Daar zijn Huub en Jaap dagelijks mee bezig. Helaas pindakaas, Claire heeft het niet in zich. Alles maar dan ook alles moeten ze voorkauwen. Het antwoord van Claire is: Ik moet er even over nadenken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:49 schreef STAP01 het volgende:
Brian moet Claire ´los´ krijgen lijkt het wel. Dat ze feller gaat worden.
Hoezo show?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:52 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met je mooie show Huub als Jaap op de stoel zit.Amanda op de stoel willen we,dat is pas show.
Kennelijk is de Febo weer bezig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:52 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met je mooie show Huub als Jaap op de stoel zit.Amanda op de stoel willen we,dat is pas show.
er zit een goede noton virus op, die ook iedere week om de zelfde tijd de boel helemaal scant, lijkt me dat het hier niet aan kan liggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:28 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Met een sex site doorverbonden? Dan raad ik je is aan een virusscan uit te voeren..
Hij vergist zich vast, hij zegt ook dat de tennisbond de KNVB is....................quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:47 schreef Lobasca het volgende:
Brian heeft ATP gespeeld, dit gaat Watson ff nakijken
Hoe lang zal het duren voordat Martin zijn opwachting komt maken in dat hok?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:59 schreef Leandra het volgende:
En uiteraard gaat het gesprek daarna gelijk weer over Dilana en valt de naam "Gaus" een paar keer
hahaha, jij hebt gewoon meer rechten op dgk-site.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
er zit een goede noton virus op, die ook iedere week om de zelfde tijd de boel helemaal scant, lijkt me dat het hier niet aan kan liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |