yep....... lamme lul is foetsiequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Is Lamlul Luc definitief van het toneel verdwenen?
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Is Lamlul Luc definitief van het toneel verdwenen?
En dat doen alleen Huubfans natuurlijk. Fans van de andere spelers zouden daar niet over piekerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van Fans die echt voor vele euro's smsen. Dus nie teen smsje, nee wel voor heel veel euries. En dat zijn geen speculaties maar dit gebeurd echt.
Jawel Akevor, maar je denk toch zeker niet dat RTL zulke risico's neemt. nee hoor daa rgeloof ik niet van. En daarbij Brain wil natuurlijk zelf ook heel graag en kan in mijn ogen wel wat hebben hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch is het de realiteit.... je zou je kunnen afvragen of Brian door achter is gewezen op mogelijke schade (er zal natuurlijk met de nodige bescherming gevochten worden).
Ik vind het eerder subtiel en leerzaam. Ik zou dat soort dingen eerder aanmoedigen... bond voor dieren, bond tegen vloeken... geef ze maar een podium...
Hier klopt geen hout van, klaar. Of het komt nog goed en Amanda komt gewoon zoals ze gisteren hebben doorgenomen op de stoel, of achter heeft al weer roet in het eten gegooid.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:14 schreef petraa het volgende:
Ik blijf het een idioot plan vinden en ik snap werkelijk niet dat Huub het een briljant plan vindt. Het was briljanter geweest als Amanda op de stoel komt te zitten.
Wat een idioot is Huub zeg. Doe verdomme eens wat wij streamers willen.
Log eens in bij Nowlive.....daar zij er bij die nieteens meer met ander mensen praten als ze geen fan van Huub zijn. (Heb ik gehoord, niet zelf meegemaakt, ik kom niet op die site daar)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het ging erom dat jij zei dat er veel huub fans (bestaan die?) diep in hun buidel hebben moeten tasten om huub op 1 te krijgen, en daarop zei ik: speculatie, want jij weet dat niet, net als ik dat niet weet. maarreee... genoeg erover.
Dat laatste denk ik ook, maar ik maak me er zo pissig over. Huub komt nu zo stom en dom over. Hoe kan je nu denken dat het briljant is om Jaap op de stoel te zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hier klopt geen hout van, klaar. Of het komt nog goed en Amanda komt gewoon zoals ze gisteren hebben doorgenomen op de stoel, of achter heeft al weer roet in het eten gegooid.Ik gok op het laatste
Jammer dat ik dat afscheid gemist heb *pinokkio-neus-smiley*. Maar eindelijk is die zouteloze rapper opgezouten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
JaHier ongeveer begint dat [COS # 3234] We wachten op de PoPo
Ze zal er heus nog wel zijn. Amanda zit namelijk nooit lang zonder vriendin. Ze zorgen er wel voor dat een b&a steun vriendin voor haar klaar staat mocht Zeurlene opeens weg moeten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik speur mijn streams af maar ik zie haar ook niet. Script ophalen in het hokje
Maar met welke logica legt ie dit dan uit? Of gebeurt dat gewoon niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:20 schreef petraa het volgende:
Dat laatste denk ik ook, maar ik maak me er zo pissig over. Huub komt nu zo stom en dom over. Hoe kan je nu denken dat het briljant is om Jaap op de stoel te zetten.
Ik heb sterk de indruk dat hij script aan het uitvoeren is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook, maar ik maak me er zo pissig over. Huub komt nu zo stom en dom over. Hoe kan je nu denken dat het briljant is om Jaap op de stoel te zetten.
Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en zo heeft ze dan krediet verdiend bij Jaap.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar met welke logica legt ie dit dan uit? Of gebeurt dat gewoon niet?
Geen flauw idee ik snap zijn logica niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer dat er geen vinger in de keel smiley is, want ik vind dit echt nergens op slaan. Rare gedachtegang van die 2 debielen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Selene Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en heeft dan krediet verdiend bij Jaap
Dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en zo heeft ze dan krediet verdiend bij Jaap.
Laat Claire zich maar eens bewijzen naar Jaap als Amanda op de stoel zit![]()
Ja, Claire dus. Nee, ik kan hier ook niets mee en ik geloof ook echt niet dat dit uit hunzelf komt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Jammer dat er geen vinger in de keel smiley is, want ik vind dit echt nergens op slaan. Rare gedachtegang van die 2 debielen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en zo heeft ze dan krediet verdiend bij Jaap.
Laat Claire zich maar eens bewijzen naar Jaap als Amanda op de stoel zit![]()
Ja, hier val ik ook over. Het ziet er ook niet meer plezierig uit. Moet hij haar op sleeptouw nemen, hoe zit dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
Ik vind trouwens ook dat Huub Jaap erg aan zijn lot overlaat. Het is gvd net zwaan kleef aan met Claire.
het bewijs is dus weer geleverd dat het 100% gescript isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:35 schreef neehe het volgende:
Brian heeft het al weer geraden, misschien zetten ze Jaap weer op de stoel.
Wat toevallig toch.![]()
![]()
Wat wil je ? Er zitten maar 5 spelers in de kooi en Jaap staat zowieso altijd aan de zijkant heb je nog A&B . Huub moet keuzes maken en weet niet waar ie aan toe is .. Simpel zatquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
Ik vind trouwens ook dat Huub Jaap erg aan zijn lot overlaat. Het is gvd net zwaan kleef aan met Claire.
Dat heb je met die Groningers toch ?!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:38 schreef tipsch het volgende:
Gut, Mike mompelt weer wat - niet te verstaan
Ik kan Groningers normaal gesproken juist veel te goed verstaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb je met die Groningers toch ?!
Gewoon een plan van het hokje. Er moet altijd gestook worden in de Huub/Jaap-clan. Ik geloof niet echt dat het Huub's eigen idee was om Jaap op de stoel te zetten en hem weg testemmen. Daarmee zorgt hij er alleen voor dat hij straks alleen staat (als Claire Jaap er wel inhoud) Zo dom zou hij van zichzelf heus niet zijn om enige actieve medespeler eruit te stemmen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |