Heb jij weerquote:Op zondag 20 januari 2008 03:15 schreef erkel het volgende:
Ik had er ook al eentje aangemaakt en die staat wel in Tennis
Samen naar de kloten ole ole!quote:Op zondag 20 januari 2008 03:25 schreef Nalbandian het volgende:
Come on Kohlschreiber voor de tennisgame van XL![]()
Ferrer.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ferrer iig door. Nu Davydenko nog
.
quote:Op zondag 20 januari 2008 08:16 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny al 7-6 6-3 voor tegen Davydenko.
quote:Op zondag 20 januari 2008 08:21 schreef borisz het volgende:
gelukkig zit er een knop op de afstandsbediening waarmee je engels commentaar krijgt![]()
Kramer is zo beroerd altijd
geen idee, ik zet heb net aanquote:Op zondag 20 januari 2008 08:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij loopt behoorlijk te gillen
![]()
Is Ted al geweest vannacht?
Ted is nog 10 x beter dan deze randdebiel. Hij denkt dat elke bal terug te slaan isquote:Op zondag 20 januari 2008 08:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij loopt behoorlijk te gillen
![]()
Is Ted al geweest vannacht?
Ik ook, en met Frank ontwaken is verschrikkelijk, Ted is zo lekker monotoomquote:
Frank is een mislukte voetballer, een mislukte presentator, een mislukte commentator..quote:Op zondag 20 januari 2008 08:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ted is nog 10 x beter dan deze randdebiel. Hij denkt dat elke bal terug te slaan is.
Terwijl vertelt 'ie nog dat Davy-Youzhny spannend is. 2-0 en een break voor Youzhny.
en 5-0quote:Op zondag 20 januari 2008 08:33 schreef Bruce117 het volgende:
Youzhny ook al 4-0 in de 3e
Jankovic tegen die Australische, maar pas om 9.30. Dus we kunnen weer terug naar bed als Youzhny het zo afmaaktquote:Op zondag 20 januari 2008 08:39 schreef Lobasca het volgende:
Hierna Nadal, of eerst nog een damespartij?
Heb geen slaap meerquote:Op zondag 20 januari 2008 08:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jankovic tegen die Australische, maar pas om 9.30. Dus we kunnen weer terug naar bed als Youzhny het zo afmaakt. Daarna Nadal.
Ja, maar die begint dus pas over een uur.quote:Op zondag 20 januari 2008 08:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb geen slaap meerGa ik wel commentaar leveren op die lelijke Jankovic
Lekker danquote:Op zondag 20 januari 2008 08:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar die begint dus pas over een uur.
Easy voor Youzhny, niet verwacht.
quote:AO: Davydenko en Gasquet uitgeschakeld door landgenoten
Voor Nikolay Davydenko zit de Australian Open er op. De als vierde geplaatste Rus moest in de achtste finales de duimen leggen voor zijn landgenoot Mikhail Youzhny (14). Die laatste besliste de partij al in drie sets: 7-6(2), 6-3, 6-1.
Youzhny had nog nooit eerder gewonnen van zijn landgenoot, maar daar wilde de Rus absoluut verandering in brengen. Na de eerste set stevende de winnaar van het ATP-toernooi van Chennai begin dit jaar in geen tijd af op de winst.![]()
Ook voor Richard Gasquet is de Australian Open van dit jaar voorbij. De nummer acht van de plaatsingslijst verloor van zijn ongeplaatste Franse landgenoot Jo-Wilfried Tsonga. Tsonga, die op dit moment de 38e plaats op de wereldranglijst bezet, haalde het met 6-2, 6-7(5), 7-6(6), 6-3 en plaatste zich zo voor de eerste maal in zijn carrière voor de kwartfinales van een Grand Slam. Bij de laatste acht speelt Tsonga tegen Youzhny.
Jarkko Nieminen (24) bereikte dan weer voor de eerste keer de kwartfinales op de Australian Open. De Fin was na de verloren eerste set net iets beter dan de Duitser Philipp Kohlschreiber (29), die een ronde eerder nog goed was voor de uitschakeling van Andy Roddick. Nieminen pakte de partij met 3-6, 7-6(7), 7-6(9), 6-3.
sport1.nlquote:AO: Henin, Sharapova en Serena Williams simpel naar laatste acht
Tot nu toe zijn de topspeelsters in het bovenste deel van het schema doorgedrongen tot de kwartfinales van de Australian Open. Justine Henin (1), Maria Sharapova (5) en Serena Williams (7) hadden allen niet veel problemen met hun tegenstanders.
Henin gunde de Taiwanese Su-hei Hsieh amper vier games. Het werd 6-2, 6-2 voor de Belgische nummer één van de wereld. Sharapova had het zelfs nog eenvoudiger in de achtste finales.Haar landgenote Elena Dementieva (11) was geen partij: 6-2, 6-0. Williams tenslotte hoefde niet alles uit de kast te halen om de slordig spelende Tsjechische Nicole Vaidisova (12) te kloppen. Setstanden waren 6-3 en 6-4.
Toch vraag ik me af hoe goed Dellacqua wel niet zou zijn zonder ''buikje''quote:Op zondag 20 januari 2008 09:48 schreef borisz het volgende:
Die gene in het publiek moeten ze ook afschieten.
Die Dellacqua ziet er wel beter uit dan Jankofiets
Vind het geen talent..puur een 'thuisspeelster'quote:Op zondag 20 januari 2008 09:56 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af hoe goed Dellacqua wel niet zou zijn zonder ''buikje''.
Daar is 'ie al..in de commercialquote:Op zondag 20 januari 2008 10:08 schreef Miss_S het volgende:
We hoeven waarschijnlijk niet al te lang op Nadal te wachten...
Nou ja, Hewitt 4e set gisterenquote:
En, jawelquote:Op zondag 20 januari 2008 10:25 schreef Ambrosius het volgende:
Nog maar een break. Tie-break komt eraan.
Ja, maar ook net wat teveel fouten. Anders had ze de set al gewonnen.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:32 schreef Rumille het volgende:
Die Dellecqua slaat mooie ballen zeg.
Idd, in de tiebreak denk ik al zo'n 4 onnodige fouten. Veel hoog in het net. Jammer, en misschien wat slordig.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar ook net wat teveel fouten. Anders had ze de set al gewonnen.
Janko supporteren !!!quote:Op zondag 20 januari 2008 10:32 schreef Rumille het volgende:
Die Dellecqua slaat mooie ballen zeg.
Tsonga heeft niet helemaal begrepen dat dit iets is wat voetballers doen met een naam op hun shirtquote:Op zondag 20 januari 2008 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ben net wakker. Maar ik zie dat Ferrero met 6-1, 6-2, 6-3 van Nalbandian heeft gewonnen.![]()
Wat ik trouwens het irritantste van alle vreugdegebaren vind bij tennis is wat Tsonga doet. Dat hij dus met zijn duimen naar zijn rug wijst. Dat deed hij ook toen hij op Queens van Hewitt won. Ik vind dat zo arrogant en zielig overkomen. Lijkt wel een Albert Heijn-reclame Zelfs bij Federer zou ik het misplaatst vinden als hij dit jaar het Golden Slam wint.
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tsonga heeft niet helemaal begrepen dat dit iets is wat voetballers doen met een naam op hun shirt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat van Youzhny vind ik wel cool. Leuk die uitleg erbij over dat hoofddeksel.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:19 schreef Tim86 het volgende:
Ja is ook zo..ik kan me meer ergeren aan zijn petje
Youzhny deed het salueren eerst overigens altijd zonder racket op zijn hoofd, maar omdat hij commentaar kreeg vanuit mother Russia (het is oneerbiedig om te salueren zonder hoofddeksel), deed hij het zo
Dat kun je van vrijwel alles zeggen waar mensen zich aan storen.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:16 schreef MikeLowrey het volgende:
het is inderdaad maar waar je je druk om maakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |