Net alsof je een reet te doen hebt als je in de ZW zit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat je 25 jaren oud bent en nu al overwerkt...
Overwerkt is trouwens ook een vage kreet die te pas en te onpas wordt gebruikt.
Maar als het je allemaal niet bevalt, dat dit topic bestaat en dergelijke, ga dan weg en val ons niet lastig met je gezeik.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:00 schreef HPoi het volgende:
[..]
Net alsof je een reet te doen hebt als je in de ZW zit.
en dat zegt iemand die in de zw zit!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef HPoi het volgende:
Ga werken stelletje luilakken!!
Want anders? Mhhahahahaha! Ik word nu bang hoor!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De naam van dit topic is toch echt "geen reet te doen op je WERK"...
Wij "werken" dus nu om er voor te kunnen zorgen dat jij op je 25e met je ass
kan fokken terwijl je toch geld krijgt... als ik jou was zou ik toch iets minder agressief posten hier
Ach ja, gewoon geen aandacht meer geven...quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die in de zw zit!
bovendien is het mogelijk om meerdere dingen tergelijk met je computer te doen , voor het geval dat je dat neit wist
k ben cod4 alweer een beetje zat eigelijk. ik weet k heb heb nog lang het spel niet uitgespeeld, maar op een of andere manier heb ik laatste tijd toch meer zin in css zombiequote:Op donderdag 31 januari 2008 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach ja, gewoon geen aandacht meer geven...
Vanavond nog COD4 spelen?
CSS, dat heb ik echt al een tijd niet meer gedaan zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
k ben cod4 alweer een beetje zat eigelijk. ik weet k heb heb nog lang het spel niet uitgespeeld, maar op een of andere manier heb ik laatste tijd toch meer zin in css zombie![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
mja weet het niet. keb nu geen zin. vanavond misschien wel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
CSS, dat heb ik echt al een tijd niet meer gedaan zeg.
Ik wil, voordat ik stop dan, iig alle upgrades en alle wapens hebben![]()
Dus vanavond geen zin om even langs te komen COD4ren?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja weet het niet. keb nu geen zin. vanavond misschien wel.![]()
* WhiteLightning is een beetje gaar van de schoonmaak en de "groenteman"
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik word ook heel naar...
*zit nog steeds op z'n werk
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik word ook heel naar...
*zit nog steeds op z'n werk
een drukker sociaal leven dan een werk leven _o_quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:26 schreef Seventees het volgende:
Bijna weekend
Wel weer een druk weekend. Hoe doe ik het toch steeds
Je zou bijna gaan denken dat ik een druk sociaal leven heb
Als het een gegronde reden was, natuurlijk. Maar mensen die "overspannen" zijn... En dat al op je 25ste, sorry hoor maar dan neem ik je totaal niet serieus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:00 schreef HPoi het volgende:
[..]
Net alsof je een reet te doen hebt als je in de ZW zit.
Wat is "self-phulfilling-profecy"quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als het een gegronde reden was, natuurlijk. Maar mensen die "overspannen" zijn... En dat al op je 25ste, sorry hoor maar dan neem ik je totaal niet serieus.
Dat jij nu het boetekleed aantrekt en zegt dat je niks "kan" doen omdat je in de ZW zit, is natuurlijk een self-phulfilling-profecy... But hey, keep on dreaming
als je iets van iemand of situatie verwacht gebeurd dat ook.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is "self-phulfilling-profecy"
kee dank voeg je morgen toe, lig al in bed hoop te kunnen slapen vanavondquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
bijna pc afgesloten, maar.....
Mijn Wii friends nummer is: 8013-0563-7525-4853
Sorry het was al laat, ontzettende typo maar dat ter zijde...quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is "self-phulfilling-profecy"
quote:Een zelf-vervullende voorspelling is, in het begin, een foute definitie van de situatie die een nieuw gedrag oproept dat het originele foute concept „waar maakt“. De verdachte geldigheid van de zelf-vervullende voorspelling veroorzaakt een opeenvolging van fouten. De voorspeller zal de daadwerkelijke opeenvolging van de gebeurtenissen als bewijs aanhalen om aan te tonen dat hij vanaf het begin af aan juist was.
hoe was je maandelijkse biertje?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry het was al laat, ontzettende typo maar dat ter zijde...
Het moet natuurlijk een 'Self-fulfilling prophecy', zucht... toch te veel gedronken.
[..]
Naaah hij was weer lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe was je maandelijkse biertje?
Dat dacht ik, morgen om 13.00 vrij, toppertje dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |