abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56397012
tig minuten cos.

De PoPo is achter de rug. Meningen over de juistheid (eerlijkheid) worden nog volop geuit.

Vervolg van :
[COS # 3234] We wachten op de PoPo

Heb nog steeds blokjesstreams en geen geluid.

Overig commentaar (op de streams) is aan jullie.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_56397039
top ruudje, lekker snel

De popo is zoals altijd doorgestoken kaart. Iedere bewoner die gekickt werd of vertrok is vertrokken met een hoge score in de popo. Er moet gewoon een notaris bij komen ter controle, dat die er niet is zegt genoeg over de febo.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:12:05 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56397084
Thnx Ruud
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56397115
Nog maar n keer de uitslag

1: Huub 34% 340 cp
2: Brian 13% 130 cp
3: Amanda 11% 110 cp
4: jaap 7% 70 cp's
5: Claire 3 % 30 cp

-: Lieke: 32% -> zijn komen te vervallen cp=contactpunten
pi_56397126
Jaap kan niets doen, hij hoeft niet bij Amanda en Brian te komen, die stemmen hem er zo uit.
Claire is zijn enigste kans, maar die is met Huub, dat wordt het denk ik ook niet.
Dus rustig blijven zitten waar je zit Japie.
pi_56397144
En weer moet er gerommeld worden in het kamp Huub Jaap.Ja die slaan niet op tilt en moeten weer show maken.Wat zijn Jaap en Huub toch dom dat ze daar elke keer intrappen.Ga dat nou eens in kamp Brian en Amanda doen.
pi_56397165
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:10 schreef Guuskeee het volgende:
top ruudje, lekker snel

De popo is zoals altijd doorgestoken kaart. Iedere bewoner die gekickt werd of vertrok is vertrokken met een hoge score in de popo. Er moet gewoon een notaris bij komen ter controle, dat die er niet is zegt genoeg over de febo.
Dat Huub altijd bovenaan staat klopt dus ook niet !!
pi_56397210
tvp excuus
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56397230
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:14 schreef neehe het volgende:

[..]

Dat zou ik niet durven beweren. Het feit dat hij flink is gezakt met de procentjes, al staat hij nog bovenaan, zegt toch ook wel wat.
pi_56397245
die Claire hangt alleen maar aan Huub....
doet verder niets
bij de volgende popupoll scoort ze 0%
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56397271
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dat zou ik niet durven beweren. Het feit dat hij flink is gezakt met de procentjes, al staat hij nog bovenaan, zegt toch ook wel wat.
Doorgestoken kaart.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:21:27 #12
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56397325
Ik begrijp 1 ding niet. Als de finale met vier personen is dan moeten Huub, Jaap en Claire of Brian of Amanda wegspelen..... Zo simpel s het... dus leuk geprobeerd Brian en Amanda maar het is een bullshitverhaal.
Kom op zeg!
En Brian ineens tweede?
Wat zijn ze daar aan het doen, op tv alleen maar "goede' Brian uitzenden, wat ik uberhaupt al knap vind, en met de poll ineens bijna bovenaan....geloven ze het zelf?

En Jaap moet inderdaad blijven zitten waar hij is, niet overstappen naar Amanda en Brian, die schoppen hem er zo uit.
pi_56397374
Thnx Ruud leuke TT en Op en lekker snel
pi_56397447
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:22 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik geloof niks van heel die popu-poll!
Kom op zeg!
En Brian ineens tweede?
Wat zijn ze daar aan het doen, op tv alleen maar "goede' Brian uitzenden, wat ik uberhaupt al knap vind, en met de poll ineens bijna bovenaan....geloven ze het zelf?

En Jaap moet inderdaad blijven zitten waar hij is, niet overstappen naar Amanda en Brian, die schoppen hem er zo uit.
Ja en dan ineens kan Jaap wel hard spelen.Hebben we gezien toen hij bij Dennis was.Nu hij weer met Huub samen is doet hij ineens weer niks.Snap daar echt niks van.
pi_56397466
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef riri het volgende:

[..]

En zag je Huub zijn gezicht?...die dacht al dat ie over de 60% had
Huub zei van de week, ik mag blij zijn als ik nog 30% heb, tegen Jaap en Claire. Dus hij dacht helemaal niet dat ie over de 60% zat.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:27:26 #17
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_56397496
Mmm hoezo zou het doorgestoken kaart zijn .. mensen die tv kijken krijgen een heel ander beeld van dgk.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:29:37 #18
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56397551
quote:
Kom op zeg!
En Brian ineens tweede?

Niet ineens... Brian is erg vaak tweede geweest.
Ik denk dat Jaap weinig van Huub te vrezen heeft.... maar misschien laat deze hoogintelligente jongen zich wel omlullen door een stel paupers.
In dat geval duidelijk script en moet Amanda ook in de finale staan. Kan ik me best wel in vinden maar dan iets minder doorzichtig graag. In mijn ogen lijkt het er haast op dat ze huub en Jaap niet de rumte durven geven. Terwijl dat waarschijnlijk top TV zou zijn. In dat geval onbegrijpelijk dat het winnen voor het TV maken zou moeten staan. Kutfebo

Huub wil Jaap op de bank zetten en dan moet Claire hem erin houden?

De scripts worden steeds absurder
(of Huub is zo gek als een deur, dat kan ook)
pi_56397578
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef petraa het volgende:

[..]

Huub zei van de week, ik mag blij zijn als ik nog 30% heb, tegen Jaap en Claire. Dus hij dacht helemaal niet dat ie over de 60% zat.
Precies, en zo is weer eens feitelijk bewezen dat je niet voor een ander (Huub) moet denken zoals de door jou gequote persoon dit deed.
pi_56397604
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:14 schreef neehe het volgende:

[..]

Dat is dus onmogelijk te bepalen zonder officiele controle. Maar het zou idd kunnen dat Huub niet elke keer officieel bovenaan heeft gestaan.

Waar ik meer mee zit is dat er tientalle nederlanders voor lieke hebben ge-sms-t, en dat hun geld weggegooit word. Die mensen zijn nu dus genaaid door Lieke en de febo.
- Door Lieke omdat ze vetrekt, zonder op haar contactpunten te wachten om die vervolgens aan haar grote vriendin Amanda te geven. Plus omdat ze schijt heeft aan de mensen die voor haar sms-ten, en dit te tonen door te vertekken zonder de popo af te wachten
- Door de febo omdat die dus de contactpunten weggooit, en hun stemmen dus als waardeloos bestempeld. Ikzelf zou het geld van mijn smsjes terugvragen.
pi_56397611
Amanda is wat hoger geindigd omdat ze het slecht te verduren heeft gehad bij Brian, het zal toch niet zijn omdat ze tv gemaakt heeft want dan heb ik wat gemist.
pi_56397629
Het zal toch nou niet weer zo zijn dat er nu weer twijfels zijn over de eerlijkheid van deze poul. Vreemd dat daar nou weer aan getwijfeld wordt?

Ik heb vorige keer al eens gepost, dat ik haast zeker wist da tde Huub fans dit keer heel erg diep in de buidel moesten gaan. Dat is nu ook uitgekomen.

Het is toch niet zo dat nu al het gedrag van Huub tegenover Lieke al vergeten is. Ik denk dat heel veel vrouwen zich de afgelopen weken kapot geergerd hebben aan Huub hoe hij tegen en met Lieke om gegaan is. Anno 2008, is er niet een vrouw meer die dit allemaal pikt van een kerel, denk ik
pi_56397630
quote:
Kom op zeg!
En Brian ineens tweede?

Brian heeft altijd tweede of derde gestaan, hoor.
pi_56397635
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:29 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik denk dat Jaap weinig van Huub te vrezen heeft.... maar misschien laat deze hoogintelligente jongen zich wel omlullen door een stel paupers.
In dat geval duidelijk script en moet Amanda ook in de finale staan. Kan ik me best wel in vinden maar dan iets minder doorzichtig graag. In mijn ogen lijkt het er haast op dat ze huub en Jaap niet de rumte durven geven. Terwijl dat waarschijnlijk top TV zou zijn. In dat geval onbegrijpelijk dat het winnen voor het TV maken zou moeten staan. Kutfebo
Huub en Jaap mogen echt niks.Je ziet ook dat het plezier weg is.Ze zijn ook niet meer alert enzo.Ze mogen toch niks.Wedden dat ze er straks weer effe iemand ingooien waar Jaap en huub op los mogen.
Is goed voor de show,bah kan die woorden niet meer horen.
pi_56397670
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:26 schreef petraa het volgende:

[..]

Nou, dat valt me dan weer mee van dat menneke, dat hij toch het besef heeft dat zijn gedrag niet alom geaccepteerd wordt. Wat niet wil zeggen dat ik van die anderen in dat hok het gedrag goedkeur.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:34:10 #27
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56397693
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:30 schreef avonne het volgende:

Die lui sporen gewoon niet.... sla dan een ontslagronde over.... het is geen verplichting.... Deze gemaakte onzin... wie zit er op te wachten? Ik wil gebash tegen Amanda of Brian of allebei.
Op dinsdag 29 januari 2008 22:30 schreef Yavido het volgende:

[..]

Precies, en zo is weer eens feitelijk bewezen dat je niet voor een ander (Huub) moet denken zoals de door jouw gequote persoon dit deed.
Ik had het niet erg gevonden als Huub er inderdaad 60 had maar ik hoorde ook 64% vallen.
pi_56397699
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

Dat is dus onmogelijk te bepalen zonder officiele controle. Maar het zou idd kunnen dat Huub niet elke keer officieel bovenaan heeft gestaan.

Waar ik meer mee zit is dat er tientalle nederlanders voor lieke hebben ge-sms-t, en dat hun geld weggegooit word. Die mensen zijn nu dus genaaid door Lieke en de febo.
- Door Lieke omdat ze vetrekt, zonder op haar contactpunten te wachten om die vervolgens aan haar grote vriendin Amanda te geven. Plus omdat ze schijt heeft aan de mensen die voor haar sms-ten, en dit te tonen door te vertekken zonder de popo af te wachten
- Door de febo omdat die dus de contactpunten weggooit, en hun stemmen dus als waardeloos bestempeld. Ikzelf zou het geld van mijn smsjes terugvragen.
En de uitslag was er al toen Lieke nog in de villa zat.Dat vind ik echt een smerige streek.
pi_56397731
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Huub en Jaap mogen echt niks.Je ziet ook dat het plezier weg is.Ze zijn ook niet meer alert enzo.Ze mogen toch niks.Wedden dat ze er straks weer effe iemand ingooien waar Jaap en huub op los mogen.
Ja maar, ja maar gisteren hadden ze allemaal plannen tegen Brian en Amanda.
Laat maar
Go hard or go home
pi_56397736
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:
Het zal toch nou niet weer zo zijn dat er nu weer twijfels zijn over de eerlijkheid van deze poul. Vreemd dat daar nou weer aan getwijfeld wordt?

Ik heb vorige keer al eens gepost, dat ik haast zeker wist da tde Huub fans dit keer heel erg diep in de buidel moesten gaan. Dat is nu ook uitgekomen.

Het is toch niet zo dat nu al het gedrag van Huub tegenover Lieke al vergeten is. Ik denk dat heel veel vrouwen zich de afgelopen weken kapot geergerd hebben aan Huub hoe hij tegen en met Lieke om gegaan is. Anno 2008, is er niet een vrouw meer die dit allemaal pikt van een kerel, denk ik
Of andersom...
pi_56397748
Ik ben niet verbaasd over de uitslag van de poll.
Jaap zou wel veel hoger kunnen staan, maar zijn aanhang lijkt me niet van het betaald-sms-en-soort.
(tenzij het een sexlijn is, dat wel)
pi_56397768
Wat een achtelijk plan van Huub!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:36:30 #34
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56397775
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zo'n gevoel heb ik ook... ze mogen niks en uit ellende gaan ze dan maar weer tegen elkaar spelen... en owww hoe geweldg hebben Brian en Amanda dat dan weer mooi voor elkaar gekregen. Ziek word ik ervan.
Ik vind het helemaal geen rare uitslag. Huub heeft zich als 'n hond gedragen tegenover Lieke de afgelopen weken, dat kost hem stemmen en levert Lieke stemmen op. En de rest, tsja, Brian komt op televisie nog best aardig over. Jaap heeft heel weinig geleverd de afgelopen weken. Ik zou deze poll zo zelf hebben kunnen voorspellen
pi_56397785
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:30 schreef avonne het volgende:

Huub is zo ontzettend naief.Achter gebruikt hem gewoon en hij slikt alles voor zoete koek.Zeg je tegen Huub dit is mooi voor tv en dan blijft de kooi nog langer dan doet hij alles.
pi_56397786
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:29 schreef akveor het volgende:

[..]

Ach nee he, meen je dit echt wat je nu schriijft... Niet zo somber hoor....weet je nog
pi_56397856
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:34 schreef akveor het volgende:

[..]

Die lui sporen gewoon niet.... sla dan een ontslagronde over.... het is geen verplichting.... Deze gemaakte onzin... wie zit er op te wachten? Ik wil gebash tegen Amanda of Brian of allebei.
Daar ben ik het wel met je eens. Die ontslagronden slaan al heel lang nergens op. Unaniem is kletskoek. De febo moet maar eens beginnen met een meerderheidsstemming. En het interesseert me geen reet wiens kop er dan gaat rollen. Dit schiet al een jaar lang niet op.
pi_56397877
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:36 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Huub is zo ontzettend naief.Achter gebruikt hem gewoon en hij slikt alles voor zoete koek.Zeg je tegen Huub dit is mooi voor tv en dan blijft de kooi nog langer dan doet hij alles.
Kijken jullie streams? (even tussendoor - ik wel, eindelijk doet mn bagger-computertje het weer! Woohoo!)
Het wordt al besproken met Jaap.
pi_56397900
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Laat maar
Gut, mag dat nou toch weer niet doorgaan?
pi_56397905
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Laat maar
Wat nu dus al niet meer doorgaat en word de verhaallijn Huub en Jaap.De rest is weer buiten schot.
Denk echt om met streamen te stoppen het spel is echt kapot.
pi_56397912
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel met je eens. Die ontslagronden slaan al heel lang nergens op. Unaniem is kletskoek. De febo moet maar eens beginnen met een meerderheidsstemming. En het interesseert me geen reet wiens kop er dan gaat rollen. Dit schiet al een jaar lang niet op.
Het hoeft ook niet op te schieten.
Haastige spoed is zelden goed
pi_56397913
Zie je dat Huub toch niet zo eerlijk is, nou vraagt hijzelf ontsald aan voor Jaap in bijzijn van Jaap. Hij praat niet over het onslag aan vragen van Claire voor Jaap. Nee, huub is met een vis spelletje bezig, dat alleen maa rin zijn voordel is.
pi_56397960
En Clair blijft dom, heeft nog steeds niet in de gaten dat het alleen allemaal goed uit komt voor Huub....

Rare gewoonte van Brain dat hij zo blij is als een kind met fikkie steken....
pi_56397969
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Gewoon afschaffen die hap.En dan eens kijken wie wie op zoekt.
pi_56397978
Vraagje: Weet iemand waar Zeur uithangt?
pi_56397995
Dat deden we op bonaire ook..
-Green-White-Army-Groningen-
pi_56398032
Ik wis dus alles als het niets met de cos te maken heeft. Dat jullie het even weten, dus bij deze.
Go hard or go home
pi_56398038
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:43 schreef Montolivio het volgende:
Dat deden we op bonaire ook..
Wat
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:45:28 #50
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_56398047
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:44 schreef noekje het volgende:
Ik wis dus alles als het niets met de cos te maken heeft. Dat jullie het even weten, dus bij deze.
Ik merkte het
Minds are like parachutes. They only function when open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')