Heb jij weerquote:Op zondag 20 januari 2008 03:15 schreef erkel het volgende:
Ik had er ook al eentje aangemaakt en die staat wel in Tennis
Samen naar de kloten ole ole!quote:Op zondag 20 januari 2008 03:25 schreef Nalbandian het volgende:
Come on Kohlschreiber voor de tennisgame van XL![]()
Ferrer.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ferrer iig door. Nu Davydenko nog
.
quote:Op zondag 20 januari 2008 08:16 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny al 7-6 6-3 voor tegen Davydenko.
quote:Op zondag 20 januari 2008 08:21 schreef borisz het volgende:
gelukkig zit er een knop op de afstandsbediening waarmee je engels commentaar krijgt![]()
Kramer is zo beroerd altijd
geen idee, ik zet heb net aanquote:Op zondag 20 januari 2008 08:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij loopt behoorlijk te gillen
![]()
Is Ted al geweest vannacht?
Ted is nog 10 x beter dan deze randdebiel. Hij denkt dat elke bal terug te slaan isquote:Op zondag 20 januari 2008 08:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij loopt behoorlijk te gillen
![]()
Is Ted al geweest vannacht?
Ik ook, en met Frank ontwaken is verschrikkelijk, Ted is zo lekker monotoomquote:
Frank is een mislukte voetballer, een mislukte presentator, een mislukte commentator..quote:Op zondag 20 januari 2008 08:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ted is nog 10 x beter dan deze randdebiel. Hij denkt dat elke bal terug te slaan is.
Terwijl vertelt 'ie nog dat Davy-Youzhny spannend is. 2-0 en een break voor Youzhny.
en 5-0quote:Op zondag 20 januari 2008 08:33 schreef Bruce117 het volgende:
Youzhny ook al 4-0 in de 3e
Jankovic tegen die Australische, maar pas om 9.30. Dus we kunnen weer terug naar bed als Youzhny het zo afmaaktquote:Op zondag 20 januari 2008 08:39 schreef Lobasca het volgende:
Hierna Nadal, of eerst nog een damespartij?
Heb geen slaap meerquote:Op zondag 20 januari 2008 08:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jankovic tegen die Australische, maar pas om 9.30. Dus we kunnen weer terug naar bed als Youzhny het zo afmaakt. Daarna Nadal.
Ja, maar die begint dus pas over een uur.quote:Op zondag 20 januari 2008 08:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb geen slaap meerGa ik wel commentaar leveren op die lelijke Jankovic
Lekker danquote:Op zondag 20 januari 2008 08:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar die begint dus pas over een uur.
Easy voor Youzhny, niet verwacht.
quote:AO: Davydenko en Gasquet uitgeschakeld door landgenoten
Voor Nikolay Davydenko zit de Australian Open er op. De als vierde geplaatste Rus moest in de achtste finales de duimen leggen voor zijn landgenoot Mikhail Youzhny (14). Die laatste besliste de partij al in drie sets: 7-6(2), 6-3, 6-1.
Youzhny had nog nooit eerder gewonnen van zijn landgenoot, maar daar wilde de Rus absoluut verandering in brengen. Na de eerste set stevende de winnaar van het ATP-toernooi van Chennai begin dit jaar in geen tijd af op de winst.![]()
Ook voor Richard Gasquet is de Australian Open van dit jaar voorbij. De nummer acht van de plaatsingslijst verloor van zijn ongeplaatste Franse landgenoot Jo-Wilfried Tsonga. Tsonga, die op dit moment de 38e plaats op de wereldranglijst bezet, haalde het met 6-2, 6-7(5), 7-6(6), 6-3 en plaatste zich zo voor de eerste maal in zijn carrière voor de kwartfinales van een Grand Slam. Bij de laatste acht speelt Tsonga tegen Youzhny.
Jarkko Nieminen (24) bereikte dan weer voor de eerste keer de kwartfinales op de Australian Open. De Fin was na de verloren eerste set net iets beter dan de Duitser Philipp Kohlschreiber (29), die een ronde eerder nog goed was voor de uitschakeling van Andy Roddick. Nieminen pakte de partij met 3-6, 7-6(7), 7-6(9), 6-3.
sport1.nlquote:AO: Henin, Sharapova en Serena Williams simpel naar laatste acht
Tot nu toe zijn de topspeelsters in het bovenste deel van het schema doorgedrongen tot de kwartfinales van de Australian Open. Justine Henin (1), Maria Sharapova (5) en Serena Williams (7) hadden allen niet veel problemen met hun tegenstanders.
Henin gunde de Taiwanese Su-hei Hsieh amper vier games. Het werd 6-2, 6-2 voor de Belgische nummer één van de wereld. Sharapova had het zelfs nog eenvoudiger in de achtste finales.Haar landgenote Elena Dementieva (11) was geen partij: 6-2, 6-0. Williams tenslotte hoefde niet alles uit de kast te halen om de slordig spelende Tsjechische Nicole Vaidisova (12) te kloppen. Setstanden waren 6-3 en 6-4.
Toch vraag ik me af hoe goed Dellacqua wel niet zou zijn zonder ''buikje''quote:Op zondag 20 januari 2008 09:48 schreef borisz het volgende:
Die gene in het publiek moeten ze ook afschieten.
Die Dellacqua ziet er wel beter uit dan Jankofiets
Vind het geen talent..puur een 'thuisspeelster'quote:Op zondag 20 januari 2008 09:56 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af hoe goed Dellacqua wel niet zou zijn zonder ''buikje''.
Daar is 'ie al..in de commercialquote:Op zondag 20 januari 2008 10:08 schreef Miss_S het volgende:
We hoeven waarschijnlijk niet al te lang op Nadal te wachten...
Nou ja, Hewitt 4e set gisterenquote:
En, jawelquote:Op zondag 20 januari 2008 10:25 schreef Ambrosius het volgende:
Nog maar een break. Tie-break komt eraan.
Ja, maar ook net wat teveel fouten. Anders had ze de set al gewonnen.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:32 schreef Rumille het volgende:
Die Dellecqua slaat mooie ballen zeg.
Idd, in de tiebreak denk ik al zo'n 4 onnodige fouten. Veel hoog in het net. Jammer, en misschien wat slordig.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar ook net wat teveel fouten. Anders had ze de set al gewonnen.
Janko supporteren !!!quote:Op zondag 20 januari 2008 10:32 schreef Rumille het volgende:
Die Dellecqua slaat mooie ballen zeg.
Tsonga heeft niet helemaal begrepen dat dit iets is wat voetballers doen met een naam op hun shirtquote:Op zondag 20 januari 2008 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ben net wakker. Maar ik zie dat Ferrero met 6-1, 6-2, 6-3 van Nalbandian heeft gewonnen.![]()
Wat ik trouwens het irritantste van alle vreugdegebaren vind bij tennis is wat Tsonga doet. Dat hij dus met zijn duimen naar zijn rug wijst. Dat deed hij ook toen hij op Queens van Hewitt won. Ik vind dat zo arrogant en zielig overkomen. Lijkt wel een Albert Heijn-reclame Zelfs bij Federer zou ik het misplaatst vinden als hij dit jaar het Golden Slam wint.
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tsonga heeft niet helemaal begrepen dat dit iets is wat voetballers doen met een naam op hun shirt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat van Youzhny vind ik wel cool. Leuk die uitleg erbij over dat hoofddeksel.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:19 schreef Tim86 het volgende:
Ja is ook zo..ik kan me meer ergeren aan zijn petje
Youzhny deed het salueren eerst overigens altijd zonder racket op zijn hoofd, maar omdat hij commentaar kreeg vanuit mother Russia (het is oneerbiedig om te salueren zonder hoofddeksel), deed hij het zo
Dat kun je van vrijwel alles zeggen waar mensen zich aan storen.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:16 schreef MikeLowrey het volgende:
het is inderdaad maar waar je je druk om maakt...
Ja, gewoon op fast klikken, daarna begint 'ie.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:37 schreef jojomen4 het volgende:
Doet BD video het bij jullie? Als ik op de pot van Nadal klik krijg ik een stilstaand beeld van de wedstrijd van Jonkovic te zien.![]()
Jammer.
Ik krijg beelden van een voetbalwedstrijd te zien en nu van het nieuws. Welke stream werkt wel?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:37 schreef jojomen4 het volgende:
Doet BD video het bij jullie? Als ik op de pot van Nadal klik krijg ik een stilstaand beeld van de wedstrijd van Jonkovic te zien.![]()
Jammer.
Dit is inderdaad zeer storend. het moet je vast killen....~!quote:Op zondag 20 januari 2008 11:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kun je van vrijwel alles zeggen waar mensen zich aan storen.
Volgens mij gewoon googelen op 'Sopcast'; programma downloaden, uitvoeren en dan naar de link met de streams en er een aanklikken die je via Sopcast kunt kijken.quote:
Thanksquote:Op zondag 20 januari 2008 11:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon googelen op 'Sopcast'; programma downloaden, uitvoeren en dan naar de link met de streams en er een aanklikken die je via Sopcast kunt kijken.
Ik hoop dat het lukt. Succes.quote:
Hier ookquote:Op zondag 20 januari 2008 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Jankovic gewonnen![]()
Maar ik baal nog steeds van die Kohlschreiber
Het is dus al opgelost. Op fast klikken en voila.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik krijg beelden van een voetbalwedstrijd te zien en nu van het nieuws. Welke stream werkt wel?
Oh, dan wordt het vast een spannende wedstrijd.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
Nu al een behandeling aan het linkerbeen van PHM.
Het gebeurt toch ook redelijk vaak dat spelers na een grote overwinning een mindere wedstrijd spelen. Ik vind het niet geheel onverwacht eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:51 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hier ook. Hij had echt veel potentie na zijn wedstrijd tegen Roddick al was het alleen al maar om het mooie tennis
. Onnodige fouten doen veel mensen de das om
.
Hij doet het.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:52 schreef kevin_ het volgende:
StarSports laat Nadal zien trouwens.
Ja inderdaad, dat zie je vaak. Toch vind ik het erg vreemd. Je speelt echt een wereldwedstrijd, je vertrouwen neemt toe, minder zenuwen en dan ga je de volgende wedstrijd redelijk makkelijk ten onder. Misschien dat je een sporter moet zijn om dit te kunnen uitleggen.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gebeurt toch ook redelijk vaak dat spelers na een grote overwinning een mindere wedstrijd spelen. Ik vind het niet geheel onverwacht eigenlijk.
Bij mij loopt het geluid net niet gelijk met het beeld, beetje irritant is dat met tennis.quote:
Dat is best vaak bij slechte streams via sopcast, groot nadeel iddquote:Op zondag 20 januari 2008 12:00 schreef DeeBee het volgende:
Bij mij loopt het geluid net niet gelijk met het beeld, beetje irritant is dat met tennis.![]()
zoals zo vaak bij hem lijkt het in zijn hoofd te zittenquote:Op zondag 20 januari 2008 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
PHM krijgt een pijnstiller volgens mij. Het lijkt erop dat de doktoren er weinig mee kunnen.
De eerste van starsports werkt prima (incl geluid)quote:Op zondag 20 januari 2008 12:00 schreef DeeBee het volgende:
Bij mij loopt het geluid net niet gelijk met het beeld, beetje irritant is dat met tennis.![]()
Ik vond het feit dat hij verloor nog minder verrassend dan het feit dat hij ineens stond te choken op belangrijke punten..tegen Roddick was hij op die momente JUIST ijzersterk..quote:Op zondag 20 januari 2008 11:55 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat zie je vaak. Toch vind ik het erg vreemd. Je speelt echt een wereldwedstrijd, je vertrouwen neemt toe, minder zenuwen en dan ga je de volgende wedstrijd redelijk makkelijk ten onder. Misschien dat je een sporter moet zijn om dit te kunnen uitleggen.
Gaat nu al beter, net was het stuk slechter.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De eerste van starsports werkt prima (incl geluid).
Vervelend.quote:
Martin Verkerkquote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef Norrage het volgende:
Aan de andere kant: Als je tegen Roddick (of willekeurige andere topper) speelt heb je niks te verliezen, maar als je dan ineens wint dan heb je de wedstrijd daarna ineens alles te verliezen...Dat is ook een enorme extra druk...Eigenlijk komt het zelden voor dat een speler de rest van het toernooi ineens gaat winnen behalve als het al een gerenomeerde topspeler is die dan eindelijk zijn doorbraak beleeft.
Wat een punten inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef Ambrosius het volgende:
Wereldgame van Nadal: break op love weer *1-0.
Wat was het probleem?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:24 schreef Ambrosius het volgende:
GSM, PHM geeft op.
Z'n been volgens mij. Maar hij sloeg nog redelijk wat terug, totdat Nadal nog scherpere hoeken ging maken of nog harder sloeg langs de lijn.quote:
zijn Nadal en jij een stelletje..gefeliciteerdquote:Op zondag 20 januari 2008 12:54 schreef jojomen4 het volgende:
Nadal trein knalt verder.![]()
Nu die zwakke Nieminen inpakken, dan pas krijgen we het lastig tegen Tsonga of Youzhny. Dat zal vast een thriller worden.
Team work he, ik knalt op de baan, ik knal op BF.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zijn Nadal en jij een stelletje..gefeliciteerd
Ik ga voor de ochtend !quote:Op zondag 20 januari 2008 13:01 schreef Ambrosius het volgende:
Maar één potje om 01.00 (Wozniacki - Ana), die laat ik denk ik schieten en maar rond een uur of 4.15 de wekker voor Federer-Berdych.
Ik hoop Nalby de AO wintquote:Op zondag 20 januari 2008 13:18 schreef Nalbandian het volgende:
Ik hoop dat Djokovic die Hewitt er hard vanaf slaat voor eigen publiek !
Komt ook puur omdat Murray en Roddick al eerder verloren.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een zwakke draw heeft Nadal eigenlijk.Als hij van Nieminen wint, moet hij tegen Youhzny of Tsonga. Tsonga-Nadal lijkt me trouwens cool. Federer had in de eerste twee rondes ook geen sterke draw, maar vanaf de derde ronde is het best zwaar (Tips, Berdych, Blake, Djoko, Nadal - als alles volgens plaatsing verloopt.)
Ja, da's waar. Ben overigens heel benieuwd naar Hewitt-Djokovic.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Komt ook puur omdat Murray en Roddick al eerder verloren.
Ja, en op Federer-Nalbandian zat ik me wel te verheugen. Als zij beiden op hun best zijn, lijkt het me geweldig om naar te kijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:09 schreef Tim86 het volgende:
anders had hij ook wel een redelijk lucky draw gehad in verhouding....andere helft heeft wel meer kwaliteit (zeker als Nalbandian zo goed was als eind vorig jaar)
Ik zou wel Federer-Hewitt als halve finale willen zien.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef TheGeneral het volgende:
Roger Federer
Lleyton Hewitt (Toch voor Lleyton gekozen. Gun hem wel weer eens een mooie prestatie)
Wat dan?quote:
Já...Die jongen is zo ongeveer een beschaming voor het tennis...zó getalenteerd.....quote:Op zondag 20 januari 2008 21:09 schreef N.i.c.k het volgende:
Heb alleen een samenvatting kunnen zien van Gasquet Tsonga, daarin leek Gasquet ook wel waardeloos te spelen. Was dit ook zo ?
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Já...Die jongen is zo ongeveer een beschaming voor het tennis...zó getalenteerd.....![]()
Federer om 4.15 als ik het goed herinnerquote:Op maandag 21 januari 2008 01:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe laat is de eerst volgende mannenwedstrijd?
Hij ziet er niet uit en speelt als Davydenko. Bovendien is hij veel te arrogant. Dat vind ik vanaf dag 1. Dat stuiterdestuiter is er wel ongeveer uit, maar dat was nog een reden om hem niet te mogen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar komt die aversie tegen Novak "stuiterdestuiter" Djokovic toch vandaan? Is hij te populair of zo en daardoor moeten veel mensen 'm ineens niet meer omdat 't grote publiek hem leuk vindt?
Als het Ted was geeft het nietquote:Op maandag 21 januari 2008 09:19 schreef Tim86 het volgende:
hij haalt ferrer en ferrero nu in het half uur dat ik kijk al 5 keer door elkaar..
Ik zie liever Ferrero winnenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:40 schreef Chriz2k het volgende:
Zou ik ook doen op die leeftijd.
Ferrer verdient het om te winnen overigens.
quote:Op maandag 21 januari 2008 06:45 schreef Lobasca het volgende:
Ted vond eerder ook al dat Federer veel fouten maakte. "De computer geeft aan dat het er maar elf zijn, ik dacht toch echt dat het er meer waren. Maar ja er zit natuurlijk een meneer of mevrouw achter de computer."
Vast wel, maar Eurosport zend ook uit.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:13 schreef Joris33 het volgende:
ZIjn er streams op dit moment te vinden?
Ondertussen 7-5 3-6 6-4quote:Op maandag 21 januari 2008 10:26 schreef Ambrosius het volgende:
Set Ferrer 6-4. 2-1 voor nu.
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:05 schreef Ambrosius het volgende:
6-1 Ferrer en dus GSM.
Waar die Ferrer het de laatste tijd allemaal vandaan haalt zegquote:Op maandag 21 januari 2008 11:05 schreef Ambrosius het volgende:
6-1 Ferrer en dus GSM.
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:17 schreef borisz het volgende:
break Djoko
Hewitt speelt echt het allerperfectste punt daar, maar wat een verdediging van Djoko inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een punt op SP, 2-0 Djoko.
Tegen wie moet Djoko volgende ronde ??quote:Op maandag 21 januari 2008 11:42 schreef jojomen4 het volgende:
Djoko gaat dus verdient door naar de volgende ronde lijkt het. In de bovenste helft lijkt het me dat de sterkste 4 over zijn gebleven. Mooi gevecht daar dus.
Onderste helft wat minder spannend, al lijkt mij de pot Youzhny - Tsonga ook wel potentie hebben op een kraker.
Als 'ie wint, tegen Ferrerquote:Op maandag 21 januari 2008 11:46 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Tegen wie moet Djoko volgende ronde ??
Sterker dan Federer? Dat moet ik nog zien. Vlak ook Ferrer niet uit.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:42 schreef jojomen4 het volgende:
Djoko gaat dus verdient door naar de volgende ronde lijkt het. In de bovenste helft lijkt het me dat de sterkste 4 over zijn gebleven. Mooi gevecht daar dus.
Onderste helft wat minder spannend, al lijkt mij de pot Youzhny - Tsonga ook wel potentie hebben op een kraker.
Pietjequote:Op maandag 21 januari 2008 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kwartfinales:
fed - blake
djoko - ferrer
youzhny - tsonga
nadal - nieminen
Onderling is het 3-2 voor Ferrerquote:Op maandag 21 januari 2008 11:51 schreef Norrage het volgende:
Ferrer...Normaal gesproken moet dat een makkie zijn voor Djoko. Zelfs op de USO toen Ferrer waanzinnig in vorm was werd hij geveegd...Djoko vindt dat soort tegenstanders een makkie geloof ik...Maar Ferrer staat dan ook wel weer iets beter te spelen geloof ik dan toen zelfs...Dus kan spannend worden.
Die gekke Nieminen flikt het toch maar weer.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kwartfinales:
fed - blake
djoko - ferrer
youzhny - tsonga
nadal - nieminen
Haha, af en toe begrijp ik echt niet hoe je leest. Kun je misschien aangeven in welke zin ik aangeef dat ik denk dat Djoko sterker is dan Federer (of Ferrer)?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sterker dan Federer? Dat moet ik nog zien. Vlak ook Ferrer niet uit.
Raemon Sluiterquote:Op maandag 21 januari 2008 11:54 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die gekke Nieminen flikt het toch maar weer.
Vroeger was die niks meer dan Raemon Sluiter. Leverde nog wel eens prachtige wedstrijden op.
Waar is het fout gegaan?![]()
![]()
De top is denk ik gewoon sterker geworden. Hewitt speelde toch altijd op deze manier?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:56 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik vind het ergens wel sneu voor Hewitt, hij is gewoon te licht voor de echte top. Terwijl hij vroeger wel echte top was. Nu is het meestal 4e ronde exit
Mjah, Djoko is sinds vorig jaar wel echt een andere speler...en die mastersoverwinning tel ik niet meequote:Op maandag 21 januari 2008 11:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onderling is het 3-2 voor Ferrer. Maar Ferrer is een beetje een zelfde speler als Hewitt, alleen dan een niveautje hoger. Ik zie Djoko ook winnen van Ferrer trouwens, imo wint Djoko of Federer het toernooi.
Kloptquote:Op maandag 21 januari 2008 11:58 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
De top is denk ik gewoon sterker geworden. Hewitt speelde toch altijd op deze manier?
En terecht!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:56 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik vind het ergens wel sneu voor Hewitt, hij is gewoon te licht voor de echte top. Terwijl hij vroeger wel echte top was. Nu is het meestal 4e ronde exit
Foutje van mijn kant, ik las dat je Djoko de sterkste van de bovenste helft vondquote:Op maandag 21 januari 2008 11:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Haha, af en toe begrijp ik echt niet hoe je leest. Kun je misschien aangeven in welke zin ik aangeef dat ik denk dat Djoko sterker is dan Federer (of Ferrer)?
Mjah. Je ziet, ook in deze wedstrijd en in menig verloren wedstrijd vorig jaar, dat Hewitt eigenlijk gemakkelijk meekan...Maar hij kan die intensiteit, die hij nodig heeft, niet meer zo lang vasthouden als vroeger. Je ziet hem echt vol overtuiging sommige games spelen om vervolgens ineens op love gebroken te worden. Vooral dat laatste gebeurt hem echt te vaak (en dat gebeurde zelfs toen hij nog #1 staat)...Hewitt is een momentumspeler...quote:Op maandag 21 januari 2008 11:58 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
De top is denk ik gewoon sterker geworden. Hewitt speelde toch altijd op deze manier?
Hewitt ten voeten uitquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:14 schreef Wopper1 het volgende:
Commentator is echt niet pro-Hewitt ofzo.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:, djoko - fed wordt de klapper van 't toernooi.
Bedoelde ik ook.. Is er nog een andere TEd?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:17 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dacht dat je Ted van der Meer bedoelde.
ik heb niks gelezenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar heb jij lezen geleerd? Morgenochtend pas.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is Jack vd Voorn. Hij is ook spreekstalmeester bij de Nederlandse toernooien.
Deze hoor je ook bij de Nederlandse toernooien. En volgens mij loopt die ook in de ring bij het boksen.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedoelde ik ook.. Is er nog een andere TEd?![]()
Ja Jaquote:Op maandag 21 januari 2008 12:19 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Deze hoor je ook bij de Nederlandse toernooien. En volgens mij loopt die ook in de ring bij het boksen.
In Rosmalen is ie altijd overenthousiastquote:Op maandag 21 januari 2008 12:18 schreef TheArt het volgende:
Dit is Jack vd Voorn. Hij is ook spreekstalmeester bij de Nederlandse toernooien.
http://www.youtube.com/watch?v=hE35TBG2CxYquote:Op maandag 21 januari 2008 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In Rosmalen is ie altijd overenthousiast.
Hij kan beter op de markt gaan staanquote:Op maandag 21 januari 2008 12:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=hE35TBG2CxY
Ze zijn van alle markten thuis.
Lieve schat, die wedstrijd is al afgelopen, gelukkig hoeft Hewitt niet ver met zijn koffers te sjouwenquote:
I see....quote:Op maandag 21 januari 2008 13:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve schat, die wedstrijd is al afgelopen, gelukkig hoeft Hewitt niet ver met zijn koffers te sjouwen
Wie kan hem even bannen???quote:
Ik ben een 'zij'.. wordt vast een oogje toegeknepenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wie kan hem even bannen???![]()
Hewitt haters mogen niet op dit forum
Oh dat maakt al het een en ander goed, maar niet allesquote:Op maandag 21 januari 2008 13:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben een 'zij'.. wordt vast een oogje toegeknepen
is aan het begin al gebeurt..is altijd bij tennis...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:51 schreef Gert het volgende:
Vraagje: ik kan nergens vinden wie er bij winst in de kwartfinales, tegen elkaar uitkomen in de halve finales.
Wordt er geloot of zo? Of hoe werkt zoiets?
Het schema staat vastquote:Op maandag 21 januari 2008 16:51 schreef Gert het volgende:
Vraagje: ik kan nergens vinden wie er bij winst in de kwartfinales, tegen elkaar uitkomen in de halve finales.
Als je op de schema's op de site kijkt of gewoon op teletekst spelen degene die onder elkaar staan tegen elkaar.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:51 schreef Gert het volgende:
baas boven baasquote:Op maandag 21 januari 2008 16:58 schreef Tim86 het volgende:
haha maar jij was al wel een stap verder![]()
Jij weet de uitslag al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |