Mmh laat maar, ik mag weer proteins gaan imagenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
eeehhhhh ff denken....
http://www.youtube.com/watch?v=4bmRwdnWgZQ
some people do realy stupid shit
niet vanaf # 1000?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:15 schreef DaMart het volgende:
Ah, wéér een nieuwe.
Vanaf de volgende een nieuwe OP?
Doe een muts op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet naar de kapper zo. Maar ik vind het het ergst om zonder iets in mijn haar de deur uit te moeten
Heb je geen strikje dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet naar de kapper zo. Maar ik vind het het ergst om zonder iets in mijn haar de deur uit te moeten
Ja, bezig met een hele restyle.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef BrandX het volgende:
ohwja, Eer-ik was al bezig met een ander hè, dat was ook zo
Zou je dat nou wel doen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ram hier in deze OP iig even 700.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:11 schreef Sebasser het volgende:
Kent iedereen deze al?
http://www.youtube.com/watch?v=ULgwbvj768E
(hij is stiekem nog best grappig ook..![]()
)
Boeiend.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Topsecret?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, bezig met een hele restyle.
Maar die is nog niet af, kan er nog even niks over zeggen
En verslavend, ik heb hem nu al 5 keer gedraait deze week.quote:
Hey, ik realiseer me net dat we hier twee eriks hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Boeiend.
Gewoon gaan.
Die ene keer ongekamd over straat...
Trouwens, zit wassen bij jou niet bij prijs inbegrepen?
bij mij wel altijd iig...
Miepquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee doe maar 700, dan ben je langer van je werk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan er ook 200 inzetten als je dat liever hebt...
Doe mij maar een mocca gebakje als je die hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, nog even een gebakje scoren, namens #700
Haar wassen bij de kapperquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Boeiend.
Gewoon gaan.
Spannend hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, bezig met een hele restyle.
Maar die is nog niet af, kan er nog even niks over zeggen
wat heeft die mislukte kerk gedaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Net zo geheim als die nu openbare documenten van de scientology zeker..
Moet je ff pheno roepen, die post zo veel en dat zo snel. dat wil je niet weten. ( mijn 47quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar we gaan niet heel snel meer hier?
die heb ik van de week ook nog gepost hier!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En verslavend, ik heb hem nu al 5 keer gedraait deze week.![]()
Net als andere hele slechte liedjes.
De tekst in dit liedje is best wel FOK! niveau..
http://www.youtube.com/watch?v=GxwV1fLjy3I
Die is momenteel onder attack door een terroristische internet groeppering?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat heeft die mislukte kerk gedaan?
Jawel, maar ik vind eht zo stom om daar met zo'n gelhoofd aan te komenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Boeiend.
Gewoon gaan.
whehe... ja, hij was goed bezig zag ik welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je ff pheno roepen, die post zo veel en dat zo snel. dat wil je niet weten. ( mijn 47 [afbeelding] )
Nog geheimerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Net zo geheim als die nu openbare documenten van de scientology zeker..
check dit topic: Internet community begint oorlog tegen Scientology #2quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat heeft die mislukte kerk gedaan?
Topic nummer 1 is spannender.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
check dit topic: Internet community begint oorlog tegen Scientology #2
geen idee..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die is momenteel onder attack door een terroristische internet groeppering?
Kruimel ftwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe mij maar een mocca gebakje als je die hebt.
Laat Pheno maar schuivenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... ja, hij was goed bezig zag ik wel
sorry, fout linkje. Dit is de goede http://www.youtube.com/watch?v=03FnBFscMVM&feature=relatedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
die heb ik van de week ook nog gepost hier!
deze si trouwens ook uber: Uit dezelfde periode
http://www.youtube.com/watch?v=mIK-kS3y7EM
aah, ik heb wat gemistquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
check dit topic: Internet community begint oorlog tegen Scientology #2
Ik ga vanavond gewoon lopen.quote:
En nummer 46 moet er dalijk ook aan gelovenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je ff pheno roepen, die post zo veel en dat zo snel. dat wil je niet weten. ( mijn 47)
Ken je deze nog.. nog.. nog.. http://www.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
die heb ik van de week ook nog gepost hier!
deze si trouwens ook uber: Uit dezelfde periode
http://www.youtube.com/watch?v=mIK-kS3y7EM
hOI, HIER BEN IK. aLLEEN IK GA NU NAAR HUIS. eEN UUR OVERWERK GEHAD. MAAR WEL EEN NIEUWE LAPTOP KUNNEN BESTELLEN, OMDAT DEZE ZO TRAAG IS. qUADCORE FTWquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je ff pheno roepen, die post zo veel en dat zo snel. dat wil je niet weten. ( mijn 47 [afbeelding] )
Dat was slechtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je deze nog.. nog.. nog.. http://www.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJw
Nummer 46 moet niet posten, die moet fok! fixxen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En nummer 46 moet er dalijk ook aan geloven [afbeelding]
whehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En nummer 46 moet er dalijk ook aan geloven [afbeelding]
mijn oren, wat doe jequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je deze nog.. nog.. nog.. http://www.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJw
Ja wat?!quote:
caps iddquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
hOI, HIER BEN IK. aLLEEN IK GA NU NAAR HUIS. eEN UUR OVERWERK GEHAD. MAAR WEL EEN NIEUWE LAPTOP KUNNEN BESTELLEN, OMDAT DEZE ZO TRAAG IS. qUADCORE FTW [afbeelding]
*capslock uit zet
Lekker Ph.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
hOI, HIER BEN IK. aLLEEN IK GA NU NAAR HUIS. eEN UUR OVERWERK GEHAD. MAAR WEL EEN NIEUWE LAPTOP KUNNEN BESTELLEN, OMDAT DEZE ZO TRAAG IS. qUADCORE FTW
*capslock uit zet
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
hOI, HIER BEN IK. aLLEEN IK GA NU NAAR HUIS. eEN UUR OVERWERK GEHAD. MAAR WEL EEN NIEUWE LAPTOP KUNNEN BESTELLEN, OMDAT DEZE ZO TRAAG IS. qUADCORE FTW
*capslock uit zet
Oh! Hehe. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat heeft iedereen als ikpost?! /mad
Was gewoon een droge opmerking jouwerzijds Kuuk
Jawel, maar mensen interpreteren het niet goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh! Hehe. Mijn excuses.
Je gebruikt de smilie niet goed denk ik.
quote:
quote:
Staat in de OP..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, maar geen zin om die op te zoeken
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
hOI, HIER BEN IK. aLLEEN IK GA NU NAAR HUIS. eEN UUR OVERWERK GEHAD. MAAR WEL EEN NIEUWE LAPTOP KUNNEN BESTELLEN, OMDAT DEZE ZO TRAAG IS. qUADCORE FTW [afbeelding]
*capslock uit zet
Dan interpreteert iedereen het verkeerd, behalve jijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jawel, maar mensen interpreteren het niet goed
Maar niemand weet wat eer-ik nog voor ons in het vat heeftquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
kijk, dat zijn nog eens schokkende veranderingen in de header
Jij ook?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan interpreteert iedereen het verkeerd, behalve jij
Ja.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar niemand weet wat eer-ik nog voor ons in het vat heeft
quote:
14quote:
[..]
Precies.
Maar k ga 't rustig afmaken, als ik tijd en zin heb, echt heel veel haast heeft het ook niet...
owh, jij beschuldigd mij van het niet goed interpreteren van iets? Moet je hier komen zeggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jawel, maar mensen interpreteren het niet goed [afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:42 schreef Sebasser het volgende:
Zo. ik ben nu mod op een anonymous forum.
Iedereen zeg mij na; "Ik ben anti Scientology!"
kan me niet boeienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:42 schreef Sebasser het volgende:
Zo. ik ben nu mod op een anonymous forum.
Iedereen zeg mij na; "Ik ben anti Scientology!"
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, jij beschuldigd mij van het niet goed interpreteren van iets? Moet je hier komen zeggen
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zou iemand mij dan de betekenis vanwillen uitleggen?
"optiefen newbie"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zou iemand mij dan de betekenis van [afbeelding] willen uitleggen? [afbeelding]
quote:
puinruimzequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding]
anyways, voor nu wel ff genoeg gepost, ik ga eens kijken of ik al wat puin kan ruimen. [afbeelding]
http://i.fok.nl/s/emo.gifquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is dit een goed moment ervoor?
ja, enkele uren geleden nogquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:51 schreef Sebasser het volgende:
Zacht briesje, lekker zonnetje, en een koud biertje.
Zie je het al voor je Indah?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, enkele uren geleden nog
nu is het donker, maar ook nog prima te doen om eerlijk te zijn
Koffiemeet in Indonesiëquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:54 schreef JortK het volgende:
Indah wanneer kan ik een keer op bezoek komen?
Succes hèquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
anyways, voor nu wel ff genoeg gepost, ik ga eens kijken of ik al wat puin kan ruimen.
vrijwel altijd hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:54 schreef JortK het volgende:
Indah wanneer kan ik een keer op bezoek komen?
wie weetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Koffiemeet in Indonesië [afbeelding]
Heb je ook slaapplek voor iemand dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vrijwel altijd hoor.ik ben vrij vaak thuis, en zo niet ben ik vrijwel zeker niet het land uit
ja hoor, een airconditioned kamer met groot bedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je ook slaapplek voor iemand dan? [afbeelding]
Tof!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, een airconditioned kamer met groot bed
ff geduldquote:
zeker tofquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:03 schreef OA het volgende:
[..]
Tof! [afbeelding]
[..]
ff geduld [afbeelding]
goed dat te horenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik schik me in mijn rol [afbeelding]
Welja, nóg een vakantie...quote:
einsz!!!!!!!!1111quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef Houniet het volgende:
papier!!!!!!!!1111
Wat, nu?quote:
Oooohquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat je daar perfect de betekenis weergeeft
waar naartoe?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef Sebasser het volgende:
Hoeveel kost een vliegticket? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:11 schreef eer-ik het volgende:
Ah, werd net gebeld door dat bedrijf.
Ik dacht dat ze bij het station zaten, maar ze zitten op loopafstand van mijn huis
Morgen 10:00 afspraak, maar ze vond dat ik nu al geknipt was voor die baan
Klinkt me iig als een stuk serieuzere baan in de oren als die bezorg service.
In elk geval prettig om nog wat achter de hand te hebben, mocht het morgen niet zo leuk zijn stiekem.
Sebasserland.quote:
14!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:11 schreef eer-ik het volgende:
Ik dacht dat ze bij het station zaten, maar ze zitten op loopafstand van mijn huis
In elk geval prettig om nog wat achter de hand te hebben, mocht het morgen niet zo leuk zijn stiekem.
Klinkt iig al positief!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:11 schreef eer-ik het volgende:
In april ga ik 2 weken naar Italië, maar of ik dan ook een verslag maak, weet ik nog niet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ja kunnen we weer een topic vullen met reisverslagen
jatochquote:
verslagen wil ik zienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Welja, nóg een vakantie... [afbeelding]
vlieg dan meteen door, Indonesie is dan al vlakbijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
In april ga ik 2 weken naar Italië, maar of ik dan ook een verslag maak, weet ik nog niet... [afbeelding]
Voel je je enigszins verplicht als ik weer een topic aanmaak voor je?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
In april ga ik 2 weken naar Italië, maar of ik dan ook een verslag maak, weet ik nog niet...
Ja, bij Italië rechtsafquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vlieg dan meteen door, Indonesie is dan al vlakbij![]()
![]()
Ik hou die bezorg service achter de hand.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
14!
Wat voor baan is dit? En wat heb je nu dan, dat je dit achter de hand houdt?
Uiteraard is het waarschijnlijk wat rooskleuriger voorgesteld dan dat het daadwerkelijk is, maar goed, ik ga het morgen zienquote:Zoek jij een uitdagende, afwisselende, leerzame en flexibele bijbaan bij een interessante organisatie? Je kunt aan de slag bij een van de grootste beursorganisatoren van Nederland in hartje Utrecht (naast het station). Samen met 10-15 andere studenten vorm je een pool die verantwoordelijk is voor het commercieel benaderen van potentiële beursdeelnemers, internetresearch en diverse administratieve taken. Dit is een bijbaan met alleen maar voordelen! Je kunt je in de week dat er werk beschikbaar is flexibel inplannen voor minimaal 12-16 uur, je hebt afwisselende werkzaamheden waar je veel van kunt leren in een zeer prettige omgeving en werksfeer. Bovendien kun je een kijkje nemen in de keuken van een grote internationale organisatie. Goed voor je CV dus! Voor ambitieuze starters of afstudeerders zijn er ook doorgroeimogelijkheden naar een vaste functie binnen deze organisatie. Je gaat ¤ 9,- bruto per uur verdienen (exl. 19 % reserveringen), kunt met korting lunchen in het grote restaurant dat in het gebouw aanwezig is en gratis beurzen bezoeken! Wat wil je nog meer?! Durf jij deze uitdaging aan? Meld je dan nu aan voor de selectie en maak kans op een plek in deze pool!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voel je je enigszins verplicht als ik weer een topic aanmaak voor je? [afbeelding]
quote:Zoek jij een uitdagende, afwisselende, leerzame en flexibele bijbaan bij een interessante organisatie? Je kunt aan de slag bij een van de grootste beursorganisatoren van Nederland in hartje Utrecht (naast het station). Samen met 10-15 andere studenten vorm je een pool die verantwoordelijk is voor het commercieel benaderen van potentiële beursdeelnemers, internetresearch en diverse administratieve taken. Dit is een bijbaan met alleen maar voordelen! Je kunt je in de week dat er werk beschikbaar is flexibel inplannen voor minimaal 12-16 uur, je hebt afwisselende werkzaamheden waar je veel van kunt leren in een zeer prettige omgeving en werksfeer. Bovendien kun je een kijkje nemen in de keuken van een grote internationale organisatie. Goed voor je CV dus! Voor ambitieuze starters of afstudeerders zijn er ook doorgroeimogelijkheden naar een vaste functie binnen deze organisatie. Je gaat ¤ 9,- bruto per uur verdienen (exl. 19 % reserveringen), kunt met korting lunchen in het grote restaurant dat in het gebouw aanwezig is en gratis beurzen bezoeken! Wat wil je nog meer?! Durf jij deze uitdaging aan? Meld je dan nu aan voor de selectie en maak kans op een plek in deze pool!
Cool man. Bezorgservice is ook niet alles inderdaad. Ik heb ook een paar beurzen gedaan en dat is wel leuk werk opzich. Goeie move man!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou die bezorg service achter de hand.
Verdient minder, lijkt me kuttere baan...
Waar ik morgen heenga is dit:
[..]
Uiteraard is het waarschijnlijk wat rooskleuriger voorgesteld dan dat het daadwerkelijk is, maar goed, ik ga het morgen zien
Morgen wellicht onderstaand rijtje!quote:#390 ElizabethR 25646
#391 timbob 25638
#392 OA 25613
#393 MissBliss 25606
#394 Nouk 25509
quote:#385 BobRooney 25773
#386 The_Terminator 25704
#387 Mutant01 25690
#388 TrenTs 25670
#389 Roellio 25654
maar wel pas bij de 2e afslag he..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, bij Italië rechtsaf [afbeelding]
Doe je best jonge!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:20 schreef OA het volgende:
Vandaag Nouk en MissBliss ingepakt.
Timbob en elizabeth kunnen daar nog wel bij...![]()
[..]
Morgen wellicht onderstaand rijtje!![]()
[..]
Ja anders gaat het helemaal fout!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar wel pas bij de 2e afslag he..
Goeiemorgen ouwe teruglezert!quote:
Hmmm...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voel je je enigszins verplicht als ik weer een topic aanmaak voor je?
Minder dan bij IDO...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou die bezorg service achter de hand.
Verdient minder, lijkt me kuttere baan...
Waar ik morgen heenga is dit:
[..]
Uiteraard is het waarschijnlijk wat rooskleuriger voorgesteld dan dat het daadwerkelijk is, maar goed, ik ga het morgen zien
Van hieruit gezien linksaf denk ik...quote:
Ja. Keurigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goeiemorgen ouwe teruglezert!
Ik heb gisternacht op jouw gezondheid een borrel gedronken, dat ook al gelezen?
gaat rap daar onderaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:20 schreef OA het volgende:
Vandaag Nouk en MissBliss ingepakt.
Timbob en elizabeth kunnen daar nog wel bij... [afbeelding]
[..]
Morgen wellicht onderstaand rijtje! [afbeelding]
[..]
Hebben we het nog overquote:
Niet als je vanuit Italië vertrekt!quote:[..]
Minder dan bij IDO...![]()
[..]
Van hieruit gezien linksaf denk ik...]
Minder dan bij IDO ja, maar dat is ook niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:22 schreef OA het volgende:
[..]
Hmmm...![]()
[..]
Minder dan bij IDO...![]()
[..]
Van hieruit gezien linksaf denk ik...
Zo vreemd is dat toch niet? Je wilt er op vooruit gaan...quote:Ruim een op de vijf werknemers in Nederland geeft toe het tijdens sollicitatiegesprekken en in hun cv niet zo nauw te nemen met de waarheid. Met name als het gaat om negatieve details uit hun verleden of het salaris dat zij verdienen, geven zij geen eerlijke informatie.
Daar gaat het goftedomme veul te hard voorquote:
Wat kreeg je daar? ¤2200 netto was het toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Minder dan bij IDO ja, maar dat is ook niet zo heel moeilijk![]()
Ik zou er niet raar van opkijken als ik bij IDO meer netto verdiend heb in de maand dan jij..
gooi eens niet alles door elkaar, hij wil vanuit Italie doorreizen, dan is het rechts!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:22 schreef OA het volgende:
[..]
Hmmm... [afbeelding]
[..]
Minder dan bij IDO... [afbeelding]
[..]
Van hieruit gezien linksaf denk ik... [afbeelding]
Ik heb 1 maand op de 2375 gezetenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Wat kreeg je daar? ¤2200 netto was het toch?
Zoveel krijg ik idd niet per mnd...
Dan zat er voor jou ook een reisje naar Chili inquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Minder dan bij IDO ja, maar dat is ook niet zo heel moeilijk![]()
Ik zou er niet raar van opkijken als ik bij IDO meer netto verdiend heb in de maand dan jij..
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef Houniet het volgende:
Dat jullie je postcount bijhouden zeg.
quote:#118 Houniet 45575
zestigduizendnogwat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef Houniet het volgende:
Dat jullie je postcount bijhouden zeg [afbeelding].
2200 netto? Da's wel aardig ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Wat kreeg je daar? ¤2200 netto was het toch?
Zoveel krijg ik idd niet per mnd... [afbeelding]
Is ook wel erg veel hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 1 maand op de 2375 gezeten
Denk dat ik voorlopig niet aan dat soort bedragen kom meer
Hehe, mooi bruggetje om het te herinneren!quote:Ik geloof dat ik weer opgeschoven ben.
Weet het wel zeker trouwens, ik had eerst 182e plek (te herkennen aan de bus vanuit ter aar) en nu 181.
Ik denk dat ik 197 ook wel haal vandaag.
Ja, zeker wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan zat er voor jou ook een reisje naar Chili in
Haha, dat was ook eerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is ook wel erg veel hoor
[..]
Hehe, mooi bruggetje om het te herinneren!
Dat laatste stuk snap ik ff niet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 1 maand op de 2375 gezeten
Denk dat ik voorlopig niet aan dat soort bedragen kom meer
Ik geloof dat ik weer opgeschoven ben.
Weet het wel zeker trouwens, ik had eerst 182e plek (te herkennen aan de bus vanuit ter aar) en nu 181.
Ik denk dat ik 197 ook wel haal vandaag.
Hier absoluut niet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Damn, leuke dames lopen hier rond trouwens..
20 te gaan.quote:#178 VoreG 37773
#179 Gert 37558
#180 wyccie 37353
#181 eer-ik 37333
#182 Bioslock 37329
ftw is datquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:35 schreef MPG het volgende:
Godver
Wat is er veel gemuckt vandaagvoor alle Muckers, dus ook OA
in 1 topic 5 keer zag ik welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:35 schreef MPG het volgende:
Godver [afbeelding]
Wat is er veel gemuckt vandaag [afbeelding]
[afbeelding] voor alle Muckers, dus ook OA [afbeelding]
quote:
hup, beetje doorlezenquote:
Ik nog 10.000 of zoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:39 schreef BrandX het volgende:
[..]ik heb nog minimaal 7000 posts te gaan om uberhaupt in de top 500 komen
[..]
hup, beetje doorlezen
Ja natuurlijk, stel je even voorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoi ik ben nieuw ik drink wel eens koffie mag ik hier komen?
Ik ben er stiekem ingeslopenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:39 schreef BrandX het volgende:
[..]ik heb nog minimaal 7000 posts te gaan om uberhaupt in de top 500 komen
[..]
hup, beetje doorlezen
Hoi Lenny_Leonard.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Steevast op 35quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Absoluutquote:
Ik denk dat 'ie teveel met andere dingen bezig is! Bij de les blijven M!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
gaat niet echt vlotjes bij je vandaag he?
als je 1 topic leest loop je er alweer 2 achter vandaagquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je 1 topic leest loop je er alweer 2 achter vandaag
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:35 schreef MPG het volgende:
Godver
Wat is er veel gemuckt vandaagvoor alle Muckers, dus ook OA
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie teveel met andere dingen bezig is! Bij de les blijven M!
Ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je 1 topic leest loop je er alweer 2 achter vandaag
quote:
ja dank je, nu heb ik het ookquote:
OAquote:
jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
MPG, ben je er al?
Jij bent hier de alwetende vertellerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hij heet Lennart Heurter.
Maar heeft ie zelf een keer Lennar The Urter van gemaakt
wil je nog meer hebbenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
dat verklaart hetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hij heet Lennart Heurter.
Maar heeft ie zelf een keer Lennar The Urter van gemaakt
Ik weet veel van mijn mede KSC'ers iddquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij bent hier de alwetende verteller
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet veel van mijn mede KSC'ers idd
Ik weet het jonge!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet veel van mijn mede KSC'ers idd
vrijdag van 8:45 tot 11:30 en van 15:30 tot 17:15 lesquote:
Dan is dit dus ook geen post?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben er niet.
Mijn rooster is ook kut. Een vak extra en ik ben meteen 5 dagen van de straat. Waarvan 1 dag eerst van 8.00 tot 16.30 werken en daarna van 17.15 tot 19.00 collegequote:
* Offline modusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben er niet.
Ik ook niet, ben effe thee zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben er niet.
Neen, hij telt niet mee.quote:
Late reactie!quote:
* Dark_Angelus slingert ICQ aan, invicible.quote:
Je hebt een zwaar leven als student hè...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn rooster is ook kut. Een vak extra en ik ben meteen 5 dagen van de straat. Waarvan 1 dag eerst van 8.00 tot 16.30 werken en daarna van 17.15 tot 19.00 college
Ik vind de gel altijd wel lekker ruiken!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Geknipt en gekapt. En Kapsalons stinken. De mensen die er werken hebben synthetisch haar, het ruikt er naar te oude haarlak en daar smaakt de koffie ook naar.
whehe, dat is wel heel arelaxed iddquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn rooster is ook kut. Een vak extra en ik ben meteen 5 dagen van de straat. Waarvan 1 dag eerst van 8.00 tot 16.30 werken en daarna van 17.15 tot 19.00 college
quote:
Nogalquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, dat is wel heel arelaxed idd
Keurigquote:
Wat voor beescht?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:04 schreef Houniet het volgende:
WEEKEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111 [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
mierenneukertquote:
Wel weer tevreden met de pruik?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Geknipt en gekapt. En Kapsalons stinken. De mensen die er werken hebben synthetisch haar, het ruikt er naar te oude haarlak en daar smaakt de koffie ook naar.
Nou! Vooral deze week vakantie valt me erg zwaarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt een zwaar leven als student hè... [ afbeelding ]
Nu pas?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:04 schreef Houniet het volgende:
WEEKEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111 [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Muck is heul geen mierquote:
De vakantie is pas volgende week gek!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou! Vooral deze week vakantie valt me erg zwaar.
en ja, je bent ook een muckenneukertquote:
Dan begin ik juist weer. En ik heb een hartgrondige hekel aan canraval. Ik ben een nepbrabanderquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
De vakantie is pas volgende week gek!
Carnaval
Vakantie....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
De vakantie is pas volgende week gek!
Carnaval
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan begin ik juist weer. En ik heb een hartgrondige hekel aan canraval. Ik ben een nepbrabander.
Ik heb nog steeds vakantiequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Vakantie....![]()
12 april, dan heb ik pas vakantie!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan begin ik juist weer. En ik heb een hartgrondige hekel aan canraval. Ik ben een nepbrabander.
Ik vind het verkleden stom. Ik houd niet bijzonder veel van bier. De muziek is... heet dat wel muziek? Te veel dronken mensen.quote:
je kan wel leuke foto's makenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het verkleden stom. Ik houd niet bijzonder veel van bier. De muziek is... heet dat wel muziek? Te veel dronken mensen.
Er is maar 1 Muck hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
en ja, je bent ook een muckenneukert
gebasseerd op de feiten van de ksc faq
Ok, daar kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het verkleden stom. Ik houd niet bijzonder veel van bier. De muziek is... heet dat wel muziek? Te veel dronken mensen.
Ik hou alleen van artistiek verantwoorde foto'squote:
1x per jaar is wel genoeg. Maar t is altijd wel grappig. Iedereen verkleed, aangeschoten ouwehoeren met mensen die je jaren niet gezien hebt, overdag staan zuipen als een gek zonder raar aangekeken te worden...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, daar kan ik me wat bij voorstellen.
Ik vind dat juist wel weer grappig.
Ik hou wel van verkleden (op z'n tijd, 1 keer per jaar is genoeg)...
Bier lust ik ook wel, en ik kom er niet voor de muziek
Dat vind ik ook herrie.
Precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
1x per jaar is wel genoeg. Maar t is altijd wel grappig. Iedereen verkleed, aangeschoten ouwehoeren met mensen die je jaren niet gezien hebt, overdag staan zuipen als een gek zonder raar aangekeken te worden...![]()
quote:
Ja wat?quote:
Eriks zijn in mijn ervaring altijd wel tof. En degenen die niet tof zijn, daar maak ik het ruimschoots voor goedquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:23 schreef eer-ik het volgende:
grand total of 3 plaatsen gestegen vandaag
Die ervaring deel ik met jequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eriks zijn in mijn ervaring altijd wel tof. En degenen die niet tof zijn, daar maak ik het ruimschoots voor goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |