Ja, ik heb ook niet de indruk, dat hij haar slaat, maar imponerend is het wel en behoorlijk agressiefquote:Op woensdag 30 januari 2008 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
het lijkt alsof hij zich zelf slaat (00:57) als in de "paravlieg"
Bij 03:50 doet amanda de deken omhoog en zit waarschijnlijk verwonderd naar hem te kijken.
dat maak ik er van
Of hij nou zichzelf slaat of die snol van hem is niet duidelijk.Wel duidelijk is dat die gozer voor geen meter spoortquote:Op woensdag 30 januari 2008 02:07 schreef mootie het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/81954
Owkaaaaay...... als dat geen slaan is.
bij nader inzien denk ik dat hij met zijn rechtervuist in zijn linkerhand sloeg (en niet in zijn gezicht)quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:29 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niet de indruk, dat hij haar slaat, maar imponerend is het wel en behoorlijk agressief
Als er geen camera's waren geweest had hij haar wel geslagen!!
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
.........
Ik zie niet in waarom hij amanda zou willen slaan. Eerder dat hij de opwinding over een indringer hem para maken en hij dat fysiek moet uiten.
.......
Ja Mike lag eerst in bed en liep gelijk naar boven toen er geroepen werd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:38 schreef avonne het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/81897&mvpageno=1
geluid van indringer via de MB
Mike is blijkbaar boven.
Dit verklaart het gedrag van Dilana wel, vind ik. Mike zal haar eerst naar beneden gestuurd hebben. Later roept hij haar weer en wordt het blaffen steeds zachter. Ik denk dat Mike met Dilana en de beveiliging de tuin in is gegaan.
Dat dacht ik ook! Net alsof hij op zijn eigen voorhoofd zit te meppen. Mafkees.quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
het lijkt alsof hij zich zelf slaat (00:57) als in de "paravlieg"
Bij 03:50 doet amanda de deken omhoog en zit waarschijnlijk verwonderd naar hem te kijken.
dat maak ik er van
Geen zender om zeker?quote:Op woensdag 30 januari 2008 06:48 schreef Lobasca het volgende:
Geen geluid?
ff lekker kwatten in de prullenbakquote:Op woensdag 30 januari 2008 06:51 schreef HiDiHo het volgende:![]()
spoelt ie zijn mond met koffie ofzo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 06:54 schreef Lobasca het volgende:
Maar..dit is de enige in dat huis, die echt werkt, petje af! Dag 3 voor Mike
Gaat er iets gebeuren dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:01 schreef Lobasca het volgende:
Wel lekker, dat ji er nu bent om te cappen HiDi!
Clair hangt aan Huub en Huub hangt (iets) aan Claires lippenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:18 schreef riri het volgende:
die Claire hangt alleen maar aan Huub....
doet verder niets![]()
bij de volgende popupoll scoort ze 0%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |