Ja, gewoon op fast klikken, daarna begint 'ie.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:37 schreef jojomen4 het volgende:
Doet BD video het bij jullie? Als ik op de pot van Nadal klik krijg ik een stilstaand beeld van de wedstrijd van Jonkovic te zien.![]()
Jammer.
Ik krijg beelden van een voetbalwedstrijd te zien en nu van het nieuws. Welke stream werkt wel?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:37 schreef jojomen4 het volgende:
Doet BD video het bij jullie? Als ik op de pot van Nadal klik krijg ik een stilstaand beeld van de wedstrijd van Jonkovic te zien.![]()
Jammer.
Dit is inderdaad zeer storend. het moet je vast killen....~!quote:Op zondag 20 januari 2008 11:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kun je van vrijwel alles zeggen waar mensen zich aan storen.
Volgens mij gewoon googelen op 'Sopcast'; programma downloaden, uitvoeren en dan naar de link met de streams en er een aanklikken die je via Sopcast kunt kijken.quote:
Thanksquote:Op zondag 20 januari 2008 11:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon googelen op 'Sopcast'; programma downloaden, uitvoeren en dan naar de link met de streams en er een aanklikken die je via Sopcast kunt kijken.
Ik hoop dat het lukt. Succes.quote:
Hier ookquote:Op zondag 20 januari 2008 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Jankovic gewonnen![]()
Maar ik baal nog steeds van die Kohlschreiber
Het is dus al opgelost. Op fast klikken en voila.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik krijg beelden van een voetbalwedstrijd te zien en nu van het nieuws. Welke stream werkt wel?
Oh, dan wordt het vast een spannende wedstrijd.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
Nu al een behandeling aan het linkerbeen van PHM.
Het gebeurt toch ook redelijk vaak dat spelers na een grote overwinning een mindere wedstrijd spelen. Ik vind het niet geheel onverwacht eigenlijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:51 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hier ook. Hij had echt veel potentie na zijn wedstrijd tegen Roddick al was het alleen al maar om het mooie tennis
. Onnodige fouten doen veel mensen de das om
.
Hij doet het.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:52 schreef kevin_ het volgende:
StarSports laat Nadal zien trouwens.
Ja inderdaad, dat zie je vaak. Toch vind ik het erg vreemd. Je speelt echt een wereldwedstrijd, je vertrouwen neemt toe, minder zenuwen en dan ga je de volgende wedstrijd redelijk makkelijk ten onder. Misschien dat je een sporter moet zijn om dit te kunnen uitleggen.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gebeurt toch ook redelijk vaak dat spelers na een grote overwinning een mindere wedstrijd spelen. Ik vind het niet geheel onverwacht eigenlijk.
Bij mij loopt het geluid net niet gelijk met het beeld, beetje irritant is dat met tennis.quote:
Dat is best vaak bij slechte streams via sopcast, groot nadeel iddquote:Op zondag 20 januari 2008 12:00 schreef DeeBee het volgende:
Bij mij loopt het geluid net niet gelijk met het beeld, beetje irritant is dat met tennis.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |