Volgens mij doet lang niet iedereen dat meer, dacht ik te horenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha![]()
maar zeg je bent toch meestal onherkenbaar met zon pak aan ?
ach het scheelt, eer dat ik de ballen heb om op iemand aftestappen zijn we weer een jaar verderquote:
hmm valt meequote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha![]()
maar zeg je bent toch meestal onherkenbaar met zon pak aan ?
Hahaha ok dat is waarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach het scheelt, eer dat ik de ballen heb om op iemand aftestappen zijn we weer een jaar verder
mja dis het enigste wat ik kan vinden. alles is geblocked verdomme!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat voor mod is dat dan? Pics!
Die mod die ik speelde was er voor CS, of die er ook voor CSS is weet ik niet.
Die afbeelding is zelfs bij mij al geblockedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja dis het enigste wat ik kan vinden. alles is geblocked verdomme!
[ afbeelding ]
normaal gesproken heb je veel verschillende skins.
bijvoorbeeld als zombie: terminator, een spin, verschillende soorten zombies, predator, alien, enz
en als normaal mannetje, een power ranger,mario,een koe, darth vader, storm trooper enz enz
ja moet je doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die afbeelding is zelfs bij mij al geblocked![]()
Ik kijk vanmiddag thuis wel even, want het klinkt wel als een leuke mod
aha, ik was even te lui en te moe om het op te zoekenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als je iets van iemand of situatie verwacht gebeurd dat ook.....
zo ongeveer
"Droxz special" graagquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:52 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand koffie / thee / limonade ?
iig veel succes en plezier bij je nieuwe job!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:29 schreef Crazy-M het volgende:vandaag eerste werkdag @ nieuwe baas.
Dus wordt denk ik (bijna zeker) niet meer hier poste
maar niet getreurd, smorgens en savonds zal ik nog wel langskomen, of als er niks te doen is
mogguhquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ik was even te lui en te moe om het op te zoeken![]()
p.s
Goede morgen allemaal!
Ik zal je vanavond toevoegen, was zo slim na het posten van mijn wii friends nummer mijn pc af te sluiten...quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:24 schreef Bellerophon het volgende:
Ik voeg je morgen toe Droxz!
Trouwens, lachen gegarandeerd, had tranen in mijn ogen van het lachen
http://www.flabber.nl/archief/022980.php
dank u mijnheer droxzquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
iig veel succes en plezier bij je nieuwe job!
Hahaha is goed hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal je vanavond toevoegen, was zo slim na het posten van mijn wii friends nummer mijn pc af te sluiten...
lig je in bed, zet wii aan.. kut vergeten mensen toe te voegen, morgen weer een dag
Ehr kopje thee graagquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:52 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand koffie / thee / limonade ?
mogguh! en al koffie kunnen halen?quote:
ik vind het toch zon ongelovelijk kutsysteem dat toevoegen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal je vanavond toevoegen, was zo slim na het posten van mijn wii friends nummer mijn pc af te sluiten...
lig je in bed, zet wii aan.. kut vergeten mensen toe te voegen, morgen weer een dag
Graag gedaan mijnheer Crazy-M.quote:
jaja , is mn 4e bakkie alquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh! en al koffie kunnen halen?
Of dat je niet beide elkaars wii nummer moet invullen ofzo...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het toch zon ongelovelijk kutsysteem dat toevoegen.
ze moeten het gewoon maken zoals bij xfire. gewoon een gebruikersnaam of email.
Mogguh!quote:
* Dr.Droxz pakt gelijk een "Droxz Special" van het dienblad, mijn dank is groot!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja , is mn 4e bakkie al![]()
* WhiteLightning zet een dienblad neer met thee en droxz specials
Is ook zo,volgens mij gaat het ook veel gebruiksvriendelijker bij de PS3quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind het toch zon ongelovelijk kutsysteem dat toevoegen.
ze moeten het gewoon maken zoals bij xfire. gewoon een gebruikersnaam of email.
Ja dat je gewoon een invite kan versturen en dat de ontvangende partij mag bepalen of hij die accepteert of nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of dat je niet beide elkaars wii nummer moet invullen ofzo...
p.s
Gisteren weer bij die Wii ventjes zitten kijken, er zitten echt leuke ventjes tussen hahahaha
Ik zou het niet weten, heb nog nooit achter een PS3 gezeten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is ook zo,volgens mij gaat het ook veel gebruiksvriendelijker bij de PS3
Inderdaad, zo bedoel ik het!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat je gewoon een invite kan versturen en dat de ontvangende partij mag bepalen of hij die accepteert of niet
Er zouden natuurlijk veel meer opties bij moeten komen, dat moge duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb nog nooit achter een PS3 gezeten.
Vind het we jammer dat je zo weinig met die Mii's kan doen... meer optie's zou het wel veel leuker maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |