Doe mij maar een mocca gebakje als je die hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, nog even een gebakje scoren, namens #700
Haar wassen bij de kapperquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Boeiend.
Gewoon gaan.
Die ene keer ongekamd over straat...
Trouwens, zit wassen bij jou niet bij prijs inbegrepen?
bij mij wel altijd iig...
Spannend hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, bezig met een hele restyle.
Maar die is nog niet af, kan er nog even niks over zeggen
Ik ram hier in deze OP iig even 700.
wat heeft die mislukte kerk gedaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Net zo geheim als die nu openbare documenten van de scientology zeker..
Moet je ff pheno roepen, die post zo veel en dat zo snel. dat wil je niet weten. ( mijn 47quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar we gaan niet heel snel meer hier?
die heb ik van de week ook nog gepost hier!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En verslavend, ik heb hem nu al 5 keer gedraait deze week.![]()
Net als andere hele slechte liedjes.
De tekst in dit liedje is best wel FOK! niveau..
http://www.youtube.com/watch?v=GxwV1fLjy3I
Die is momenteel onder attack door een terroristische internet groeppering?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat heeft die mislukte kerk gedaan?
Jawel, maar ik vind eht zo stom om daar met zo'n gelhoofd aan te komenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Boeiend.
Gewoon gaan.
Die ene keer ongekamd over straat...
Trouwens, zit wassen bij jou niet bij prijs inbegrepen?
bij mij wel altijd iig...
whehe... ja, hij was goed bezig zag ik welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je ff pheno roepen, die post zo veel en dat zo snel. dat wil je niet weten. ( mijn 47 [afbeelding] )
Nog geheimerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Net zo geheim als die nu openbare documenten van de scientology zeker..
check dit topic: Internet community begint oorlog tegen Scientology #2quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat heeft die mislukte kerk gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |