Waar die Ferrer het de laatste tijd allemaal vandaan haalt zegquote:Op maandag 21 januari 2008 11:05 schreef Ambrosius het volgende:
6-1 Ferrer en dus GSM.
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:17 schreef borisz het volgende:
break Djoko
Hewitt speelt echt het allerperfectste punt daar, maar wat een verdediging van Djoko inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2008 11:35 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een punt op SP, 2-0 Djoko.
Tegen wie moet Djoko volgende ronde ??quote:Op maandag 21 januari 2008 11:42 schreef jojomen4 het volgende:
Djoko gaat dus verdient door naar de volgende ronde lijkt het. In de bovenste helft lijkt het me dat de sterkste 4 over zijn gebleven. Mooi gevecht daar dus.
Onderste helft wat minder spannend, al lijkt mij de pot Youzhny - Tsonga ook wel potentie hebben op een kraker.
Als 'ie wint, tegen Ferrerquote:Op maandag 21 januari 2008 11:46 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Tegen wie moet Djoko volgende ronde ??
Sterker dan Federer? Dat moet ik nog zien. Vlak ook Ferrer niet uit.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:42 schreef jojomen4 het volgende:
Djoko gaat dus verdient door naar de volgende ronde lijkt het. In de bovenste helft lijkt het me dat de sterkste 4 over zijn gebleven. Mooi gevecht daar dus.
Onderste helft wat minder spannend, al lijkt mij de pot Youzhny - Tsonga ook wel potentie hebben op een kraker.
Pietjequote:Op maandag 21 januari 2008 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kwartfinales:
fed - blake
djoko - ferrer
youzhny - tsonga
nadal - nieminen
Onderling is het 3-2 voor Ferrerquote:Op maandag 21 januari 2008 11:51 schreef Norrage het volgende:
Ferrer...Normaal gesproken moet dat een makkie zijn voor Djoko. Zelfs op de USO toen Ferrer waanzinnig in vorm was werd hij geveegd...Djoko vindt dat soort tegenstanders een makkie geloof ik...Maar Ferrer staat dan ook wel weer iets beter te spelen geloof ik dan toen zelfs...Dus kan spannend worden.
Die gekke Nieminen flikt het toch maar weer.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kwartfinales:
fed - blake
djoko - ferrer
youzhny - tsonga
nadal - nieminen
Haha, af en toe begrijp ik echt niet hoe je leest. Kun je misschien aangeven in welke zin ik aangeef dat ik denk dat Djoko sterker is dan Federer (of Ferrer)?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sterker dan Federer? Dat moet ik nog zien. Vlak ook Ferrer niet uit.
Raemon Sluiterquote:Op maandag 21 januari 2008 11:54 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Die gekke Nieminen flikt het toch maar weer.
Vroeger was die niks meer dan Raemon Sluiter. Leverde nog wel eens prachtige wedstrijden op.
Waar is het fout gegaan?![]()
![]()
De top is denk ik gewoon sterker geworden. Hewitt speelde toch altijd op deze manier?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:56 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik vind het ergens wel sneu voor Hewitt, hij is gewoon te licht voor de echte top. Terwijl hij vroeger wel echte top was. Nu is het meestal 4e ronde exit
Mjah, Djoko is sinds vorig jaar wel echt een andere speler...en die mastersoverwinning tel ik niet meequote:Op maandag 21 januari 2008 11:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onderling is het 3-2 voor Ferrer. Maar Ferrer is een beetje een zelfde speler als Hewitt, alleen dan een niveautje hoger. Ik zie Djoko ook winnen van Ferrer trouwens, imo wint Djoko of Federer het toernooi.
Kloptquote:Op maandag 21 januari 2008 11:58 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
De top is denk ik gewoon sterker geworden. Hewitt speelde toch altijd op deze manier?
En terecht!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:56 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik vind het ergens wel sneu voor Hewitt, hij is gewoon te licht voor de echte top. Terwijl hij vroeger wel echte top was. Nu is het meestal 4e ronde exit
Foutje van mijn kant, ik las dat je Djoko de sterkste van de bovenste helft vondquote:Op maandag 21 januari 2008 11:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Haha, af en toe begrijp ik echt niet hoe je leest. Kun je misschien aangeven in welke zin ik aangeef dat ik denk dat Djoko sterker is dan Federer (of Ferrer)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |