abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56398053
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:
Het zal toch nou niet weer zo zijn dat er nu weer twijfels zijn over de eerlijkheid van deze poul. Vreemd dat daar nou weer aan getwijfeld wordt?

Ik heb vorige keer al eens gepost, dat ik haast zeker wist da tde Huub fans dit keer heel erg diep in de buidel moesten gaan. Dat is nu ook uitgekomen.

Het is toch niet zo dat nu al het gedrag van Huub tegenover Lieke al vergeten is. Ik denk dat heel veel vrouwen zich de afgelopen weken kapot geergerd hebben aan Huub hoe hij tegen en met Lieke om gegaan is. Anno 2008, is er niet een vrouw meer die dit allemaal pikt van een kerel, denk ik
Behoorlijk speculatief allemaal.

En dat de Huub fans dit keer heel erg diep in de buidel moesten gaan is pure onzin. Gebaseerd op niks. Geen enkele reden of bewijs waaruit dit zou blijken. nul komma niks, nada. Kom nou eens met feiten aub.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:46:44 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56398085
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
Mmm hoezo zou het doorgestoken kaart zijn .. mensen die tv kijken krijgen een heel ander beeld van dgk.
Wat op zichzelf al doorgestoken kaart is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56398087
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:42 schreef heksehiel het volgende:
Vraagje: Weet iemand waar Zeur uithangt?
Ik speur mijn streams af maar ik zie haar ook niet. Script ophalen in het hokje
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_56398125
even over de switch van ontslagronde

Jaap en Huub spraken vanmiddag in kantoor uit dat ze naar de 900ton kijkcijfers willen... daar hebben ze plannen voor ingediend.
Dus ik denk dat het switchen binnen hun kamp daar zeker mee te maken heeft.
Jaap had het er al over, dat hij zgn "dgk-garantie" wil hebben, dat hij in het spel blijft.

Claire mag er nu niet uitgestemt worden, maar als zij op deze passieve manier blijft doorgaan, zie ik haar er wel uitgaan eind febr.
pi_56398130
Huub dacht echt wel dat hij veel hoger zou eindigen in de popo, hij zei idd iets van 60 ofzo, alleen Lieke had hij ff niet meegeteld
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56398155
'Deden we op bonaire ook ... '

Ala Brian?

Amanda als mallenpietje voor de korf te blazen..
-Green-White-Army-Groningen-
pi_56398183
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Margo37 het volgende:
Huub dacht echt wel dat hij veel hoger zou eindigen in de popo, hij zei idd iets van 60 ofzo, alleen Lieke had hij ff niet meegeteld
van tevoren zei hij dat hij hoopte nog 30% te halen.

Toen hij de stemmen aan het tellen was, bleek dat er nog 64% over was... en zat hij echt te kijken van hé zoveel procent.
Daarna zei de plasma-boy dat hij 34% had... en Lieke de rest.
pi_56398198
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar gisteren hadden ze allemaal plannen tegen Brian en Amanda.
Laat maar
Ik snap er ook geen hout van! Wat is het belang nou om Jaap op de stoel te zetten.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:51:01 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56398218
Hoezo zijn de plannen voor de ontslagronde veranderd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56398245
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Desii het volgende:

Jaap en Huub spraken vanmiddag in kantoor uit dat ze naar de 900ton kijkcijfers willen... daar hebben ze plannen voor ingediend.
Jaap had het er al over, dat hij zgn "dgk-garantie" wil hebben, dat hij in het spel blijft.

Claire mag er nu niet uitgestemt worden, maar als zij op deze passieve manier blijft doorgaan, zie ik haar er wel uitgaan eind febr.
Die switch werd ook al een paar keer gezegd door Jaap deze week, vervolgens komt Huub met een plan om Jaap op de bank te zetten en Amanda en Brian gaan naar kantoor om Jaap te bespelen.......beetje toevallig allemaal
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56398255
Is Luc al weg?
Edit:Ja
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:52:06 #62
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56398257
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:40 schreef coldstar het volgende:
Zie je dat Huub toch niet zo eerlijk is, nou vraagt hijzelf ontsald aan voor Jaap in bijzijn van Jaap. Hij praat niet over het onslag aan vragen van Claire voor Jaap. Nee, huub is met een vis spelletje bezig, dat alleen maa rin zijn voordel is.
Ik heb me nooit aan de indruk kunnen ontrekken dat Lieke en Jaap hetzelfde met Huub van plan waren... in dat geval.... boontje komt om z'n loontje.... Maar of de febo Jaap's ontslag zal toestaan?
Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik snap er ook geen hout van! Wat is het belang nou om Jaap op de stoel te zetten.
Tv maken, verder dan dat kom ik ook niet. Gisteren hadden ze het er ook nog over dat ze echt met z'n drieën moesten blijven.
Go hard or go home
pi_56398273
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Huub en Jaap mogen echt niks.Je ziet ook dat het plezier weg is.Ze zijn ook niet meer alert enzo.Ze mogen toch niks.Wedden dat ze er straks weer effe iemand ingooien waar Jaap en huub op los mogen.
Is goed voor de show,bah kan die woorden niet meer horen.
Ze heben ook soms wel rare dingen vind ik. Gisteren stelde Huub voor om iemand te zoeken die of zelf, of een familie lid heeft ,die of in een rolstoel, of dood is gegaan door een gevecht. Omdat Amanda bang is dat er wat met haar Brain gebeurd, lijkt het Huub heel leuk iemand te zoeken die Amanda dan heel erg bang kan maken, door te zeggen, kijk, dit hou je er aan over als je aan zo'n gevecht mee doet.

Sorry hoor maar ik vind dit nou helemaal niet zulke sterke dingen om iemand te baschen. Jaap en vooral Claire vonden het zo'n schitterend idee. Ik vin dit soort dingen pervers en niets te maken hebben met iemand over de zeik tye krijgen.

Ik vinbd he tdus niet zo gek dat dit soort dingen niet toe gestaan worden.
pi_56398281
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:51 schreef Copycat het volgende:
Hoezo zijn de plannen voor de ontslagronde veranderd?
Denk in de zin van Hokje ? Want ik zie het briljante er niet achter. Ik snap ook niet dat Huub er iets briljants in ziet. Het slaat werkelijk nergens op. Door Amanda op de stoel te zetten, krijg je Brian Para, maar dat zal wel niet mogen. Door Jaap op de stoel te zetten gebeurd er niets.
pi_56398331
Met zo'n TT houd je de discussies (inclusief irritaties naar elkaar) natuurlijk wel in stand. Ideetje om TT te veranderen en apart topic te maken om alle cossers/users daar verder te laten klagen napraten over de popu? Kunnen we hier weer verder met COSSEN
pi_56398345
Huub gaat de ontslagronde van Jaap er vanavond nog bij Brian insteken en vindt zichzelf Briljant!
pi_56398355
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef heksehiel het volgende:
Met zo'n TT houd je de discussies (inclusief irritaties naar elkaar) natuurlijk wel in stand. Ideetje om TT te veranderen en apart topic te maken om alle cossers/users daar verder te laten klagen napraten over de popu? Kunnen we hier weer verder met COSSEN
Kom er maar in, Ruud!
Go hard or go home
  dinsdag 29 januari 2008 @ 22:55:49 #69
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56398376
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Desii het volgende:

Vaak zeggen de wannabees dat de finale met z'n vieren is..... Dus de finalisten zijn bekend.....(tenzij Huub rare dingen gaat doen. Maar Jaap heeft dan Claire nog). Ik krijg meer het idee dat ze aan het overleven zijn en het tv seizoen nog even vol moeten maken.
Op dinsdag 29 januari 2008 22:53 schreef petraa het volgende:

[..]

Denk in de zin van Hokje ? Want ik zie het briljante er niet achter. Ik snap ook niet dat Huub er iets briljants in ziet. Het slaat werkelijk nergens op. Door Amanda op de stoel te zetten, krijg je Brian Para, maar dat zal wel niet mogen. Door Jaap op de stoel te zetten gebeurd er niets.
het is gewoon een afleidingsmanoeuvre zodat brian en amanda (en misschien het hokje?) er niet achter komen dat snollie op de bank gaat.
pi_56398431
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef heksehiel het volgende:
Nou, mijn verontschuldigingen dan voor de TT

De groetjes allemaal en misschien tot morgen
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_56398442
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:55 schreef noekje het volgende:

[..]

Kom er maar in, Ruud!
Volgens mij gaat het allang niet meer over de popoll, maar over de ontslagronde dus dit slaat als een ... op een ...
pi_56398468
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Prima TT ruudje enne sweet dreams en TOT morgen
pi_56398475
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Op zeker tot morgen!!
Go hard or go home
pi_56398480
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:55 schreef noekje het volgende:

[..]