nog beterquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dacht ik, morgen om 13.00 vrij, toppertje dus
nou kan ik niet zulke gezichten trekken maar denk wel dat ik het zelfde gevoel heb als er zo'n waterballon mijn kant op zou komenquote:
Ik heb echt tranen in mijn ogen van het lachenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou kan ik niet zulke gezichten trekken maar denk wel dat ik het zelfde gevoel heb als er zo'n waterballon mijn kant op zou komen
hihihi lachen is gezond!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb echt tranen in mijn ogen van het lachen
Moet wel een wazig gezicht zijn momenteel, mijn ogenquote:
met je lach tranen erbij vast wel.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet wel een wazig gezicht zijn momenteel, mijn ogen
Jawel hequote:Op donderdag 31 januari 2008 22:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
met je lach tranen erbij vast wel.....
hihi je test was geslaagd trouwens
wat is er met je ogen aan de hand dan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel he
Ach wacht maar tot je een keer een close up van mijn ogen ziet, is echt vaag hoor
dat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 06:00 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh [afbeelding]
vrijdag !!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mogguh WL!quote:
Ik heb aparte ogen als ik mijn vriendin mag geloven, mijn regenboogvlies (iris) schiet alle kanten opquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat is er met je ogen aan de hand dan?
whaha fantastische fotosquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WL!
En of! Bijna weekend13.00 vrij
![]()
![]()
Trouwens, als je even wilt lachen... klik dan op die link een paar posts hierboven
Dit gaat een echte vrijdag worden, momenteel zit ik hier nog steeds alleen... ik mis mijn Wiiquote:
Hahaha echt geniaal die foto'squote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha fantastische fotos![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
whahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit gaat een echte vrijdag worden, momenteel zit ik hier nog steeds alleen... ik mis mijn Wii
Counter Strike Source? Hmm moet die toch ook maar is op mijn pc plaatsen. Heb vroeger (god wat klink ik oud) wel heel veel CS gespeeld, met volgens mij een soort Warcraft mod, dacht een warcraft 3 modquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahamja morgen metroid maar weer s proberen
![]()
gisteren maar een uurtje css gedaan, ben toen gaan slapen.(dus sorry droxz, werdt hem niet gisteren)
ik doe alleen maar die zombie mod, zonder oneindige ammo danquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Counter Strike Source? Hmm moet die toch ook maar is op mijn pc plaatsen. Heb vroeger (god wat klink ik oud) wel heel veel CS gespeeld, met volgens mij een soort Warcraft mod, dacht een warcraft 3 mod
tijd voor inet op je phonequote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:29 schreef Crazy-M het volgende:vandaag eerste werkdag @ nieuwe baas.
Dus wordt denk ik (bijna zeker) niet meer hier poste
maar niet getreurd, smorgens en savonds zal ik nog wel langskomen, of als er niks te doen is
Dit weekend ben je er sowieso niet, carnaval toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:29 schreef Crazy-M het volgende:vandaag eerste werkdag @ nieuwe baas.
Dus wordt denk ik (bijna zeker) niet meer hier poste
maar niet getreurd, smorgens en savonds zal ik nog wel langskomen, of als er niks te doen is
whahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit weekend ben je er sowieso niet, carnaval toch?
Als dat zo is, heeeeel veel plezier, en zorg ervoor dat je niet na 9 maanden een onaangename verrassing krijgt
hehe, kijken of de telefoon van de zaak er vandaag isquote:
kloptquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit weekend ben je er sowieso niet, carnaval toch?
Als dat zo is, heeeeel veel plezier, en zorg ervoor dat je niet na 9 maanden een onaangename verrassing krijgt
Wat voor mod is dat dan? Pics!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik doe alleen maar die zombie mod, zonder oneindige ammo danen met cartoon skins
geweldige game gewoonde rest van css trekt me eigelijk niet
Die hoor ik vaker ja...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt
ach ik doe altijd netjes met carnaval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |