Om te zien vind ik het best een leuke meid, maar dat vind ik eigenlijk wel van al die meiden.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:11 schreef SIRA het volgende:
Amanda heeft het met Claire over fisaagie. Maar dat heeft ze nu al zoveel gedaan, ze wil nu echt iets anders doen.
C: misschien is een eigen modelijn wat voor je
A: oh ja, dat kan ook natuurlijk, kan ook nl heeeel goed tekenen.
Klote hokjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:14 schreef Rotterdammert het volgende:
jammer, ontslagronde amanda gaat niet door
het was ook te mooi om waar te zijn
You're the greatestquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Yavido het volgende:
Ok, op verzoek speciaal voor BQ over click-laminaat!
Ok Luc, dit was dan je virtuele afscheid
Wie zegt er dat die niet door gaat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:14 schreef Rotterdammert het volgende:
jammer, ontslagronde amanda gaat niet door
het was ook te mooi om waar te zijn
huub heeft clair voorgesteld om jaap op de bank te zetten, en claire doet natuurlijk alles wat huub wilquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wie zegt er dat die niet door gaat?
Nou Cc, ik had je hoger ingeschat met je "drawing skills".quote:
Huub is domquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:20 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
huub heeft clair voorgesteld om jaap op de bank te zetten, en claire doet natuurlijk alles wat huub wil
Huub is over de grens van geniaal heen alleen hij heeft dat zelf niet helemaal doorquote:
Wil je mike AUB doodknuffelen..... Die hartjes... jemig ik wordt der gek van!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:41 schreef Leandra het volgende:Mike
en Selène ruimen af en Selène zeikt en passant Britney ff af...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:20 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
huub heeft clair voorgesteld om jaap op de bank te zetten, en claire doet natuurlijk alles wat huub wil
En hij luistert naar niemand...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:23 schreef coldstar het volgende:
Ik word doodziek van al die mensen die iedere keer die hond maar bevelen. Die hond heeft daar 6 baasjes.
Niet zulke rare dingen zeggen hoor, de streams zijn al zo dramatisch.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:22 schreef noekje het volgende:
Mark my words, vrijdag komt die weer binnen maar komt dan aangereden in het golfkarretje. Heel ludiek!
Ik begrijp daar ook niks van... moet iemand zich weer bewijzen.... Huub wil Jaap er weer inhouden zodat ie een freebee heeft.... Claire wordt gedwongen zich uit te spreken?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:52 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met je mooie show Huub als Jaap op de stoel zit.Amanda op de stoel willen we,dat is pas show.
GVD 1x in de maand een ontslagronde, en dan gaan ze een grap uithalen !!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:20 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Er kan er toch maar 1 op de bank?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik dacht dat de onslag ronde voor Amanda gewoon door gaat. Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat Jaap die al aangevraagd had.....Of ik moet het mis hebben?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:29 schreef Liess het volgende:
Eh, Jaap staat ónder Amanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |