En dat geleuft gij?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:30 schreef riri het volgende:
zo zo...Lieke 32%.....ja ja Huub...laat dat maar eens tot je doordringen
Lieke's punten vervallen..naar niemand dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef schatje het volgende:
Waar gaan Lieke's punten heen? Dat wil ik graag weten.
Nope, en de 7% van Jaap geloof ik ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:30 schreef SIRA het volgende:
Ik geloof toch niets van het verhaal van de 32% van Lieke.
Die vervallen zomaar...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef schatje het volgende:
Met andere woorden jij hebt je maandsalaris opgesmst naar Lieke?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef riri het volgende:
Huub zijn akties werden niet gewaardeerd door de kijker...anders had Lieke nooit zoveel punten gehad
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:30 schreef riri het volgende:
zo zo...Lieke 32%.....ja ja Huub...laat dat maar eens tot je doordringen
Die zijn komen te vervallen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef schatje het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:30 schreef SIRA het volgende:
Ik geloof toch niets van het verhaal van de 32% van Lieke.
Net als toen met Dennis, dat was ook zo geloofwaardigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef riri het volgende:
Huub zijn akties werden niet gewaardeerd door de kijker...anders had Lieke nooit zoveel punten gehad
En zag je Huub zijn gezicht?...die dacht al dat ie over de 60% hadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef neehe het volgende:
Ja hoor, net wat ik dacht Lieke heeft flink gewonnen met de PP, 32% maar liefst.![]()
![]()
![]()
![]()
Huub maar 34% he he he.![]()
![]()
![]()
Zwaar gemanipuleerdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef mootie het volgende:
Vorige maand was Lieke zwaar gekelderd, en nu ongeveer verdriedubbeld? Ik geloof er echt geen ruk van.
Degene die zich bij Huub aansloot werd altijd tweede. Degene die Huub van zich afstoot blijkbaar ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef riri het volgende:
Ze is ook pas net op tv... dus sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:33 schreef coldstar het volgende:
Ooooo, Selens zegt tegen Claire, zie je dat het niet altijd effect hebt als je met Huub neukt...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:33 schreef coldstar het volgende:
Ooooo, Selens zegt tegen Claire, zie je dat het niet altijd effect hebt als je met Huub neukt...
Waarom Huub er niet bij betrekken ???????????????????quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:32 schreef Yavido het volgende:
[..](moet je Huub er weer bij betrekken?)
Lieke ist rausJammer, had die kop van Huub wel willen zien als ze er nog had gezeten.
Zouden er meer streamers zijn als tv kijkers of andersom ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze is ook pas net op tv... dus sloeg nergens op.
Hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef neo567 het volgende:
[..]
Zouden er meer streamers zijn als tv kijkers of andersom ?
Ja klopt, maar ik dacht dat er toch voor meer mensen wel ontsag ronde aangevraagd kan worden?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Er kan er toch maar 1 op de bank?
Dus als Amanda, Brian en Claire Jaap kiezen, is het over.
Het breekt Jaap op dat hij niet duidelijk kiest voor wie dan ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef riri het volgende:
Jaap mag ook weleens achter zijn oren krabben...hij blijft zich gedragen als meelopertje terwijl ie veel meer in zijn mars heeft
quote:
Jaap zal nooit hoog eindigen.Hij heeft juist fans die niet bellen.Jonge meiden zullen nooit voor Jaap bellen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef riri het volgende:
Jaap mag ook weleens achter zijn oren krabben...hij blijft zich gedragen als meelopertje terwijl ie veel meer in zijn mars heeft
Je zegt het goed...werd....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Degene die zich bij Huub aansloot werd altijd tweede. Degene die Huub van zich afstoot blijkbaar ook.
Dan heb je zeker de tv beelden niet gezien, Huubje werd zeer negatief in beeld ( en geluid ) gebracht.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef mootie het volgende:
Vorige maand was Lieke zwaar gekelderd, en nu ongeveer verdriedubbeld? Ik geloof er echt geen ruk van.
Same here. En toch heb ik lol, Amanda 11% en Brian 13 %. Huub steekt nog steeds met kop en schouders boven A en B heen. That makes me happy.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef mootie het volgende:
Die was net pas op tv.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je zegt het goed...werd....
Claire staat onderaan...
Net als altijd toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:38 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan heb je zeker de tv beelden niet gezien, Huubje werd zeer negatief in beeld ( en geluid ) gebracht.
Gewoon zoals hij is dus.![]()
kon er niet eerder op claire gestemd worden, ik als streamer stem niet...nooit gedaan ook, Dus als een miljonaire pas op tv is, kan erop gestemd worden......keequote:
Claire moet nog gaan afstoten, dan stijgt ze ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je zegt het goed...werd....
Claire staat onderaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |