abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56397012
tig minuten cos.

De PoPo is achter de rug. Meningen over de juistheid (eerlijkheid) worden nog volop geuit.

Vervolg van :
[COS # 3234] We wachten op de PoPo

Heb nog steeds blokjesstreams en geen geluid.

Overig commentaar (op de streams) is aan jullie.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_56397039
top ruudje, lekker snel

De popo is zoals altijd doorgestoken kaart. Iedere bewoner die gekickt werd of vertrok is vertrokken met een hoge score in de popo. Er moet gewoon een notaris bij komen ter controle, dat die er niet is zegt genoeg over de febo.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:12:05 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56397084
Thnx Ruud
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56397115
Nog maar n keer de uitslag

1: Huub 34% 340 cp
2: Brian 13% 130 cp
3: Amanda 11% 110 cp
4: jaap 7% 70 cp's
5: Claire 3 % 30 cp

-: Lieke: 32% -> zijn komen te vervallen cp=contactpunten
pi_56397126
Jaap kan niets doen, hij hoeft niet bij Amanda en Brian te komen, die stemmen hem er zo uit.
Claire is zijn enigste kans, maar die is met Huub, dat wordt het denk ik ook niet.
Dus rustig blijven zitten waar je zit Japie.
pi_56397144
En weer moet er gerommeld worden in het kamp Huub Jaap.Ja die slaan niet op tilt en moeten weer show maken.Wat zijn Jaap en Huub toch dom dat ze daar elke keer intrappen.Ga dat nou eens in kamp Brian en Amanda doen.
pi_56397165
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:10 schreef Guuskeee het volgende:
top ruudje, lekker snel

De popo is zoals altijd doorgestoken kaart. Iedere bewoner die gekickt werd of vertrok is vertrokken met een hoge score in de popo. Er moet gewoon een notaris bij komen ter controle, dat die er niet is zegt genoeg over de febo.
Dat Huub altijd bovenaan staat klopt dus ook niet !!
pi_56397210
tvp excuus
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56397230
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:14 schreef neehe het volgende:

[..]

Dat zou ik niet durven beweren. Het feit dat hij flink is gezakt met de procentjes, al staat hij nog bovenaan, zegt toch ook wel wat.
pi_56397245
die Claire hangt alleen maar aan Huub....
doet verder niets
bij de volgende popupoll scoort ze 0%
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56397271
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dat zou ik niet durven beweren. Het feit dat hij flink is gezakt met de procentjes, al staat hij nog bovenaan, zegt toch ook wel wat.
Doorgestoken kaart.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:21:27 #12
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56397325
Ik begrijp 1 ding niet. Als de finale met vier personen is dan moeten Huub, Jaap en Claire of Brian of Amanda wegspelen..... Zo simpel s het... dus leuk geprobeerd Brian en Amanda maar het is een bullshitverhaal.
Kom op zeg!
En Brian ineens tweede?
Wat zijn ze daar aan het doen, op tv alleen maar "goede' Brian uitzenden, wat ik uberhaupt al knap vind, en met de poll ineens bijna bovenaan....geloven ze het zelf?

En Jaap moet inderdaad blijven zitten waar hij is, niet overstappen naar Amanda en Brian, die schoppen hem er zo uit.
pi_56397374
Thnx Ruud leuke TT en Op en lekker snel
pi_56397447
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:22 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik geloof niks van heel die popu-poll!
Kom op zeg!
En Brian ineens tweede?
Wat zijn ze daar aan het doen, op tv alleen maar "goede' Brian uitzenden, wat ik uberhaupt al knap vind, en met de poll ineens bijna bovenaan....geloven ze het zelf?

En Jaap moet inderdaad blijven zitten waar hij is, niet overstappen naar Amanda en Brian, die schoppen hem er zo uit.
Ja en dan ineens kan Jaap wel hard spelen.Hebben we gezien toen hij bij Dennis was.Nu hij weer met Huub samen is doet hij ineens weer niks.Snap daar echt niks van.
pi_56397466
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef riri het volgende:

[..]

En zag je Huub zijn gezicht?...die dacht al dat ie over de 60% had
Huub zei van de week, ik mag blij zijn als ik nog 30% heb, tegen Jaap en Claire. Dus hij dacht helemaal niet dat ie over de 60% zat.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:27:26 #17
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_56397496
Mmm hoezo zou het doorgestoken kaart zijn .. mensen die tv kijken krijgen een heel ander beeld van dgk.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:29:37 #18
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56397551
quote:
Kom op zeg!
En Brian ineens tweede?

Niet ineens... Brian is erg vaak tweede geweest.
Ik denk dat Jaap weinig van Huub te vrezen heeft.... maar misschien laat deze hoogintelligente jongen zich wel omlullen door een stel paupers.
In dat geval duidelijk script en moet Amanda ook in de finale staan. Kan ik me best wel in vinden maar dan iets minder doorzichtig graag. In mijn ogen lijkt het er haast op dat ze huub en Jaap niet de rumte durven geven. Terwijl dat waarschijnlijk top TV zou zijn. In dat geval onbegrijpelijk dat het winnen voor het TV maken zou moeten staan. Kutfebo

Huub wil Jaap op de bank zetten en dan moet Claire hem erin houden?

De scripts worden steeds absurder
(of Huub is zo gek als een deur, dat kan ook)
pi_56397578
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef petraa het volgende:

[..]

Huub zei van de week, ik mag blij zijn als ik nog 30% heb, tegen Jaap en Claire. Dus hij dacht helemaal niet dat ie over de 60% zat.
Precies, en zo is weer eens feitelijk bewezen dat je niet voor een ander (Huub) moet denken zoals de door jou gequote persoon dit deed.
pi_56397604
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:14 schreef neehe het volgende:

[..]

Dat is dus onmogelijk te bepalen zonder officiele controle. Maar het zou idd kunnen dat Huub niet elke keer officieel bovenaan heeft gestaan.

Waar ik meer mee zit is dat er tientalle nederlanders voor lieke hebben ge-sms-t, en dat hun geld weggegooit word. Die mensen zijn nu dus genaaid door Lieke en de febo.
- Door Lieke omdat ze vetrekt, zonder op haar contactpunten te wachten om die vervolgens aan haar grote vriendin Amanda te geven. Plus omdat ze schijt heeft aan de mensen die voor haar sms-ten, en dit te tonen door te vertekken zonder de popo af te wachten
- Door de febo omdat die dus de contactpunten weggooit, en hun stemmen dus als waardeloos bestempeld. Ikzelf zou het geld van mijn smsjes terugvragen.
pi_56397611
Amanda is wat hoger geindigd omdat ze het slecht te verduren heeft gehad bij Brian, het zal toch niet zijn omdat ze tv gemaakt heeft want dan heb ik wat gemist.
pi_56397629
Het zal toch nou niet weer zo zijn dat er nu weer twijfels zijn over de eerlijkheid van deze poul. Vreemd dat daar nou weer aan getwijfeld wordt?

Ik heb vorige keer al eens gepost, dat ik haast zeker wist da tde Huub fans dit keer heel erg diep in de buidel moesten gaan. Dat is nu ook uitgekomen.

Het is toch niet zo dat nu al het gedrag van Huub tegenover Lieke al vergeten is. Ik denk dat heel veel vrouwen zich de afgelopen weken kapot geergerd hebben aan Huub hoe hij tegen en met Lieke om gegaan is. Anno 2008, is er niet een vrouw meer die dit allemaal pikt van een kerel, denk ik
pi_56397630
quote:
Kom op zeg!
En Brian ineens tweede?

Brian heeft altijd tweede of derde gestaan, hoor.
pi_56397635
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:29 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik denk dat Jaap weinig van Huub te vrezen heeft.... maar misschien laat deze hoogintelligente jongen zich wel omlullen door een stel paupers.
In dat geval duidelijk script en moet Amanda ook in de finale staan. Kan ik me best wel in vinden maar dan iets minder doorzichtig graag. In mijn ogen lijkt het er haast op dat ze huub en Jaap niet de rumte durven geven. Terwijl dat waarschijnlijk top TV zou zijn. In dat geval onbegrijpelijk dat het winnen voor het TV maken zou moeten staan. Kutfebo
Huub en Jaap mogen echt niks.Je ziet ook dat het plezier weg is.Ze zijn ook niet meer alert enzo.Ze mogen toch niks.Wedden dat ze er straks weer effe iemand ingooien waar Jaap en huub op los mogen.
Is goed voor de show,bah kan die woorden niet meer horen.
pi_56397670
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef petraa het volgende:

[..]

Nou, dat valt me dan weer mee van dat menneke, dat hij toch het besef heeft dat zijn gedrag niet alom geaccepteerd wordt. Wat niet wil zeggen dat ik van die anderen in dat hok het gedrag goedkeur.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:34:10 #27
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56397693
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:30 schreef avonne het volgende:

Die lui sporen gewoon niet.... sla dan een ontslagronde over.... het is geen verplichting.... Deze gemaakte onzin... wie zit er op te wachten? Ik wil gebash tegen Amanda of Brian of allebei.
Op dinsdag 29 januari 2008 22:30 schreef Yavido het volgende:

[..]

Precies, en zo is weer eens feitelijk bewezen dat je niet voor een ander (Huub) moet denken zoals de door jouw gequote persoon dit deed.
Ik had het niet erg gevonden als Huub er inderdaad 60 had maar ik hoorde ook 64% vallen.
pi_56397699
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

Dat is dus onmogelijk te bepalen zonder officiele controle. Maar het zou idd kunnen dat Huub niet elke keer officieel bovenaan heeft gestaan.

Waar ik meer mee zit is dat er tientalle nederlanders voor lieke hebben ge-sms-t, en dat hun geld weggegooit word. Die mensen zijn nu dus genaaid door Lieke en de febo.
- Door Lieke omdat ze vetrekt, zonder op haar contactpunten te wachten om die vervolgens aan haar grote vriendin Amanda te geven. Plus omdat ze schijt heeft aan de mensen die voor haar sms-ten, en dit te tonen door te vertekken zonder de popo af te wachten
- Door de febo omdat die dus de contactpunten weggooit, en hun stemmen dus als waardeloos bestempeld. Ikzelf zou het geld van mijn smsjes terugvragen.
En de uitslag was er al toen Lieke nog in de villa zat.Dat vind ik echt een smerige streek.
pi_56397731
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Huub en Jaap mogen echt niks.Je ziet ook dat het plezier weg is.Ze zijn ook niet meer alert enzo.Ze mogen toch niks.Wedden dat ze er straks weer effe iemand ingooien waar Jaap en huub op los mogen.
Ja maar, ja maar gisteren hadden ze allemaal plannen tegen Brian en Amanda.
Laat maar
Go hard or go home
pi_56397736
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:
Het zal toch nou niet weer zo zijn dat er nu weer twijfels zijn over de eerlijkheid van deze poul. Vreemd dat daar nou weer aan getwijfeld wordt?

Ik heb vorige keer al eens gepost, dat ik haast zeker wist da tde Huub fans dit keer heel erg diep in de buidel moesten gaan. Dat is nu ook uitgekomen.

Het is toch niet zo dat nu al het gedrag van Huub tegenover Lieke al vergeten is. Ik denk dat heel veel vrouwen zich de afgelopen weken kapot geergerd hebben aan Huub hoe hij tegen en met Lieke om gegaan is. Anno 2008, is er niet een vrouw meer die dit allemaal pikt van een kerel, denk ik
Of andersom...
pi_56397748
Ik ben niet verbaasd over de uitslag van de poll.
Jaap zou wel veel hoger kunnen staan, maar zijn aanhang lijkt me niet van het betaald-sms-en-soort.
(tenzij het een sexlijn is, dat wel)
pi_56397768
Wat een achtelijk plan van Huub!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:36:30 #34
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56397775
quote:

[..]

Zo'n gevoel heb ik ook... ze mogen niks en uit ellende gaan ze dan maar weer tegen elkaar spelen... en owww hoe geweldg hebben Brian en Amanda dat dan weer mooi voor elkaar gekregen. Ziek word ik ervan.
Ik vind het helemaal geen rare uitslag. Huub heeft zich als 'n hond gedragen tegenover Lieke de afgelopen weken, dat kost hem stemmen en levert Lieke stemmen op. En de rest, tsja, Brian komt op televisie nog best aardig over. Jaap heeft heel weinig geleverd de afgelopen weken. Ik zou deze poll zo zelf hebben kunnen voorspellen
pi_56397785
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:30 schreef avonne het volgende:

Huub is zo ontzettend naief.Achter gebruikt hem gewoon en hij slikt alles voor zoete koek.Zeg je tegen Huub dit is mooi voor tv en dan blijft de kooi nog langer dan doet hij alles.
pi_56397786
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:29 schreef akveor het volgende:

[..]

Ach nee he, meen je dit echt wat je nu schriijft... Niet zo somber hoor....weet je nog
pi_56397856
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:34 schreef akveor het volgende:

[..]

Die lui sporen gewoon niet.... sla dan een ontslagronde over.... het is geen verplichting.... Deze gemaakte onzin... wie zit er op te wachten? Ik wil gebash tegen Amanda of Brian of allebei.
Daar ben ik het wel met je eens. Die ontslagronden slaan al heel lang nergens op. Unaniem is kletskoek. De febo moet maar eens beginnen met een meerderheidsstemming. En het interesseert me geen reet wiens kop er dan gaat rollen. Dit schiet al een jaar lang niet op.
pi_56397877
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:36 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Huub is zo ontzettend naief.Achter gebruikt hem gewoon en hij slikt alles voor zoete koek.Zeg je tegen Huub dit is mooi voor tv en dan blijft de kooi nog langer dan doet hij alles.
Kijken jullie streams? (even tussendoor - ik wel, eindelijk doet mn bagger-computertje het weer! Woohoo!)
Het wordt al besproken met Jaap.
pi_56397900
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Laat maar
Gut, mag dat nou toch weer niet doorgaan?
pi_56397905
quote:

[..]

Laat maar
Wat nu dus al niet meer doorgaat en word de verhaallijn Huub en Jaap.De rest is weer buiten schot.
Denk echt om met streamen te stoppen het spel is echt kapot.
pi_56397912
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel met je eens. Die ontslagronden slaan al heel lang nergens op. Unaniem is kletskoek. De febo moet maar eens beginnen met een meerderheidsstemming. En het interesseert me geen reet wiens kop er dan gaat rollen. Dit schiet al een jaar lang niet op.
Het hoeft ook niet op te schieten.
Haastige spoed is zelden goed
pi_56397913
Zie je dat Huub toch niet zo eerlijk is, nou vraagt hijzelf ontsald aan voor Jaap in bijzijn van Jaap. Hij praat niet over het onslag aan vragen van Claire voor Jaap. Nee, huub is met een vis spelletje bezig, dat alleen maa rin zijn voordel is.
pi_56397960
En Clair blijft dom, heeft nog steeds niet in de gaten dat het alleen allemaal goed uit komt voor Huub....

Rare gewoonte van Brain dat hij zo blij is als een kind met fikkie steken....
pi_56397969
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Gewoon afschaffen die hap.En dan eens kijken wie wie op zoekt.
pi_56397978
Vraagje: Weet iemand waar Zeur uithangt?
pi_56397995
Dat deden we op bonaire ook..
-Green-White-Army-Groningen-
pi_56398032
Ik wis dus alles als het niets met de cos te maken heeft. Dat jullie het even weten, dus bij deze.
Go hard or go home
pi_56398038
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:43 schreef Montolivio het volgende:
Dat deden we op bonaire ook..
Wat
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:45:28 #50
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_56398047
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:44 schreef noekje het volgende:
Ik wis dus alles als het niets met de cos te maken heeft. Dat jullie het even weten, dus bij deze.
Ik merkte het
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_56398053
quote:

Behoorlijk speculatief allemaal.

En dat de Huub fans dit keer heel erg diep in de buidel moesten gaan is pure onzin. Gebaseerd op niks. Geen enkele reden of bewijs waaruit dit zou blijken. nul komma niks, nada. Kom nou eens met feiten aub.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:46:44 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56398085
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
Mmm hoezo zou het doorgestoken kaart zijn .. mensen die tv kijken krijgen een heel ander beeld van dgk.
Wat op zichzelf al doorgestoken kaart is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56398087
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:42 schreef heksehiel het volgende:
Vraagje: Weet iemand waar Zeur uithangt?
Ik speur mijn streams af maar ik zie haar ook niet. Script ophalen in het hokje
pi_56398125
even over de switch van ontslagronde

Jaap en Huub spraken vanmiddag in kantoor uit dat ze naar de 900ton kijkcijfers willen... daar hebben ze plannen voor ingediend.
Dus ik denk dat het switchen binnen hun kamp daar zeker mee te maken heeft.
Jaap had het er al over, dat hij zgn "dgk-garantie" wil hebben, dat hij in het spel blijft.

Claire mag er nu niet uitgestemt worden, maar als zij op deze passieve manier blijft doorgaan, zie ik haar er wel uitgaan eind febr.
pi_56398130
Huub dacht echt wel dat hij veel hoger zou eindigen in de popo, hij zei idd iets van 60 ofzo, alleen Lieke had hij ff niet meegeteld
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56398155
'Deden we op bonaire ook ... '

Ala Brian?

Amanda als mallenpietje voor de korf te blazen..
-Green-White-Army-Groningen-
pi_56398183
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Margo37 het volgende:
Huub dacht echt wel dat hij veel hoger zou eindigen in de popo, hij zei idd iets van 60 ofzo, alleen Lieke had hij ff niet meegeteld
van tevoren zei hij dat hij hoopte nog 30% te halen.

Toen hij de stemmen aan het tellen was, bleek dat er nog 64% over was... en zat hij echt te kijken van hé zoveel procent.
Daarna zei de plasma-boy dat hij 34% had... en Lieke de rest.
pi_56398198
quote:

[..]

Laat maar
Ik snap er ook geen hout van! Wat is het belang nou om Jaap op de stoel te zetten.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:51:01 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56398218
Hoezo zijn de plannen voor de ontslagronde veranderd?
pi_56398245
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Desii het volgende:

Jaap en Huub spraken vanmiddag in kantoor uit dat ze naar de 900ton kijkcijfers willen... daar hebben ze plannen voor ingediend.
Jaap had het er al over, dat hij zgn "dgk-garantie" wil hebben, dat hij in het spel blijft.

Claire mag er nu niet uitgestemt worden, maar als zij op deze passieve manier blijft doorgaan, zie ik haar er wel uitgaan eind febr.
Die switch werd ook al een paar keer gezegd door Jaap deze week, vervolgens komt Huub met een plan om Jaap op de bank te zetten en Amanda en Brian gaan naar kantoor om Jaap te bespelen.......beetje toevallig allemaal
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56398255
Is Luc al weg?
Edit:Ja
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:52:06 #62
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56398257
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:40 schreef coldstar het volgende:
Zie je dat Huub toch niet zo eerlijk is, nou vraagt hijzelf ontsald aan voor Jaap in bijzijn van Jaap. Hij praat niet over het onslag aan vragen van Claire voor Jaap. Nee, huub is met een vis spelletje bezig, dat alleen maa rin zijn voordel is.
Ik heb me nooit aan de indruk kunnen ontrekken dat Lieke en Jaap hetzelfde met Huub van plan waren... in dat geval.... boontje komt om z'n loontje.... Maar of de febo Jaap's ontslag zal toestaan?
Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik snap er ook geen hout van! Wat is het belang nou om Jaap op de stoel te zetten.
Tv maken, verder dan dat kom ik ook niet. Gisteren hadden ze het er ook nog over dat ze echt met z'n drieën moesten blijven.
Go hard or go home
pi_56398273
quote:

[..]

Ze heben ook soms wel rare dingen vind ik. Gisteren stelde Huub voor om iemand te zoeken die of zelf, of een familie lid heeft ,die of in een rolstoel, of dood is gegaan door een gevecht. Omdat Amanda bang is dat er wat met haar Brain gebeurd, lijkt het Huub heel leuk iemand te zoeken die Amanda dan heel erg bang kan maken, door te zeggen, kijk, dit hou je er aan over als je aan zo'n gevecht mee doet.

Sorry hoor maar ik vind dit nou helemaal niet zulke sterke dingen om iemand te baschen. Jaap en vooral Claire vonden het zo'n schitterend idee. Ik vin dit soort dingen pervers en niets te maken hebben met iemand over de zeik tye krijgen.

Ik vinbd he tdus niet zo gek dat dit soort dingen niet toe gestaan worden.
pi_56398281
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:51 schreef Copycat het volgende:
Hoezo zijn de plannen voor de ontslagronde veranderd?
Denk in de zin van Hokje ? Want ik zie het briljante er niet achter. Ik snap ook niet dat Huub er iets briljants in ziet. Het slaat werkelijk nergens op. Door Amanda op de stoel te zetten, krijg je Brian Para, maar dat zal wel niet mogen. Door Jaap op de stoel te zetten gebeurd er niets.
pi_56398331
Met zo'n TT houd je de discussies (inclusief irritaties naar elkaar) natuurlijk wel in stand. Ideetje om TT te veranderen en apart topic te maken om alle cossers/users daar verder te laten klagen napraten over de popu? Kunnen we hier weer verder met COSSEN
pi_56398345
Huub gaat de ontslagronde van Jaap er vanavond nog bij Brian insteken en vindt zichzelf Briljant!
pi_56398355
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef heksehiel het volgende:
Met zo'n TT houd je de discussies (inclusief irritaties naar elkaar) natuurlijk wel in stand. Ideetje om TT te veranderen en apart topic te maken om alle cossers/users daar verder te laten klagen napraten over de popu? Kunnen we hier weer verder met COSSEN
Kom er maar in, Ruud!
Go hard or go home
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:55:49 #69
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56398376
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Desii het volgende:

Vaak zeggen de wannabees dat de finale met z'n vieren is..... Dus de finalisten zijn bekend.....(tenzij Huub rare dingen gaat doen. Maar Jaap heeft dan Claire nog). Ik krijg meer het idee dat ze aan het overleven zijn en het tv seizoen nog even vol moeten maken.
Op dinsdag 29 januari 2008 22:53 schreef petraa het volgende:

[..]

Denk in de zin van Hokje ? Want ik zie het briljante er niet achter. Ik snap ook niet dat Huub er iets briljants in ziet. Het slaat werkelijk nergens op. Door Amanda op de stoel te zetten, krijg je Brian Para, maar dat zal wel niet mogen. Door Jaap op de stoel te zetten gebeurd er niets.
het is gewoon een afleidingsmanoeuvre zodat brian en amanda (en misschien het hokje?) er niet achter komen dat snollie op de bank gaat.
pi_56398431
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef heksehiel het volgende:
Nou, mijn verontschuldigingen dan voor de TT

De groetjes allemaal en misschien tot morgen
pi_56398442
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:55 schreef noekje het volgende:

[..]

Kom er maar in, Ruud!
Volgens mij gaat het allang niet meer over de popoll, maar over de ontslagronde dus dit slaat als een ... op een ...
pi_56398468
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Prima TT ruudje enne sweet dreams en TOT morgen
pi_56398475
quote:

[..]

Op zeker tot morgen!!
Go hard or go home
pi_56398480
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:55 schreef noekje het volgende:

[..]

Kom er maar in, Ruud!
Ben het even zat hoor
pi_56398503
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:58 schreef petraa het volgende:

[..]

Prima TT ruudje enne sweet dreams en TOT morgen
Truste Peetra en Noekje.
pi_56398513
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ben het even zat hoor
*geeft knuffel*
Go hard or go home
pi_56398533
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:45 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

Behoorlijk speculatief allemaal.

En dat de Huub fans dit keer heel erg diep in de buidel moesten gaan is pure onzin. Gebaseerd op niks. Geen enkele reden of bewijs waaruit dit zou blijken. nul komma niks, nada. Kom nou eens met feiten aub.
Nog nooit gehoord van Fans die echt voor vele euro's smsen. Dus nie teen smsje, nee wel voor heel veel euries. En dat zijn geen speculaties maar dit gebeurd echt.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:00:46 #79
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56398542
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ze heben ook soms wel rare dingen vind ik. Gisteren stelde Huub voor om iemand te zoeken die of zelf, of een familie lid heeft ,die of in een rolstoel, of dood is gegaan door een gevecht. Omdat Amanda bang is dat er wat met haar Brain gebeurd, lijkt het Huub heel leuk iemand te zoeken die Amanda dan heel erg bang kan maken, door te zeggen, kijk, dit hou je er aan over als je aan zo'n gevecht mee doet.

Sorry hoor maar ik vind dit nou helemaal niet zulke sterke dingen om iemand te baschen. Jaap en vooral Claire vonden het zo'n schitterend idee. Ik vin dit soort dingen pervers en niets te maken hebben met iemand over de zeik tye krijgen.

Toch is het de realiteit.... je zou je kunnen afvragen of Brian door achter is gewezen op mogelijke schade (er zal natuurlijk met de nodige bescherming gevochten worden).
Ik vind het eerder subtiel en leerzaam. Ik zou dat soort dingen eerder aanmoedigen... bond voor dieren, bond tegen vloeken... geef ze maar een podium...

[..]

Ben het even zat hoor
Niet nodig Blijven.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:02:14 #81
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_56398584
Toch leuk dat Huub in zijn eentje meer punten heeft dan iedereen daar.
Life is what you make it.
pi_56398602
Oh en een voor heksehiel want ze wilde alleen wat liefde in de cos strooien.

Er gebeurt daar echt geen ruk he?
Go hard or go home
pi_56398603
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Truste Peetra en Noekje.
Trusten Ruud
pi_56398612
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Margo37 het volgende:
Misschien had hij wel verwacht dat hij de punten vanb Lieke erbij zou krijgen, omdat hij toch wel heel erg veel van haar hield (weet het niet zeker hoor)
pi_56398661
quote:

[..]

Ben het even zat hoor
*knip*

Ik heb er ook geen kracht meer voor....
pi_56398673
hehe, Huub tegen Selene die op iets van een lollie zit te sabbelen: Lekker he, aan een stok zuigen?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:05:32 #87
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56398674
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:

[..]

Nog nooit gehoord van Fans die echt voor vele euro's smsen. Dus nie teen smsje, nee wel voor heel veel euries. En dat zijn geen speculaties maar dit gebeurd echt.
Ik vond die 32% van Lieke ook al zo vreemd....
Maar waarschijnlijk heeft elke wannabee van die lijpo's. Dan maakt het in de procenten weer weining uit.

[..]

het ging erom dat jij zei dat er veel huub fans (bestaan die?) diep in hun buidel hebben moeten tasten om huub op 1 te krijgen, en daarop zei ik: speculatie, want jij weet dat niet, net als ik dat niet weet. maarreee... genoeg erover.
pi_56398720
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik heb me nooit aan de indruk kunnen ontrekken dat Lieke en Jaap hetzelfde met Huub van plan waren... in dat geval.... boontje komt om z'n loontje.... Maar of de febo Jaap's ontslag zal toestaan?
Ik weet het echt niet en probeer me daar niet zo druk over te maken.....
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:08:48 #90
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_56398769
Ik geloof deze popo niet. Jaap had veel hoger moeten staan. Vooral omdat hij minst echte gedrags of geen geweld problemen heeft. Dat van Lieke geloof ik niet echt. Ok, er zijn mensen die haar opeens goed vinden, omdat Huub zo onredelijk tegen haar deed, maar die paar mensen hadden haar in de vorige popo niet gesteund ofzo? Als het niet flens zelf was van die 32% dan waren het domme mensen die stemde op Lieke. Men wist dat er een grote kans was dat Lieke zou opstappen en dat het dan weggegooit geld was.

Ten 2de vond ik niet dat Lieke meetelt nog in deze popo. Men had een herberekening moeten doen om haar 32% ook weer in populairteit te verdelen onder de spelers om 100% te krijgen. Deze popo is gewoon fake. Het is net of men een rok koopt voor 70% korting en men betaald maar 40%. Dan heeft de winkel een verlies van 30%. Als de rok er niet had gehangen had men geen verlies. Het stemmen op Lieke is gewoon verlies geweest, want ze is er al niet meer. Het hokje had Lieke beter kunnen laten gaan na de popo (ook al zeurde ze zoveel) dan was het tenminsten nog eerlijk geweest en hadden ze Lieke-stemmer hun onzinkosten aan haar kunnen blamen. Nu ziet men dan het hokje zeker klooit met de stemmen.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_56398797
Selene, het gastspelertje, wordt nog even vol hatelijkheden over Huub gepompt door Amanda en Brian.
  Moderator dinsdag 29 januari 2008 @ 23:10:26 #92
184769 crew  Deisyy
pi_56398810
Is Lamlul Luc definitief van het toneel verdwenen?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_56398827
quote:

[..]

Ho, ho, ho, Ruud, je laat jezelf toch niet door een iemand uit het veld slaan. Niks verontschuldigen, je OP en TT zij keurig netjes, mankeert niets aan.....
pi_56398841
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
yep....... lamme lul is foetsie
pi_56398855
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Ja Hier ongeveer begint dat [COS # 3234] We wachten op de PoPo
pi_56398938
Ik blijf het een idioot plan vinden en ik snap werkelijk niet dat Huub het een briljant plan vindt. Het was briljanter geweest als Amanda op de stoel komt te zitten.

Wat een idioot is Huub zeg. Doe verdomme eens wat wij streamers willen.
pi_56398948
quote:

[..]

En dat doen alleen Huubfans natuurlijk. Fans van de andere spelers zouden daar niet over piekeren
pi_56398972
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef akveor het volgende:

[..]

Toch is het de realiteit.... je zou je kunnen afvragen of Brian door achter is gewezen op mogelijke schade (er zal natuurlijk met de nodige bescherming gevochten worden).
Ik vind het eerder subtiel en leerzaam. Ik zou dat soort dingen eerder aanmoedigen... bond voor dieren, bond tegen vloeken... geef ze maar een podium...
Jawel Akevor, maar je denk toch zeker niet dat RTL zulke risico's neemt. nee hoor daa rgeloof ik niet van. En daarbij Brain wil natuurlijk zelf ook heel graag en kan in mijn ogen wel wat hebben hoor.

Met bonden tegen dit en bonden tegen dat, heb ik ook niet zo veel hoor. Ik vind leuke gekke dingen uithalen echt heel leuk, kan me nog niet schelen wie ze uit haalt ik zal er om kunnen lachen. Maar dit soort dingen hou ik nou eenmaal niet zo van. Er lopen al zo veel van die engerds tegenwoordig gewoon los.
pi_56399041
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:14 schreef petraa het volgende:
Ik blijf het een idioot plan vinden en ik snap werkelijk niet dat Huub het een briljant plan vindt. Het was briljanter geweest als Amanda op de stoel komt te zitten.

Wat een idioot is Huub zeg. Doe verdomme eens wat wij streamers willen.
Hier klopt geen hout van, klaar. Of het komt nog goed en Amanda komt gewoon zoals ze gisteren hebben doorgenomen op de stoel, of achter heeft al weer roet in het eten gegooid. Ik gok op het laatste
pi_56399050
Eindelijk weg met Luc
pi_56399065
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:06 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

het ging erom dat jij zei dat er veel huub fans (bestaan die?) diep in hun buidel hebben moeten tasten om huub op 1 te krijgen, en daarop zei ik: speculatie, want jij weet dat niet, net als ik dat niet weet. maarreee... genoeg erover.
Log eens in bij Nowlive.....daar zij er bij die nieteens meer met ander mensen praten als ze geen fan van Huub zijn. (Heb ik gehoord, niet zelf meegemaakt, ik kom niet op die site daar)
pi_56399102
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:18 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hier klopt geen hout van, klaar. Of het komt nog goed en Amanda komt gewoon zoals ze gisteren hebben doorgenomen op de stoel, of achter heeft al weer roet in het eten gegooid. Ik gok op het laatste
Dat laatste denk ik ook, maar ik maak me er zo pissig over. Huub komt nu zo stom en dom over. Hoe kan je nu denken dat het briljant is om Jaap op de stoel te zetten.
  Moderator dinsdag 29 januari 2008 @ 23:22:22 #103
184769 crew  Deisyy
pi_56399151
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ja Hier ongeveer begint dat [COS # 3234] We wachten op de PoPo
Jammer dat ik dat afscheid gemist heb *pinokkio-neus-smiley*. Maar eindelijk is die zouteloze rapper opgezouten.

Next, Selene dus.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:22:39 #104
170337 Shayndel
pi_56399157
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik speur mijn streams af maar ik zie haar ook niet. Script ophalen in het hokje
Ze zal er heus nog wel zijn. Amanda zit namelijk nooit lang zonder vriendin. Ze zorgen er wel voor dat een b&a steun vriendin voor haar klaar staat mocht Zeurlene opeens weg moeten.

edit: Ze zit al buiten bij de ho en pimp.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:22:54 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56399164
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:20 schreef petraa het volgende:
Dat laatste denk ik ook, maar ik maak me er zo pissig over. Huub komt nu zo stom en dom over. Hoe kan je nu denken dat het briljant is om Jaap op de stoel te zetten.
Maar met welke logica legt ie dit dan uit? Of gebeurt dat gewoon niet?
pi_56399234
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:20 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik heb sterk de indruk dat hij script aan het uitvoeren is.
Ook de omgang met Selene lijkt inmiddels met tegenzin te gaan.
pi_56399270
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en zo heeft ze dan krediet verdiend bij Jaap.

Laat Claire zich maar eens bewijzen naar Jaap als Amanda op de stoel zit
pi_56399283
quote:

[..]

Geen flauw idee ik snap zijn logica niet!
pi_56399312
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:

[..]

Selene Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en heeft dan krediet verdiend bij Jaap
Jammer dat er geen vinger in de keel smiley is, want ik vind dit echt nergens op slaan. Rare gedachtegang van die 2 debielen.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:30:47 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56399339
quote:

Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en zo heeft ze dan krediet verdiend bij Jaap.

Dus.
Ik geloof het wel. Later!

pi_56399350
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:29 schreef petraa het volgende:

[..]

Jammer dat er geen vinger in de keel smiley is, want ik vind dit echt nergens op slaan. Rare gedachtegang van die 2 debielen.
Ja, Claire dus. Nee, ik kan hier ook niets mee en ik geloof ook echt niet dat dit uit hunzelf komt.
pi_56399361
quote:

[..]

pi_56399392
Ik vind trouwens ook dat Huub Jaap erg aan zijn lot overlaat. Het is gvd net zwaan kleef aan met Claire.
pi_56399439
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
Ik vind trouwens ook dat Huub Jaap erg aan zijn lot overlaat. Het is gvd net zwaan kleef aan met Claire.
Ja, hier val ik ook over. Het ziet er ook niet meer plezierig uit. Moet hij haar op sleeptouw nemen, hoe zit dat?
pi_56399465
Brian heeft het al weer geraden, misschien zetten ze Jaap weer op de stoel.
Wat toevallig toch.
pi_56399509
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:35 schreef neehe het volgende:
Brian heeft het al weer geraden, misschien zetten ze Jaap weer op de stoel.
Wat toevallig toch.
het bewijs is dus weer geleverd dat het 100% gescript is

brian heeft het dus van achter gehoord wat huub moet gaan doen.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:37:12 #117
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56399521
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
Wat wil je ? Er zitten maar 5 spelers in de kooi en Jaap staat zowieso altijd aan de zijkant heb je nog A&B . Huub moet keuzes maken en weet niet waar ie aan toe is .. Simpel zat
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_56399543
Gut, Mike mompelt weer wat - niet te verstaan
pi_56399589
Brian koning afluisteren
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:40:14 #120
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56399602
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:38 schreef tipsch het volgende:
Gut, Mike mompelt weer wat - niet te verstaan
Dat heb je met die Groningers toch ?!
Musica Español
Come On
pi_56399654
pi_56399698
En Huub denkt weer show te maken in bad.Jaap pak je terror pak en maak iedereen daar gek.
Desnoods steek je de tent in de fik.
pi_56399711
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:40 schreef chufi het volgende:

[..]

Dat heb je met die Groningers toch ?!
Ik kan Groningers normaal gesproken juist veel te goed verstaan.
Mike is een mompelaar
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:46:59 #124
170337 Shayndel
pi_56399739
quote:

[..]

Gewoon een plan van het hokje. Er moet altijd gestook worden in de Huub/Jaap-clan. Ik geloof niet echt dat het Huub's eigen idee was om Jaap op de stoel te zetten en hem weg testemmen. Daarmee zorgt hij er alleen voor dat hij straks alleen staat (als Claire Jaap er wel inhoud) Zo dom zou hij van zichzelf heus niet zijn om enige actieve medespeler eruit te stemmen.

Claire en amanda zijn momenteel minst actieve miljoenairs. brian heeft niet zoveel aan amanda dus haalt het hokje een actieve speler weg bij de Huub/Jaap clan. Huub en Jaap zijn beide actieve spelers, maar aangezien dat Huub & brian tegen polen (moeten) zijn. Word Jaap er weggeplukt om brian status veilig te stellen.
Ik zie het script al voor me. Jaap ziet dit als verraad en gaat naar B&A. (Ook al weet die dat deze ook niet te vertrouwens zijn. Maar het staat in het script) Het word weer ouderwets Huub belagen en Huub krijgt/probeert dan alleen de steun van Claire te hebben. De pooier en zijn sl*t zijn weer veilig steld.
Kan het hokje niet een wat anders of beters verzinnen of laat ze gewoon eens vrij zonder dat verplichte messias-script.
pi_56399816
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:

[..]

Heeft Hans Hondekop vanmorgen dan niet verteld over Ginty Vrede? Ik neem toch aan dat het een ons-kent-ons wereldje is.

Nouja, het zal morgen wel in de Telegraaf staan.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:51:31 #126
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56399851
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:45 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik kan Groningers normaal gesproken juist veel te goed verstaan.
Mike is een mompelaar

Mike de Grunns whisperer en Jaap de verlosser die Mike uit zn slaap houdt
Musica Español
Come On
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:53:59 #127
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56399914

Brian cursus Para met touw?
Musica Español
Come On
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:57:08 #128
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400001

Brian hangt zn jas op ...
Musica Español
Come On
  dinsdag 29 januari 2008 @ 23:58:17 #129
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400038

Jaap moet zn standpunt bepalen !
Musica Español
Come On
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:01:55 #130
170337 Shayndel
pi_56400139
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:50 schreef avonne het volgende:

[..]

Heeft Hans Hondekop vanmorgen dan niet verteld over Ginty Vrede? Ik neem toch aan dat het een ons-kent-ons wereldje is.

Nouja, het zal morgen wel in de Telegraaf staan.
Ik denk dat als brian werkelijk uit dat criminele samenleving komt dat hij weet wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn. Net als amanda overigst. 1 op 1 gevechten komen in die samenleving meerdere keren voor. (ook zonder wapens)
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:02:47 #131
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400158

Jaap vindt het moeilijk om zn standpunt te kiezen.
Musica Español
Come On
pi_56400207
gaat iedereen NU AL naar bed??
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_56400231
Dus inplaats van alle ballen op Brian ,krijgen we nu een Huub en Brian gesprekje.Wat een script zeg.
Brian en amanda zijn weer de lachende en Huub en Jaap de sukkels die alles doen wat hokje zegt.
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:08:15 #134
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400241

Huub bespreekt Jaaps-ontslagronde met B&A.....
Musica Español
Come On
pi_56400289
Nou de show is echt kapot.Het had weer zo mooi kunnen zijn,maar helaas Amanda haar feestje mag vrijdag niet verpest worden.
pi_56400322
ik heb iets gemist geloof ik:
waarom zegt huub dat hij jaap er niet uitstemt tegen brian en amanda?
ik snap wel dat hij hem er niet uit stemt, maar waarom zegt ie dat tegen hun?
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:16:35 #137
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_56400402
Snap niet dat Huub echt niet in de gaten heeft, dat hij al zijn geloofwaardigheid
zo aan het verliezen is met deze bullshit. Eerst gisteren grote plannen om Amanda
op te bank zetten, en nu Jaap ?? Dit gaat toch helemaal nergens meer over.

Kut FEBO

[ Bericht 0% gewijzigd door DGK_Tegengas op 30-01-2008 00:43:43 ]
.
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:18:39 #138
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400435

Daar lig je dan weer alleen in je bed.....Tijd om naar huis te gaan ...? Of heeft ze dat niet meer en is ze net zo erg als Mike, maar werkt ze niet voor de kots
Musica Español
Come On
pi_56400437
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap niet dat Huub echt niet in de gaten heeft, dat hij zijn al geloofwaardigheid
zo aan het verliezen is met deze bullshit. Eerst gisteren grote plannen om Amanda

Kut FEBO
Je kan niet alleen de febo de schuld geven.Huub kan het ook niet doen.Maar volgens mij weten Huub en Jaap dit script gewoon en acteren weer lekker verder.
pi_56400443
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:12 schreef Ziet het volgende:
of Huub laat zich ECHT gebruiken door het hokje of hij is ECHT NIET SNUGGER
pi_56400462
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:19 schreef grazygirl het volgende:

[..]

of Huub laat zich ECHT gebruiken door het hokje of hij is ECHT NIET SNUGGER
Ach gewoon tegen Huub zeggen dat de streamers en kijkers hier op zitten te wachten en Huubje is weer om.Huub is de grootste marionet en geldtrekker.Stom dat hij dat nu niet door heeft.
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:23:39 #142
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400502

Is dit nou de pijpslet waar we het aldoor over hebben? Zuigslet lijkt me meer op zn plaats
Musica Español
Come On
pi_56400517
Is wel van het hokje....dat A niet op de bank mag...zo geven H&J er een draai aan....maar wat wel bereikt wordt is dat Brian para wordt....hij volgt het niet meer
Hangplek voor vrije gedachten
pi_56400545
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:12 schreef Ziet het volgende:
Het kan ook zo zijn dat hij Japio er WEL uitstemt, tegen B&A zegt hij het tegenovergestelde.
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:26:40 #145
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400547
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap niet dat Huub echt niet in de gaten heeft, dat hij zijn al geloofwaardigheid

Kut FEBO
Volgens mij is dit allemaal part of the setup die H&J gisteren besproken hebben , maar de logica zie ik niet... Of Huub moet Jaap echt naaien en hem er uit stemmen samen met Claire
Musica Español
Come On
pi_56400555
hoelang heeft ze dat broekje al aan 's nachts?
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:28:31 #147
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400580

Smelly feet Brian
Musica Español
Come On
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:30:25 #148
168951 STAP01
body and brain
pi_56400615
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:27 schreef Ziet het volgende:
hoelang heeft ze dat broekje al aan 's nachts?
Waar is dat roze/paarse slaapjurkje eigenlijk gebleven???????????????????
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_56400633
Ik vind Claire een leuke meid,maar er komt echt niks uit die meid.Ze knikt alleen maar ja en amen.Maar zelf zegt ze niks.Snap echt niet waarom Claire er in moest.
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:32:16 #150
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400640

H&C in de bank ... Huub staart in de verte en Claire naar Huub ..
Musica Español
Come On
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:33:20 #151
167977 DGK_Tegengas
pi_56400656
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je kan niet alleen de febo de schuld geven.Huub kan het ook niet doen.Maar volgens mij weten Huub en Jaap dit script gewoon en acteren weer lekker verder.
Mee eens, maar ik denk niet dat Huub deze ommezwaai zelf heeft bedacht ....

De kindjes van God mogen gewoon niet worden aangepakt.

PoPoll gemist vanavond, maar ze hebben dezelfde truc toegepast als de vorige keer.
Punten van Jaap en Lieke omgedraaid, net als toen met Dennis en Jaap.
Dus ik denk toch dat Jaap uiteindelijk de mol is

En Claire is nog steeds onzichtbaar, vanmiddag zat ze maar een beetje te hangen
.
pi_56400681
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:31 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind Claire een leuke meid,maar er komt echt niks uit die meid.Ze knikt alleen maar ja en amen.Maar zelf zegt ze niks.Snap echt niet waarom Claire er in moest.
Ze praat de oren niet van je kop.
Denk dat Huub dat ook niet zo leuk vindt.
pi_56400693
hyves dj quinten
maar dat zal hier vast wel al bekend zijn.

on topic: Het is wel verschrikkelijk saai aan het worden zeg, meot dat van de febo zo blijven tot die rat zijn kickboks wedstrijdje heeft gehad?
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:36:34 #154
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400709

Huub kijkt zo lief volgens Claire....
Musica Español
Come On
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:41:43 #155
167977 DGK_Tegengas
pi_56400767
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit allemaal part of the setup die H&J gisteren besproken hebben , maar de
logica zie ik niet... Of Huub moet Jaap echt naaien en hem er uit stemmen samen met Claire
Dat zou het kunnen zijn, maar ik krijg sterk de indruk dat Amanda echt
niet op de bank mag. En waarom gaat Huub dit allemaal met Brian bespreken ?

Later krijgt hij dit weer keihard in zijn gezicht terug van Brian, namelijk dat hij
zijn eigen team-maten naait. Zo jammer dat Huub meer denkt aan TV maken,
dan aan zijn eigen belang.

Maar toch nog één positief punt vanavond, LL is weg
.
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:43:46 #156
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400799

Wow she changed sig from right to left !!
Musica Español
Come On
pi_56400820
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Later krijgt hij dit weer keihard in zijn gezicht terug van Brian, namelijk dat hij

Een onstlagronde voor Jaap levert absoluut niet betere of meer tv op dan een ontslagronde voor Amanda, maar goed. Ik begin zo flink te balen van Huub.
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:46:14 #158
167977 DGK_Tegengas
pi_56400833
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:31 schreef rooie3 het volgende:
+1

Er komt echt niets uit, denk dat ze de volgende ontslagronde ook niet gaat overleven.
Maar wat het nut dan was van haar binnenkomst, it beats me.
.
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:46:44 #159
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400840
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Maar is de aanvraag voor Aman iid ingetrokken dan inmiddels?
Musica Español
Come On
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:48:25 #160
167977 DGK_Tegengas
pi_56400866
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een onstlagronde voor Jaap levert absoluut niet betere of meer tv op dan een ontslagronde
voor Amanda, maar goed. Ik begin zo flink te balen van Huub.
+1

Ik baal ook flink van hem, vroeger gaf Huub als enige de Gouden Kooi bestaansrecht,
maar de laatste tijd is het een marionet geworden van de FEBO.
.
pi_56400910
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

+1

Ik baal ook flink van hem, vroeger gaf Huub als enige de Gouden Kooi bestaansrecht,
maar de laatste tijd is het een marionet geworden van de FEBO.
Het blijft zo kut met peren. Geen hond die het daar beter doet, helaas. Ik ben erg benieuwd hoe de FEBO dit nou weer voor elkaar heeft gekregen.
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:54:34 #162
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400951

Slaap lekker Mike !
Ga ik ook doen !
Musica Español
Come On
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:55:03 #163
167977 DGK_Tegengas
pi_56400960
Haha, Selene dacht Claire te kunnen bashen, door aan Brian te vragen
naar zijn "wip-partijtjes" ...... Maar die sukkel had het niet eens door.

Hoop dat ze ook snel oprot, net als die andere LamLul
.
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:55:42 #164
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400976
Iemand in de kooi
Musica Español
Come On
pi_56400984
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker Mike !
Ga ik ook doen !
Welterusten
pi_56400992
Wow hoorde je die persoon schreeuwend en vloekend..
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:56:39 #167
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56400994
Amanda vindt het zo eng
Alleen we zien geen beelden
Musica Español
Come On
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:56:47 #168
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_56400995
er is iemand in huis?
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_56400998
"Hebben jullie die gast gezien?"
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:57:13 #170
167977 DGK_Tegengas
pi_56401000
WTF, een indringer ?????? En geen SL .....
.
pi_56401006
Niets aan het handje, dus..
pi_56401008
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:56 schreef Donnie29 het volgende:
Wow hoorde je die persoon schreeuwend en vloekend..
ik dacht dat dat Huub was...
Jaap zegt... beveiliging.. attentie beveiliging
pi_56401010
Ik hoorde hm wel bonken op een raam en toen schreeuwen, maar dat klonk echt in huis..
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:57:53 #174
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56401012

Bedden leeg minus Mike
Musica Español
Come On
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:58:08 #175
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_56401013
Iemand riep heel hard "bloemetjes hoeren
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_56401026
Leuk, laat nou gewoon zien wat er gebeurt
  woensdag 30 januari 2008 @ 00:59:50 #177
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56401029
Aman is schijtbenauwd, komt ie zomaar benenden, met een pistool en schiet , hebben we een dooie in DGK
Musica Español
Come On
pi_56401030
Amanda: er moet maar één zijn die met een pistool naar beneden loopt.. en we hebben een dode in de gouden kooi

en nu een SL
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:00:02 #179
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56401031
SL
Musica Español
Come On
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:00:31 #180
170337 Shayndel
pi_56401038
de streamloker is te laat. Het is al gebeurt
pi_56401043
En t was nog zo beveiligd met 2 hekken, cameras, veel beveiliging.. Die lagen zeker te slapen..
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:01:28 #182
167977 DGK_Tegengas
pi_56401050
En daar is de SL ............
.
pi_56401058
Oh gadverdamme!
Go hard or go home
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:02:06 #184
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56401061
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:00 schreef Donnie29 het volgende:
En t was nog zo beveiligd met 2 hekken, cameras, veel beveiliging.. Die lagen zeker te slapen..
220V op het hek stond ook gewoon in de standby (uit dus, net als het SL-knopje)
Musica Español
Come On
pi_56401079
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:02 schreef chufi het volgende:

[..]

220V op het hek stond ook gewoon in de standby (uit dus, net als het SL-knopje)
het is idd niet te snappen, dat er gewoon iemand binnen kan komen.

Daarbij kan ik al helemaal niet snappen, dat iemand zo gestoort is om het uberhaupt te willen proberen.
pi_56401088
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En daar is de SL ............
[ afbeelding ]
in de doofpot
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:04:14 #187
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56401095
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:03 schreef Desii het volgende:

[..]

het is idd niet te snappen, dat er gewoon iemand binnen kan komen.

Daarbij kan ik al helemaal niet snappen, dat iemand zo gestoort is om het uberhaupt te willen proberen.
Ach er zijn fans boven fans
Musica Español
Come On
pi_56401101
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:03 schreef markisboer het volgende:

[..]

in de doofpot
Ook wel logisch natuurlijk. Er zijn nu waarschijnlijk mensen in dat huis die niet op de streams willen.
Go hard or go home
pi_56401109
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:04 schreef chufi het volgende:

[..]

Ach er zijn fans boven fans
dat noem ik geen fans....... dat zijn gestoorde freaks
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:05:39 #190
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56401110
Trusten nogmaals :-)
Musica Español
Come On
pi_56401116
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:01 schreef noekje het volgende:
Oh gadverdamme!
Je mist weer iets
pi_56401140
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:06 schreef tipsch het volgende:

[..]

Je mist weer iets
Ik word al bang van jullie berichten. Ik moet straks alleen naar boven.
Go hard or go home
pi_56401152
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:08 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik ook, klote zakenreisjes, ik slaap op de bank
pi_56401159
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:08 schreef noekje het volgende:

[..]

Aww Niet bang zijn
pi_56401171
De beveiliging stelt niks voor daar, er loopt een man bij dat zandpad waar hij een wachthokje heeft rond. Je kunt zo naar binnen als je wilt.
Het lijkt me heel eng, je denkt dat je veilig bent maar dan staat er ineens iemand binnen
pi_56401177
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

sorry
maar waarom zou je in godsnaam voor een stel idioten je geld weg sms'n ?
oftewel boontje komt om z'n loontje
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_56401182
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ook, klote zakenreisjes, ik slaap op de bank
Als ik eenmaal boven ben, ben ik niet meer alleen.
Dus jij hebt het veel erger.
Go hard or go home
pi_56401189
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:11 schreef noekje het volgende:

[..]

Als ik eenmaal boven ben, ben ik niet meer alleen.
Dus jij hebt het veel erger.
Ik heb 2 katten, helpt dat?
pi_56401203
Misschien laten ze Brian wel een rondje sparren met de 'inbreker'.
pi_56401208
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 00:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker Mike !
Ga ik ook doen !
pi_56401210
Zag net twee mensen van productie de villa ingaan
1 meisje en 1 beveiliger (zo aan het postuur te zien)
pi_56401211
Zag ik nou een man met een douchekop+slang in z'n hand voorbiju lopen?
pi_56401212
Misschien is het wel de nieuwe gastspeler:-)
pi_56401220
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb 2 katten, helpt dat?
Nou, sjouw er één mee op de arm en praat tegen hem/haar. Dat helpt wel. Je hebt verder geen ruk aan ze natuurlijk maar het leidt jou af.
Go hard or go home
pi_56401223
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
log net in. Fok doet vreemd bij mij.
What's happening?
pi_56401224
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef tipsch het volgende:
Dat moet dan Brian zijn geweest
pi_56401230
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef tipsch het volgende:
Je lult!
Go hard or go home
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:15:15 #208
167977 DGK_Tegengas
pi_56401233
Klein stukje audio van de indringer ..... je hoort hem "kankerhoeren" roepen:

http://www.megaupload.com/?d=ZFCVZ97J
.
pi_56401237
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef mootie het volgende:
Ik mag hopen dat de "inbreker" Brain is goed in elkaar trapt. Misschien dat het dan is tot 'm doordringt dat hij niks voorstelt.
X
X
X
pi_56401238
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:13 schreef Yavido het volgende:
Nog maar n keer de uitslag

1: Huub 34% 340 cp
2: Brian 13% 130 cp
3: Amanda 11% 110 cp
4: jaap 7% 70 cp's
5: Claire 3 % 30 cp

-: Lieke: 32% -> zijn komen te vervallen cp=contactpunten
dus 32% voor lieke, dan was ze 2e geworden.
maar nu zou zonder lieke meer % krijgen.
pi_56401243
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:14 schreef noekje het volgende:

[..]

Je lult!
tipsch... en lullen.......
ech niet......... vergeet dat nooit
pi_56401245
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:14 schreef noekje het volgende:

[..]

Je lult!
Nee, ècht niet Het is de doucheslangkiller - Ik heb daar de afgelopen maanden al meer over gehoord.
pi_56401246
dit is ook raar,
ze zitten daar toch met een man of 40 achter
niemand die het heeft gezien.
pi_56401247
quote:
en zo is het toch nog een beetje spannend
dankje febo
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_56401258
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:15 schreef Desii het volgende:

[..]

tipsch... en lullen.......
ech niet......... vergeet dat nooit
Zag jij hem ook?
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:18:09 #216
167977 DGK_Tegengas
pi_56401270
En we zijn er weer ....... Brian en Amanda liggen te konijnen of er niets gebeurt is.
.
pi_56401299
quote:
Dat is het eerste dat ik zag toen ik begon te streamen.
Een man en een vrouw met stijl lang haar liepen de villa in.
Daarom vroeg ik, wat er aan de hand was, maar niemand reageert helaas.
pi_56401306
Mogen ze niet slapen of zo?
Ze liggen allemaal zo wakker te zijn
Wat is er dan gebeurt? Wil iemand mij dat even vertellen?
pi_56401309
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Ik zag Jaap in zn bed liggen, toen een gebonk en iemand die kankerhoeren riep, toen mensen beneden bang hond blaffen.. dus inbreker die aandacht zoekt denk ik..
pi_56401323
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:22 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

Ik zag Jaap in zn bed liggen, toen een gebonk en iemand die kankerhoeren riep, toen mensen beneden bang hond blaffen.. dus inbreker die aandacht zoekt denk ik..
Dank je.
pi_56401329
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mogen ze niet slapen of zo?
Ze liggen allemaal zo wakker te zijn
Wat is er dan gebeurt? Wil iemand mij dat even vertellen?
luister even naar het geluidsfragment van DGK-tegengas
pi_56401332
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klein stukje audio van de indringer ..... je hoort hem "kankerhoeren" roepen:

http://www.megaupload.com/?d=ZFCVZ97J
Kan het ook via clipser of zo? Kan deze niet afluisteren. Ben nu wel nieuwsgierig.
pi_56401333
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Waarom lees je de COS niet eerst even door, voordat je gaat vragen?
pi_56401347
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:25 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Waarom lees je de COS niet eerst even door, voordat je gaat vragen?
Die had ik gelezen, maar een man met een doucheslang en iets over kankerhoeren kon ik niet verbinden tot een indringer die aandacht wilde. '
Had de indruk, dat er veel ergere dingen aan de hand waren geweest.
pi_56401348
Ik dus denken dat ze daar top beveiliging hebben.
pi_56401363
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:25 schreef Desii het volgende:

[..]

luister even naar het geluidsfragment van DGK-tegengas
Zal wel dom zijn, maar ik weet niet hoe dat werkt met dat downloaden en zo.
Zie morgen wel een filmpje bij de filmtopic.
pi_56401376
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:27 schreef F04 het volgende:
Ik dus denken dat ze daar top beveiliging hebben.
Dat dacht ik ook, tot ik daar een keer in de buurt was en er langs ben gereden.
pi_56401380
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Die had ik gelezen, maar een man met een doucheslang en iets over kankerhoeren kon ik niet verbinden tot een indringer die aandacht wilde. '
Had de indruk, dat er veel ergere dingen aan de hand waren geweest.
de man met de doucheslang doet echt bij niemand een belletje rinkelen?
pi_56401403
Huub en Claire bouwen een tentje
pi_56401416
Brain kan niet slapen, hij zit rechtop in bed.
Zeker opgefokt door wat er gebeurd is.
pi_56401420
Waarom zit Brain zo defensief te zitten in dat bed???
pi_56401437
Huub en Claire hebben nogal luidruchtige lol voor dit tijdstip
pi_56401453
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:36 schreef tipsch het volgende:
Huub en Claire hebben nog wat luidruchtige lol voor dit tijdstip van de nacht
Wanneer heeft Brain die wedstrijd ook al weer?
Waren C en H niet van plan om Brain drie dagen van te voren wakker te houden?

Amanda ligt er wel raar bij.
Hebben die 2 soms ruzie?
Iemand iets gezien?
pi_56401466
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Ik weet niet
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:40:19 #235
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_56401481
quote:

Voor jou info.......als vrouw heb ik me kapot geergerd aan Lieke en niet aan Huub.Anno 2008 moet je jezelf niet 8 maanden anders voordoen en je eigen daden nog ff rechtvaardigen door te zeggen dat je gemanipuleerd bent Door een man!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_56401482
quote:

[..]

Hebben die 2 soms ruzie?
Iemand iets gezien?
Voordat brain zo zat hoorde je klapgeluiden....leek alsof B Amanda sloeg....meerdere mensen hebben dit gehoord
Hangplek voor vrije gedachten
pi_56401485
Wel handig zo'n hond. Tegen doucheslang mannen.
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:41:55 #238
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_56401494
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:29 schreef tipsch het volgende:

[..]

de man met de doucheslang doet echt bij niemand een belletje rinkelen?
Was het niet brainless die zijn Del in de douche probeerde op te hangen
pi_56401500
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:40 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Voordat brain zo zat hoorde je klapgeluiden....leek alsof B Amanda sloeg....meerdere mensen hebben dit gehoord
Dan hoop ik wel, dat het op beeld staat en dat wij die ook kunnen zien, want als er iemand die Kooi niet verdient hij het Brrrr wel.
Ik begrijp niet, dat de redactie Amanda niet beschermt tegen die gozer.

Ik hoor ze nu ruzie maken. Fluisterend wellicht. En natuurlijk zonder zender, want dat mogen de kindjes van God alleen.
pi_56401504
quote:

[..]

Hebben die 2 soms ruzie?
Iemand iets gezien?
Voordat die persoon in het huis was binnen gedrongen waren ze bezig met elkaar en Amanda was nogal geschrokken.
Misschien dat ze geen zin meer heeft en dat Brain kwaad is nu.
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:44:06 #241
167977 DGK_Tegengas
pi_56401508
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:36 schreef tipsch het volgende:
Huub en Claire hebben nogal luidruchtige lol voor dit tijdstip
Het ziet er echt niet uit ......

.
pi_56401525
Maar ik wacht met smart op het filmpje....... de lamlul zal haar toch niet weer gemept hebben onder de dekens?

Geen sex, dus er is wel iets loos.
pi_56401528
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:41 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Was het niet brainless die zijn Del in de douche probeerde op te hangen
Hij was het niet. Misschien heeft hij volgers of is er een gek die op wraak zint
pi_56401540
Ik hou het voor gezien. Hoef het gekonijn van H en C niet te zien.
Dat begint ook te vervelen.
Volgens mij is Claire in die hut gezet om het spel een beetje te versnellen. 2 tegen 2 is het dan.
Dit plan was misschien wel bestemd voor L en H, maar die afloop kennen we.
Zo bieden ze Huub nog een 'echte' kans.

Jaap wordt er donderdag uitgestemd (goed voor de kijkcijfers en zijn popo hebben ze alvast laten zakken om het geloofwaardig te laten zijn) en dan begint de spanning pas echt.
pi_56401541
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:46 schreef mootie het volgende:
Geen sex, dus er is wel iets loos.
Raar eigenlijk, je zou toch verwachten dat het bij Amanda uit angst van achter helemaal open staat
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:48:15 #246
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_56401543
Geschreeuw in het huis.

Vid John-DK

http://www.clipser.com/watch_video/81925
pi_56401559
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:48 schreef spapaars het volgende:
Geschreeuw in het huis.

Vid John-DK

Zo, die was echt wel binnen.

"kankerhoeren"
Hagenees accent

Schitterend hoe Dilana reageert.
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:50:24 #248
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_56401560
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:46 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hij was het niet. Misschien heeft hij volgers of is er een gek die wraak zint
Hij was het misschien vanavond niet maar Jaap vertelde gisteren nog het douche verhaal en dat was niet fraai
pi_56401578
quote:
Geschreeuw in het huis.

Vid John-DK

Wel goed voor de kijkcijfers. Ook een scriptje????

Erg he? Dat ik zo denk, maar ik verbaas me nergens meer over bij die FEBO.
pi_56401587
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Wel goed voor de kijkcijfers. Ook een scriptje????

Erg he? Dat ik zo denk, maar ik verbaas me nergens meer over bij die FEBO.
Zou me ook niet verbazen. Laatst ook die 'lawinepijl' tijdens het telefoongesprek tussen Jaap en Giel Beelen.
pi_56401597
Claire masseert Huub. Ze zijn nu een stuk stiller.
pi_56401605
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:50 schreef tipsch het volgende:

[..]

Zo, die was echt wel binnen.

"kankerhoeren"
Hagenees accent

Schitterend hoe Dilana reageert.
Toch is het vreemd, dat Dilana op een gegeven moment eerst op het bed springt.
Dat doet een hond niet als hij waaks is. Daarna is hij een tijd stil en dan ineens hoor je hem weer heel erg blaffen.
Als daar echt iemand binnen was, die daar stennis aan het maken was, had die hond doorgeblaft.
Neem dat maar van mij aan. Mij verbaast het niet, als dit in scene gezet is.
Nogmaals. Goed voor de kijkcijfers. Dat gaat de hele wereld over.
Met het kopje: "ondanks meer dan honderd camera's wist een indringer de bewoners de stuipen op het lijf te jagen enz enz enz."
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:59:05 #253
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_56401620
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Dat doet een hond niet als hij waaks is. Daarna is hij een tijd stil en dan ineens hoor je hem weer heel erg blaffen.
Als daar echt iemand binnen was, die daar stennis aan het maken was, had die hond doorgeblaft.
Met het kopje: "ondanks meer dan honderd camera's wist een indringer de bewoners de stuipen op het lijf te jagen enz enz enz."
Gedrag van de hond was idd zeer tegen natuurlijk!
pi_56401643
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Ik heb de beelden niet gezien, maar hoor haar toch aardig te keer gaan. En Mike zal voor haar eerste zorg zijn. Zo'n huis is ze misschien niet gewend, zint haar misschien helemaal niet.
pi_56401660
http://www.clipser.com/watch_video/81954

Owkaaaaay...... als dat geen slaan is.
  woensdag 30 januari 2008 @ 02:10:28 #256
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_56401673
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 02:07 schreef mootie het volgende:

zowwww die gozer spoort echt nie....

maar dat wisten we al
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_56401704
quote:
Geschreeuw in het huis.

Vid John-DK

Ik zie Clair naar Amanda rennen "ik kom even bij jullie hoor, deze keer"

Dilana is natuurlijk op straat veel vreemde geluiden gewend (ook s nachts) en is daarom afwachtend. Zolang Mikey maar in orde is. Ik zie Mike niet. Ligt hij in bed of is hij boven?
pi_56401713
quote:

Wat het ook is. Het ziet er eng uit!!!!!

[ Bericht 30% gewijzigd door hetbabbelaartje op 30-01-2008 02:37:20 ]
pi_56401716
quote:

Jee, wat gebeurde daar nou
Wat ik weer mateloos irritant vind, is dat zij weer geen audio hebben.
pi_56401750
quote:

het lijkt alsof hij zich zelf slaat (00:57) als in de "paravlieg"
Bij 03:50 doet amanda de deken omhoog en zit waarschijnlijk verwonderd naar hem te kijken.

dat maak ik er van
pi_56401766
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 02:25 schreef avonne het volgende:

[..]

Bij 03:50 doet amanda de deken omhoog en zit waarschijnlijk verwonderd naar hem te kijken.

dat maak ik er van
Ja, ik heb ook niet de indruk, dat hij haar slaat, maar imponerend is het wel en behoorlijk agressief

Hij zal wel gefrustreerd zijn, dat H en C hem uit zijn slaap houden, want dan is hij niet optimalos als hij moet boksen.

[ Bericht 7% gewijzigd door hetbabbelaartje op 30-01-2008 02:35:53 ]
  woensdag 30 januari 2008 @ 02:32:41 #262
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_56401777
quote:

Of hij nou zichzelf slaat of die snol van hem is niet duidelijk.Wel duidelijk is dat die gozer voor geen meter spoort
pi_56401779
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 02:29 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook niet de indruk, dat hij haar slaat, maar imponerend is het wel en behoorlijk agressief
Als er geen camera's waren geweest had hij haar wel geslagen!!
bij nader inzien denk ik dat hij met zijn rechtervuist in zijn linkerhand sloeg (en niet in zijn gezicht)

Ik zie niet in waarom hij amanda zou willen slaan. Eerder dat hij de opwinding over een indringer hem para maakt en hij dat fysiek moet uiten.

Zo te zien heeft Amanda hier helemaal niets mee te maken. Behalve dat ze in haar angst dicht bij Brian wil liggen.
pi_56401794
http://www.clipser.com/watch_video/81897&mvpageno=1

geluid van indringer via de MB

Mike is blijkbaar boven.
Dit verklaart het gedrag van Dilana wel, vind ik. Mike zal haar eerst naar beneden gestuurd hebben. Later roept hij haar weer en wordt het blaffen steeds zachter. Ik denk dat Mike met Dilana en de beveiliging de tuin in is gegaan.
pi_56401799
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 02:34 schreef avonne het volgende:

[..]

.........

Ik zie niet in waarom hij amanda zou willen slaan. Eerder dat hij de opwinding over een indringer hem para maken en hij dat fysiek moet uiten.

.......
Dat dacht ik ook
pi_56401811
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 02:38 schreef avonne het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/81897&mvpageno=1

geluid van indringer via de MB

Mike is blijkbaar boven.
Dit verklaart het gedrag van Dilana wel, vind ik. Mike zal haar eerst naar beneden gestuurd hebben. Later roept hij haar weer en wordt het blaffen steeds zachter. Ik denk dat Mike met Dilana en de beveiliging de tuin in is gegaan.
Ja Mike lag eerst in bed en liep gelijk naar boven toen er geroepen werd.
  woensdag 30 januari 2008 @ 02:45:33 #267
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_56401815
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 02:25 schreef avonne het volgende:

[..]

dat maak ik er van
Dat dacht ik ook! Net alsof hij op zijn eigen voorhoofd zit te meppen. Mafkees.
(als je vriendje dat vaak doet, ren toch ook een keer weg???)
  woensdag 30 januari 2008 @ 02:45:42 #268
167977 DGK_Tegengas
pi_56401816
Uiteindelijk ligt iedereen te slapen nu, ga er ook maar vandoor, welterusten allen.

Amanda ging nog even plassen en kwam toen weer in bed

De kindjes van God

Huub en Claire ook in bed
.
  woensdag 30 januari 2008 @ 06:42:29 #269
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56402113
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_56402124
Geen geluid?
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 30 januari 2008 @ 06:49:55 #271
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56402129
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 06:48 schreef Lobasca het volgende:
Geen geluid?
Geen zender om zeker?
pi_56402132
O, ja... ben net wakker..ahh daar is het geluid
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 30 januari 2008 @ 06:51:43 #273
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56402134

spoelt ie zijn mond met koffie ofzo

pi_56402142
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 06:51 schreef HiDiHo het volgende:

spoelt ie zijn mond met koffie ofzo

[ afbeelding ]
ff lekker kwatten in de prullenbak
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56402143
Maar..dit is de enige in dat huis, die echt werkt, petje af! Dag 3 voor Mike
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 30 januari 2008 @ 06:57:31 #276
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56402152
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 06:54 schreef Lobasca het volgende:
Maar..dit is de enige in dat huis, die echt werkt, petje af! Dag 3 voor Mike

Jammer dat er geen 'Mike op zijn werk' afl. is
  woensdag 30 januari 2008 @ 06:59:45 #277
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56402159
pi_56402165
Wel lekker, dat ji er nu bent om te cappen HiDi!
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 30 januari 2008 @ 07:07:04 #279
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56402185
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 07:01 schreef Lobasca het volgende:
Wel lekker, dat ji er nu bent om te cappen HiDi!
Gaat er iets gebeuren dan?
pi_56402186
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:18 schreef riri het volgende:
die Claire hangt alleen maar aan Huub....
doet verder niets
bij de volgende popupoll scoort ze 0%
Clair hangt aan Huub en Huub hangt (iets) aan Claires lippen
pi_56402194
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 07:07 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Gaat er iets gebeuren dan?
Mike naar zijn werk, en wij zijn er live bij
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 30 januari 2008 @ 07:10:13 #282
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56402196
Mike wordt opgehaalt door Marieke
zender is een beetje buiten bereik denk ik

Hoe laat moet Brian boxen?
pi_56402200
Die overall was dus ook onzin..hij heeft vandaag een heel ander kloffie aan
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56402203
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 07:10 schreef HiDiHo het volgende:
Mike wordt opgehaalt door Marieke
zender is een beetje buiten bereik denk ik
De beelden ook
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 30 januari 2008 @ 07:13:08 #285
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56402209
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 07:11 schreef Lobasca het volgende:
idd, scherp

VAN GALEN BV
pi_56402215
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 07:13 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

idd, scherp
koffie hè?
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 30 januari 2008 @ 07:17:02 #287
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56402221
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 07:14 schreef Lobasca het volgende:

[..]

koffie hè?
Super spul
pi_56402396
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 07:11 schreef Lobasca het volgende:
Ander stage plek, hij gaat vrijdag ook nog mee op de vuilniswagen.

welterusten
Goedemorgen :W
pi_56402417
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 07:53 schreef blomst het volgende:

[..]

Ander stage plek, hij gaat vrijdag ook nog mee op de vuilniswagen.

welterusten
Ben net wakker Maar dank voor je uitleg
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 30 januari 2008 @ 08:06:38 #290
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56402475
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:42 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
RAT kijkt in afvoerputje, hoe kom ik in het RIOOL.
pi_56402487
quote:

shit... dat ziet er niet fraai uit; maar wat hij nu precies doet
  woensdag 30 januari 2008 @ 08:14:37 #292
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56402553
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef mootie het volgende:
Of RATTE vangers.
pi_56402590
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 08:07 schreef Desii het volgende:

[..]

nee, ik word er ook geen wijs uit, maar hij kijkt niet vrolijk naderhand
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56402654
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 08:07 schreef Desii het volgende:

[..]

Zo, die heeft issues.
Go hard or go home
pi_56402671
Het lijkt erop dat hij zichzelf slaat en niet zo misselijk ook.
Go hard or go home
pi_56402724
In het filmpje vindt ik het net lijken of Amanda juist Brian slaat.
Je ziet eerst Amanda een beweging maken en daar lijkt in mijn ogen Brian z'n lichaam op te reageren.
Daarna lijkt Brian uit frusteratie zichzelf te slaan.

Brian vroeg gewoon ff Amanda of ze hem een gebroken rib wou slaan. Zodat hij niet kan vechten.
Maar Amanda krijgt het niet voor mekaar... Je ziet Brian ook ff naar z'n linker ribben kijken als hij weer overeind zit.
pi_56402858
Ik denk de hele tijd, wat zien jullie nou Zit ik naar het verkeerde filmpje te kijken
Eerst maar ff een kopje koffie denk ik zo
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_56402935
on-topic:
Brian en Amanda zijn wakker...ze liggen gewoon weer tegen mekaar zo te zien en Amanda slaat net weer een arm om Brian heen.
pi_56403008
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 08:53 schreef T-lex het volgende:
on-topic:
Brian en Amanda zijn wakker...ze liggen gewoon weer tegen mekaar zo te zien en Amanda slaat net weer een arm om Brian heen.
Troostend zeker? 'Joh, automutilatie is een hele gezonde manier om je frustraties te uiten!' Berg de scheermesjes maar op, Brian goes emo.
Go hard or go home
  woensdag 30 januari 2008 @ 09:03:51 #300
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56403055
  woensdag 30 januari 2008 @ 09:04:05 #301
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56403062