abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56394306
Bij Talpa/RTL zijn ze in de veronderstelling dat iedereen zit te wachten op sex. Ik vraag me af waar ze al die lui vandaan halen.

Zelfs al je de site van DGK wil openen, word je tegenwoordig met een sex site door verbonden, zonder dat je het zelf wilt.....IK denk als ze dit niet doen er helemaal geen kijker meer is. Kennelijk moet alles sex en smerigheid zijn willen er nog mensen naar kijken.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:24:44 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56394319
Brian heeft op de helpdesk van Wannado gewerkt, eerst particulier, daarna zakelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56394320
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:12 schreef noekje het volgende:

[..]

Bij de KFC mag je gewoon met de handjes eten. Ze houdt bijv. niet van biologisch vlees. Ze haalt gewoon vegetarisch en biologisch door elkaar. Die hopte gewoon van de Mc Donalds naar KFC.
Burger King vergeet je...
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2008 @ 20:25:06 #79
135305 beequeen
Lost.
pi_56394325
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:20 schreef Leandra het volgende:
OMG, Amanda kent het internetbankieren met TAN codes, en Selène met een rabosysteem (met een random reader) en ze zitten elkaar te vertellen dat ze het niet goed uitleggen..

Dan heb je van die codes, nee dan heb je zo'n kastje...
Hoezo dumb and dumber??
Amanda weet niet eens hoe ze rekeningen moet betalen laat staan dat ze weet hoe Random Reader werkt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:25:33 #80
34793 neo567
You know who
pi_56394332
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
Bij Talpa/RTL zijn ze in de veronderstelling dat iedereen zit te wachten op sex. Ik vraag me af waar ze al die lui vandaan halen.

Zelfs al je de site van DGK wil openen, word je tegenwoordig met een sex site door verbonden, zonder dat je het zelf wilt.....IK denk als ze dit niet doen er helemaal geen kijker meer is. Kennelijk moet alles sex en smerigheid zijn willen er nog mensen naar kijken.
Pesterijen zijn er ook niet meer of actie's ala dennix (camera incident) enz ...
Huub heeft geen zin in ruzie, en de rest durft niet tegen huub te spelen, Ik snap niet dat iemand huub helemaal gek gaat maken zoals huub dat bij lieke deed
pi_56394333
quote:

Sex is niet smerig maar lekker
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56394350
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:07 schreef Leandra het volgende:
En ondertussen aan de eettafel... vertelt "serveerster" Amanda dat ze nooit cola kon drinken en dat in DGK eindelijk heeft leren drinken, waarna Luc in de blufmodus gaat en niet alleen vertelt hoe groot de Colaflessen en Milkshakes in de VS zijn, maar ook begint te vertellen dat een Big Mac daar tig keer zo groot is...

Yeah right Luc... nog nooit van de "Big Mac index" gehoord?? Die bestaat natuurlijk niet voor niets hè

[ afbeelding ]
Ah, tijd voor een goedkope undergroundrap van Luc

Ah ah, ja ja, hier de Grote L Luc, die eens niet komt met een Huub-Huub Barbatruc! Je weet toch dat ik in the states ben geweest? Daar was het bij de Mac een en al feest! Want deze grote jongen is daar zelfs binnen geweest.

Daar stond een dikke vette neger een hamburger te bakken, ik dacht van hee, ik grijp m'n kans en zet die zwarte te kakken!

Ik zei 'hey, yo motherfucking nigger, the hamburgers in Tilburg are bigger!'

Toen werd hij hardstikke boos en belde zijn matties, wat vond ik dat slap en pakte uit mijn zak wat smarties. Voor ik het wist stond daar een hele gang from The Westside.

Ik zei toen tegen die groep negers, I'm Luc from Tilburg, friend of Holleeder, aaaiiiggght?!

Je had ze toen moeten zien, niet te filmen, en nooit uitgezonden op 10! Ze beefden en trilden bij het horen van die naam uit Holland, en verkozen het hazepad, want ik heet Luc en zet the States naar mn hand!

Dus ik kan het weten lieve schat, ik noem het Big Mac, of had je wat?

Pas maar op vuile vieze COS-dellen, jullie lusten lullen als goedkope frikandellen.......

Nee Luc! Kappen nou
pi_56394356
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:24 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Burger King vergeet je...
Ja maar dan hopt ze in een driehoek. Dan verdwaalt ze en dan eindigt ze ergens in een gracht.
2 Plekken kan ze net onthouden.
Go hard or go home
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2008 @ 20:27:04 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_56394371
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:24 schreef Leandra het volgende:
Brian heeft op de helpdesk van Wannado gewerkt, eerst particulier, daarna zakelijk.
Oh, dat kan hij dus ook bijschrijven op zijn CV, Brian de alleskunner.
― Mark Twain
pi_56394375
Clarie, Jaap en Huub zitten in kantoor en bespreken hun taktiek weer. Ze lullen meer als dat ze wat doen.
pi_56394407
quote:

Met een sex site doorverbonden? Dan raad ik je is aan een virusscan uit te voeren..
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:29:25 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56394419
Terwijl ze uitbuiken tijdens de sterke helpdeskverhalen van Brian vertelt Amanda nog ff dat haar moeder nooit de tijd had om op een reparateur te wachten als er iets in huis kapot was (de droger bijvoorbeeld) en dat ze dan maar weer een nieuwe kocht...

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56394430
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Op dat call center zullen aardig wat telefoons gesneuveld zijn.
pi_56394432
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Laminaat leggen en zelf de droger maken ipv meteen een nieuwe halen is voor Amanda ook belangrijk...
pi_56394433
kom op met de popupol, ik moet zo naar mijn werk.

En schop luc er maar uit.
Goedemorgen :W
pi_56394445
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:14 schreef Lobasca het volgende:
Ja, valt het jullie ook niet op, dat je Brian en Amanda tegenwoordig over het spel en hun plannetjes hoort praten? Dat deden ze voorheen echt nooit!
Ja viel mij ook al op, de redaktie zal hier en daar weleens meelezen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:30:41 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56394448
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef Yavido het volgende:

Ik zei 'hey, yo motherfucking nigger, the hamburgers in Tilburg are bigger!'

Je hebt echt skillz, jeweettog!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2008 @ 20:30:43 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_56394452
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef Yavido het volgende:

Nee Luc! Kappen nou

Heb je nog een leuke rap over click-laminaat, daar is Brian dan weer goed in.
― Mark Twain
pi_56394475
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja maar dan hopt ze in een driehoek. Dan verdwaalt ze en dan eindigt ze ergens in een gracht.
2 Plekken kan ze net onthouden.
De Bermuda driehoek is helaas niet in Amsterdam...
pi_56394478
ze lullen meer over de bonding tussen jaap en claire

jaap bekijkt het rationeel: ik wéét, jij bent goed, je zit aan de goede kant
je hebt me niks gedaan
en misschien is niks doen in die zin ook beter dan wel iets doen
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_56394493
Amanda wil graag een huis kopen....

waarvan?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:33:08 #97
168951 STAP01
body and brain
pi_56394510
Dus ik kan het weten lieve schat, ik noem het Big Mac, of had je wat?

Pas maar op vuile vieze COS-dellen, jullie lusten lullen als goedkope frikandellen.......
[/i]

Nee Luc! Kappen nou
[/quote]
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_56394543
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:25 schreef neo567 het volgende:

[..]

Pesterijen zijn er ook niet meer of actie's ala dennix (camera incident) enz ...
Huub heeft geen zin in ruzie, en de rest durft niet tegen huub te spelen, Ik snap niet dat iemand huub helemaal gek gaat maken zoals huub dat bij lieke deed
Ik denk dat je beter af bent gewoon Huub in zijn vet te laten gaar koken. Huub heeft heel graag het grootste woord en wil graag discusseren. Wat Huub doet, doet hij alleen maar met drank op. Verder doet hij alleen alles met zijn mond en regelmatig met zijn pik...
pi_56394546
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda wil graag een huis kopen....

waarvan?
Wellicht van het geld waar ze haar hele leven al op teert?
pi_56394563
Huub heeft een snood plan.Nou dat zal me weer wat worden.Ze hadden ze toch tegen Brian.
Zal nu wel weer tegen Jaap zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')