Deze hoor je ook bij de Nederlandse toernooien. En volgens mij loopt die ook in de ring bij het boksen.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bedoelde ik ook.. Is er nog een andere TEd?![]()
Ja Jaquote:Op maandag 21 januari 2008 12:19 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Deze hoor je ook bij de Nederlandse toernooien. En volgens mij loopt die ook in de ring bij het boksen.
In Rosmalen is ie altijd overenthousiastquote:Op maandag 21 januari 2008 12:18 schreef TheArt het volgende:
Dit is Jack vd Voorn. Hij is ook spreekstalmeester bij de Nederlandse toernooien.
http://www.youtube.com/watch?v=hE35TBG2CxYquote:Op maandag 21 januari 2008 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In Rosmalen is ie altijd overenthousiast.
Hij kan beter op de markt gaan staanquote:Op maandag 21 januari 2008 12:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=hE35TBG2CxY
Ze zijn van alle markten thuis.
Lieve schat, die wedstrijd is al afgelopen, gelukkig hoeft Hewitt niet ver met zijn koffers te sjouwenquote:
I see....quote:Op maandag 21 januari 2008 13:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve schat, die wedstrijd is al afgelopen, gelukkig hoeft Hewitt niet ver met zijn koffers te sjouwen
Wie kan hem even bannen???quote:
Ik ben een 'zij'.. wordt vast een oogje toegeknepenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wie kan hem even bannen???![]()
Hewitt haters mogen niet op dit forum
Oh dat maakt al het een en ander goed, maar niet allesquote:Op maandag 21 januari 2008 13:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben een 'zij'.. wordt vast een oogje toegeknepen
is aan het begin al gebeurt..is altijd bij tennis...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:51 schreef Gert het volgende:
Vraagje: ik kan nergens vinden wie er bij winst in de kwartfinales, tegen elkaar uitkomen in de halve finales.
Wordt er geloot of zo? Of hoe werkt zoiets?
Het schema staat vastquote:Op maandag 21 januari 2008 16:51 schreef Gert het volgende:
Vraagje: ik kan nergens vinden wie er bij winst in de kwartfinales, tegen elkaar uitkomen in de halve finales.
Als je op de schema's op de site kijkt of gewoon op teletekst spelen degene die onder elkaar staan tegen elkaar.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:51 schreef Gert het volgende:
baas boven baasquote:Op maandag 21 januari 2008 16:58 schreef Tim86 het volgende:
haha maar jij was al wel een stap verder![]()
Jij weet de uitslag al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |