quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik word ook heel naar...
*zit nog steeds op z'n werk
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik word ook heel naar...
*zit nog steeds op z'n werk
een drukker sociaal leven dan een werk leven _o_quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:26 schreef Seventees het volgende:
Bijna weekend
Wel weer een druk weekend. Hoe doe ik het toch steeds
Je zou bijna gaan denken dat ik een druk sociaal leven heb
Als het een gegronde reden was, natuurlijk. Maar mensen die "overspannen" zijn... En dat al op je 25ste, sorry hoor maar dan neem ik je totaal niet serieus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:00 schreef HPoi het volgende:
[..]
Net alsof je een reet te doen hebt als je in de ZW zit.
Wat is "self-phulfilling-profecy"quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als het een gegronde reden was, natuurlijk. Maar mensen die "overspannen" zijn... En dat al op je 25ste, sorry hoor maar dan neem ik je totaal niet serieus.
Dat jij nu het boetekleed aantrekt en zegt dat je niks "kan" doen omdat je in de ZW zit, is natuurlijk een self-phulfilling-profecy... But hey, keep on dreaming
als je iets van iemand of situatie verwacht gebeurd dat ook.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is "self-phulfilling-profecy"
kee dank voeg je morgen toe, lig al in bed hoop te kunnen slapen vanavondquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
bijna pc afgesloten, maar.....
Mijn Wii friends nummer is: 8013-0563-7525-4853
Sorry het was al laat, ontzettende typo maar dat ter zijde...quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is "self-phulfilling-profecy"
quote:Een zelf-vervullende voorspelling is, in het begin, een foute definitie van de situatie die een nieuw gedrag oproept dat het originele foute concept „waar maakt“. De verdachte geldigheid van de zelf-vervullende voorspelling veroorzaakt een opeenvolging van fouten. De voorspeller zal de daadwerkelijke opeenvolging van de gebeurtenissen als bewijs aanhalen om aan te tonen dat hij vanaf het begin af aan juist was.
hoe was je maandelijkse biertje?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry het was al laat, ontzettende typo maar dat ter zijde...
Het moet natuurlijk een 'Self-fulfilling prophecy', zucht... toch te veel gedronken.
[..]
Naaah hij was weer lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe was je maandelijkse biertje?
Dat dacht ik, morgen om 13.00 vrij, toppertje dusquote:
nog beterquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dacht ik, morgen om 13.00 vrij, toppertje dus
nou kan ik niet zulke gezichten trekken maar denk wel dat ik het zelfde gevoel heb als er zo'n waterballon mijn kant op zou komenquote:
Ik heb echt tranen in mijn ogen van het lachenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou kan ik niet zulke gezichten trekken maar denk wel dat ik het zelfde gevoel heb als er zo'n waterballon mijn kant op zou komen
hihihi lachen is gezond!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb echt tranen in mijn ogen van het lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |