220V op het hek stond ook gewoon in de standby (uit dus, net als het SL-knopje)quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:00 schreef Donnie29 het volgende:
En t was nog zo beveiligd met 2 hekken, cameras, veel beveiliging.. Die lagen zeker te slapen..
het is idd niet te snappen, dat er gewoon iemand binnen kan komen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
220V op het hek stond ook gewoon in de standby (uit dus, net als het SL-knopje)
in de doofpotquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En daar is de SL ............
[ afbeelding ]
Ach er zijn fans boven fansquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:03 schreef Desii het volgende:
[..]
het is idd niet te snappen, dat er gewoon iemand binnen kan komen.
Daarbij kan ik al helemaal niet snappen, dat iemand zo gestoort is om het uberhaupt te willen proberen.
Ook wel logisch natuurlijk. Er zijn nu waarschijnlijk mensen in dat huis die niet op de streams willen.quote:
Je mist weer ietsquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:01 schreef noekje het volgende:
Oh gadverdamme!
Ik ook, klote zakenreisjes, ik slaap op de bankquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik word al bang van jullie berichten. Ik moet straks alleen naar boven.
Awwquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik word al bang van jullie berichten. Ik moet straks alleen naar boven.
sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Dat is dus onmogelijk te bepalen zonder officiele controle. Maar het zou idd kunnen dat Huub niet elke keer officieel bovenaan heeft gestaan.
Waar ik meer mee zit is dat er tientalle nederlanders voor lieke hebben ge-sms-t, en dat hun geld weggegooit word. Die mensen zijn nu dus genaaid door Lieke en de febo.
- Door Lieke omdat ze vetrekt, zonder op haar contactpunten te wachten om die vervolgens aan haar grote vriendin Amanda te geven. Plus omdat ze schijt heeft aan de mensen die voor haar sms-ten, en dit te tonen door te vertekken zonder de popo af te wachten
- Door de febo omdat die dus de contactpunten weggooit, en hun stemmen dus als waardeloos bestempeld. Ikzelf zou het geld van mijn smsjes terugvragen.
Als ik eenmaal boven ben, ben ik niet meer alleen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook, klote zakenreisjes, ik slaap op de bank
Ik heb 2 katten, helpt dat?quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Als ik eenmaal boven ben, ben ik niet meer alleen.
Dus jij hebt het veel erger.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker Mike !
Ga ik ook doen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |