Mmh laat maar, ik mag weer proteins gaan imagenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
eeehhhhh ff denken....
http://www.youtube.com/watch?v=4bmRwdnWgZQ
some people do realy stupid shit
niet vanaf # 1000?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:15 schreef DaMart het volgende:
Ah, wéér een nieuwe.
Vanaf de volgende een nieuwe OP?
Doe een muts op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet naar de kapper zo. Maar ik vind het het ergst om zonder iets in mijn haar de deur uit te moeten
Heb je geen strikje dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet naar de kapper zo. Maar ik vind het het ergst om zonder iets in mijn haar de deur uit te moeten
Ja, bezig met een hele restyle.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef BrandX het volgende:
ohwja, Eer-ik was al bezig met een ander hè, dat was ook zo
Zou je dat nou wel doen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ram hier in deze OP iig even 700.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:11 schreef Sebasser het volgende:
Kent iedereen deze al?
http://www.youtube.com/watch?v=ULgwbvj768E
(hij is stiekem nog best grappig ook..![]()
)
Boeiend.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Topsecret?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, bezig met een hele restyle.
Maar die is nog niet af, kan er nog even niks over zeggen
En verslavend, ik heb hem nu al 5 keer gedraait deze week.quote:
Hey, ik realiseer me net dat we hier twee eriks hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Boeiend.
Gewoon gaan.
Die ene keer ongekamd over straat...
Trouwens, zit wassen bij jou niet bij prijs inbegrepen?
bij mij wel altijd iig...
Miepquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee doe maar 700, dan ben je langer van je werk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan er ook 200 inzetten als je dat liever hebt...
Doe mij maar een mocca gebakje als je die hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, nog even een gebakje scoren, namens #700
Haar wassen bij de kapperquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Boeiend.
Gewoon gaan.
Spannend hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, bezig met een hele restyle.
Maar die is nog niet af, kan er nog even niks over zeggen
wat heeft die mislukte kerk gedaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Net zo geheim als die nu openbare documenten van de scientology zeker..
Moet je ff pheno roepen, die post zo veel en dat zo snel. dat wil je niet weten. ( mijn 47quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar we gaan niet heel snel meer hier?
die heb ik van de week ook nog gepost hier!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En verslavend, ik heb hem nu al 5 keer gedraait deze week.![]()
Net als andere hele slechte liedjes.
De tekst in dit liedje is best wel FOK! niveau..
http://www.youtube.com/watch?v=GxwV1fLjy3I
Die is momenteel onder attack door een terroristische internet groeppering?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat heeft die mislukte kerk gedaan?
Jawel, maar ik vind eht zo stom om daar met zo'n gelhoofd aan te komenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Boeiend.
Gewoon gaan.
whehe... ja, hij was goed bezig zag ik welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je ff pheno roepen, die post zo veel en dat zo snel. dat wil je niet weten. ( mijn 47 [afbeelding] )
Nog geheimerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Net zo geheim als die nu openbare documenten van de scientology zeker..
check dit topic: Internet community begint oorlog tegen Scientology #2quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat heeft die mislukte kerk gedaan?
Topic nummer 1 is spannender.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
check dit topic: Internet community begint oorlog tegen Scientology #2
geen idee..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die is momenteel onder attack door een terroristische internet groeppering?
Kruimel ftwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe mij maar een mocca gebakje als je die hebt.
Laat Pheno maar schuivenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... ja, hij was goed bezig zag ik wel
sorry, fout linkje. Dit is de goede http://www.youtube.com/watch?v=03FnBFscMVM&feature=relatedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
die heb ik van de week ook nog gepost hier!
deze si trouwens ook uber: Uit dezelfde periode
http://www.youtube.com/watch?v=mIK-kS3y7EM
aah, ik heb wat gemistquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
check dit topic: Internet community begint oorlog tegen Scientology #2
Ik ga vanavond gewoon lopen.quote:
En nummer 46 moet er dalijk ook aan gelovenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je ff pheno roepen, die post zo veel en dat zo snel. dat wil je niet weten. ( mijn 47)
Ken je deze nog.. nog.. nog.. http://www.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
die heb ik van de week ook nog gepost hier!
deze si trouwens ook uber: Uit dezelfde periode
http://www.youtube.com/watch?v=mIK-kS3y7EM
hOI, HIER BEN IK. aLLEEN IK GA NU NAAR HUIS. eEN UUR OVERWERK GEHAD. MAAR WEL EEN NIEUWE LAPTOP KUNNEN BESTELLEN, OMDAT DEZE ZO TRAAG IS. qUADCORE FTWquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je ff pheno roepen, die post zo veel en dat zo snel. dat wil je niet weten. ( mijn 47 [afbeelding] )
Dat was slechtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je deze nog.. nog.. nog.. http://www.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJw
Nummer 46 moet niet posten, die moet fok! fixxen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En nummer 46 moet er dalijk ook aan geloven [afbeelding]
whehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En nummer 46 moet er dalijk ook aan geloven [afbeelding]
mijn oren, wat doe jequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je deze nog.. nog.. nog.. http://www.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJw
Ja wat?!quote:
caps iddquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
hOI, HIER BEN IK. aLLEEN IK GA NU NAAR HUIS. eEN UUR OVERWERK GEHAD. MAAR WEL EEN NIEUWE LAPTOP KUNNEN BESTELLEN, OMDAT DEZE ZO TRAAG IS. qUADCORE FTW [afbeelding]
*capslock uit zet
Lekker Ph.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
hOI, HIER BEN IK. aLLEEN IK GA NU NAAR HUIS. eEN UUR OVERWERK GEHAD. MAAR WEL EEN NIEUWE LAPTOP KUNNEN BESTELLEN, OMDAT DEZE ZO TRAAG IS. qUADCORE FTW
*capslock uit zet
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
hOI, HIER BEN IK. aLLEEN IK GA NU NAAR HUIS. eEN UUR OVERWERK GEHAD. MAAR WEL EEN NIEUWE LAPTOP KUNNEN BESTELLEN, OMDAT DEZE ZO TRAAG IS. qUADCORE FTW
*capslock uit zet
Oh! Hehe. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat heeft iedereen als ikpost?! /mad
Was gewoon een droge opmerking jouwerzijds Kuuk
Jawel, maar mensen interpreteren het niet goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh! Hehe. Mijn excuses.
Je gebruikt de smilie niet goed denk ik.
quote:
quote:
Staat in de OP..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, maar geen zin om die op te zoeken
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
hOI, HIER BEN IK. aLLEEN IK GA NU NAAR HUIS. eEN UUR OVERWERK GEHAD. MAAR WEL EEN NIEUWE LAPTOP KUNNEN BESTELLEN, OMDAT DEZE ZO TRAAG IS. qUADCORE FTW [afbeelding]
*capslock uit zet
Dan interpreteert iedereen het verkeerd, behalve jijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jawel, maar mensen interpreteren het niet goed
Maar niemand weet wat eer-ik nog voor ons in het vat heeftquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
kijk, dat zijn nog eens schokkende veranderingen in de header
Jij ook?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan interpreteert iedereen het verkeerd, behalve jij
Ja.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar niemand weet wat eer-ik nog voor ons in het vat heeft
quote:
14quote:
[..]
Precies.
Maar k ga 't rustig afmaken, als ik tijd en zin heb, echt heel veel haast heeft het ook niet...
owh, jij beschuldigd mij van het niet goed interpreteren van iets? Moet je hier komen zeggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jawel, maar mensen interpreteren het niet goed [afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:42 schreef Sebasser het volgende:
Zo. ik ben nu mod op een anonymous forum.
Iedereen zeg mij na; "Ik ben anti Scientology!"
kan me niet boeienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:42 schreef Sebasser het volgende:
Zo. ik ben nu mod op een anonymous forum.
Iedereen zeg mij na; "Ik ben anti Scientology!"
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, jij beschuldigd mij van het niet goed interpreteren van iets? Moet je hier komen zeggen
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zou iemand mij dan de betekenis vanwillen uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |