Ik ga voor de ochtend !quote:Op zondag 20 januari 2008 13:01 schreef Ambrosius het volgende:
Maar één potje om 01.00 (Wozniacki - Ana), die laat ik denk ik schieten en maar rond een uur of 4.15 de wekker voor Federer-Berdych.
Ik hoop Nalby de AO wintquote:Op zondag 20 januari 2008 13:18 schreef Nalbandian het volgende:
Ik hoop dat Djokovic die Hewitt er hard vanaf slaat voor eigen publiek !
Komt ook puur omdat Murray en Roddick al eerder verloren.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een zwakke draw heeft Nadal eigenlijk.Als hij van Nieminen wint, moet hij tegen Youhzny of Tsonga. Tsonga-Nadal lijkt me trouwens cool. Federer had in de eerste twee rondes ook geen sterke draw, maar vanaf de derde ronde is het best zwaar (Tips, Berdych, Blake, Djoko, Nadal - als alles volgens plaatsing verloopt.)
Ja, da's waar. Ben overigens heel benieuwd naar Hewitt-Djokovic.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Komt ook puur omdat Murray en Roddick al eerder verloren.
Ja, en op Federer-Nalbandian zat ik me wel te verheugen. Als zij beiden op hun best zijn, lijkt het me geweldig om naar te kijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:09 schreef Tim86 het volgende:
anders had hij ook wel een redelijk lucky draw gehad in verhouding....andere helft heeft wel meer kwaliteit (zeker als Nalbandian zo goed was als eind vorig jaar)
Ik zou wel Federer-Hewitt als halve finale willen zien.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef TheGeneral het volgende:
Roger Federer
Lleyton Hewitt (Toch voor Lleyton gekozen. Gun hem wel weer eens een mooie prestatie)
Wat dan?quote:
Já...Die jongen is zo ongeveer een beschaming voor het tennis...zó getalenteerd.....quote:Op zondag 20 januari 2008 21:09 schreef N.i.c.k het volgende:
Heb alleen een samenvatting kunnen zien van Gasquet Tsonga, daarin leek Gasquet ook wel waardeloos te spelen. Was dit ook zo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |