtelijke gesprekken houden
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je doet je beklag bij ons dat wij niet werken, maar ondertussen staat er bij jouw beroep: Uitkeringstrekker
Dat is echt zuur! Succes jongenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Godgloeiendegloeiende ....
Denk je op tijd naar huis te kunnen...welnee... we houden gewoon een meeting tot 7 uur
Ja dank je wel.... gelukkig ben ik morgen vrijquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is echt zuur! Succes jongen
dan maar morgen van je vrije dag genieten, maar tis wel balen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Godgloeiendegloeiende ....
Denk je op tijd naar huis te kunnen...welnee... we houden gewoon een meeting tot 7 uur
Haha dat is dan wel weer lekker, ik ben morgen gelukkig om 13.00 vrijquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dank je wel.... gelukkig ben ik morgen vrij
moet je eens doen was erg gezellig hoor vannacht.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha die laatste dan weer niet, tenminste daar doe ik niet aan
Ook niet slecht! Fijn weekend alvastquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is dan wel weer lekker, ik ben morgen gelukkig om 13.00 vrij
Haha met wie moet ik dat dan doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet je eens doen was erg gezellig hoor vannacht.....
da's intressantquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
Adapter maakt Wii-controllers draadloos!
Ja ik zag het, ga jij het aanschaffen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
Adapter maakt Wii-controllers draadloos!
Ja dank je! Jij ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook niet slecht! Fijn weekend alvast
zolang ik die slapeloze nachten hou zal ik hier wel te vinden zijn en vannacht was lynda er ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha met wie moet ik dat dan doen
Haha ja ik zag het voorbij komen, mwah wie weet hequote:Op donderdag 31 januari 2008 16:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang ik die slapeloze nachten hou zal ik hier wel te vinden zijn en vannacht was lynda er ook
en een scheve stoeprand
Ik zie je vanzelf verschijnen danquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja ik zag het voorbij komen, mwah wie weet he
en ik echt onderpand.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef lynda het volgende:
die stoeprand was echt scheef hoor!!!!!!!
Ja wie weet, onder voorbehoud hequote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik zie je vanzelf verschijnen dan
Met mij?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:17 schreef lynda het volgende:
[..]
* ]lynda zegt iets met links [afbeelding
tuut tuut, ik ben overwerkt en zit daarom nu in de ZW he!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat je 25 jaren oud bent en nu al overwerkt...quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:52 schreef HPoi het volgende:
[..]
tuut tuut, ik ben overwerkt en zit daarom nu in de ZW he!![]()
Net alsof je een reet te doen hebt als je in de ZW zit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat je 25 jaren oud bent en nu al overwerkt...
Overwerkt is trouwens ook een vage kreet die te pas en te onpas wordt gebruikt.
Maar als het je allemaal niet bevalt, dat dit topic bestaat en dergelijke, ga dan weg en val ons niet lastig met je gezeik.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:00 schreef HPoi het volgende:
[..]
Net alsof je een reet te doen hebt als je in de ZW zit.
en dat zegt iemand die in de zw zit!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef HPoi het volgende:
Want anders? Mhhahahahaha! Ik word nu bang hoor!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De naam van dit topic is toch echt "geen reet te doen op je WERK"...
Wij "werken" dus nu om er voor te kunnen zorgen dat jij op je 25e met je ass
kan fokken terwijl je toch geld krijgt... als ik jou was zou ik toch iets minder agressief posten hier
Ach ja, gewoon geen aandacht meer geven...quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die in de zw zit!
bovendien is het mogelijk om meerdere dingen tergelijk met je computer te doen , voor het geval dat je dat neit wist
k ben cod4 alweer een beetje zat eigelijk. ik weet k heb heb nog lang het spel niet uitgespeeld, maar op een of andere manier heb ik laatste tijd toch meer zin in css zombiequote:Op donderdag 31 januari 2008 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach ja, gewoon geen aandacht meer geven...
Vanavond nog COD4 spelen?
CSS, dat heb ik echt al een tijd niet meer gedaan zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
k ben cod4 alweer een beetje zat eigelijk. ik weet k heb heb nog lang het spel niet uitgespeeld, maar op een of andere manier heb ik laatste tijd toch meer zin in css zombie![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
mja weet het niet. keb nu geen zin. vanavond misschien wel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
CSS, dat heb ik echt al een tijd niet meer gedaan zeg.
Ik wil, voordat ik stop dan, iig alle upgrades en alle wapens hebben![]()
Dus vanavond geen zin om even langs te komen COD4ren?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja weet het niet. keb nu geen zin. vanavond misschien wel.![]()
* WhiteLightning is een beetje gaar van de schoonmaak en de "groenteman"
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik word ook heel naar...
*zit nog steeds op z'n werk
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik word ook heel naar...
*zit nog steeds op z'n werk
een drukker sociaal leven dan een werk leven _o_quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:26 schreef Seventees het volgende:
Bijna weekend
Wel weer een druk weekend. Hoe doe ik het toch steeds
Je zou bijna gaan denken dat ik een druk sociaal leven heb
Als het een gegronde reden was, natuurlijk. Maar mensen die "overspannen" zijn... En dat al op je 25ste, sorry hoor maar dan neem ik je totaal niet serieus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:00 schreef HPoi het volgende:
[..]
Net alsof je een reet te doen hebt als je in de ZW zit.
Wat is "self-phulfilling-profecy"quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als het een gegronde reden was, natuurlijk. Maar mensen die "overspannen" zijn... En dat al op je 25ste, sorry hoor maar dan neem ik je totaal niet serieus.
Dat jij nu het boetekleed aantrekt en zegt dat je niks "kan" doen omdat je in de ZW zit, is natuurlijk een self-phulfilling-profecy... But hey, keep on dreaming
als je iets van iemand of situatie verwacht gebeurd dat ook.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is "self-phulfilling-profecy"
kee dank voeg je morgen toe, lig al in bed hoop te kunnen slapen vanavondquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
bijna pc afgesloten, maar.....
Mijn Wii friends nummer is: 8013-0563-7525-4853
Sorry het was al laat, ontzettende typo maar dat ter zijde...quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is "self-phulfilling-profecy"
quote:Een zelf-vervullende voorspelling is, in het begin, een foute definitie van de situatie die een nieuw gedrag oproept dat het originele foute concept „waar maakt“. De verdachte geldigheid van de zelf-vervullende voorspelling veroorzaakt een opeenvolging van fouten. De voorspeller zal de daadwerkelijke opeenvolging van de gebeurtenissen als bewijs aanhalen om aan te tonen dat hij vanaf het begin af aan juist was.
hoe was je maandelijkse biertje?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry het was al laat, ontzettende typo maar dat ter zijde...
Het moet natuurlijk een 'Self-fulfilling prophecy', zucht... toch te veel gedronken.
[..]
Naaah hij was weer lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe was je maandelijkse biertje?
Dat dacht ik, morgen om 13.00 vrij, toppertje dusquote:
nog beterquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dacht ik, morgen om 13.00 vrij, toppertje dus
nou kan ik niet zulke gezichten trekken maar denk wel dat ik het zelfde gevoel heb als er zo'n waterballon mijn kant op zou komenquote:
Ik heb echt tranen in mijn ogen van het lachenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou kan ik niet zulke gezichten trekken maar denk wel dat ik het zelfde gevoel heb als er zo'n waterballon mijn kant op zou komen
hihihi lachen is gezond!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb echt tranen in mijn ogen van het lachen
Moet wel een wazig gezicht zijn momenteel, mijn ogenquote:
met je lach tranen erbij vast wel.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet wel een wazig gezicht zijn momenteel, mijn ogen
Jawel hequote:Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
met je lach tranen erbij vast wel.....
hihi je test was geslaagd trouwens
wat is er met je ogen aan de hand dan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel he
Ach wacht maar tot je een keer een close up van mijn ogen ziet, is echt vaag hoor
dat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 06:00 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh [afbeelding]
vrijdag !!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mogguh WL!quote:
Ik heb aparte ogen als ik mijn vriendin mag geloven, mijn regenboogvlies (iris) schiet alle kanten opquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat is er met je ogen aan de hand dan?
whaha fantastische fotosquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL!
En of! Bijna weekend13.00 vrij
![]()
![]()
Trouwens, als je even wilt lachen... klik dan op die link een paar posts hierboven
Dit gaat een echte vrijdag worden, momenteel zit ik hier nog steeds alleen... ik mis mijn Wiiquote:
Hahaha echt geniaal die foto'squote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha fantastische fotos![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
whahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit gaat een echte vrijdag worden, momenteel zit ik hier nog steeds alleen... ik mis mijn Wii
Counter Strike Source? Hmm moet die toch ook maar is op mijn pc plaatsen. Heb vroeger (god wat klink ik oud) wel heel veel CS gespeeld, met volgens mij een soort Warcraft mod, dacht een warcraft 3 modquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahamja morgen metroid maar weer s proberen
![]()
gisteren maar een uurtje css gedaan, ben toen gaan slapen.(dus sorry droxz, werdt hem niet gisteren)
ik doe alleen maar die zombie mod, zonder oneindige ammo danquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Counter Strike Source? Hmm moet die toch ook maar is op mijn pc plaatsen. Heb vroeger (god wat klink ik oud) wel heel veel CS gespeeld, met volgens mij een soort Warcraft mod, dacht een warcraft 3 mod
tijd voor inet op je phonequote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:29 schreef Crazy-M het volgende:vandaag eerste werkdag @ nieuwe baas.
Dus wordt denk ik (bijna zeker) niet meer hier poste
maar niet getreurd, smorgens en savonds zal ik nog wel langskomen, of als er niks te doen is
Dit weekend ben je er sowieso niet, carnaval toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:29 schreef Crazy-M het volgende:vandaag eerste werkdag @ nieuwe baas.
maar niet getreurd, smorgens en savonds zal ik nog wel langskomen, of als er niks te doen is
whahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit weekend ben je er sowieso niet, carnaval toch?
Als dat zo is, heeeeel veel plezier, en zorg ervoor dat je niet na 9 maanden een onaangename verrassing krijgt
hehe, kijken of de telefoon van de zaak er vandaag isquote:
kloptquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit weekend ben je er sowieso niet, carnaval toch?
Als dat zo is, heeeeel veel plezier, en zorg ervoor dat je niet na 9 maanden een onaangename verrassing krijgt
Wat voor mod is dat dan? Pics!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik doe alleen maar die zombie mod, zonder oneindige ammo danen met cartoon skins
geweldige game gewoonde rest van css trekt me eigelijk niet
Die hoor ik vaker ja...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt
ach ik doe altijd netjes met carnaval
Volgens mij doet lang niet iedereen dat meer, dacht ik te horenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha![]()
maar zeg je bent toch meestal onherkenbaar met zon pak aan ?
ach het scheelt, eer dat ik de ballen heb om op iemand aftestappen zijn we weer een jaar verderquote:
hmm valt meequote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha![]()
maar zeg je bent toch meestal onherkenbaar met zon pak aan ?
Hahaha ok dat is waarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach het scheelt, eer dat ik de ballen heb om op iemand aftestappen zijn we weer een jaar verder
mja dis het enigste wat ik kan vinden. alles is geblocked verdomme!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat voor mod is dat dan? Pics!
Die mod die ik speelde was er voor CS, of die er ook voor CSS is weet ik niet.
Die afbeelding is zelfs bij mij al geblockedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja dis het enigste wat ik kan vinden. alles is geblocked verdomme!
[ afbeelding ]
normaal gesproken heb je veel verschillende skins.
bijvoorbeeld als zombie: terminator, een spin, verschillende soorten zombies, predator, alien, enz
en als normaal mannetje, een power ranger,mario,een koe, darth vader, storm trooper enz enz
ja moet je doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die afbeelding is zelfs bij mij al geblocked![]()
Ik kijk vanmiddag thuis wel even, want het klinkt wel als een leuke mod
aha, ik was even te lui en te moe om het op te zoekenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als je iets van iemand of situatie verwacht gebeurd dat ook.....
zo ongeveer
"Droxz special" graagquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:52 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand koffie / thee / limonade ?
iig veel succes en plezier bij je nieuwe job!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:29 schreef Crazy-M het volgende:vandaag eerste werkdag @ nieuwe baas.
mogguhquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ik was even te lui en te moe om het op te zoeken![]()
p.s
Goede morgen allemaal!
Ik zal je vanavond toevoegen, was zo slim na het posten van mijn wii friends nummer mijn pc af te sluiten...quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:24 schreef Bellerophon het volgende:
Ik voeg je morgen toe Droxz!
Trouwens, lachen gegarandeerd, had tranen in mijn ogen van het lachen
http://www.flabber.nl/archief/022980.php
dank u mijnheer droxzquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
iig veel succes en plezier bij je nieuwe job!
Hahaha is goed hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal je vanavond toevoegen, was zo slim na het posten van mijn wii friends nummer mijn pc af te sluiten...
lig je in bed, zet wii aan.. kut vergeten mensen toe te voegen, morgen weer een dag
Ehr kopje thee graagquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:52 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand koffie / thee / limonade ?
mogguh! en al koffie kunnen halen?quote:
ik vind het toch zon ongelovelijk kutsysteem dat toevoegen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal je vanavond toevoegen, was zo slim na het posten van mijn wii friends nummer mijn pc af te sluiten...
lig je in bed, zet wii aan.. kut vergeten mensen toe te voegen, morgen weer een dag
Graag gedaan mijnheer Crazy-M.quote:
jaja , is mn 4e bakkie alquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh! en al koffie kunnen halen?
Of dat je niet beide elkaars wii nummer moet invullen ofzo...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het toch zon ongelovelijk kutsysteem dat toevoegen.
ze moeten het gewoon maken zoals bij xfire. gewoon een gebruikersnaam of email.
Mogguh!quote:
* Dr.Droxz pakt gelijk een "Droxz Special" van het dienblad, mijn dank is groot!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja , is mn 4e bakkie al![]()
* WhiteLightning zet een dienblad neer met thee en droxz specials
Is ook zo,volgens mij gaat het ook veel gebruiksvriendelijker bij de PS3quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het toch zon ongelovelijk kutsysteem dat toevoegen.
ze moeten het gewoon maken zoals bij xfire. gewoon een gebruikersnaam of email.
Ja dat je gewoon een invite kan versturen en dat de ontvangende partij mag bepalen of hij die accepteert of nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of dat je niet beide elkaars wii nummer moet invullen ofzo...
p.s
Gisteren weer bij die Wii ventjes zitten kijken, er zitten echt leuke ventjes tussen hahahaha
Ik zou het niet weten, heb nog nooit achter een PS3 gezeten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is ook zo,volgens mij gaat het ook veel gebruiksvriendelijker bij de PS3
Inderdaad, zo bedoel ik het!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat je gewoon een invite kan versturen en dat de ontvangende partij mag bepalen of hij die accepteert of niet
Er zouden natuurlijk veel meer opties bij moeten komen, dat moge duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb nog nooit achter een PS3 gezeten.
Vind het we jammer dat je zo weinig met die Mii's kan doen... meer optie's zou het wel veel leuker maken.
Hier bijvoorbeeld: http://www.gamecard.nu/pr(...)2000.html?referer=gaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, zo bedoel ik het!![]()
Voordeel, het kan nog allemaal aangepast worden, hoop ik tenminste hahaha
p.s
Waar kan ik eigenlijk van die Wii points kopen?
Ik wil ook kunnen internetten op mijn Wii
ik heb al een 1,5 liter koffie opquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Maar jullie allemaal een beetje wakker?
Schijt een beer in het bos?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:11 schreef BloodyLotte het volgende:
morgequote:
ik zou geen snes spellen kopen daarmee! gewoon de games , en emu downloadenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, zo bedoel ik het!![]()
Voordeel, het kan nog allemaal aangepast worden, hoop ik tenminste hahaha
p.s
Waar kan ik eigenlijk van die Wii points kopen?
Ik wil ook kunnen internetten op mijn Wii
Mwah heb er stiekem toch wel een paar gekochtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou geen snes spellen kopen daarmee! gewoon de games , en emu downloaden
ik heb 2x zon wii-kaart gekocht. pure geldverspilling eigelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah heb er stiekem toch wel een paar gekocht![]()
Degene die ik echt geweldig vind dan
thx! puntje of 2000 moet wel even genoeg zijn... wil eigenlijk alleen die internet browser hahhaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld: http://www.gamecard.nu/pr(...)2000.html?referer=ga
Ach we hebben hoop, misschien zal Nintendo dat nog wat meer gaan verbeteren
Is het ook, trouwens werken de N64 spellen wel goed met een component kabel?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb 2x zon wii-kaart gekocht. pure geldverspilling eigelijk
Opera browser!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx! puntje of 2000 moet wel even genoeg zijn... wil eigenlijk alleen die internet browser hahha
Misschien die oude mario cart
ik MOET echt mn wii om laten bouwen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx! puntje of 2000 moet wel even genoeg zijn... wil eigenlijk alleen die internet browser hahha
Misschien die oude mario cart
Serieus? Ik vind Opera wel lekker, heb het op mijn Touch ookquote:
Homebrew scene op de Wii valt nog wel mee, toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik MOET echt mn wii om laten bouwen.al die spellen en homebrew shit )
megaveel funcities ontbreken. tevens werkt je usb toetsenbord er niet meequote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind Opera wel lekker, heb het op mijn Touch ook
Met de laatste Wii update werken USB toetsenborden toch gewoon?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
megaveel funcities ontbreken. tevens werkt je usb toetsenbord er niet mee
kortom bagger
geen ideequote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Homebrew scene op de Wii valt nog wel mee, toch?
niet in opera. wel met de message centrequote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met de laatste Wii update werken USB toetsenborden toch gewoon?
goeiemorgenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
Neequote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Lijkt me dus echt helemaal niksquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft er iemand Meet the Spartans al gezien ?
Ja ok dat is waar, maar het is wachten tot het moment dat er echt homebrew voor de wii komtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee![]()
maar voor de gc is er al zat
alleen dat video streamen vind ik niet echt je van het. werkt met de wii browser, dus heb je geen full screen
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
aha, maar kost die ook punten, of kan ik die gewoon downloaden en op 1 op andere manier op die wii krijgen?... ach, ik google wel even.quote:
hmm inderdaad geen goeie reacties. hij staat wel op #1 in usa.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt me dus echt helemaal niks
volgens mij zit dat gebonden aan je wii. misschien dat ze de browser gehacked hebben ofzo ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, maar kost die ook punten, of kan ik die gewoon downloaden en op 1 op andere manier op die wii krijgen?... ach, ik google wel even.
Ik heb hem erop gekregen zonder te betalenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij zit dat gebonden aan je wii. misschien dat ze de browser gehacked hebben ofzo ?
Ik had de trailer gezien en kreeg hetzelfde gevoel als bij 'Epic Movie' ->quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm inderdaad geen goeie reacties. hij staat wel op #1 in usa.
Quote"The best way to describe this movie would be "Complete waste of time, A horrible parody to the masterpiece 300...I don't even advise you to see this movie online for free."
Hahaha zeg dat wel, ik net niet de top 10 gehaaldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
ben gister trouwens te actief geweest met posten
gewoon gekopieerd ? of had je de beta versie ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb hem erop gekregen zonder te betalen
denk toch dat het vooral door de nachtelijke uurtjes kwamquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha zeg dat wel, ik net niet de top 10 gehaald
Betaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon gekopieerd ? of had je de beta versie ?
Heftuugquote:
Dan hoef ik er dus ook geen wii points voor te kopen!quote:
Tegenwoordig wel, het was een hele tijd gratis te downloadenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan hoef ik er dus ook geen wii points voor te kopen!
Hoe heb je dat gedaan dan?
ok, toch maar wii points kopen hahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, het was een hele tijd gratis te downloaden
ik doe mn best maar ook dat lukt nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
is iedereen weer aan het werk ofzo? het is gelijk weer zo rustig hier
Heeeuh ik hoor daar een hele goede combinatiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok, toch maar wii points kopen hahaha
ik heb trouwens geen zin meer.... bijna weekend... vanavond bezoek + Wii + drank =
Ben even aan het photoshoppen en bezig met een nieuw ontwerp voor mijn blog... ehr ik ben aan het werk bedoel ik !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
ja had ik ookquote:
sorry, had even wat te doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
oo, dat loopt uit de handquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ok, toch maar wii points kopen hahaha
ik heb trouwens geen zin meer.... bijna weekend... vanavond bezoek + Wii + drank =
* Dr.Droxz schuift een bakje thee toequote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe mn best maar ook dat lukt niet
Dat dacht ik dus ook!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeuh ik hoor daar een hele goede combinatie
Ik bespeur daar enige sarcasme?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook!
Gisteren trouwens aardig zitten COD4'ren, ging echt prima!![]()
Haha dat is ook zo, iedereen zit wel Sony te bashen dat ze overal geld aan willen verdienen. Maar die zetten tenminste gratis demo's op het internet. Nintendo zie ik dat nog niet doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja had ik ooktegenwoordig kost het 500 punten geloof ik.
kut nintendo ! overal geld aan verdienen
Dat zou zomaar kunnen gebeuren... alleen bezoek moet morgenochtend weer vroeg werken... dus wel niet zo laat worden. Daarna op de pc of wii doorgamen. Heb je trouwens je headset al eens gefixt? Zou wel relaxt zijn op teamspeakquote:
Nee niet eens, het ging gewoon echt lekker!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik bespeur daar enige sarcasme?
Logitech headset aanwezigquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen gebeuren... alleen bezoek moet morgenochtend weer vroeg werken... dus wel niet zo laat worden. Daarna op de pc of wii doorgamen. Heb je trouwens je headset al eens gefixt? Zou wel relaxt zijn op teamspeak
lekker daar knap ik van opquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift een bakje thee toe
ik vermoed dat het aan de xi-fi kaart ligt. die moet ik er nog uit halenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen gebeuren... alleen bezoek moet morgenochtend weer vroeg werken... dus wel niet zo laat worden. Daarna op de pc of wii doorgamen. Heb je trouwens je headset al eens gefixt? Zou wel relaxt zijn op teamspeak
mja level 55 , en alle perks natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee niet eens, het ging gewoon echt lekker!![]()
Score: 107592 Minutes: 4655
Score per Minute: 23.1
Player Rank on Server: 1st out of 2,150![]()
demos wel, maar dat internetkanaal moet je toch ook voor betalen ? bij de xbox360 trouwens ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is ook zo, iedereen zit wel Sony te bashen dat ze overal geld aan willen verdienen. Maar die zetten tenminste gratis demo's op het internet. Nintendo zie ik dat nog niet doen.
Voor de pcquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat dan weer voor de pc of ook wii
Neeen, internet is gratis, maar spellen voor de PSX downloaden, daar moet je voor betalenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
demos wel, maar dat internetkanaal moet je toch ook voor betalen ? bij de xbox360 trouwens ook.
echt belachelijk. daarom heb ik me nooit in wow ed spellen verdiept.
ik bedoel betaal al voor mn internetabbo, en dan ook nog extra kosten om te spelen
Ik (nog) niet, Droxz en WL welquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan gamen jullie ook daar ook al samen.... geweldig
en nu theepauze tot over een half uurtje
ohhh, ik dacht dat je overal voor moest betalen. maja heb dan ook geen ps3quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neeen, internet is gratis, maar spellen voor de PSX downloaden, daar moet je voor betalen
ja installeer css ff. nickname whitelightning toevoegenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik (nog) niet, Droxz en WL wel
Kom eens bij ons op teamspeak zou ik zeggen!quote:
Ben idd level 55, en alle perks..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja level 55 , en alle perks natuurlijkmaar neemt niet weg dat je wel goed bent
ik ben nu vaak #1 bij css. maja vast alllemaal kinderen die spelen hahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben idd level 55, en alle perks..
Heb alleen nog niet alle camouflage dingen voor mijn wapens, en nog geen goude AK47..
Moet met een hoop wapens nog die 150 headshots maken.. en dat is echt moeilijk zeg![]()
Thx voor het compliment, ookal zeg ik het zelf, kan wel aardig knallen
Ik game wel eens met WL samen, best relaxt...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan gamen jullie ook daar ook al samen.... geweldig
en nu theepauze tot over een half uurtje
zeg het maar! wil je opslag ? wil je vrij ? koffie ?quote:
Ik ben beter in css als in COD4quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben nu vaak #1 bij css. maja vast alllemaal kinderen die spelen haha
ik heb geen headset!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik game wel eens met WL samen, best relaxt...
Jammer dat zijn headset het niet meer zo goed doet
quote:
ok screenshots maken dat ik nog #1 sta dusquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben beter in css als in COD4Misschien binnenkort toch maar weer eens spelen hahaha
Bij mij komt die wel, maar wacht nog even op de pricedropquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ohhh, ik dacht dat je overal voor moest betalen. maja heb dan ook geen ps3dacht het gelezen te hebben
Ja ga ik ook even doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja installeer css ff. nickname whitelightning toevoegen
5.1 speakerset en zo'n headset werkt bij mij nooit hahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen headset!
[ afbeelding ]
krijg pijn mn kop van headsets
kan je trouwens zelf niet zon hd verwisselen ? eentje van 500gb erin ofzo ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij mij komt die wel, maar wacht nog even op de pricedrop
Ja ga ik ook doen, heb trouwens UT3 weer van mijn pc gegooid, beetje saai werd hetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kom eens bij ons op teamspeak zou ik zeggen!
(als je gaat gamen achter je pc, of even niets te doen hebt)
geen idee!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ga ik ook even doenAlleen een gekraakte versie, draait die?
hahaha, ik speel geen zombie, vind ik zelf niet zo leuk om te spelen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok screenshots maken dat ik nog #1 sta dus
Ja dat kan, staat gewoon uitgelegd in de handleiding hoe dat moetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je trouwens zelf niet zon hd verwisselen ? eentje van 500gb erin ofzo ?
ikzelf heb 7.1quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
5.1 speakerset en zo'n headset werkt bij mij nooit hahaha
Ziet er wel geinig uit dat ding!
Whehe ik ook...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee!
Scheinheiligmodus=aan "Ik koop gewoon altijd mn games"
add mij/WL anders op msn, mijn msn adres is mijn nickname hier zonder "dr" @ hetemail.comquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, heb trouwens UT3 weer van mijn pc gegooid, beetje saai werd het
Ik deze, THX setjequote:
mja ik vind het heerlijk om als zombie iedereen te besmettenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, ik speel geen zombie, vind ik zelf niet zo leuk om te spelen...
Speel liever gungame, is lekker snel
Heb maar een klein kamertje hoor (tenminste dat vind ik, met al die spullenquote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
add mij/WL anders op msn, mijn msn adres is mijn nickname hier zonder "dr" @ hetemail.com
Ik deze:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik deze, THX setje
[ afbeelding ]
Altijd baas boven baasquote:
Opzich om eens per zoveel tijd te spelen, wel ok..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik vind het heerlijk om als zombie iedereen te besmetten
echt geweldig als je ziet hoe men reageert
Ach, ik gebruik hem ook om dvd's te kijken luisteren, en zit via een splitter optisch ook aangesloten op:quote:
Ja dat is ook zo, en het is toch een THX setje dus daar komt een puist geluid uit zetten. Wat heeft die nou gekost?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik hem ook om dvd's te kijken luisteren, en zit via een splitter optisch ook aangesloten op:
Mijn game pc
Mijn mediactre
Mijn dvd speler
Waarom een dure audio set kopen, als dit ook zo prima werkt toch
WTF, die wil ik hebben man! Waar kan ik die kopen, prijs maakt me niets uit!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:38 schreef Sgele het volgende:
ik heb deze
[ afbeelding ]heel vet hoor...
mensen...'werk ze' vandaag
Hij staan nu in de pricewatch voor ¤279.. maar ik heb er toen wel meer voor betaald hahahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, en het is toch een THX setje dus daar komt een puist geluid uit zetten. Wat heeft die nou gekost?
Hahaha, ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:38 schreef Sgele het volgende:
ik heb deze
[ afbeelding ]heel vet hoor...
mensen...'werk ze' vandaag
de pc loopt zn tijd ver vooruit qua mediaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik hem ook om dvd's te kijken luisteren, en zit via een splitter optisch ook aangesloten op:
Mijn game pc
Mijn mediactre
Mijn dvd speler
Waarom een dure audio set kopen, als dit ook zo prima werkt toch
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF, die wil ik hebben man! Waar kan ik die kopen, prijs maakt me niets uit!
Hmm valt me mee, dat wordt dus mijn volgende setjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij staan nu in de pricewatch voor ¤279.. maar ik heb er toen wel meer voor betaald hahahaha
(en nog extra optische kabels en een splitter)
ja weet je wat het is. bij dit spel kan je de campers bereiken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Opzich om eens per zoveel tijd te spelen, wel ok..
Maar vind het snel saai worden... net als UT.. leuk voor even...
Ik heb dan wel maar 2 boxen, maar het is wel een 2.1 THX setje. Dus als ik de bas voluit doe, en het volume op 50 % dan trilt alles weg op mijn kamer. Over het setje van Droxz ga ik het geeneens hebben...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]Het waren de laatste!! het is een collectors item!!
De hoogste bieder!!!![]()
Ik heb gewoon een 2.1 ding van logitech... ik gebruik m'n pc hier alleen om te gamen en te downloaden eigenlijk ... films kijk ik gewoon in de huiskamer, al moet ik zeggen dat die van jullie wel erg vet zijn. Misschien toch maar eens gek doen denk ik
En dat samen met een Ak47 waren mijn favo wapens in CSquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja weet je wat het is. bij dit spel kan je de campers bereiken.
daar heb ik dus echt een fucking hekel aan. nog erger dan cheaters!
campers![]()
![]()
![]()
![]()
dan kan je net zo goed 1player gaan spelen.
ik vind de duels juist het leukste
Ja die Bass moet bij mij ook wel flink zijn, anders kan ik net zo goed niks aansluitenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb dan wel maar 2 boxen, maar het is wel een 2.1 THX setje. Dus als ik de bas voluit doe, en het volume op 50 % dan trilt alles weg op mijn kamer. Over het setje van Droxz ga ik het geeneens hebben...
Trouwens Droxz, ik heb je toegevoegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |