Ja, gewoon op fast klikken, daarna begint 'ie.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:37 schreef jojomen4 het volgende:
Doet BD video het bij jullie? Als ik op de pot van Nadal klik krijg ik een stilstaand beeld van de wedstrijd van Jonkovic te zien.![]()
Jammer.
Ik krijg beelden van een voetbalwedstrijd te zien en nu van het nieuws. Welke stream werkt wel?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:37 schreef jojomen4 het volgende:
Doet BD video het bij jullie? Als ik op de pot van Nadal klik krijg ik een stilstaand beeld van de wedstrijd van Jonkovic te zien.![]()
Jammer.
Dit is inderdaad zeer storend. het moet je vast killen....~!quote:Op zondag 20 januari 2008 11:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kun je van vrijwel alles zeggen waar mensen zich aan storen.
Volgens mij gewoon googelen op 'Sopcast'; programma downloaden, uitvoeren en dan naar de link met de streams en er een aanklikken die je via Sopcast kunt kijken.quote:
Thanksquote:Op zondag 20 januari 2008 11:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon googelen op 'Sopcast'; programma downloaden, uitvoeren en dan naar de link met de streams en er een aanklikken die je via Sopcast kunt kijken.
Ik hoop dat het lukt. Succes.quote:
Hier ookquote:Op zondag 20 januari 2008 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Jankovic gewonnen![]()
Maar ik baal nog steeds van die Kohlschreiber
Het is dus al opgelost. Op fast klikken en voila.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik krijg beelden van een voetbalwedstrijd te zien en nu van het nieuws. Welke stream werkt wel?
Oh, dan wordt het vast een spannende wedstrijd.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
Nu al een behandeling aan het linkerbeen van PHM.
Het gebeurt toch ook redelijk vaak dat spelers na een grote overwinning een mindere wedstrijd spelen. Ik vind het niet geheel onverwacht eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:51 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hier ook. Hij had echt veel potentie na zijn wedstrijd tegen Roddick al was het alleen al maar om het mooie tennis
. Onnodige fouten doen veel mensen de das om
.
Hij doet het.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:52 schreef kevin_ het volgende:
StarSports laat Nadal zien trouwens.
Ja inderdaad, dat zie je vaak. Toch vind ik het erg vreemd. Je speelt echt een wereldwedstrijd, je vertrouwen neemt toe, minder zenuwen en dan ga je de volgende wedstrijd redelijk makkelijk ten onder. Misschien dat je een sporter moet zijn om dit te kunnen uitleggen.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gebeurt toch ook redelijk vaak dat spelers na een grote overwinning een mindere wedstrijd spelen. Ik vind het niet geheel onverwacht eigenlijk.
Bij mij loopt het geluid net niet gelijk met het beeld, beetje irritant is dat met tennis.quote:
Dat is best vaak bij slechte streams via sopcast, groot nadeel iddquote:Op zondag 20 januari 2008 12:00 schreef DeeBee het volgende:
Bij mij loopt het geluid net niet gelijk met het beeld, beetje irritant is dat met tennis.![]()
zoals zo vaak bij hem lijkt het in zijn hoofd te zittenquote:Op zondag 20 januari 2008 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
PHM krijgt een pijnstiller volgens mij. Het lijkt erop dat de doktoren er weinig mee kunnen.
De eerste van starsports werkt prima (incl geluid)quote:Op zondag 20 januari 2008 12:00 schreef DeeBee het volgende:
Bij mij loopt het geluid net niet gelijk met het beeld, beetje irritant is dat met tennis.![]()
Ik vond het feit dat hij verloor nog minder verrassend dan het feit dat hij ineens stond te choken op belangrijke punten..tegen Roddick was hij op die momente JUIST ijzersterk..quote:Op zondag 20 januari 2008 11:55 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat zie je vaak. Toch vind ik het erg vreemd. Je speelt echt een wereldwedstrijd, je vertrouwen neemt toe, minder zenuwen en dan ga je de volgende wedstrijd redelijk makkelijk ten onder. Misschien dat je een sporter moet zijn om dit te kunnen uitleggen.
Gaat nu al beter, net was het stuk slechter.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De eerste van starsports werkt prima (incl geluid).
Vervelend.quote:
Martin Verkerkquote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef Norrage het volgende:
Aan de andere kant: Als je tegen Roddick (of willekeurige andere topper) speelt heb je niks te verliezen, maar als je dan ineens wint dan heb je de wedstrijd daarna ineens alles te verliezen...Dat is ook een enorme extra druk...Eigenlijk komt het zelden voor dat een speler de rest van het toernooi ineens gaat winnen behalve als het al een gerenomeerde topspeler is die dan eindelijk zijn doorbraak beleeft.
Wat een punten inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef Ambrosius het volgende:
Wereldgame van Nadal: break op love weer *1-0.
Wat was het probleem?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:24 schreef Ambrosius het volgende:
GSM, PHM geeft op.
Z'n been volgens mij. Maar hij sloeg nog redelijk wat terug, totdat Nadal nog scherpere hoeken ging maken of nog harder sloeg langs de lijn.quote:
zijn Nadal en jij een stelletje..gefeliciteerdquote:Op zondag 20 januari 2008 12:54 schreef jojomen4 het volgende:
Nadal trein knalt verder.![]()
Nu die zwakke Nieminen inpakken, dan pas krijgen we het lastig tegen Tsonga of Youzhny. Dat zal vast een thriller worden.
Team work he, ik knalt op de baan, ik knal op BF.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zijn Nadal en jij een stelletje..gefeliciteerd
Ik ga voor de ochtend !quote:Op zondag 20 januari 2008 13:01 schreef Ambrosius het volgende:
Maar één potje om 01.00 (Wozniacki - Ana), die laat ik denk ik schieten en maar rond een uur of 4.15 de wekker voor Federer-Berdych.
Ik hoop Nalby de AO wintquote:Op zondag 20 januari 2008 13:18 schreef Nalbandian het volgende:
Ik hoop dat Djokovic die Hewitt er hard vanaf slaat voor eigen publiek !
Komt ook puur omdat Murray en Roddick al eerder verloren.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een zwakke draw heeft Nadal eigenlijk.Als hij van Nieminen wint, moet hij tegen Youhzny of Tsonga. Tsonga-Nadal lijkt me trouwens cool. Federer had in de eerste twee rondes ook geen sterke draw, maar vanaf de derde ronde is het best zwaar (Tips, Berdych, Blake, Djoko, Nadal - als alles volgens plaatsing verloopt.)
Ja, da's waar. Ben overigens heel benieuwd naar Hewitt-Djokovic.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Komt ook puur omdat Murray en Roddick al eerder verloren.
Ja, en op Federer-Nalbandian zat ik me wel te verheugen. Als zij beiden op hun best zijn, lijkt het me geweldig om naar te kijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:09 schreef Tim86 het volgende:
anders had hij ook wel een redelijk lucky draw gehad in verhouding....andere helft heeft wel meer kwaliteit (zeker als Nalbandian zo goed was als eind vorig jaar)
Ik zou wel Federer-Hewitt als halve finale willen zien.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef TheGeneral het volgende:
Roger Federer
Lleyton Hewitt (Toch voor Lleyton gekozen. Gun hem wel weer eens een mooie prestatie)
Wat dan?quote:
Já...Die jongen is zo ongeveer een beschaming voor het tennis...zó getalenteerd.....quote:Op zondag 20 januari 2008 21:09 schreef N.i.c.k het volgende:
Heb alleen een samenvatting kunnen zien van Gasquet Tsonga, daarin leek Gasquet ook wel waardeloos te spelen. Was dit ook zo ?
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Já...Die jongen is zo ongeveer een beschaming voor het tennis...zó getalenteerd.....![]()
Federer om 4.15 als ik het goed herinnerquote:Op maandag 21 januari 2008 01:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe laat is de eerst volgende mannenwedstrijd?
Hij ziet er niet uit en speelt als Davydenko. Bovendien is hij veel te arrogant. Dat vind ik vanaf dag 1. Dat stuiterdestuiter is er wel ongeveer uit, maar dat was nog een reden om hem niet te mogen.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar komt die aversie tegen Novak "stuiterdestuiter" Djokovic toch vandaan? Is hij te populair of zo en daardoor moeten veel mensen 'm ineens niet meer omdat 't grote publiek hem leuk vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |