Doe een muts op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet naar de kapper zo. Maar ik vind het het ergst om zonder iets in mijn haar de deur uit te moeten
Heb je geen strikje dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet naar de kapper zo. Maar ik vind het het ergst om zonder iets in mijn haar de deur uit te moeten
Ja, bezig met een hele restyle.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef BrandX het volgende:
ohwja, Eer-ik was al bezig met een ander hè, dat was ook zo
Zou je dat nou wel doen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ram hier in deze OP iig even 700.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:11 schreef Sebasser het volgende:
Kent iedereen deze al?
http://www.youtube.com/watch?v=ULgwbvj768E
(hij is stiekem nog best grappig ook..![]()
)
Boeiend.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Topsecret?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, bezig met een hele restyle.
Maar die is nog niet af, kan er nog even niks over zeggen
Ik ram hier in deze OP iig even 700.
En verslavend, ik heb hem nu al 5 keer gedraait deze week.quote:
Hey, ik realiseer me net dat we hier twee eriks hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Boeiend.
Gewoon gaan.
Die ene keer ongekamd over straat...
Trouwens, zit wassen bij jou niet bij prijs inbegrepen?
bij mij wel altijd iig...
Miepquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee doe maar 700, dan ben je langer van je werk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan er ook 200 inzetten als je dat liever hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |