Truste Peetra en Noekje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Prima TT ruudje enne sweet dreams en TOT morgen![]()
Nog nooit gehoord van Fans die echt voor vele euro's smsen. Dus nie teen smsje, nee wel voor heel veel euries. En dat zijn geen speculaties maar dit gebeurd echt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Behoorlijk speculatief allemaal.
En dat de Huub fans dit keer heel erg diep in de buidel moesten gaan is pure onzin. Gebaseerd op niks. Geen enkele reden of bewijs waaruit dit zou blijken. nul komma niks, nada. Kom nou eens met feiten aub.
Toch is het de realiteit.... je zou je kunnen afvragen of Brian door achter is gewezen op mogelijke schade (er zal natuurlijk met de nodige bescherming gevochten worden).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze heben ook soms wel rare dingen vind ik. Gisteren stelde Huub voor om iemand te zoeken die of zelf, of een familie lid heeft ,die of in een rolstoel, of dood is gegaan door een gevecht. Omdat Amanda bang is dat er wat met haar Brain gebeurd, lijkt het Huub heel leuk iemand te zoeken die Amanda dan heel erg bang kan maken, door te zeggen, kijk, dit hou je er aan over als je aan zo'n gevecht mee doet.
Sorry hoor maar ik vind dit nou helemaal niet zulke sterke dingen om iemand te baschen. Jaap en vooral Claire vonden het zo'n schitterend idee. Ik vin dit soort dingen pervers en niets te maken hebben met iemand over de zeik tye krijgen.
Ik vinbd he tdus niet zo gek dat dit soort dingen niet toe gestaan worden.
Misschien had hij wel verwacht dat hij de punten vanb Lieke erbij zou krijgen, omdat hij toch wel heel erg veel van haar hield (weet het niet zeker hoor)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:48 schreef Margo37 het volgende:
Huub dacht echt wel dat hij veel hoger zou eindigen in de popo, hij zei idd iets van 60 ofzo, alleen Lieke had hij ff niet meegeteld
Ik vond die 32% van Lieke ook al zo vreemd....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van Fans die echt voor vele euro's smsen. Dus nie teen smsje, nee wel voor heel veel euries. En dat zijn geen speculaties maar dit gebeurd echt.
het ging erom dat jij zei dat er veel huub fans (bestaan die?) diep in hun buidel hebben moeten tasten om huub op 1 te krijgen, en daarop zei ik: speculatie, want jij weet dat niet, net als ik dat niet weet. maarreee... genoeg erover.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van Fans die echt voor vele euro's smsen. Dus nie teen smsje, nee wel voor heel veel euries. En dat zijn geen speculaties maar dit gebeurd echt.
Ik weet het echt niet en probeer me daar niet zo druk over te maken.....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb me nooit aan de indruk kunnen ontrekken dat Lieke en Jaap hetzelfde met Huub van plan waren... in dat geval.... boontje komt om z'n loontje.... Maar of de febo Jaap's ontslag zal toestaan?
Ho, ho, ho, Ruud, je laat jezelf toch niet door een iemand uit het veld slaan. Niks verontschuldigen, je OP en TT zij keurig netjes, mankeert niets aan.....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, mijn verontschuldigingen dan voor de TT![]()
De groetjes allemaal en misschien tot morgen
yep....... lamme lul is foetsiequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Is Lamlul Luc definitief van het toneel verdwenen?
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Is Lamlul Luc definitief van het toneel verdwenen?
En dat doen alleen Huubfans natuurlijk. Fans van de andere spelers zouden daar niet over piekerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jawel Akevor, maar je denk toch zeker niet dat RTL zulke risico's neemt. nee hoor daa rgeloof ik niet van. En daarbij Brain wil natuurlijk zelf ook heel graag en kan in mijn ogen wel wat hebben hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch is het de realiteit.... je zou je kunnen afvragen of Brian door achter is gewezen op mogelijke schade (er zal natuurlijk met de nodige bescherming gevochten worden).
Ik vind het eerder subtiel en leerzaam. Ik zou dat soort dingen eerder aanmoedigen... bond voor dieren, bond tegen vloeken... geef ze maar een podium...
Hier klopt geen hout van, klaar. Of het komt nog goed en Amanda komt gewoon zoals ze gisteren hebben doorgenomen op de stoel, of achter heeft al weer roet in het eten gegooid.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:14 schreef petraa het volgende:
Ik blijf het een idioot plan vinden en ik snap werkelijk niet dat Huub het een briljant plan vindt. Het was briljanter geweest als Amanda op de stoel komt te zitten.
Wat een idioot is Huub zeg. Doe verdomme eens wat wij streamers willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |