Nou, sjouw er één mee op de arm en praat tegen hem/haar. Dat helpt wel. Je hebt verder geen ruk aan ze natuurlijk maar het leidt jou af.quote:
log net in. Fok doet vreemd bij mij.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
Zag net twee mensen van productie de villa ingaan
1 meisje en 1 beveiliger (zo aan het postuur te zien)
Dat moet dan Brian zijn geweestquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef tipsch het volgende:
Zag ik nou een man met een douchekop+slang in z'n hand voorbiju lopen?
Je lult!quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef tipsch het volgende:
Zag ik nou een man met een douchekop+slang in z'n hand voorbiju lopen?
Ik mag hopen dat de "inbreker" Brain is goed in elkaar trapt. Misschien dat het dan is tot 'm doordringt dat hij niks voorstelt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef mootie het volgende:
Misschien laten ze Brian wel een rondje sparren met de 'inbreker'.
dus 32% voor lieke, dan was ze 2e geworden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:13 schreef Yavido het volgende:
Nog maar n keer de uitslag
1: Huub 34% 340 cp
2: Brian 13% 130 cp
3: Amanda 11% 110 cp
4: jaap 7% 70 cp's
5: Claire 3 % 30 cp
-: Lieke: 32% -> zijn komen te vervallen cp=contactpunten
Nee, ècht nietquote:
en zo is het toch nog een beetje spannendquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
Zag jij hem ook?quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:15 schreef Desii het volgende:
[..]
tipsch... en lullen.......
ech niet......... vergeet dat nooit
Dat is het eerste dat ik zag toen ik begon te streamen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:13 schreef Desii het volgende:
Ik zag Jaap in zn bed liggen, toen een gebonk en iemand die kankerhoeren riep, toen mensen beneden bang hond blaffen.. dus inbreker die aandacht zoekt denk ik..quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat is het eerste dat ik zag toen ik begon te streamen.
Een man en een vrouw met stijl lang haar liepen de villa in.
Daarom vroeg ik, wat er aan de hand was, maar niemand reageert helaas.
Dank je.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:22 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik zag Jaap in zn bed liggen, toen een gebonk en iemand die kankerhoeren riep, toen mensen beneden bang hond blaffen.. dus inbreker die aandacht zoekt denk ik..
luister even naar het geluidsfragment van DGK-tegengasquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mogen ze niet slapen of zo?
Ze liggen allemaal zo wakker te zijn![]()
Wat is er dan gebeurt? Wil iemand mij dat even vertellen?
Kan het ook via clipser of zo? Kan deze niet afluisteren. Ben nu wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klein stukje audio van de indringer ..... je hoort hem "kankerhoeren" roepen:
http://www.megaupload.com/?d=ZFCVZ97J
Waarom lees je de COS niet eerst even door, voordat je gaat vragen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat is het eerste dat ik zag toen ik begon te streamen.
Een man en een vrouw met stijl lang haar liepen de villa in.
Daarom vroeg ik, wat er aan de hand was, maar niemand reageert helaas.
Die had ik gelezen, maar een man met een doucheslang en iets over kankerhoeren kon ik niet verbinden tot een indringer die aandacht wilde. 'quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Waarom lees je de COS niet eerst even door, voordat je gaat vragen?
Zal wel dom zijn, maar ik weet niet hoe dat werkt met dat downloaden en zo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:25 schreef Desii het volgende:
[..]
luister even naar het geluidsfragment van DGK-tegengas
Dat dacht ik ook, tot ik daar een keer in de buurt was en er langs ben gereden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:27 schreef F04 het volgende:
Ik dus denken dat ze daar top beveiliging hebben.
de man met de doucheslang doet echt bij niemand een belletje rinkelen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Die had ik gelezen, maar een man met een doucheslang en iets over kankerhoeren kon ik niet verbinden tot een indringer die aandacht wilde. '
Had de indruk, dat er veel ergere dingen aan de hand waren geweest.
Wanneer heeft Brain die wedstrijd ook al weer?quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:36 schreef tipsch het volgende:
Huub en Claire hebben nog wat luidruchtige lol voor dit tijdstip van de nacht
Ik weet nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wanneer heeft Brain die wedstrijd ook al weer?
Waren C en H niet van plan om Brain drie dagen van te voren wakker te houden?
Voor jou info.......als vrouw heb ik me kapot geergerd aan Lieke en niet aan Huub.Anno 2008 moet je jezelf niet 8 maanden anders voordoen en je eigen daden nog ff rechtvaardigen door te zeggen dat je gemanipuleerd bent Door een man!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:
Het zal toch nou niet weer zo zijn dat er nu weer twijfels zijn over de eerlijkheid van deze poul. Vreemd dat daar nou weer aan getwijfeld wordt?
Ik heb vorige keer al eens gepost, dat ik haast zeker wist da tde Huub fans dit keer heel erg diep in de buidel moesten gaan. Dat is nu ook uitgekomen.
Het is toch niet zo dat nu al het gedrag van Huub tegenover Lieke al vergeten is. Ik denk dat heel veel vrouwen zich de afgelopen weken kapot geergerd hebben aan Huub hoe hij tegen en met Lieke om gegaan is. Anno 2008, is er niet een vrouw meer die dit allemaal pikt van een kerel, denk ik
Voordat brain zo zat hoorde je klapgeluiden....leek alsof B Amanda sloeg....meerdere mensen hebben dit gehoordquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Amanda ligt er wel raar bij.
Hebben die 2 soms ruzie?
Iemand iets gezien?
Was het niet brainless die zijn Del in de douche probeerde op te hangenquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
de man met de doucheslang doet echt bij niemand een belletje rinkelen?
Dan hoop ik wel, dat het op beeld staat en dat wij die ook kunnen zien, want als er iemand die Kooi niet verdient hij het Brrrr wel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:40 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Voordat brain zo zat hoorde je klapgeluiden....leek alsof B Amanda sloeg....meerdere mensen hebben dit gehoord
Voordat die persoon in het huis was binnen gedrongen waren ze bezig met elkaar en Amanda was nogal geschrokken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Amanda ligt er wel raar bij.
Hebben die 2 soms ruzie?
Iemand iets gezien?
Het ziet er echt niet uit ......quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:36 schreef tipsch het volgende:
Huub en Claire hebben nogal luidruchtige lol voor dit tijdstip
Hij was het niet. Misschien heeft hij volgers of is er een gek die op wraak zintquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:41 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Was het niet brainless die zijn Del in de douche probeerde op te hangen
Raar eigenlijk, je zou toch verwachten dat het bij Amanda uit angst van achter helemaal open staatquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:46 schreef mootie het volgende:
Geen sex, dus er is wel iets loos.
Zo, die was echt wel binnen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:48 schreef spapaars het volgende:
Geschreeuw in het huis.
Vid John-DK
http://www.clipser.com/watch_video/81925
Hij was het misschien vanavond niet maar Jaap vertelde gisteren nog het douche verhaal en dat was niet fraaiquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij was het niet. Misschien heeft hij volgers of is er een gek die wraak zint
Wel goed voor de kijkcijfers. Ook een scriptje????quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:48 schreef spapaars het volgende:
Geschreeuw in het huis.
Vid John-DK
http://www.clipser.com/watch_video/81925
Zou me ook niet verbazen. Laatst ook die 'lawinepijl' tijdens het telefoongesprek tussen Jaap en Giel Beelen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wel goed voor de kijkcijfers. Ook een scriptje????
Erg he? Dat ik zo denk, maar ik verbaas me nergens meer over bij die FEBO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |