hihi goed bezig wij lijkt zowat een herhaling van vannachtquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:10 schreef lynda het volgende:
fok is zo retetraag dus kijken of dit het 1e topic is
http://www.majorgeeks.com/AddRemove_Program_Cleaner_d5111.htmlquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
WL: wat als het programma ook niet in die lijst staat?
dank jequote:Op donderdag 31 januari 2008 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
http://www.majorgeeks.com/AddRemove_Program_Cleaner_d5111.html
* Bellerophon Drukt op vertaal knopjequote:
Dat jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
graag gedaan
je hebt koffie gezet ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:26 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben goed bezig.
Haha sorryquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:31 schreef Dylanesque het volgende:
Mazzelaars met je geen reet te doen, werk me de pleuris
heb je je regenpak bij je ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:31 schreef Dylanesque het volgende:
Je bent er achter gekomen dat je neus van voren zit? En niet van opzij...quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:26 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben goed bezig.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:31 schreef Dylanesque het volgende:
zeg vertel op , hoe doe je dat. je haalt maar geen koffie en thee. en toch geen gezeikquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Neen.
En toch zijn m'n collega's blij met me.
Regenpak of niet, hoftoren staat weer eens op instorten.. dat wordt de deur uit en rennen en duiken en koprollen om alle metalen platen te omzeilen zoquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je je regenpak bij je ?
Verrek!!!!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent er achter gekomen dat je neus van voren zit? En niet van opzij...
Ik maak mooie dingenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg vertel op , hoe doe je dat. je haalt maar geen koffie en thee. en toch geen gezeik [afbeelding]
t zal weer s niet waar wezen neequote:Op donderdag 31 januari 2008 15:35 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Regenpak of niet, hoftoren staat weer eens op instorten.. dat wordt de deur uit en rennen en duiken en koprollen om alle metalen platen te omzeilen zo
internet geschiedenis gewist ?quote:
automatisch bij afsluitenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
internet geschiedenis gewist ?
Sopje er doorheen gehaald?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
internet geschiedenis gewist ?
Nee die loopt erlangsquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t zal weer s niet waar wezen neeloopt daar toevallig de tramtunnel onderdoor ?
Omdat het niet gevonden wilt worden?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:49 schreef draculettetje het volgende:
waarom kan ik niet vinden wat ik zoek????
Ik heb het wel is gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:48 schreef lynda het volgende:
[..]
nee elk draadje wat ik niet mooi vond uit de computer getrokken en weg gegooid
hmmmm flauwquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Omdat het niet gevonden wilt worden?
Snel! Bel de 'Care police!'quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef HPoi het volgende:
Ga werken stelletje luilakken!!
Stinkende vinkenpleuris... +2 voor creativiteitquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:46 schreef Punica het volgende:
Mag ik ook meedoen? Verveel me hier echt de stinkende vinkenpleuris al de hele dag
Sorryquote:
Heftig...quote:
Niet meer heftug?quote:
Dank u danku, al heb ik 't idee dat m'n hersens de afgelopen 6 uur al stil staan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stinkende vinkenpleuris... +2 voor creativiteit
hihi bedoelde eigenljk dat ik het flauw vond dat de vraag het antwoord niet wou vinden.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, ben gewoon zo flauw momenteel
Ehr ik bedoelde natuurlijk, vet heftuuuugquote:
Hahaha ik moest lachenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Als jij dr ff bij gaat staan graag!
Windkracht 8 genoeg voor je
Voor jou is windkracht 2 al genoeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Als jij dr ff bij gaat staan graag!
Windkracht 8 genoeg voor je
Waarom denk je dat we allemaal hier zitten?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:05 schreef Punica het volgende:
[..]
Dank u danku, al heb ik 't idee dat m'n hersens de afgelopen 6 uur al stil staan.
Is dr tegenwoordig nog wat spannends te doen op internet als je niks aan het doen bent?
omdat ik info kom scoren ha haquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we allemaal hier zitten?
* lynda zegt iets met linksquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:12 schreef HPoi het volgende:
[..]
Voor jou is windkracht 2 al genoeg.
Of sociaal doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat ik info kom scoren ha ha
sterfquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef HPoi het volgende:
Je doet je beklag bij ons dat wij niet werken, maar ondertussen staat er bij jouw beroep: Uitkeringstrekkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:12 schreef HPoi het volgende:
[..]
Voor jou is windkracht 2 al genoeg.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat ik info kom scoren ha ha
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je doet je beklag bij ons dat wij niet werken, maar ondertussen staat er bij jouw beroep: Uitkeringstrekker
Dus kereltje, ga even ergens anders de "stoere bink" uithangen
Haha die laatste dan weer niet, tenminste daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja dat ook en ik kom ook graag een kopje thee scoren hier of nachtelijke gesprekken houden
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je doet je beklag bij ons dat wij niet werken, maar ondertussen staat er bij jouw beroep: Uitkeringstrekker
Dat is echt zuur! Succes jongenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Godgloeiendegloeiende ....
Denk je op tijd naar huis te kunnen...welnee... we houden gewoon een meeting tot 7 uur
Ja dank je wel.... gelukkig ben ik morgen vrijquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is echt zuur! Succes jongen
dan maar morgen van je vrije dag genieten, maar tis wel balen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Godgloeiendegloeiende ....
Denk je op tijd naar huis te kunnen...welnee... we houden gewoon een meeting tot 7 uur
Haha dat is dan wel weer lekker, ik ben morgen gelukkig om 13.00 vrijquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dank je wel.... gelukkig ben ik morgen vrij
moet je eens doen was erg gezellig hoor vannacht.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha die laatste dan weer niet, tenminste daar doe ik niet aan
Ook niet slecht! Fijn weekend alvastquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is dan wel weer lekker, ik ben morgen gelukkig om 13.00 vrij
Haha met wie moet ik dat dan doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet je eens doen was erg gezellig hoor vannacht.....
da's intressantquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
Adapter maakt Wii-controllers draadloos!
Ja ik zag het, ga jij het aanschaffen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
Adapter maakt Wii-controllers draadloos!
Ja dank je! Jij ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook niet slecht! Fijn weekend alvast
zolang ik die slapeloze nachten hou zal ik hier wel te vinden zijn en vannacht was lynda er ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha met wie moet ik dat dan doen
Haha ja ik zag het voorbij komen, mwah wie weet hequote:Op donderdag 31 januari 2008 16:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang ik die slapeloze nachten hou zal ik hier wel te vinden zijn en vannacht was lynda er ook
en een scheve stoeprand
Ik zie je vanzelf verschijnen danquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja ik zag het voorbij komen, mwah wie weet he
en ik echt onderpand.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef lynda het volgende:
die stoeprand was echt scheef hoor!!!!!!!
Ja wie weet, onder voorbehoud hequote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik zie je vanzelf verschijnen dan
Met mij?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:17 schreef lynda het volgende:
[..]
* ]lynda zegt iets met links [afbeelding
tuut tuut, ik ben overwerkt en zit daarom nu in de ZW he!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat je 25 jaren oud bent en nu al overwerkt...quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:52 schreef HPoi het volgende:
[..]
tuut tuut, ik ben overwerkt en zit daarom nu in de ZW he!![]()
Net alsof je een reet te doen hebt als je in de ZW zit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat je 25 jaren oud bent en nu al overwerkt...
Overwerkt is trouwens ook een vage kreet die te pas en te onpas wordt gebruikt.
Maar als het je allemaal niet bevalt, dat dit topic bestaat en dergelijke, ga dan weg en val ons niet lastig met je gezeik.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:00 schreef HPoi het volgende:
[..]
Net alsof je een reet te doen hebt als je in de ZW zit.
en dat zegt iemand die in de zw zit!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef HPoi het volgende:
Want anders? Mhhahahahaha! Ik word nu bang hoor!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De naam van dit topic is toch echt "geen reet te doen op je WERK"...
Wij "werken" dus nu om er voor te kunnen zorgen dat jij op je 25e met je ass
kan fokken terwijl je toch geld krijgt... als ik jou was zou ik toch iets minder agressief posten hier
Ach ja, gewoon geen aandacht meer geven...quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die in de zw zit!
bovendien is het mogelijk om meerdere dingen tergelijk met je computer te doen , voor het geval dat je dat neit wist
k ben cod4 alweer een beetje zat eigelijk. ik weet k heb heb nog lang het spel niet uitgespeeld, maar op een of andere manier heb ik laatste tijd toch meer zin in css zombiequote:Op donderdag 31 januari 2008 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach ja, gewoon geen aandacht meer geven...
Vanavond nog COD4 spelen?
CSS, dat heb ik echt al een tijd niet meer gedaan zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
k ben cod4 alweer een beetje zat eigelijk. ik weet k heb heb nog lang het spel niet uitgespeeld, maar op een of andere manier heb ik laatste tijd toch meer zin in css zombie![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
mja weet het niet. keb nu geen zin. vanavond misschien wel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
CSS, dat heb ik echt al een tijd niet meer gedaan zeg.
Ik wil, voordat ik stop dan, iig alle upgrades en alle wapens hebben![]()
Dus vanavond geen zin om even langs te komen COD4ren?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja weet het niet. keb nu geen zin. vanavond misschien wel.![]()
* WhiteLightning is een beetje gaar van de schoonmaak en de "groenteman"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |