Behoorlijk speculatief allemaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:
Het zal toch nou niet weer zo zijn dat er nu weer twijfels zijn over de eerlijkheid van deze poul. Vreemd dat daar nou weer aan getwijfeld wordt?
Ik heb vorige keer al eens gepost, dat ik haast zeker wist da tde Huub fans dit keer heel erg diep in de buidel moesten gaan. Dat is nu ook uitgekomen.
Het is toch niet zo dat nu al het gedrag van Huub tegenover Lieke al vergeten is. Ik denk dat heel veel vrouwen zich de afgelopen weken kapot geergerd hebben aan Huub hoe hij tegen en met Lieke om gegaan is. Anno 2008, is er niet een vrouw meer die dit allemaal pikt van een kerel, denk ik
Wat op zichzelf al doorgestoken kaart is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
Mmm hoezo zou het doorgestoken kaart zijn .. mensen die tv kijken krijgen een heel ander beeld van dgk.
Ik speur mijn streams af maar ik zie haar ook niet. Script ophalen in het hokjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:42 schreef heksehiel het volgende:
Vraagje: Weet iemand waar Zeur uithangt?
van tevoren zei hij dat hij hoopte nog 30% te halen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Margo37 het volgende:
Huub dacht echt wel dat hij veel hoger zou eindigen in de popo, hij zei idd iets van 60 ofzo, alleen Lieke had hij ff niet meegeteld
Ik snap er ook geen hout van! Wat is het belang nou om Jaap op de stoel te zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar gisteren hadden ze allemaal plannen tegen Brian en Amanda.
Laat maar
Die switch werd ook al een paar keer gezegd door Jaap deze week, vervolgens komt Huub met een plan om Jaap op de bank te zetten en Amanda en Brian gaan naar kantoor om Jaap te bespelen.......beetje toevallig allemaalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Desii het volgende:
even over de switch van ontslagronde
Jaap en Huub spraken vanmiddag in kantoor uit dat ze naar de 900ton kijkcijfers willen... daar hebben ze plannen voor ingediend.
Dus ik denk dat het switchen binnen hun kamp daar zeker mee te maken heeft.
Jaap had het er al over, dat hij zgn "dgk-garantie" wil hebben, dat hij in het spel blijft.
Claire mag er nu niet uitgestemt worden, maar als zij op deze passieve manier blijft doorgaan, zie ik haar er wel uitgaan eind febr.
Ik heb me nooit aan de indruk kunnen ontrekken dat Lieke en Jaap hetzelfde met Huub van plan waren... in dat geval.... boontje komt om z'n loontje.... Maar of de febo Jaap's ontslag zal toestaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:40 schreef coldstar het volgende:
Zie je dat Huub toch niet zo eerlijk is, nou vraagt hijzelf ontsald aan voor Jaap in bijzijn van Jaap. Hij praat niet over het onslag aan vragen van Claire voor Jaap. Nee, huub is met een vis spelletje bezig, dat alleen maa rin zijn voordel is.
Tv maken, verder dan dat kom ik ook niet. Gisteren hadden ze het er ook nog over dat ze echt met z'n drieën moesten blijven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hout van! Wat is het belang nou om Jaap op de stoel te zetten.
Ze heben ook soms wel rare dingen vind ik. Gisteren stelde Huub voor om iemand te zoeken die of zelf, of een familie lid heeft ,die of in een rolstoel, of dood is gegaan door een gevecht. Omdat Amanda bang is dat er wat met haar Brain gebeurd, lijkt het Huub heel leuk iemand te zoeken die Amanda dan heel erg bang kan maken, door te zeggen, kijk, dit hou je er aan over als je aan zo'n gevecht mee doet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub en Jaap mogen echt niks.Je ziet ook dat het plezier weg is.Ze zijn ook niet meer alert enzo.Ze mogen toch niks.Wedden dat ze er straks weer effe iemand ingooien waar Jaap en huub op los mogen.
Is goed voor de show,bah kan die woorden niet meer horen.
Denk in de zin van Hokje ? Want ik zie het briljante er niet achter. Ik snap ook niet dat Huub er iets briljants in ziet. Het slaat werkelijk nergens op. Door Amanda op de stoel te zetten, krijg je Brian Para, maar dat zal wel niet mogen. Door Jaap op de stoel te zetten gebeurd er niets.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:51 schreef Copycat het volgende:
Hoezo zijn de plannen voor de ontslagronde veranderd?
Kom er maar in, Ruud!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef heksehiel het volgende:
Met zo'n TT houd je de discussies (inclusief irritaties naar elkaar) natuurlijk wel in stand. Ideetje om TT te veranderen en apart topic te maken om alle cossers/users daar verder te laten klagen napraten over de popu? Kunnen we hier weer verder met COSSEN
Vaak zeggen de wannabees dat de finale met z'n vieren is..... Dus de finalisten zijn bekend.....(tenzij Huub rare dingen gaat doen. Maar Jaap heeft dan Claire nog). Ik krijg meer het idee dat ze aan het overleven zijn en het tv seizoen nog even vol moeten maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Desii het volgende:
even over de switch van ontslagronde
Jaap en Huub spraken vanmiddag in kantoor uit dat ze naar de 900ton kijkcijfers willen... daar hebben ze plannen voor ingediend.
Dus ik denk dat het switchen binnen hun kamp daar zeker mee te maken heeft.
Jaap had het er al over, dat hij zgn "dgk-garantie" wil hebben, dat hij in het spel blijft.
Claire mag er nu niet uitgestemt worden, maar als zij op deze passieve manier blijft doorgaan, zie ik haar er wel uitgaan eind febr.
het is gewoon een afleidingsmanoeuvre zodat brian en amanda (en misschien het hokje?) er niet achter komen dat snollie op de bank gaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk in de zin van Hokje ? Want ik zie het briljante er niet achter. Ik snap ook niet dat Huub er iets briljants in ziet. Het slaat werkelijk nergens op. Door Amanda op de stoel te zetten, krijg je Brian Para, maar dat zal wel niet mogen. Door Jaap op de stoel te zetten gebeurd er niets.
Nou, mijn verontschuldigingen dan voor de TTquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:54 schreef heksehiel het volgende:
Met zo'n TT houd je de discussies (inclusief irritaties naar elkaar) natuurlijk wel in stand. Ideetje om TT te veranderen en apart topic te maken om alle cossers/users daar verder te laten klagen napraten over de popu? Kunnen we hier weer verder met COSSEN
Volgens mij gaat het allang niet meer over de popoll, maar over de ontslagronde dus dit slaat als een ... op een ...quote:
Prima TT ruudje enne sweet dreams en TOT morgenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, mijn verontschuldigingen dan voor de TT![]()
De groetjes allemaal en misschien tot morgen
Op zeker tot morgen!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, mijn verontschuldigingen dan voor de TT![]()
De groetjes allemaal en misschien tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |