Dat Huub altijd bovenaan staat klopt dus ook niet !!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:10 schreef Guuskeee het volgende:
top ruudje, lekker snel![]()
De popo is zoals altijd doorgestoken kaart. Iedere bewoner die gekickt werd of vertrok is vertrokken met een hoge score in de popo. Er moet gewoon een notaris bij komen ter controle, dat die er niet is zegt genoeg over de febo.
Dat zou ik niet durven beweren. Het feit dat hij flink is gezakt met de procentjes, al staat hij nog bovenaan, zegt toch ook wel wat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:14 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat Huub altijd bovenaan staat klopt dus ook niet !!![]()
Doorgestoken kaart.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zou ik niet durven beweren. Het feit dat hij flink is gezakt met de procentjes, al staat hij nog bovenaan, zegt toch ook wel wat.
Ja en dan ineens kan Jaap wel hard spelen.Hebben we gezien toen hij bij Dennis was.Nu hij weer met Huub samen is doet hij ineens weer niks.Snap daar echt niks van.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:22 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik geloof niks van heel die popu-poll!
Kom op zeg!
En Brian ineens tweede?
Wat zijn ze daar aan het doen, op tv alleen maar "goede' Brian uitzenden, wat ik uberhaupt al knap vind, en met de poll ineens bijna bovenaan....geloven ze het zelf?
En Jaap moet inderdaad blijven zitten waar hij is, niet overstappen naar Amanda en Brian, die schoppen hem er zo uit.
Huub zei van de week, ik mag blij zijn als ik nog 30% heb, tegen Jaap en Claire. Dus hij dacht helemaal niet dat ie over de 60% zat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef riri het volgende:
[..]
En zag je Huub zijn gezicht?...die dacht al dat ie over de 60% had
Niet ineens... Brian is erg vaak tweede geweest.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:22 schreef musicfreakyme het volgende:
Kom op zeg!
En Brian ineens tweede?
Wat zijn ze daar aan het doen, op tv alleen maar "goede' Brian uitzenden, wat ik uberhaupt al knap vind, en met de poll ineens bijna bovenaan....geloven ze het zelf?
En Jaap moet inderdaad blijven zitten waar hij is, niet overstappen naar Amanda en Brian, die schoppen hem er zo uit.
Precies, en zo is weer eens feitelijk bewezen dat je niet voor een ander (Huub) moet denken zoals de door jou gequote persoon dit deed.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub zei van de week, ik mag blij zijn als ik nog 30% heb, tegen Jaap en Claire. Dus hij dacht helemaal niet dat ie over de 60% zat.
Dat is dus onmogelijk te bepalen zonder officiele controle. Maar het zou idd kunnen dat Huub niet elke keer officieel bovenaan heeft gestaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:14 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat Huub altijd bovenaan staat klopt dus ook niet !!![]()
Brian heeft altijd tweede of derde gestaan, hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:22 schreef musicfreakyme het volgende:
Kom op zeg!
En Brian ineens tweede?
Huub en Jaap mogen echt niks.Je ziet ook dat het plezier weg is.Ze zijn ook niet meer alert enzo.Ze mogen toch niks.Wedden dat ze er straks weer effe iemand ingooien waar Jaap en huub op los mogen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Niet ineens... Brian is erg vaak tweede geweest.
Ik denk dat Jaap weinig van Huub te vrezen heeft.... maar misschien laat deze hoogintelligente jongen zich wel omlullen door een stel paupers.![]()
In dat geval duidelijk script en moet Amanda ook in de finale staan. Kan ik me best wel in vinden maar dan iets minder doorzichtig graag. In mijn ogen lijkt het er haast op dat ze huub en Jaap niet de rumte durven geven. Terwijl dat waarschijnlijk top TV zou zijn. In dat geval onbegrijpelijk dat het winnen voor het TV maken zou moeten staan. Kutfebo![]()
Nou, dat valt me dan weer mee van dat menneke, dat hij toch het besef heeft dat zijn gedrag niet alom geaccepteerd wordt. Wat niet wil zeggen dat ik van die anderen in dat hok het gedrag goedkeur.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub zei van de week, ik mag blij zijn als ik nog 30% heb, tegen Jaap en Claire. Dus hij dacht helemaal niet dat ie over de 60% zat.
Die lui sporen gewoon niet.... sla dan een ontslagronde over.... het is geen verplichting.... Deze gemaakte onzin... wie zit er op te wachten? Ik wil gebash tegen Amanda of Brian of allebei.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:30 schreef avonne het volgende:
Huub wil Jaap op de bank zetten en dan moet Claire hem erin houden?
De scripts worden steeds absurder
(of Huub is zo gek als een deur, dat kan ook)
Ik had het niet erg gevonden als Huub er inderdaad 60 had maar ik hoorde ook 64% vallen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:30 schreef Yavido het volgende:
[..]
Precies, en zo is weer eens feitelijk bewezen dat je niet voor een ander (Huub) moet denken zoals de door jouw gequote persoon dit deed.
En de uitslag was er al toen Lieke nog in de villa zat.Dat vind ik echt een smerige streek.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Dat is dus onmogelijk te bepalen zonder officiele controle. Maar het zou idd kunnen dat Huub niet elke keer officieel bovenaan heeft gestaan.
Waar ik meer mee zit is dat er tientalle nederlanders voor lieke hebben ge-sms-t, en dat hun geld weggegooit word. Die mensen zijn nu dus genaaid door Lieke en de febo.
- Door Lieke omdat ze vetrekt, zonder op haar contactpunten te wachten om die vervolgens aan haar grote vriendin Amanda te geven. Plus omdat ze schijt heeft aan de mensen die voor haar sms-ten, en dit te tonen door te vertekken zonder de popo af te wachten
- Door de febo omdat die dus de contactpunten weggooit, en hun stemmen dus als waardeloos bestempeld. Ikzelf zou het geld van mijn smsjes terugvragen.
Ja maar, ja maar gisteren hadden ze allemaal plannen tegen Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub en Jaap mogen echt niks.Je ziet ook dat het plezier weg is.Ze zijn ook niet meer alert enzo.Ze mogen toch niks.Wedden dat ze er straks weer effe iemand ingooien waar Jaap en huub op los mogen.
Is goed voor de show,bah kan die woorden niet meer horen.
Of andersom...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:
Het zal toch nou niet weer zo zijn dat er nu weer twijfels zijn over de eerlijkheid van deze poul. Vreemd dat daar nou weer aan getwijfeld wordt?
Ik heb vorige keer al eens gepost, dat ik haast zeker wist da tde Huub fans dit keer heel erg diep in de buidel moesten gaan. Dat is nu ook uitgekomen.
Het is toch niet zo dat nu al het gedrag van Huub tegenover Lieke al vergeten is. Ik denk dat heel veel vrouwen zich de afgelopen weken kapot geergerd hebben aan Huub hoe hij tegen en met Lieke om gegaan is. Anno 2008, is er niet een vrouw meer die dit allemaal pikt van een kerel, denk ik
Zo'n gevoel heb ik ook... ze mogen niks en uit ellende gaan ze dan maar weer tegen elkaar spelen... en owww hoe geweldg hebben Brian en Amanda dat dan weer mooi voor elkaar gekregen. Ziek word ik ervan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub en Jaap mogen echt niks.Je ziet ook dat het plezier weg is.Ze zijn ook niet meer alert enzo.Ze mogen toch niks.Wedden dat ze er straks weer effe iemand ingooien waar Jaap en huub op los mogen.
Huub is zo ontzettend naief.Achter gebruikt hem gewoon en hij slikt alles voor zoete koek.Zeg je tegen Huub dit is mooi voor tv en dan blijft de kooi nog langer dan doet hij alles.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:30 schreef avonne het volgende:
Huub wil Jaap op de bank zetten en dan moet Claire hem erin houden?
De scripts worden steeds absurder
(of Huub is zo gek als een deur, dat kan ook)
Ach nee he, meen je dit echt wat je nu schriijft...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Niet ineens... Brian is erg vaak tweede geweest.
Ik denk dat Jaap weinig van Huub te vrezen heeft.... maar misschien laat deze hoogintelligente jongen zich wel omlullen door een stel paupers.![]()
In dat geval duidelijk script en moet Amanda ook in de finale staan. Kan ik me best wel in vinden maar dan iets minder doorzichtig graag. In mijn ogen lijkt het er haast op dat ze huub en Jaap niet de rumte durven geven. Terwijl dat waarschijnlijk top TV zou zijn. In dat geval onbegrijpelijk dat het winnen voor het TV maken zou moeten staan. Kutfebo![]()
Daar ben ik het wel met je eens. Die ontslagronden slaan al heel lang nergens op. Unaniem is kletskoek. De febo moet maar eens beginnen met een meerderheidsstemming. En het interesseert me geen reet wiens kop er dan gaat rollen. Dit schiet al een jaar lang niet op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Die lui sporen gewoon niet.... sla dan een ontslagronde over.... het is geen verplichting.... Deze gemaakte onzin... wie zit er op te wachten? Ik wil gebash tegen Amanda of Brian of allebei.
Kijken jullie streams? (even tussendoor - ik wel, eindelijk doet mn bagger-computertje het weer! Woohoo!)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is zo ontzettend naief.Achter gebruikt hem gewoon en hij slikt alles voor zoete koek.Zeg je tegen Huub dit is mooi voor tv en dan blijft de kooi nog langer dan doet hij alles.
Gut, mag dat nou toch weer niet doorgaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar gisteren hadden ze allemaal plannen tegen Brian en Amanda.
Laat maar
Wat nu dus al niet meer doorgaat en word de verhaallijn Huub en Jaap.De rest is weer buiten schot.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Laat maar
Het hoeft ook niet op te schieten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel met je eens. Die ontslagronden slaan al heel lang nergens op. Unaniem is kletskoek. De febo moet maar eens beginnen met een meerderheidsstemming. En het interesseert me geen reet wiens kop er dan gaat rollen. Dit schiet al een jaar lang niet op.
Gewoon afschaffen die hap.En dan eens kijken wie wie op zoekt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel met je eens. Die ontslagronden slaan al heel lang nergens op. Unaniem is kletskoek. De febo moet maar eens beginnen met een meerderheidsstemming. En het interesseert me geen reet wiens kop er dan gaat rollen. Dit schiet al een jaar lang niet op.
Watquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:43 schreef Montolivio het volgende:
Dat deden we op bonaire ook..
Ik merkte hetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:44 schreef noekje het volgende:
Ik wis dus alles als het niets met de cos te maken heeft. Dat jullie het even weten, dus bij deze.
Behoorlijk speculatief allemaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:
Het zal toch nou niet weer zo zijn dat er nu weer twijfels zijn over de eerlijkheid van deze poul. Vreemd dat daar nou weer aan getwijfeld wordt?
Ik heb vorige keer al eens gepost, dat ik haast zeker wist da tde Huub fans dit keer heel erg diep in de buidel moesten gaan. Dat is nu ook uitgekomen.
Het is toch niet zo dat nu al het gedrag van Huub tegenover Lieke al vergeten is. Ik denk dat heel veel vrouwen zich de afgelopen weken kapot geergerd hebben aan Huub hoe hij tegen en met Lieke om gegaan is. Anno 2008, is er niet een vrouw meer die dit allemaal pikt van een kerel, denk ik
Wat op zichzelf al doorgestoken kaart is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
Mmm hoezo zou het doorgestoken kaart zijn .. mensen die tv kijken krijgen een heel ander beeld van dgk.
Ik speur mijn streams af maar ik zie haar ook niet. Script ophalen in het hokjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:42 schreef heksehiel het volgende:
Vraagje: Weet iemand waar Zeur uithangt?
van tevoren zei hij dat hij hoopte nog 30% te halen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Margo37 het volgende:
Huub dacht echt wel dat hij veel hoger zou eindigen in de popo, hij zei idd iets van 60 ofzo, alleen Lieke had hij ff niet meegeteld
Ik snap er ook geen hout van! Wat is het belang nou om Jaap op de stoel te zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Laat maar
Die switch werd ook al een paar keer gezegd door Jaap deze week, vervolgens komt Huub met een plan om Jaap op de bank te zetten en Amanda en Brian gaan naar kantoor om Jaap te bespelen.......beetje toevallig allemaalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Desii het volgende:
even over de switch van ontslagronde
Jaap en Huub spraken vanmiddag in kantoor uit dat ze naar de 900ton kijkcijfers willen... daar hebben ze plannen voor ingediend.
Dus ik denk dat het switchen binnen hun kamp daar zeker mee te maken heeft.
Jaap had het er al over, dat hij zgn "dgk-garantie" wil hebben, dat hij in het spel blijft.
Claire mag er nu niet uitgestemt worden, maar als zij op deze passieve manier blijft doorgaan, zie ik haar er wel uitgaan eind febr.
Ik heb me nooit aan de indruk kunnen ontrekken dat Lieke en Jaap hetzelfde met Huub van plan waren... in dat geval.... boontje komt om z'n loontje.... Maar of de febo Jaap's ontslag zal toestaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:40 schreef coldstar het volgende:
Zie je dat Huub toch niet zo eerlijk is, nou vraagt hijzelf ontsald aan voor Jaap in bijzijn van Jaap. Hij praat niet over het onslag aan vragen van Claire voor Jaap. Nee, huub is met een vis spelletje bezig, dat alleen maa rin zijn voordel is.
Tv maken, verder dan dat kom ik ook niet. Gisteren hadden ze het er ook nog over dat ze echt met z'n drieën moesten blijven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hout van! Wat is het belang nou om Jaap op de stoel te zetten.
Ze heben ook soms wel rare dingen vind ik. Gisteren stelde Huub voor om iemand te zoeken die of zelf, of een familie lid heeft ,die of in een rolstoel, of dood is gegaan door een gevecht. Omdat Amanda bang is dat er wat met haar Brain gebeurd, lijkt het Huub heel leuk iemand te zoeken die Amanda dan heel erg bang kan maken, door te zeggen, kijk, dit hou je er aan over als je aan zo'n gevecht mee doet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk in de zin van Hokje ? Want ik zie het briljante er niet achter. Ik snap ook niet dat Huub er iets briljants in ziet. Het slaat werkelijk nergens op. Door Amanda op de stoel te zetten, krijg je Brian Para, maar dat zal wel niet mogen. Door Jaap op de stoel te zetten gebeurd er niets.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:51 schreef Copycat het volgende:
Hoezo zijn de plannen voor de ontslagronde veranderd?
Kom er maar in, Ruud!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef heksehiel het volgende:
Met zo'n TT houd je de discussies (inclusief irritaties naar elkaar) natuurlijk wel in stand. Ideetje om TT te veranderen en apart topic te maken om alle cossers/users daar verder te laten klagen napraten over de popu? Kunnen we hier weer verder met COSSEN
Vaak zeggen de wannabees dat de finale met z'n vieren is..... Dus de finalisten zijn bekend.....(tenzij Huub rare dingen gaat doen. Maar Jaap heeft dan Claire nog). Ik krijg meer het idee dat ze aan het overleven zijn en het tv seizoen nog even vol moeten maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Desii het volgende:
even over de switch van ontslagronde
Jaap en Huub spraken vanmiddag in kantoor uit dat ze naar de 900ton kijkcijfers willen... daar hebben ze plannen voor ingediend.
Dus ik denk dat het switchen binnen hun kamp daar zeker mee te maken heeft.
Jaap had het er al over, dat hij zgn "dgk-garantie" wil hebben, dat hij in het spel blijft.
Claire mag er nu niet uitgestemt worden, maar als zij op deze passieve manier blijft doorgaan, zie ik haar er wel uitgaan eind febr.
het is gewoon een afleidingsmanoeuvre zodat brian en amanda (en misschien het hokje?) er niet achter komen dat snollie op de bank gaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk in de zin van Hokje ? Want ik zie het briljante er niet achter. Ik snap ook niet dat Huub er iets briljants in ziet. Het slaat werkelijk nergens op. Door Amanda op de stoel te zetten, krijg je Brian Para, maar dat zal wel niet mogen. Door Jaap op de stoel te zetten gebeurd er niets.
Nou, mijn verontschuldigingen dan voor de TTquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef heksehiel het volgende:
Met zo'n TT houd je de discussies (inclusief irritaties naar elkaar) natuurlijk wel in stand. Ideetje om TT te veranderen en apart topic te maken om alle cossers/users daar verder te laten klagen napraten over de popu? Kunnen we hier weer verder met COSSEN
Volgens mij gaat het allang niet meer over de popoll, maar over de ontslagronde dus dit slaat als een ... op een ...quote:
Prima TT ruudje enne sweet dreams en TOT morgenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, mijn verontschuldigingen dan voor de TT![]()
De groetjes allemaal en misschien tot morgen
Op zeker tot morgen!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste Peetra en Noekje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Prima TT ruudje enne sweet dreams en TOT morgen![]()
Nog nooit gehoord van Fans die echt voor vele euro's smsen. Dus nie teen smsje, nee wel voor heel veel euries. En dat zijn geen speculaties maar dit gebeurd echt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Behoorlijk speculatief allemaal.
En dat de Huub fans dit keer heel erg diep in de buidel moesten gaan is pure onzin. Gebaseerd op niks. Geen enkele reden of bewijs waaruit dit zou blijken. nul komma niks, nada. Kom nou eens met feiten aub.
Toch is het de realiteit.... je zou je kunnen afvragen of Brian door achter is gewezen op mogelijke schade (er zal natuurlijk met de nodige bescherming gevochten worden).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze heben ook soms wel rare dingen vind ik. Gisteren stelde Huub voor om iemand te zoeken die of zelf, of een familie lid heeft ,die of in een rolstoel, of dood is gegaan door een gevecht. Omdat Amanda bang is dat er wat met haar Brain gebeurd, lijkt het Huub heel leuk iemand te zoeken die Amanda dan heel erg bang kan maken, door te zeggen, kijk, dit hou je er aan over als je aan zo'n gevecht mee doet.
Sorry hoor maar ik vind dit nou helemaal niet zulke sterke dingen om iemand te baschen. Jaap en vooral Claire vonden het zo'n schitterend idee. Ik vin dit soort dingen pervers en niets te maken hebben met iemand over de zeik tye krijgen.
Ik vinbd he tdus niet zo gek dat dit soort dingen niet toe gestaan worden.
Misschien had hij wel verwacht dat hij de punten vanb Lieke erbij zou krijgen, omdat hij toch wel heel erg veel van haar hield (weet het niet zeker hoor)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Margo37 het volgende:
Huub dacht echt wel dat hij veel hoger zou eindigen in de popo, hij zei idd iets van 60 ofzo, alleen Lieke had hij ff niet meegeteld
Ik vond die 32% van Lieke ook al zo vreemd....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van Fans die echt voor vele euro's smsen. Dus nie teen smsje, nee wel voor heel veel euries. En dat zijn geen speculaties maar dit gebeurd echt.
het ging erom dat jij zei dat er veel huub fans (bestaan die?) diep in hun buidel hebben moeten tasten om huub op 1 te krijgen, en daarop zei ik: speculatie, want jij weet dat niet, net als ik dat niet weet. maarreee... genoeg erover.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van Fans die echt voor vele euro's smsen. Dus nie teen smsje, nee wel voor heel veel euries. En dat zijn geen speculaties maar dit gebeurd echt.
Ik weet het echt niet en probeer me daar niet zo druk over te maken.....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb me nooit aan de indruk kunnen ontrekken dat Lieke en Jaap hetzelfde met Huub van plan waren... in dat geval.... boontje komt om z'n loontje.... Maar of de febo Jaap's ontslag zal toestaan?
Ho, ho, ho, Ruud, je laat jezelf toch niet door een iemand uit het veld slaan. Niks verontschuldigen, je OP en TT zij keurig netjes, mankeert niets aan.....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
yep....... lamme lul is foetsiequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Is Lamlul Luc definitief van het toneel verdwenen?
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Is Lamlul Luc definitief van het toneel verdwenen?
En dat doen alleen Huubfans natuurlijk. Fans van de andere spelers zouden daar niet over piekerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jawel Akevor, maar je denk toch zeker niet dat RTL zulke risico's neemt. nee hoor daa rgeloof ik niet van. En daarbij Brain wil natuurlijk zelf ook heel graag en kan in mijn ogen wel wat hebben hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch is het de realiteit.... je zou je kunnen afvragen of Brian door achter is gewezen op mogelijke schade (er zal natuurlijk met de nodige bescherming gevochten worden).
Ik vind het eerder subtiel en leerzaam. Ik zou dat soort dingen eerder aanmoedigen... bond voor dieren, bond tegen vloeken... geef ze maar een podium...
Hier klopt geen hout van, klaar. Of het komt nog goed en Amanda komt gewoon zoals ze gisteren hebben doorgenomen op de stoel, of achter heeft al weer roet in het eten gegooid.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:14 schreef petraa het volgende:
Ik blijf het een idioot plan vinden en ik snap werkelijk niet dat Huub het een briljant plan vindt. Het was briljanter geweest als Amanda op de stoel komt te zitten.
Wat een idioot is Huub zeg. Doe verdomme eens wat wij streamers willen.
Log eens in bij Nowlive.....daar zij er bij die nieteens meer met ander mensen praten als ze geen fan van Huub zijn. (Heb ik gehoord, niet zelf meegemaakt, ik kom niet op die site daar)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het ging erom dat jij zei dat er veel huub fans (bestaan die?) diep in hun buidel hebben moeten tasten om huub op 1 te krijgen, en daarop zei ik: speculatie, want jij weet dat niet, net als ik dat niet weet. maarreee... genoeg erover.
Dat laatste denk ik ook, maar ik maak me er zo pissig over. Huub komt nu zo stom en dom over. Hoe kan je nu denken dat het briljant is om Jaap op de stoel te zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hier klopt geen hout van, klaar. Of het komt nog goed en Amanda komt gewoon zoals ze gisteren hebben doorgenomen op de stoel, of achter heeft al weer roet in het eten gegooid.Ik gok op het laatste
Jammer dat ik dat afscheid gemist heb *pinokkio-neus-smiley*. Maar eindelijk is die zouteloze rapper opgezouten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
JaHier ongeveer begint dat [COS # 3234] We wachten op de PoPo
Ze zal er heus nog wel zijn. Amanda zit namelijk nooit lang zonder vriendin. Ze zorgen er wel voor dat een b&a steun vriendin voor haar klaar staat mocht Zeurlene opeens weg moeten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik speur mijn streams af maar ik zie haar ook niet. Script ophalen in het hokje
Maar met welke logica legt ie dit dan uit? Of gebeurt dat gewoon niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:20 schreef petraa het volgende:
Dat laatste denk ik ook, maar ik maak me er zo pissig over. Huub komt nu zo stom en dom over. Hoe kan je nu denken dat het briljant is om Jaap op de stoel te zetten.
Ik heb sterk de indruk dat hij script aan het uitvoeren is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook, maar ik maak me er zo pissig over. Huub komt nu zo stom en dom over. Hoe kan je nu denken dat het briljant is om Jaap op de stoel te zetten.
Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en zo heeft ze dan krediet verdiend bij Jaap.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar met welke logica legt ie dit dan uit? Of gebeurt dat gewoon niet?
Geen flauw idee ik snap zijn logica niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer dat er geen vinger in de keel smiley is, want ik vind dit echt nergens op slaan. Rare gedachtegang van die 2 debielen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Selene Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en heeft dan krediet verdiend bij Jaap
Dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en zo heeft ze dan krediet verdiend bij Jaap.
Laat Claire zich maar eens bewijzen naar Jaap als Amanda op de stoel zit![]()
Ja, Claire dus. Nee, ik kan hier ook niets mee en ik geloof ook echt niet dat dit uit hunzelf komt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Jammer dat er geen vinger in de keel smiley is, want ik vind dit echt nergens op slaan. Rare gedachtegang van die 2 debielen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en zo heeft ze dan krediet verdiend bij Jaap.
Laat Claire zich maar eens bewijzen naar Jaap als Amanda op de stoel zit![]()
Ja, hier val ik ook over. Het ziet er ook niet meer plezierig uit. Moet hij haar op sleeptouw nemen, hoe zit dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
Ik vind trouwens ook dat Huub Jaap erg aan zijn lot overlaat. Het is gvd net zwaan kleef aan met Claire.
het bewijs is dus weer geleverd dat het 100% gescript isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:35 schreef neehe het volgende:
Brian heeft het al weer geraden, misschien zetten ze Jaap weer op de stoel.
Wat toevallig toch.![]()
![]()
Wat wil je ? Er zitten maar 5 spelers in de kooi en Jaap staat zowieso altijd aan de zijkant heb je nog A&B . Huub moet keuzes maken en weet niet waar ie aan toe is .. Simpel zatquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
Ik vind trouwens ook dat Huub Jaap erg aan zijn lot overlaat. Het is gvd net zwaan kleef aan met Claire.
Dat heb je met die Groningers toch ?!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:38 schreef tipsch het volgende:
Gut, Mike mompelt weer wat - niet te verstaan
Ik kan Groningers normaal gesproken juist veel te goed verstaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb je met die Groningers toch ?!
Gewoon een plan van het hokje. Er moet altijd gestook worden in de Huub/Jaap-clan. Ik geloof niet echt dat het Huub's eigen idee was om Jaap op de stoel te zetten en hem weg testemmen. Daarmee zorgt hij er alleen voor dat hij straks alleen staat (als Claire Jaap er wel inhoud) Zo dom zou hij van zichzelf heus niet zijn om enige actieve medespeler eruit te stemmen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Hans Hondekop vanmorgen dan niet verteld over Ginty Vrede? Ik neem toch aan dat het een ons-kent-ons wereldje is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze heben ook soms wel rare dingen vind ik. Gisteren stelde Huub voor om iemand te zoeken die of zelf, of een familie lid heeft ,die of in een rolstoel, of dood is gegaan door een gevecht. Omdat Amanda bang is dat er wat met haar Brain gebeurd, lijkt het Huub heel leuk iemand te zoeken die Amanda dan heel erg bang kan maken, door te zeggen, kijk, dit hou je er aan over als je aan zo'n gevecht mee doet.
Sorry hoor maar ik vind dit nou helemaal niet zulke sterke dingen om iemand te baschen. Jaap en vooral Claire vonden het zo'n schitterend idee. Ik vin dit soort dingen pervers en niets te maken hebben met iemand over de zeik tye krijgen.
Ik vinbd he tdus niet zo gek dat dit soort dingen niet toe gestaan worden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan Groningers normaal gesproken juist veel te goed verstaan.![]()
Mike is een mompelaar
Ik denk dat als brian werkelijk uit dat criminele samenleving komt dat hij weet wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn. Net als amanda overigst. 1 op 1 gevechten komen in die samenleving meerdere keren voor. (ook zonder wapens)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft Hans Hondekop vanmorgen dan niet verteld over Ginty Vrede? Ik neem toch aan dat het een ons-kent-ons wereldje is.
Nouja, het zal morgen wel in de Telegraaf staan.
Je kan niet alleen de febo de schuld geven.Huub kan het ook niet doen.Maar volgens mij weten Huub en Jaap dit script gewoon en acteren weer lekker verder.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap niet dat Huub echt niet in de gaten heeft, dat hij zijn al geloofwaardigheid
zo aan het verliezen is met deze bullshit. Eerst gisteren grote plannen om Amanda
op te bank zetten, en nu Jaap ?? Dit gaat toch helemaal nergens meer over.
Kut FEBO![]()
![]()
of Huub laat zich ECHT gebruiken door het hokje of hij is ECHT NIET SNUGGERquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:12 schreef Ziet het volgende:
ik heb iets gemist geloof ik:
waarom zegt huub dat hij jaap er niet uitstemt tegen brian en amanda?
ik snap wel dat hij hem er niet uit stemt, maar waarom zegt ie dat tegen hun?
Ach gewoon tegen Huub zeggen dat de streamers en kijkers hier op zitten te wachten en Huubje is weer om.Huub is de grootste marionet en geldtrekker.Stom dat hij dat nu niet door heeft.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:19 schreef grazygirl het volgende:
[..]
of Huub laat zich ECHT gebruiken door het hokje of hij is ECHT NIET SNUGGER
Het kan ook zo zijn dat hij Japio er WEL uitstemt, tegen B&A zegt hij het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:12 schreef Ziet het volgende:
ik heb iets gemist geloof ik:
waarom zegt huub dat hij jaap er niet uitstemt tegen brian en amanda?
ik snap wel dat hij hem er niet uit stemt, maar waarom zegt ie dat tegen hun?
Volgens mij is dit allemaal part of the setup die H&J gisteren besproken hebben , maar de logica zie ik niet... Of Huub moet Jaap echt naaien en hem er uit stemmen samen met Clairequote:Op woensdag 30 januari 2008 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap niet dat Huub echt niet in de gaten heeft, dat hij zijn al geloofwaardigheid
zo aan het verliezen is met deze bullshit. Eerst gisteren grote plannen om Amanda
op te bank zetten, en nu Jaap ?? Dit gaat toch helemaal nergens meer over.
Kut FEBO![]()
![]()
Waar is dat roze/paarse slaapjurkje eigenlijk gebleven???????????????????quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:27 schreef Ziet het volgende:
hoelang heeft ze dat broekje al aan 's nachts?
Mee eens, maar ik denk niet dat Huub deze ommezwaai zelf heeft bedacht ....quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je kan niet alleen de febo de schuld geven.Huub kan het ook niet doen.Maar volgens mij weten Huub en Jaap dit script gewoon en acteren weer lekker verder.
Ze praat de oren niet van je kop.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:31 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind Claire een leuke meid,maar er komt echt niks uit die meid.Ze knikt alleen maar ja en amen.Maar zelf zegt ze niks.Snap echt niet waarom Claire er in moest.
Dat zou het kunnen zijn, maar ik krijg sterk de indruk dat Amanda echtquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit allemaal part of the setup die H&J gisteren besproken hebben , maar de
logica zie ik niet... Of Huub moet Jaap echt naaien en hem er uit stemmen samen met Claire
Een onstlagronde voor Jaap levert absoluut niet betere of meer tv op dan een ontslagronde voor Amanda, maar goed. Ik begin zo flink te balen van Huub.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat zou het kunnen zijn, maar ik krijg sterk de indruk dat Amanda echt
niet op de bank mag. En waarom gaat Huub dit allemaal met Brian bespreken ?
Later krijgt hij dit weer keihard in zijn gezicht terug van Brian, namelijk dat hij
zijn eigen team-maten naait. Zo jammer dat Huub meer denkt aan TV maken,
dan aan zijn eigen belang.
Maar toch nog één positief punt vanavond, LL is weg
+1quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:31 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind Claire een leuke meid,maar er komt echt niks uit die meid.Ze knikt alleen maar ja en amen.Maar zelf zegt ze niks.Snap echt niet waarom Claire er in moest.
Maar is de aanvraag voor Aman iid ingetrokken dan inmiddels?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat zou het kunnen zijn, maar ik krijg sterk de indruk dat Amanda echt
niet op de bank mag. En waarom gaat Huub dit allemaal met Brian bespreken ?
Later krijgt hij dit weer keihard in zijn gezicht terug van Brian, namelijk dat hij
zijn eigen team-maten naait. Zo jammer dat Huub meer denkt aan TV maken,
dan aan zijn eigen belang.
Maar toch nog één positief punt vanavond, LL is weg
+1quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een onstlagronde voor Jaap levert absoluut niet betere of meer tv op dan een ontslagronde
voor Amanda, maar goed. Ik begin zo flink te balen van Huub.
Het blijft zo kut met peren. Geen hond die het daar beter doet, helaas. Ik ben erg benieuwd hoe de FEBO dit nou weer voor elkaar heeft gekregen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Ik baal ook flink van hem, vroeger gaf Huub als enige de Gouden Kooi bestaansrecht,
maar de laatste tijd is het een marionet geworden van de FEBO.
Welterustenquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker Mike !
Ga ik ook doen !
ik dacht dat dat Huub was...quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:56 schreef Donnie29 het volgende:
Wow hoorde je die persoon schreeuwend en vloekend..
220V op het hek stond ook gewoon in de standby (uit dus, net als het SL-knopje)quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:00 schreef Donnie29 het volgende:
En t was nog zo beveiligd met 2 hekken, cameras, veel beveiliging.. Die lagen zeker te slapen..
het is idd niet te snappen, dat er gewoon iemand binnen kan komen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
220V op het hek stond ook gewoon in de standby (uit dus, net als het SL-knopje)
in de doofpotquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En daar is de SL ............
[ afbeelding ]
Ach er zijn fans boven fansquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:03 schreef Desii het volgende:
[..]
het is idd niet te snappen, dat er gewoon iemand binnen kan komen.
Daarbij kan ik al helemaal niet snappen, dat iemand zo gestoort is om het uberhaupt te willen proberen.
Ook wel logisch natuurlijk. Er zijn nu waarschijnlijk mensen in dat huis die niet op de streams willen.quote:
Je mist weer ietsquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:01 schreef noekje het volgende:
Oh gadverdamme!
Ik ook, klote zakenreisjes, ik slaap op de bankquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik word al bang van jullie berichten. Ik moet straks alleen naar boven.
Awwquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik word al bang van jullie berichten. Ik moet straks alleen naar boven.
sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Dat is dus onmogelijk te bepalen zonder officiele controle. Maar het zou idd kunnen dat Huub niet elke keer officieel bovenaan heeft gestaan.
Waar ik meer mee zit is dat er tientalle nederlanders voor lieke hebben ge-sms-t, en dat hun geld weggegooit word. Die mensen zijn nu dus genaaid door Lieke en de febo.
- Door Lieke omdat ze vetrekt, zonder op haar contactpunten te wachten om die vervolgens aan haar grote vriendin Amanda te geven. Plus omdat ze schijt heeft aan de mensen die voor haar sms-ten, en dit te tonen door te vertekken zonder de popo af te wachten
- Door de febo omdat die dus de contactpunten weggooit, en hun stemmen dus als waardeloos bestempeld. Ikzelf zou het geld van mijn smsjes terugvragen.
Als ik eenmaal boven ben, ben ik niet meer alleen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook, klote zakenreisjes, ik slaap op de bank
Ik heb 2 katten, helpt dat?quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Als ik eenmaal boven ben, ben ik niet meer alleen.
Dus jij hebt het veel erger.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker Mike !
Ga ik ook doen !
Nou, sjouw er één mee op de arm en praat tegen hem/haar. Dat helpt wel. Je hebt verder geen ruk aan ze natuurlijk maar het leidt jou af.quote:
log net in. Fok doet vreemd bij mij.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
Zag net twee mensen van productie de villa ingaan
1 meisje en 1 beveiliger (zo aan het postuur te zien)
Dat moet dan Brian zijn geweestquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef tipsch het volgende:
Zag ik nou een man met een douchekop+slang in z'n hand voorbiju lopen?
Je lult!quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef tipsch het volgende:
Zag ik nou een man met een douchekop+slang in z'n hand voorbiju lopen?
Ik mag hopen dat de "inbreker" Brain is goed in elkaar trapt. Misschien dat het dan is tot 'm doordringt dat hij niks voorstelt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef mootie het volgende:
Misschien laten ze Brian wel een rondje sparren met de 'inbreker'.
dus 32% voor lieke, dan was ze 2e geworden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:13 schreef Yavido het volgende:
Nog maar n keer de uitslag
1: Huub 34% 340 cp
2: Brian 13% 130 cp
3: Amanda 11% 110 cp
4: jaap 7% 70 cp's
5: Claire 3 % 30 cp
-: Lieke: 32% -> zijn komen te vervallen cp=contactpunten
Nee, ècht nietquote:
en zo is het toch nog een beetje spannendquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
Zag jij hem ook?quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:15 schreef Desii het volgende:
[..]
tipsch... en lullen.......
ech niet......... vergeet dat nooit
Dat is het eerste dat ik zag toen ik begon te streamen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
Ik zag Jaap in zn bed liggen, toen een gebonk en iemand die kankerhoeren riep, toen mensen beneden bang hond blaffen.. dus inbreker die aandacht zoekt denk ik..quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat is het eerste dat ik zag toen ik begon te streamen.
Een man en een vrouw met stijl lang haar liepen de villa in.
Daarom vroeg ik, wat er aan de hand was, maar niemand reageert helaas.
Dank je.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:22 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik zag Jaap in zn bed liggen, toen een gebonk en iemand die kankerhoeren riep, toen mensen beneden bang hond blaffen.. dus inbreker die aandacht zoekt denk ik..
luister even naar het geluidsfragment van DGK-tegengasquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mogen ze niet slapen of zo?
Ze liggen allemaal zo wakker te zijn![]()
Wat is er dan gebeurt? Wil iemand mij dat even vertellen?
Kan het ook via clipser of zo? Kan deze niet afluisteren. Ben nu wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klein stukje audio van de indringer ..... je hoort hem "kankerhoeren" roepen:
http://www.megaupload.com/?d=ZFCVZ97J
Waarom lees je de COS niet eerst even door, voordat je gaat vragen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat is het eerste dat ik zag toen ik begon te streamen.
Een man en een vrouw met stijl lang haar liepen de villa in.
Daarom vroeg ik, wat er aan de hand was, maar niemand reageert helaas.
Die had ik gelezen, maar een man met een doucheslang en iets over kankerhoeren kon ik niet verbinden tot een indringer die aandacht wilde. 'quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Waarom lees je de COS niet eerst even door, voordat je gaat vragen?
Zal wel dom zijn, maar ik weet niet hoe dat werkt met dat downloaden en zo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:25 schreef Desii het volgende:
[..]
luister even naar het geluidsfragment van DGK-tegengas
Dat dacht ik ook, tot ik daar een keer in de buurt was en er langs ben gereden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:27 schreef F04 het volgende:
Ik dus denken dat ze daar top beveiliging hebben.
de man met de doucheslang doet echt bij niemand een belletje rinkelen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Die had ik gelezen, maar een man met een doucheslang en iets over kankerhoeren kon ik niet verbinden tot een indringer die aandacht wilde. '
Had de indruk, dat er veel ergere dingen aan de hand waren geweest.
Wanneer heeft Brain die wedstrijd ook al weer?quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:36 schreef tipsch het volgende:
Huub en Claire hebben nog wat luidruchtige lol voor dit tijdstip van de nacht
Ik weet nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wanneer heeft Brain die wedstrijd ook al weer?
Waren C en H niet van plan om Brain drie dagen van te voren wakker te houden?
Voor jou info.......als vrouw heb ik me kapot geergerd aan Lieke en niet aan Huub.Anno 2008 moet je jezelf niet 8 maanden anders voordoen en je eigen daden nog ff rechtvaardigen door te zeggen dat je gemanipuleerd bent Door een man!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:
Voordat brain zo zat hoorde je klapgeluiden....leek alsof B Amanda sloeg....meerdere mensen hebben dit gehoordquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Amanda ligt er wel raar bij.
Hebben die 2 soms ruzie?
Iemand iets gezien?
Was het niet brainless die zijn Del in de douche probeerde op te hangenquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
de man met de doucheslang doet echt bij niemand een belletje rinkelen?
Dan hoop ik wel, dat het op beeld staat en dat wij die ook kunnen zien, want als er iemand die Kooi niet verdient hij het Brrrr wel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:40 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Voordat brain zo zat hoorde je klapgeluiden....leek alsof B Amanda sloeg....meerdere mensen hebben dit gehoord
Voordat die persoon in het huis was binnen gedrongen waren ze bezig met elkaar en Amanda was nogal geschrokken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Amanda ligt er wel raar bij.
Hebben die 2 soms ruzie?
Iemand iets gezien?
Het ziet er echt niet uit ......quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:36 schreef tipsch het volgende:
Huub en Claire hebben nogal luidruchtige lol voor dit tijdstip
Hij was het niet. Misschien heeft hij volgers of is er een gek die op wraak zintquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:41 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Was het niet brainless die zijn Del in de douche probeerde op te hangen
Raar eigenlijk, je zou toch verwachten dat het bij Amanda uit angst van achter helemaal open staatquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:46 schreef mootie het volgende:
Geen sex, dus er is wel iets loos.
Zo, die was echt wel binnen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:48 schreef spapaars het volgende:
Geschreeuw in het huis.
Vid John-DK
http://www.clipser.com/watch_video/81925
Hij was het misschien vanavond niet maar Jaap vertelde gisteren nog het douche verhaal en dat was niet fraaiquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij was het niet. Misschien heeft hij volgers of is er een gek die wraak zint
Wel goed voor de kijkcijfers. Ook een scriptje????quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:48 schreef spapaars het volgende:
Geschreeuw in het huis.
Vid John-DK
Zou me ook niet verbazen. Laatst ook die 'lawinepijl' tijdens het telefoongesprek tussen Jaap en Giel Beelen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wel goed voor de kijkcijfers. Ook een scriptje????
Erg he? Dat ik zo denk, maar ik verbaas me nergens meer over bij die FEBO.
Toch is het vreemd, dat Dilana op een gegeven moment eerst op het bed springt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo, die was echt wel binnen.
"kankerhoeren"
Hagenees accent
Schitterend hoe Dilana reageert.![]()
Gedrag van de hond was idd zeer tegen natuurlijk!quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Toch is het vreemd, dat Dilana op een gegeven moment eerst op het bed springt.
Dat doet een hond niet als hij waaks is. Daarna is hij een tijd stil en dan ineens hoor je hem weer heel erg blaffen.
Als daar echt iemand binnen was, die daar stennis aan het maken was, had die hond doorgeblaft.
Neem dat maar van mij aan. Mij verbaast het niet, als dit in scene gezet is.
Nogmaals. Goed voor de kijkcijfers. Dat gaat de hele wereld over.
Met het kopje: "ondanks meer dan honderd camera's wist een indringer de bewoners de stuipen op het lijf te jagen enz enz enz."
Ik heb de beelden niet gezien, maar hoor haar toch aardig te keer gaan. En Mike zal voor haar eerste zorg zijn. Zo'n huis is ze misschien niet gewend, zint haar misschien helemaal niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Toch is het vreemd, dat Dilana op een gegeven moment eerst op het bed springt.
Dat doet een hond niet als hij waaks is. Daarna is hij een tijd stil en dan ineens hoor je hem weer heel erg blaffen.
Als daar echt iemand binnen was, die daar stennis aan het maken was, had die hond doorgeblaft.
Neem dat maar van mij aan. Mij verbaast het niet, als dit in scene gezet is.
Nogmaals. Goed voor de kijkcijfers. Dat gaat de hele wereld over.
Met het kopje: "ondanks meer dan honderd camera's wist een indringer de bewoners de stuipen op het lijf te jagen enz enz enz."
zowwww die gozer spoort echt nie....quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:07 schreef mootie het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/81954
Owkaaaaay...... als dat geen slaan is.
Ik zie Clair naar Amanda rennen "ik kom even bij jullie hoor, deze keer"quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:48 schreef spapaars het volgende:
Geschreeuw in het huis.
Vid John-DK
Wat het ook is. Het ziet er eng uit!!!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:07 schreef mootie het volgende:
Jee, wat gebeurde daar nouquote:Op woensdag 30 januari 2008 02:07 schreef mootie het volgende:
het lijkt alsof hij zich zelf slaat (00:57) als in de "paravlieg"quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:07 schreef mootie het volgende:
Ja, ik heb ook niet de indruk, dat hij haar slaat, maar imponerend is het wel en behoorlijk agressiefquote:Op woensdag 30 januari 2008 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
het lijkt alsof hij zich zelf slaat (00:57) als in de "paravlieg"
Bij 03:50 doet amanda de deken omhoog en zit waarschijnlijk verwonderd naar hem te kijken.
dat maak ik er van
Of hij nou zichzelf slaat of die snol van hem is niet duidelijk.Wel duidelijk is dat die gozer voor geen meter spoortquote:Op woensdag 30 januari 2008 02:07 schreef mootie het volgende:
bij nader inzien denk ik dat hij met zijn rechtervuist in zijn linkerhand sloeg (en niet in zijn gezicht)quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:29 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niet de indruk, dat hij haar slaat, maar imponerend is het wel en behoorlijk agressief
Als er geen camera's waren geweest had hij haar wel geslagen!!
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
.........
Ik zie niet in waarom hij amanda zou willen slaan. Eerder dat hij de opwinding over een indringer hem para maken en hij dat fysiek moet uiten.
.......
Ja Mike lag eerst in bed en liep gelijk naar boven toen er geroepen werd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:38 schreef avonne het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/81897&mvpageno=1
geluid van indringer via de MB
Mike is blijkbaar boven.
Dit verklaart het gedrag van Dilana wel, vind ik. Mike zal haar eerst naar beneden gestuurd hebben. Later roept hij haar weer en wordt het blaffen steeds zachter. Ik denk dat Mike met Dilana en de beveiliging de tuin in is gegaan.
Dat dacht ik ook! Net alsof hij op zijn eigen voorhoofd zit te meppen. Mafkees.quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
het lijkt alsof hij zich zelf slaat (00:57) als in de "paravlieg"
Bij 03:50 doet amanda de deken omhoog en zit waarschijnlijk verwonderd naar hem te kijken.
dat maak ik er van
Geen zender om zeker?quote:Op woensdag 30 januari 2008 06:48 schreef Lobasca het volgende:
Geen geluid?
ff lekker kwatten in de prullenbakquote:Op woensdag 30 januari 2008 06:51 schreef HiDiHo het volgende:![]()
spoelt ie zijn mond met koffie ofzo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 06:54 schreef Lobasca het volgende:
Maar..dit is de enige in dat huis, die echt werkt, petje af! Dag 3 voor Mike
Gaat er iets gebeuren dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:01 schreef Lobasca het volgende:
Wel lekker, dat ji er nu bent om te cappen HiDi!
Clair hangt aan Huub en Huub hangt (iets) aan Claires lippenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:18 schreef riri het volgende:
die Claire hangt alleen maar aan Huub....
doet verder niets![]()
bij de volgende popupoll scoort ze 0%
De beelden ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:10 schreef HiDiHo het volgende:
Mike wordt opgehaalt door Marieke
zender is een beetje buiten bereik denk ik
idd, scherpquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:11 schreef Lobasca het volgende:
Die overall was dus ook onzin..hij heeft vandaag een heel ander kloffie aan
Ander stage plek, hij gaat vrijdag ook nog mee op de vuilniswagen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:11 schreef Lobasca het volgende:
Die overall was dus ook onzin..hij heeft vandaag een heel ander kloffie aan
Ben net wakkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Ander stage plek, hij gaat vrijdag ook nog mee op de vuilniswagen.
welterusten
shit... dat ziet er niet fraai uit; maar wat hij nu precies doetquote:Op woensdag 30 januari 2008 02:07 schreef mootie het volgende:
Of RATTE vangers.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef mootie het volgende:
Misschien laten ze Brian wel een rondje sparren met de 'inbreker'.
nee, ik word er ook geen wijs uit, maar hij kijkt niet vrolijk naderhandquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:07 schreef Desii het volgende:
[..]
shit... dat ziet er niet fraai uit; maar wat hij nu precies doet![]()
Zo, die heeft issues.quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:07 schreef Desii het volgende:
[..]
shit... dat ziet er niet fraai uit; maar wat hij nu precies doet![]()
Troostend zeker? 'Joh, automutilatie is een hele gezonde manier om je frustraties te uiten!' Berg de scheermesjes maar op, Brian goes emo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:53 schreef T-lex het volgende:
on-topic:
Brian en Amanda zijn wakker...ze liggen gewoon weer tegen mekaar zo te zien en Amanda slaat net weer een arm om Brian heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |