Nou, sjouw er één mee op de arm en praat tegen hem/haar. Dat helpt wel. Je hebt verder geen ruk aan ze natuurlijk maar het leidt jou af.quote:
log net in. Fok doet vreemd bij mij.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
Zag net twee mensen van productie de villa ingaan
1 meisje en 1 beveiliger (zo aan het postuur te zien)
Dat moet dan Brian zijn geweestquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef tipsch het volgende:
Zag ik nou een man met een douchekop+slang in z'n hand voorbiju lopen?
Je lult!quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef tipsch het volgende:
Zag ik nou een man met een douchekop+slang in z'n hand voorbiju lopen?
Ik mag hopen dat de "inbreker" Brain is goed in elkaar trapt. Misschien dat het dan is tot 'm doordringt dat hij niks voorstelt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef mootie het volgende:
Misschien laten ze Brian wel een rondje sparren met de 'inbreker'.
dus 32% voor lieke, dan was ze 2e geworden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:13 schreef Yavido het volgende:
Nog maar n keer de uitslag
1: Huub 34% 340 cp
2: Brian 13% 130 cp
3: Amanda 11% 110 cp
4: jaap 7% 70 cp's
5: Claire 3 % 30 cp
-: Lieke: 32% -> zijn komen te vervallen cp=contactpunten
Nee, ècht nietquote:
en zo is het toch nog een beetje spannendquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
Zag jij hem ook?quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:15 schreef Desii het volgende:
[..]
tipsch... en lullen.......
ech niet......... vergeet dat nooit
Dat is het eerste dat ik zag toen ik begon te streamen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
Ik zag Jaap in zn bed liggen, toen een gebonk en iemand die kankerhoeren riep, toen mensen beneden bang hond blaffen.. dus inbreker die aandacht zoekt denk ik..quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat is het eerste dat ik zag toen ik begon te streamen.
Een man en een vrouw met stijl lang haar liepen de villa in.
Daarom vroeg ik, wat er aan de hand was, maar niemand reageert helaas.
Dank je.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:22 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik zag Jaap in zn bed liggen, toen een gebonk en iemand die kankerhoeren riep, toen mensen beneden bang hond blaffen.. dus inbreker die aandacht zoekt denk ik..
luister even naar het geluidsfragment van DGK-tegengasquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mogen ze niet slapen of zo?
Ze liggen allemaal zo wakker te zijn![]()
Wat is er dan gebeurt? Wil iemand mij dat even vertellen?
Kan het ook via clipser of zo? Kan deze niet afluisteren. Ben nu wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klein stukje audio van de indringer ..... je hoort hem "kankerhoeren" roepen:
http://www.megaupload.com/?d=ZFCVZ97J
Waarom lees je de COS niet eerst even door, voordat je gaat vragen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat is het eerste dat ik zag toen ik begon te streamen.
Een man en een vrouw met stijl lang haar liepen de villa in.
Daarom vroeg ik, wat er aan de hand was, maar niemand reageert helaas.
Die had ik gelezen, maar een man met een doucheslang en iets over kankerhoeren kon ik niet verbinden tot een indringer die aandacht wilde. 'quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Waarom lees je de COS niet eerst even door, voordat je gaat vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |