zoals zo vaak bij hem lijkt het in zijn hoofd te zittenquote:Op zondag 20 januari 2008 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
PHM krijgt een pijnstiller volgens mij. Het lijkt erop dat de doktoren er weinig mee kunnen.
De eerste van starsports werkt prima (incl geluid)quote:Op zondag 20 januari 2008 12:00 schreef DeeBee het volgende:
Bij mij loopt het geluid net niet gelijk met het beeld, beetje irritant is dat met tennis.![]()
Ik vond het feit dat hij verloor nog minder verrassend dan het feit dat hij ineens stond te choken op belangrijke punten..tegen Roddick was hij op die momente JUIST ijzersterk..quote:Op zondag 20 januari 2008 11:55 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat zie je vaak. Toch vind ik het erg vreemd. Je speelt echt een wereldwedstrijd, je vertrouwen neemt toe, minder zenuwen en dan ga je de volgende wedstrijd redelijk makkelijk ten onder. Misschien dat je een sporter moet zijn om dit te kunnen uitleggen.
Gaat nu al beter, net was het stuk slechter.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De eerste van starsports werkt prima (incl geluid).
Vervelend.quote:
Martin Verkerkquote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef Norrage het volgende:
Aan de andere kant: Als je tegen Roddick (of willekeurige andere topper) speelt heb je niks te verliezen, maar als je dan ineens wint dan heb je de wedstrijd daarna ineens alles te verliezen...Dat is ook een enorme extra druk...Eigenlijk komt het zelden voor dat een speler de rest van het toernooi ineens gaat winnen behalve als het al een gerenomeerde topspeler is die dan eindelijk zijn doorbraak beleeft.
Wat een punten inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef Ambrosius het volgende:
Wereldgame van Nadal: break op love weer *1-0.
Wat was het probleem?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:24 schreef Ambrosius het volgende:
GSM, PHM geeft op.
Z'n been volgens mij. Maar hij sloeg nog redelijk wat terug, totdat Nadal nog scherpere hoeken ging maken of nog harder sloeg langs de lijn.quote:
zijn Nadal en jij een stelletje..gefeliciteerdquote:Op zondag 20 januari 2008 12:54 schreef jojomen4 het volgende:
Nadal trein knalt verder.![]()
Nu die zwakke Nieminen inpakken, dan pas krijgen we het lastig tegen Tsonga of Youzhny. Dat zal vast een thriller worden.
Team work he, ik knalt op de baan, ik knal op BF.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zijn Nadal en jij een stelletje..gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |