ja...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:08 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Het was wel een lullig balletje he, zo op de netband...
Dat vond ik echt sneu voor Johansson...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:08 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Het was wel een lullig balletje he, zo op de netband...
bullshit, als roddick een erg goede dag heeft en Federer een erg slechte, dan wint hij nog op z'n sloffenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:07 schreef Radegast het volgende:
Als Roddick een goede dag heeft, en Federer een slechte, dan wint Federer nog op z'n sloffen.
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop een walk over van Federer
Dat is het dusquote:Op zondag 3 juli 2005 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop een walk over van Federer
Hij serveerde meer naar de hoeken en daardoor zachter (zei Jacco geloof ik). Of iig om meer eerste services in te slaan.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:24 schreef mitt het volgende:
Het lijkt wel alsof Roddick minder hard serveert.
Maar hij zal wel gebrand zijn op een goed Amerikaans seizoen.
Dat is inderdaad overdreven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:17 schreef mitt het volgende:
Las in de Sportweek dat ze Roddick in de VS al The One Slam Wonder noemen.
Ook weer een beetje overdreven, hij staat ook gewoon derde op de ranglijst van 2005
Hewitt...Maar verder inderdaad niet echt...Om bij Roddick nou van een falen te spreken is wat overdreven, maar dat hij nou veel meer grand slams gaat winnen wil ik nou ook weer niet zeggen...Al die halve finales en finales die hij gehaald heb vind ik toch wel een beetje dubieus kijkende naar zijn draws..Maar ik zal hier niet te veel over uitwijden, ik heb het al een beetje genoeg gezegdquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is inderdaad overdreven.
Roddick heeft de laatste 3 jaar 6 keer minimaal de halve finale van een Grand Slam gehaald. Dat kunnen weinig anderen zeggen op Federer na.
Ja dat vind ik ook, als je er elke keer op gaat letten lijkt ie heel nerveus enzo, alsof ie een ziekte heeft ofso (kan ff niet op de naam van die ziekte komen)quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:58 schreef Falco het volgende:
Hij zit altijd maar dan ook altijd heel irritant zijn petje goed te zetten op zijn hoofd en zijn shirt een beetje lekkerder om zijn schouder te doen voordat hij gaat serveren. Erg opvallend, maar ook wel irriterend op den duur.
Dat moet hij haast wel van Jim Courier hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:58 schreef Falco het volgende:
Hij zit altijd maar dan ook altijd heel irritant zijn petje goed te zetten op zijn hoofd en zijn shirt een beetje lekkerder om zijn schouder te doen voordat hij gaat serveren. Erg opvallend, maar ook wel irriterend op den duur.
Inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:58 schreef Falco het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2007 01:43 schreef Tim86 het volgende:
Herhaal mijn post van net maar even![]()
Check dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=vq7H8l2KVOA
Justin Gimelstob die allemaal spelers gaat interviewen voor de Tonight Show (Jay Leno)
Briljant
(@kleinzusje: incl Roddick)
quote:Op maandag 10 september 2007 21:19 schreef kleinzusje het volgende:
Timmie nog bedankt voor het filmpje, heb het net opnieuw bekekenVooral Andy die het gesprek met Djoko onderbreekt, door Gimel op zn kont te slaan
![]()
Die Gimel valt me alles mee, ik zag hem voor het eerst tegen Andy dit jaar.
quote:Op maandag 10 september 2007 23:04 schreef Tim86 het volgende:
hij slaat hem niet op zijn kont, hij trekt zijn broek omlaag![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:34 schreef LaTiNo het volgende:
Aaah, Andy. Jong, knap, rijk en getalenteerd.....het is zo oneerlijk verdeeld
quote:
Echt Mittquote:Op woensdag 12 september 2007 11:41 schreef mitt het volgende:
Ik laat ze even mergen voor je.
Nee hoor.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kuttttttttttttttttttttttt
![]()
![]()
wat een muts ben ik![]()
Dan komt mijn fijne negatieve post erbijquote:Op woensdag 12 september 2007 11:41 schreef mitt het volgende:
Ik laat ze even mergen voor je.
Van wanneer is die foto? Van toen hij de US Open won?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:24 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
ON TOPIC blijven, stelletje etters![]()
![]()
Mitt doe er iets aan![]()
Eindelijk iemand die eerlijk isquote:Op woensdag 12 september 2007 19:29 schreef APK het volgende:
Hij begint een beetje een pens te krijgen.
Dat is toen hij Maria voor het eerst naar Djoko zag loerenquote:Op woensdag 12 september 2007 13:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van wanneer is die foto? Van toen hij de US Open won?
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:29 schreef APK het volgende:
Hij begint een beetje een pens te krijgen.
quote:
Waarom heb je zijn toernooiwinsten er niet bij?:Dquote:Op woensdag 12 september 2007 13:28 schreef kleinzusje het volgende:
September 21/ 23 Davis Cup Semi Finals; USA vs. Sweden; Gothenburg, Sweden
Andy, James and the Bryan Brothers will fight for a spot in the 2007 Davis Cup Finals in Gothenburg Sweden. Team USA will take on the enthusiastic Swedes who will be looking to upset the Americans on their chosen surface of Carpet. These two nations have an extensive Davis Cup history dating back to 1946, and meet for the 12th time this weekend. This is their fourth semifinal meeting, but they have also gone head-to-head in two Davis Cup finals, in 1984 and 1997, both of which Sweden won. USA has an 8-3 record over the Swedes and also won their last meeting at the 2004 World Group quarterfinals.
Andy has cited wining Davis Cup as one of his dreams and ultimate career goals.![]()
[afbeelding]
2007 Results
Australian Open - Semi-final (l. to Roger Federer)
San Jose - Semi-final (l. Andy Murray)
Memphis - Final (l. Tommy Haas)
Indian Wells TMS - Semi-final (l. Rafael Nadal)
Miami TMS - quarter-final (l. Andy Murray, retired)
Rome TMS - 3rd Round (l. Juan Ignacio Chela)
Ausrian One - quarter-final (l. Gael Monfils)
Roland Garros - 1st Round (l. Igor Andreev)
2006 results
Australian Open - 4th Round (l. to Marcos Baghdatis)
San Jose - Semi-final (l. Andy Murray)
Memphis - quarter-final (l. to Julien Benneteau)
Indian Wells TMS - 4th Round (l. to Igor Andreev)
Miami TMS - quarter-final (l. to David Ferrer)
Houston - quarter-final (l. to Tommy Haas)
Rome TMS - Quater-final (l. to Gael Monfils)
Roland Garros - 1st Round (l. to Alberto Martin, retired)
London / Queen's Club - Semi-final (l. to James Blake)
Wimbledon - 3rd Round (l. to Andy Murray)
Indianapolis - Final (l. to James Blake)
Los Angeles - quarter-final (l. to Dmitry Tursunov, W/O) Cincinnati TMS - Winner (d. Juan Carlos Ferrero)
US Open - Final (l. to Roger Federer)
Vienna - Semi-final (l. to Fernando Gonzalez)
Madrid TMS - 3rd Round (l. to Tomas Berdych)
Tennis Masters Cup - RR Stage (l. to Roger Federer and David Nalbandian)
Vonden Andy en Maria elkaar ooit leuk dan? Ik weet het tot en met Mandy Moore.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is toen hij Maria voor het eerst naar Djoko zag loeren![]()
[afbeelding]
Nee. Dat werd alleen door de pers gehyped. Nooit iets officieels.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vonden Andy en Maria elkaar ooit leuk dan? Ik weet het tot en met Mandy Moore.
Maar ze hadden toch een relatie? En zolang ze niet verloofd zijn of getrouwd zijn, is daar weinig officieels aan. Of bedoel je iets anders?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee. Dat werd alleen door de pers gehyped. Nooit iets officieels.
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom heb je zijn toernooiwinsten er niet bij?:D
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En dat is wat we noemen een photoshop.![]()
Ja ik ook, ze kunnen heel goed praten samenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:46 schreef ppi het volgende:
hmmmm, ik had Sharapova wel wat ouder gegokt, Andy eigenlijk ook wel![]()
Maar is een lekkere date die Shara, kan Andy wel begrijpen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:15 schreef Norrage het volgende:
Maar ik vind hem geen eikel hoor ook al is deze post misschien wat negatief...Ik vind het de meeste sympathieke speler van de hele tour en het is een genot om naar zijn potjes te kijken
Mooi dat ze (nog steeds ?) goed kunnen praten, A en S dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja ik ook, ze kunnen heel goed praten samen![]()
Trouwens: Nu gaat die Djokoer over heen, houdt wel van afdankertjes en Copycat spelen
![]()
Zeg euh KZ....kom je eindelijk tot bezinning m.b.t. Andy Roddickquote:en wat een opgeblazen neptennisjostie![]()
Een hele duidelijke photoshopquote:Op donderdag 13 september 2007 11:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wilde niet zo opscheppen met zijn fantastische resultaten
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:12 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zeg euh KZ....kom je eindelijk tot bezinning m.b.t. Andy Roddick?
Boef !!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:07 schreef TheGeneral het volgende:
Niet veel fans voor Andy zie ik. Jij bent bijna de enige die post kleinzusje
Dat zal dan pas in het seniorencircuit zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Boef !!!!!![]()
![]()
Strakjes, als mijn held Rogier heeft verslagen, loopt het storm hier![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat zal dan pas in het seniorencircuit zijn.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef wimderon het volgende:
Kijk em stoer zitten![]()
[afbeelding]
Tis Stan Laurel.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef wimderon het volgende:
Kijk em stoer zitten![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:16 schreef APK het volgende:
Begint een beetje pathetisch te worden, dit topic.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:22 schreef APK het volgende:
Ga je maar effe nuttig maken en een stream zoeken voor zijn Davis Cup wedstrijd vanmiddag.
Linker voet, MRI scanquote:Op donderdag 27 september 2007 23:13 schreef APK het volgende:
Pffft, pijn in zijn voet.![]()
Djoko was tenminste eerlijk, hij had geen zin en betaalt gewoon 40.000$ boete.![]()
WTF !!!!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:20 schreef Nalbandian het volgende:
Even wat tegengewicht bieden aan het fotogeweld van KZ!
Hallo, mijn naam is Andy Roddick en ik doe een boom na
Hoi Kleinzusje![]()
*meldtquote:Op donderdag 20 september 2007 18:07 schreef TheGeneral het volgende:
Niet veel fans voor Andy zie ik. Jij bent bijna de enige die post kleinzusje
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:36 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Andy is 1 van de sympathiekere tennissers van het circuit, imho.
Zie bv. zijn persconferenties![]()
WTF !!!! Moet niet erger worden met mn held "de kinder vriend"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |