ja...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:08 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Het was wel een lullig balletje he, zo op de netband...
Dat vond ik echt sneu voor Johansson...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:08 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Het was wel een lullig balletje he, zo op de netband...
bullshit, als roddick een erg goede dag heeft en Federer een erg slechte, dan wint hij nog op z'n sloffenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef Radegast het volgende:
Als Roddick een goede dag heeft, en Federer een slechte, dan wint Federer nog op z'n sloffen.
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop een walk over van Federer
Dat is het dusquote:Op zondag 3 juli 2005 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop een walk over van Federer
Hij serveerde meer naar de hoeken en daardoor zachter (zei Jacco geloof ik). Of iig om meer eerste services in te slaan.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:24 schreef mitt het volgende:
Het lijkt wel alsof Roddick minder hard serveert.
Maar hij zal wel gebrand zijn op een goed Amerikaans seizoen.
Dat is inderdaad overdreven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:17 schreef mitt het volgende:
Las in de Sportweek dat ze Roddick in de VS al The One Slam Wonder noemen.
Ook weer een beetje overdreven, hij staat ook gewoon derde op de ranglijst van 2005
Hewitt...Maar verder inderdaad niet echt...Om bij Roddick nou van een falen te spreken is wat overdreven, maar dat hij nou veel meer grand slams gaat winnen wil ik nou ook weer niet zeggen...Al die halve finales en finales die hij gehaald heb vind ik toch wel een beetje dubieus kijkende naar zijn draws..Maar ik zal hier niet te veel over uitwijden, ik heb het al een beetje genoeg gezegdquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is inderdaad overdreven.
Roddick heeft de laatste 3 jaar 6 keer minimaal de halve finale van een Grand Slam gehaald. Dat kunnen weinig anderen zeggen op Federer na.
Ja dat vind ik ook, als je er elke keer op gaat letten lijkt ie heel nerveus enzo, alsof ie een ziekte heeft ofso (kan ff niet op de naam van die ziekte komen)quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:58 schreef Falco het volgende:
Hij zit altijd maar dan ook altijd heel irritant zijn petje goed te zetten op zijn hoofd en zijn shirt een beetje lekkerder om zijn schouder te doen voordat hij gaat serveren. Erg opvallend, maar ook wel irriterend op den duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop