"optiefen newbie"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zou iemand mij dan de betekenis van [afbeelding] willen uitleggen? [afbeelding]
quote:
puinruimzequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding]
anyways, voor nu wel ff genoeg gepost, ik ga eens kijken of ik al wat puin kan ruimen. [afbeelding]
http://i.fok.nl/s/emo.gifquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is dit een goed moment ervoor?
ja, enkele uren geleden nogquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:51 schreef Sebasser het volgende:
Zacht briesje, lekker zonnetje, en een koud biertje.
Zie je het al voor je Indah?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, enkele uren geleden nog
nu is het donker, maar ook nog prima te doen om eerlijk te zijn
Koffiemeet in Indonesiëquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:54 schreef JortK het volgende:
Indah wanneer kan ik een keer op bezoek komen?
Succes hèquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
anyways, voor nu wel ff genoeg gepost, ik ga eens kijken of ik al wat puin kan ruimen.
vrijwel altijd hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:54 schreef JortK het volgende:
Indah wanneer kan ik een keer op bezoek komen?
wie weetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Koffiemeet in Indonesië [afbeelding]
Heb je ook slaapplek voor iemand dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vrijwel altijd hoor.ik ben vrij vaak thuis, en zo niet ben ik vrijwel zeker niet het land uit
ja hoor, een airconditioned kamer met groot bedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je ook slaapplek voor iemand dan? [afbeelding]
Tof!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, een airconditioned kamer met groot bed
ff geduldquote:
zeker tofquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:03 schreef OA het volgende:
[..]
Tof! [afbeelding]
[..]
ff geduld [afbeelding]
goed dat te horenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik schik me in mijn rol [afbeelding]
Welja, nóg een vakantie...quote:
einsz!!!!!!!!1111quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef Houniet het volgende:
papier!!!!!!!!1111
Wat, nu?quote:
Oooohquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat je daar perfect de betekenis weergeeft
waar naartoe?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef Sebasser het volgende:
Hoeveel kost een vliegticket? [afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:11 schreef eer-ik het volgende:
Ah, werd net gebeld door dat bedrijf.
Ik dacht dat ze bij het station zaten, maar ze zitten op loopafstand van mijn huis
Morgen 10:00 afspraak, maar ze vond dat ik nu al geknipt was voor die baan
Klinkt me iig als een stuk serieuzere baan in de oren als die bezorg service.
In elk geval prettig om nog wat achter de hand te hebben, mocht het morgen niet zo leuk zijn stiekem.
Sebasserland.quote:
14!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:11 schreef eer-ik het volgende:
Ik dacht dat ze bij het station zaten, maar ze zitten op loopafstand van mijn huis
In elk geval prettig om nog wat achter de hand te hebben, mocht het morgen niet zo leuk zijn stiekem.
Klinkt iig al positief!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:11 schreef eer-ik het volgende:
In april ga ik 2 weken naar Italië, maar of ik dan ook een verslag maak, weet ik nog niet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ja kunnen we weer een topic vullen met reisverslagen
jatochquote:
verslagen wil ik zienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Welja, nóg een vakantie... [afbeelding]
vlieg dan meteen door, Indonesie is dan al vlakbijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
In april ga ik 2 weken naar Italië, maar of ik dan ook een verslag maak, weet ik nog niet... [afbeelding]
Voel je je enigszins verplicht als ik weer een topic aanmaak voor je?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
In april ga ik 2 weken naar Italië, maar of ik dan ook een verslag maak, weet ik nog niet...
Ja, bij Italië rechtsafquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vlieg dan meteen door, Indonesie is dan al vlakbij![]()
![]()
Ik hou die bezorg service achter de hand.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
14!
Wat voor baan is dit? En wat heb je nu dan, dat je dit achter de hand houdt?
Uiteraard is het waarschijnlijk wat rooskleuriger voorgesteld dan dat het daadwerkelijk is, maar goed, ik ga het morgen zienquote:Zoek jij een uitdagende, afwisselende, leerzame en flexibele bijbaan bij een interessante organisatie? Je kunt aan de slag bij een van de grootste beursorganisatoren van Nederland in hartje Utrecht (naast het station). Samen met 10-15 andere studenten vorm je een pool die verantwoordelijk is voor het commercieel benaderen van potentiële beursdeelnemers, internetresearch en diverse administratieve taken. Dit is een bijbaan met alleen maar voordelen! Je kunt je in de week dat er werk beschikbaar is flexibel inplannen voor minimaal 12-16 uur, je hebt afwisselende werkzaamheden waar je veel van kunt leren in een zeer prettige omgeving en werksfeer. Bovendien kun je een kijkje nemen in de keuken van een grote internationale organisatie. Goed voor je CV dus! Voor ambitieuze starters of afstudeerders zijn er ook doorgroeimogelijkheden naar een vaste functie binnen deze organisatie. Je gaat ¤ 9,- bruto per uur verdienen (exl. 19 % reserveringen), kunt met korting lunchen in het grote restaurant dat in het gebouw aanwezig is en gratis beurzen bezoeken! Wat wil je nog meer?! Durf jij deze uitdaging aan? Meld je dan nu aan voor de selectie en maak kans op een plek in deze pool!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voel je je enigszins verplicht als ik weer een topic aanmaak voor je? [afbeelding]
quote:Zoek jij een uitdagende, afwisselende, leerzame en flexibele bijbaan bij een interessante organisatie? Je kunt aan de slag bij een van de grootste beursorganisatoren van Nederland in hartje Utrecht (naast het station). Samen met 10-15 andere studenten vorm je een pool die verantwoordelijk is voor het commercieel benaderen van potentiële beursdeelnemers, internetresearch en diverse administratieve taken. Dit is een bijbaan met alleen maar voordelen! Je kunt je in de week dat er werk beschikbaar is flexibel inplannen voor minimaal 12-16 uur, je hebt afwisselende werkzaamheden waar je veel van kunt leren in een zeer prettige omgeving en werksfeer. Bovendien kun je een kijkje nemen in de keuken van een grote internationale organisatie. Goed voor je CV dus! Voor ambitieuze starters of afstudeerders zijn er ook doorgroeimogelijkheden naar een vaste functie binnen deze organisatie. Je gaat ¤ 9,- bruto per uur verdienen (exl. 19 % reserveringen), kunt met korting lunchen in het grote restaurant dat in het gebouw aanwezig is en gratis beurzen bezoeken! Wat wil je nog meer?! Durf jij deze uitdaging aan? Meld je dan nu aan voor de selectie en maak kans op een plek in deze pool!
Cool man. Bezorgservice is ook niet alles inderdaad. Ik heb ook een paar beurzen gedaan en dat is wel leuk werk opzich. Goeie move man!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou die bezorg service achter de hand.
Verdient minder, lijkt me kuttere baan...
Waar ik morgen heenga is dit:
[..]
Uiteraard is het waarschijnlijk wat rooskleuriger voorgesteld dan dat het daadwerkelijk is, maar goed, ik ga het morgen zien
Morgen wellicht onderstaand rijtje!quote:#390 ElizabethR 25646
#391 timbob 25638
#392 OA 25613
#393 MissBliss 25606
#394 Nouk 25509
quote:#385 BobRooney 25773
#386 The_Terminator 25704
#387 Mutant01 25690
#388 TrenTs 25670
#389 Roellio 25654
maar wel pas bij de 2e afslag he..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, bij Italië rechtsaf [afbeelding]
Doe je best jonge!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:20 schreef OA het volgende:
Vandaag Nouk en MissBliss ingepakt.
Timbob en elizabeth kunnen daar nog wel bij...![]()
[..]
Morgen wellicht onderstaand rijtje!![]()
[..]
Ja anders gaat het helemaal fout!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar wel pas bij de 2e afslag he..
Goeiemorgen ouwe teruglezert!quote:
Hmmm...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voel je je enigszins verplicht als ik weer een topic aanmaak voor je?
Minder dan bij IDO...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou die bezorg service achter de hand.
Verdient minder, lijkt me kuttere baan...
Waar ik morgen heenga is dit:
[..]
Uiteraard is het waarschijnlijk wat rooskleuriger voorgesteld dan dat het daadwerkelijk is, maar goed, ik ga het morgen zien
Van hieruit gezien linksaf denk ik...quote:
Ja. Keurigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goeiemorgen ouwe teruglezert!
Ik heb gisternacht op jouw gezondheid een borrel gedronken, dat ook al gelezen?
gaat rap daar onderaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:20 schreef OA het volgende:
Vandaag Nouk en MissBliss ingepakt.
Timbob en elizabeth kunnen daar nog wel bij... [afbeelding]
[..]
Morgen wellicht onderstaand rijtje! [afbeelding]
[..]
Hebben we het nog overquote:
Niet als je vanuit Italië vertrekt!quote:[..]
Minder dan bij IDO...![]()
[..]
Van hieruit gezien linksaf denk ik...]
Minder dan bij IDO ja, maar dat is ook niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:22 schreef OA het volgende:
[..]
Hmmm...![]()
[..]
Minder dan bij IDO...![]()
[..]
Van hieruit gezien linksaf denk ik...
Zo vreemd is dat toch niet? Je wilt er op vooruit gaan...quote:Ruim een op de vijf werknemers in Nederland geeft toe het tijdens sollicitatiegesprekken en in hun cv niet zo nauw te nemen met de waarheid. Met name als het gaat om negatieve details uit hun verleden of het salaris dat zij verdienen, geven zij geen eerlijke informatie.
Daar gaat het goftedomme veul te hard voorquote:
Wat kreeg je daar? ¤2200 netto was het toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Minder dan bij IDO ja, maar dat is ook niet zo heel moeilijk![]()
Ik zou er niet raar van opkijken als ik bij IDO meer netto verdiend heb in de maand dan jij..
gooi eens niet alles door elkaar, hij wil vanuit Italie doorreizen, dan is het rechts!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:22 schreef OA het volgende:
[..]
Hmmm... [afbeelding]
[..]
Minder dan bij IDO... [afbeelding]
[..]
Van hieruit gezien linksaf denk ik... [afbeelding]
Ik heb 1 maand op de 2375 gezetenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Wat kreeg je daar? ¤2200 netto was het toch?
Zoveel krijg ik idd niet per mnd...
Dan zat er voor jou ook een reisje naar Chili inquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Minder dan bij IDO ja, maar dat is ook niet zo heel moeilijk![]()
Ik zou er niet raar van opkijken als ik bij IDO meer netto verdiend heb in de maand dan jij..
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef Houniet het volgende:
Dat jullie je postcount bijhouden zeg.
quote:#118 Houniet 45575
zestigduizendnogwat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef Houniet het volgende:
Dat jullie je postcount bijhouden zeg [afbeelding].
2200 netto? Da's wel aardig ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Wat kreeg je daar? ¤2200 netto was het toch?
Zoveel krijg ik idd niet per mnd... [afbeelding]
Is ook wel erg veel hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 1 maand op de 2375 gezeten
Denk dat ik voorlopig niet aan dat soort bedragen kom meer
Hehe, mooi bruggetje om het te herinneren!quote:Ik geloof dat ik weer opgeschoven ben.
Weet het wel zeker trouwens, ik had eerst 182e plek (te herkennen aan de bus vanuit ter aar) en nu 181.
Ik denk dat ik 197 ook wel haal vandaag.
Ja, zeker wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan zat er voor jou ook een reisje naar Chili in
Haha, dat was ook eerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is ook wel erg veel hoor
[..]
Hehe, mooi bruggetje om het te herinneren!
Dat laatste stuk snap ik ff niet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 1 maand op de 2375 gezeten
Denk dat ik voorlopig niet aan dat soort bedragen kom meer
Ik geloof dat ik weer opgeschoven ben.
Weet het wel zeker trouwens, ik had eerst 182e plek (te herkennen aan de bus vanuit ter aar) en nu 181.
Ik denk dat ik 197 ook wel haal vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |