Dat laatste denk ik ook, maar ik maak me er zo pissig over. Huub komt nu zo stom en dom over. Hoe kan je nu denken dat het briljant is om Jaap op de stoel te zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hier klopt geen hout van, klaar. Of het komt nog goed en Amanda komt gewoon zoals ze gisteren hebben doorgenomen op de stoel, of achter heeft al weer roet in het eten gegooid.Ik gok op het laatste
Jammer dat ik dat afscheid gemist heb *pinokkio-neus-smiley*. Maar eindelijk is die zouteloze rapper opgezouten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
JaHier ongeveer begint dat [COS # 3234] We wachten op de PoPo
Ze zal er heus nog wel zijn. Amanda zit namelijk nooit lang zonder vriendin. Ze zorgen er wel voor dat een b&a steun vriendin voor haar klaar staat mocht Zeurlene opeens weg moeten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik speur mijn streams af maar ik zie haar ook niet. Script ophalen in het hokje
Maar met welke logica legt ie dit dan uit? Of gebeurt dat gewoon niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:20 schreef petraa het volgende:
Dat laatste denk ik ook, maar ik maak me er zo pissig over. Huub komt nu zo stom en dom over. Hoe kan je nu denken dat het briljant is om Jaap op de stoel te zetten.
Ik heb sterk de indruk dat hij script aan het uitvoeren is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook, maar ik maak me er zo pissig over. Huub komt nu zo stom en dom over. Hoe kan je nu denken dat het briljant is om Jaap op de stoel te zetten.
Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en zo heeft ze dan krediet verdiend bij Jaap.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar met welke logica legt ie dit dan uit? Of gebeurt dat gewoon niet?
Geen flauw idee ik snap zijn logica niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer dat er geen vinger in de keel smiley is, want ik vind dit echt nergens op slaan. Rare gedachtegang van die 2 debielen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Selene Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en heeft dan krediet verdiend bij Jaap
Dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en zo heeft ze dan krediet verdiend bij Jaap.
Laat Claire zich maar eens bewijzen naar Jaap als Amanda op de stoel zit![]()
Ja, Claire dus. Nee, ik kan hier ook niets mee en ik geloof ook echt niet dat dit uit hunzelf komt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Jammer dat er geen vinger in de keel smiley is, want ik vind dit echt nergens op slaan. Rare gedachtegang van die 2 debielen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Claire zou Jaap er dan als enige in moeten houden en zo heeft ze dan krediet verdiend bij Jaap.
Laat Claire zich maar eens bewijzen naar Jaap als Amanda op de stoel zit![]()
Ja, hier val ik ook over. Het ziet er ook niet meer plezierig uit. Moet hij haar op sleeptouw nemen, hoe zit dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
Ik vind trouwens ook dat Huub Jaap erg aan zijn lot overlaat. Het is gvd net zwaan kleef aan met Claire.
het bewijs is dus weer geleverd dat het 100% gescript isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:35 schreef neehe het volgende:
Brian heeft het al weer geraden, misschien zetten ze Jaap weer op de stoel.
Wat toevallig toch.![]()
![]()
Wat wil je ? Er zitten maar 5 spelers in de kooi en Jaap staat zowieso altijd aan de zijkant heb je nog A&B . Huub moet keuzes maken en weet niet waar ie aan toe is .. Simpel zatquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
Ik vind trouwens ook dat Huub Jaap erg aan zijn lot overlaat. Het is gvd net zwaan kleef aan met Claire.
Dat heb je met die Groningers toch ?!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:38 schreef tipsch het volgende:
Gut, Mike mompelt weer wat - niet te verstaan
Ik kan Groningers normaal gesproken juist veel te goed verstaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb je met die Groningers toch ?!
Gewoon een plan van het hokje. Er moet altijd gestook worden in de Huub/Jaap-clan. Ik geloof niet echt dat het Huub's eigen idee was om Jaap op de stoel te zetten en hem weg testemmen. Daarmee zorgt hij er alleen voor dat hij straks alleen staat (als Claire Jaap er wel inhoud) Zo dom zou hij van zichzelf heus niet zijn om enige actieve medespeler eruit te stemmen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Hans Hondekop vanmorgen dan niet verteld over Ginty Vrede? Ik neem toch aan dat het een ons-kent-ons wereldje is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze heben ook soms wel rare dingen vind ik. Gisteren stelde Huub voor om iemand te zoeken die of zelf, of een familie lid heeft ,die of in een rolstoel, of dood is gegaan door een gevecht. Omdat Amanda bang is dat er wat met haar Brain gebeurd, lijkt het Huub heel leuk iemand te zoeken die Amanda dan heel erg bang kan maken, door te zeggen, kijk, dit hou je er aan over als je aan zo'n gevecht mee doet.
Sorry hoor maar ik vind dit nou helemaal niet zulke sterke dingen om iemand te baschen. Jaap en vooral Claire vonden het zo'n schitterend idee. Ik vin dit soort dingen pervers en niets te maken hebben met iemand over de zeik tye krijgen.
Ik vinbd he tdus niet zo gek dat dit soort dingen niet toe gestaan worden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan Groningers normaal gesproken juist veel te goed verstaan.![]()
Mike is een mompelaar
Ik denk dat als brian werkelijk uit dat criminele samenleving komt dat hij weet wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn. Net als amanda overigst. 1 op 1 gevechten komen in die samenleving meerdere keren voor. (ook zonder wapens)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft Hans Hondekop vanmorgen dan niet verteld over Ginty Vrede? Ik neem toch aan dat het een ons-kent-ons wereldje is.
Nouja, het zal morgen wel in de Telegraaf staan.
Je kan niet alleen de febo de schuld geven.Huub kan het ook niet doen.Maar volgens mij weten Huub en Jaap dit script gewoon en acteren weer lekker verder.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap niet dat Huub echt niet in de gaten heeft, dat hij zijn al geloofwaardigheid
zo aan het verliezen is met deze bullshit. Eerst gisteren grote plannen om Amanda
op te bank zetten, en nu Jaap ?? Dit gaat toch helemaal nergens meer over.
Kut FEBO![]()
![]()
of Huub laat zich ECHT gebruiken door het hokje of hij is ECHT NIET SNUGGERquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:12 schreef Ziet het volgende:
ik heb iets gemist geloof ik:
waarom zegt huub dat hij jaap er niet uitstemt tegen brian en amanda?
ik snap wel dat hij hem er niet uit stemt, maar waarom zegt ie dat tegen hun?
Ach gewoon tegen Huub zeggen dat de streamers en kijkers hier op zitten te wachten en Huubje is weer om.Huub is de grootste marionet en geldtrekker.Stom dat hij dat nu niet door heeft.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:19 schreef grazygirl het volgende:
[..]
of Huub laat zich ECHT gebruiken door het hokje of hij is ECHT NIET SNUGGER
Het kan ook zo zijn dat hij Japio er WEL uitstemt, tegen B&A zegt hij het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:12 schreef Ziet het volgende:
ik heb iets gemist geloof ik:
waarom zegt huub dat hij jaap er niet uitstemt tegen brian en amanda?
ik snap wel dat hij hem er niet uit stemt, maar waarom zegt ie dat tegen hun?
Volgens mij is dit allemaal part of the setup die H&J gisteren besproken hebben , maar de logica zie ik niet... Of Huub moet Jaap echt naaien en hem er uit stemmen samen met Clairequote:Op woensdag 30 januari 2008 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap niet dat Huub echt niet in de gaten heeft, dat hij zijn al geloofwaardigheid
zo aan het verliezen is met deze bullshit. Eerst gisteren grote plannen om Amanda
op te bank zetten, en nu Jaap ?? Dit gaat toch helemaal nergens meer over.
Kut FEBO![]()
![]()
Waar is dat roze/paarse slaapjurkje eigenlijk gebleven???????????????????quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:27 schreef Ziet het volgende:
hoelang heeft ze dat broekje al aan 's nachts?
Mee eens, maar ik denk niet dat Huub deze ommezwaai zelf heeft bedacht ....quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je kan niet alleen de febo de schuld geven.Huub kan het ook niet doen.Maar volgens mij weten Huub en Jaap dit script gewoon en acteren weer lekker verder.
Ze praat de oren niet van je kop.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:31 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind Claire een leuke meid,maar er komt echt niks uit die meid.Ze knikt alleen maar ja en amen.Maar zelf zegt ze niks.Snap echt niet waarom Claire er in moest.
Dat zou het kunnen zijn, maar ik krijg sterk de indruk dat Amanda echtquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit allemaal part of the setup die H&J gisteren besproken hebben , maar de
logica zie ik niet... Of Huub moet Jaap echt naaien en hem er uit stemmen samen met Claire
Een onstlagronde voor Jaap levert absoluut niet betere of meer tv op dan een ontslagronde voor Amanda, maar goed. Ik begin zo flink te balen van Huub.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat zou het kunnen zijn, maar ik krijg sterk de indruk dat Amanda echt
niet op de bank mag. En waarom gaat Huub dit allemaal met Brian bespreken ?
Later krijgt hij dit weer keihard in zijn gezicht terug van Brian, namelijk dat hij
zijn eigen team-maten naait. Zo jammer dat Huub meer denkt aan TV maken,
dan aan zijn eigen belang.
Maar toch nog één positief punt vanavond, LL is weg
+1quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:31 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind Claire een leuke meid,maar er komt echt niks uit die meid.Ze knikt alleen maar ja en amen.Maar zelf zegt ze niks.Snap echt niet waarom Claire er in moest.
Maar is de aanvraag voor Aman iid ingetrokken dan inmiddels?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat zou het kunnen zijn, maar ik krijg sterk de indruk dat Amanda echt
niet op de bank mag. En waarom gaat Huub dit allemaal met Brian bespreken ?
Later krijgt hij dit weer keihard in zijn gezicht terug van Brian, namelijk dat hij
zijn eigen team-maten naait. Zo jammer dat Huub meer denkt aan TV maken,
dan aan zijn eigen belang.
Maar toch nog één positief punt vanavond, LL is weg
+1quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een onstlagronde voor Jaap levert absoluut niet betere of meer tv op dan een ontslagronde
voor Amanda, maar goed. Ik begin zo flink te balen van Huub.
Het blijft zo kut met peren. Geen hond die het daar beter doet, helaas. Ik ben erg benieuwd hoe de FEBO dit nou weer voor elkaar heeft gekregen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Ik baal ook flink van hem, vroeger gaf Huub als enige de Gouden Kooi bestaansrecht,
maar de laatste tijd is het een marionet geworden van de FEBO.
Welterustenquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker Mike !
Ga ik ook doen !
ik dacht dat dat Huub was...quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:56 schreef Donnie29 het volgende:
Wow hoorde je die persoon schreeuwend en vloekend..
220V op het hek stond ook gewoon in de standby (uit dus, net als het SL-knopje)quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:00 schreef Donnie29 het volgende:
En t was nog zo beveiligd met 2 hekken, cameras, veel beveiliging.. Die lagen zeker te slapen..
het is idd niet te snappen, dat er gewoon iemand binnen kan komen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
220V op het hek stond ook gewoon in de standby (uit dus, net als het SL-knopje)
in de doofpotquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En daar is de SL ............
[ afbeelding ]
Ach er zijn fans boven fansquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:03 schreef Desii het volgende:
[..]
het is idd niet te snappen, dat er gewoon iemand binnen kan komen.
Daarbij kan ik al helemaal niet snappen, dat iemand zo gestoort is om het uberhaupt te willen proberen.
Ook wel logisch natuurlijk. Er zijn nu waarschijnlijk mensen in dat huis die niet op de streams willen.quote:
Je mist weer ietsquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:01 schreef noekje het volgende:
Oh gadverdamme!
Ik ook, klote zakenreisjes, ik slaap op de bankquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik word al bang van jullie berichten. Ik moet straks alleen naar boven.
Awwquote:Op woensdag 30 januari 2008 01:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik word al bang van jullie berichten. Ik moet straks alleen naar boven.
sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Dat is dus onmogelijk te bepalen zonder officiele controle. Maar het zou idd kunnen dat Huub niet elke keer officieel bovenaan heeft gestaan.
Waar ik meer mee zit is dat er tientalle nederlanders voor lieke hebben ge-sms-t, en dat hun geld weggegooit word. Die mensen zijn nu dus genaaid door Lieke en de febo.
- Door Lieke omdat ze vetrekt, zonder op haar contactpunten te wachten om die vervolgens aan haar grote vriendin Amanda te geven. Plus omdat ze schijt heeft aan de mensen die voor haar sms-ten, en dit te tonen door te vertekken zonder de popo af te wachten
- Door de febo omdat die dus de contactpunten weggooit, en hun stemmen dus als waardeloos bestempeld. Ikzelf zou het geld van mijn smsjes terugvragen.
Als ik eenmaal boven ben, ben ik niet meer alleen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook, klote zakenreisjes, ik slaap op de bank
Ik heb 2 katten, helpt dat?quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Als ik eenmaal boven ben, ben ik niet meer alleen.
Dus jij hebt het veel erger.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:54 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker Mike !
Ga ik ook doen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |