Ik hoor net, als het doorgaat, ik tegen Excelsior 4 uit moet spelen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vrees ook met grote vrezen, we moeten anders uit in Enter spelen.
Wij ook sinds het laatste weekend van november weer, dat wordt spierpijn!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:34 schreef raptorix het volgende:
Wij spelen dit weekend weer voor eerst, heb er zin aan.
wij moesten vorige week een inhaal wedstrijd spelen, maar dat ging niet door nu wordt dat voor ons op 9 februari gepland. dus hebben wij nu een week er tussen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu weer twee weken vrij en winterstop, helaas. Hopelijk plannen ze de vandaag afgelaste wedstrijd nog in op een van deze zaterdagen.
Ik heb nog maar de helft vertelt, ik kreeg op gegeven moment een ongelovelijk trap van 2 man met gestrekt been nadat ik ze uitkapte. Uitspraak van scheids: Je speelt zelf ook zo, dus dat kan je verwachten, "en nu je mond houden anders kan je weg".quote:Op zondag 27 januari 2008 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Op dat niveau is rood gewoon overdreven, 5 minuten eruit hoort het te zijn.
En raptorix, Foks Chabal.22 minuten bijtellen, welkom bij de lagere amateurs.
Al heb ik dat nog niet meegemaakt. Wel genoeg andere bizarre ongein.
Bekend verhaal, ik voetbal zelf ook laag en dan kom je het helaas regelmatig tegen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:56 schreef raptorix het volgende:
3-3, en ontzettend genaaid door Scheids (eigen speler van tegenstander)
Stond vandaag niet op doel maar in de verdediging, ging lekker, paar brute tackles (wel op de bal), paar vervelende mannetjes bij tegenstander, en ook vervelend publiek die me continue voor jezus uitscholden (ik zie er ongeveer uit als de franse rugbyer Chabal). Eerste helft viel de scheids nog mee, 2e helft een andere speler die ging fluiten, vlagsignalen werden nooit overgenomen, tegenstander mocht alles, bij ons was het kleinste duwtje al een overtreding. 10 minuten voor tijd 3-2 voor, er komt een simpel schot, onze keeper stopt de bal even met ze handen en pakt hem later in ze handen. Indirecte vrije bal voor het 2 keer oppakken van de bal
. Vervolgens wordt in de commotie onze spits eruit gestuurt wegens praten (hij vroeg hoe lang het nog was). Ook van ze eigen team werd er maar 1 uitgestuurt. Chaos alom. Gelukkig gaat de bal naast. We houden moeizaam stand, en scheids geeft nog 1 minuut aan. Tegenstander gaat voor zo een beetje de laatste aanval. Dat wordt niks, en we houden de bal zeker 45 seconden in de ploeg. Doeltrap tegenpartij, dit duurt weer minimaal een halve minuut. Dan komt er een voorzet, ik maak een cruciale fout door het kopduel aan te gaan, op de speler waar onze laatste man al bij stond. Ik ga onder de bal door, waardoor mijn tegenstander kan scoren
. Ontzettend balen omdat het een gore klootzak is die al de hele wedstrijd me loopt uit te lokken, en bovenal omdat ie geen kokosnoot geraakt heeft. Achteraf hoorde ik van onze wissel dat er 22 minuten!!!!! bij getrokken is. Tjah van dat soort ploegen ga je op die manier natuurlijk nooit winnen.
Onze competitie ligt stil i.v.m. carnavalquote:Op maandag 28 januari 2008 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wedstrijd van zondag hebben we al verzet naar donderdag ivm carnaval (:') ) en Ajax - Feyenoord.
heel braband ligt toch stil met carnaval, ik begreep zelfs dat de brandweer dan niet werktquote:Op maandag 28 januari 2008 13:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Onze competitie ligt stil i.v.m. carnaval
Wij liggen stil inderdaad, en dat komt goed uit tijdens die dagenquote:Op maandag 28 januari 2008 15:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
heel braband ligt toch stil met carnaval, ik begreep zelfs dat de brandweer dan niet werkt
Ik voetbal in de omgeving Dordrecht en die vallen onder Zuidquote:Op maandag 28 januari 2008 15:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
heel braband ligt toch stil met carnaval, ik begreep zelfs dat de brandweer dan niet werkt
Hoe kun je zo lang achter mekaar uit spelenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:30 schreef Dos37 het volgende:
Morgen eindelijk weer met mijn eigen team. En sinds september voor het eerste weer thuis
Daarle 3 staat ons te wachten. Lekker weer
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:38 schreef andre347 het volgende:
Morgen voor de beker. Tegen een 3e klasser dus dat moet geen problemen opleveren. Zelf spelen we in de 2e klas [afbeelding]
Het kan nog. Hier volgt het verslagje. Na een lange winterslaap was het voor ons elftal eindelijk weer eens zo ver. Okee, zelf heb ik twee weken geleden nog gespeeld, maar op twee meer spelers na was het de eerste beproeving na de winterstop.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
8-3 winst vandaag, zelf tweemaal gescoord. Morgen volgt een kort verslag hier.
Apart zo'n hoger liggend veld op de achtergrondquote:
Dat is een van onze drie nieuwste velden, er recht achter ligt nog een veld. En schuin rechts op de foto ligt nog weer een etage hoger een veld.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:52 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Apart zo'n hoger liggend veld op de achtergrond
hehe lekker dom verdedigd dan....quote:Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef raptorix het volgende:
Haleeeeeeeee, 2-1 gewonnen en winnende gemaakt. Bij de 1-1 had ik een dubieuze rol, er kwam een zachte voorzet recht op me af op de rand 16, ik had 2 verdedigers in me rug, en zag dat een opkomende verdediger doorliep, ik roep: "hands" en doe of ik de bal wil vangen, maar laat de bal gewoon door me handen gaan. De 2 verdedigers achter me waren de kluts kwijt, en mijn teamgenoot maakte het onberispelijk af. Uiteraard veel protesten, en in de rust heeft men het 3 KNVB scheidsrechters nagevraagt, en die twijfelden allemaal
Maar goed, gasten waren flink pissed
Redelijk. Voel de klachten in mijn rug nog wel geregeld, maar het is minder dan het geweest is. Dinsdag wel een enorme beuk gehad (een ongelukje, dat wel) van een kerel van 2 bij 2. Kwam even vol door op m'n linkerborst met zijn hand, hij kreeg een duw mee zeg maarquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe gaat het met je fysieke gesteldheid Sandman? Goed om te horen dat je weer speelt.
Mickey Mouse competitiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:42 schreef WEST het volgende:
Wij gaan morgen op bezoek bij Staphorst. Dit is toch wel de wedstrijd van het jaar die we moeten winnen. Hopelijk houden we onze vorm van de laatste 3 wedstrijden vast (28 doelpunten voor en 0 tegen)
nee hoor helemaal niet, wij waren gewoon op dreef. en wij hebben ook al eens verloren hoor.quote:
Meedhuizen hoor ik net. Iets minder niet makkelijker.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:07 schreef Grulez het volgende:
Zaterdag Siddeburen thuis. Altijd niet te makkelijk.
das minder..quote:
wij om 9 uurquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:44 schreef Yeahinho het volgende:
Wij moeten morgen om 11.00 uur... en vanmorgen was dat veld rond die tijd nog kei en keihard.
Vanmorgen werd er op dat tijdstip hier gewoon gevoetbald. Hoorde zeggen dat het veld zelfs wit wasquote:
Wij moesten vandaag dus om 12.45, zowel wij (uitploeg) als de tegenpartij stonden op het veld raar te kijken. De ene helft, de helft uit de zon was bikkelhard. Levensgevaarlijk. De scheidsrechter wilde het veld afkeuren, maar omdat de meerderheid voor spelen was ging het door. Zelf was ik er niet blij mee, ook al hadden we de moeite genomen te komen. Maar goed, wie ben ik, we waren in de minderheid. Dus ik heb het extreem voorzichtig aangedaan. Helaas moest ik in de eerste helft op het linke deel van het veld spelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:44 schreef Yeahinho het volgende:
Wij moeten morgen om 11.00 uur... en vanmorgen was dat veld rond die tijd nog kei en keihard.
Tactiek niet echt aangepast, maar iedereen heeft flink gewerkt voor elkaar. Zelfs met 1-1 kunnen gaan rusten (welgeteld 1x bij hun goal geweest), maar daarna was het - zoals verwacht - al snel over. Uiteindelijk 3-1 verloren, zeker geen schande met deze ploeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je ze maar inzet tonen en de tegenstander het voetballen onmogelijk maken. (beetje zoals mij vanmiddag bij Excelsior 6 overigens) Verder de tactiek aanpassen.
Qua niveau (waar ikzelf heerlijk in meegaquote:Op maandag 25 februari 2008 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het verschil zo groot?
Ik zou het er voor over hebben elke zaterdag dan terug te keren naar hier. Toen ik in Tilburg woonde deed ik dat ook, kwam ik zelfs minimaal één keer per week trainen ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Serieus? Ook niet aan de andere kant van het land?
We doen best veel via mail. Vooral heel makkelijk voor ons, de leiders. Afmelden per mail is juist handig, dan kan ik het tenminste niet vergeten.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
1-1 met een verhaal, dat morgen hier volgt.
Ik was ook blij dat het afgelast was vanwege de regen, maar toen ik 's middags buitenliep was het wel echt extreem lekker voetbalweer. Heerlijk zacht, wat miezerige druppels maar niet vervelend. Ik had graag gevoetbald!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef Yeahinho het volgende:
Vandaag op het laatste moment afgelast. Was er niet rouwig om, want het heeft echt aan 1 stuk door geregend... Wel frappant was het dat ons 6e elftal naar dezelfde club moest, en die wedstrijd wél doorging.
Tuurlijk is het een achterlijke tijdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:35 schreef WEST het volgende:
wij waren vandaag vrij.
8 uur vertrek voor een inhaal wedstrijdtis tweede paasdag dan dus ik zou er echt niet voor opstaan.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:36 schreef 9christensen het volgende:
Ik ben het wel gewend. Thuis spelen we ook altijd 9 uur zondags.
Vind ik voor m'n gestel net iets te vroeg.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:23 schreef Yeahinho het volgende:
Wij thuis om 11 uur, mooie tijd. Rond kwart over 1 in de kantine.
Hehequote:Op zondag 30 maart 2008 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Woehoe.Je deed er nog wel alles aan om het niet te doen slagen.
Gister zelf niet gespeeld, afgelast.
jij bent toch keeper? Niks kunnen tegenhouden?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:37 schreef pekel het volgende:
In de beker na strafschoppen verliezen van hoofdklasser Oranje Nassau
Week uitstellen dus..., vandaag met 5-2 verloren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:06 schreef WEST het volgende:
1 punt is nog nodig en dan is de buit binnen. Vandaag thuis tegen SVN '69.
16:15 weten we of we op de kar gaan of we nog een week moeten uitstellen.
jawel, ik denk alleen dat de zenuwen vandaag behoorlijk parten gespeeld wat ook logisch is met zo'n wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:18 schreef sjimz het volgende:
WEST, dan kan nooit staphorst zijn waar jullie vorige week tegen speelden!
Maar Staphorst is toch het zwarte kousen dorp? Waarom spelen ze dan niet in zwarte kousen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:51 schreef WEST het volgende:
[..]
jawel, ik denk alleen dat de zenuwen vandaag behoorlijk parten gespeeld wat ook logisch is met zo'n wedstrijd.
Vorige week stond er minder spanning op. Meer omdat Staphorst moest komen en wij hoefden niet.
Vandaag was de spanning er van het kampioenschap binnen halen.
maar goed Staphorst won vandaag maar met 1-0 van een ploeg waar wij met 9-0 en 7-0 overheen liep.
Dat heb ik een collega ook al voorgesteld. Ik zei tegen hem "Staphorst staat bekend in Nederland als Zwarte kousen dorp, waarom de clubkleuren geel blauw en geen Zwart. Dat past er meer bij "quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Staphorst is toch het zwarte kousen dorp? Waarom spelen ze dan niet in zwarte kousen?
SVBOquote:Op zondag 13 april 2008 18:57 schreef Filay het volgende:
Wij kwamen met 0-1 achter eigenlijk al vrij snel in de wedstrijd. De scheidsrechter gaf nog een indirecte vrije bal in de zestien vanwege een zogenaamde terugspeelbal. Was onzin, maar goed, toe maar. Die ging er niet in waardoor we weer een beetje druk konden zetten. In de eerste helft werd het nog 1-1.
In de tweede helft kwamen we op 2-1, maar de goal werd onterecht afgefloten. Later scoorden we weer en nu telde hij wel dus 2-1. Daar bleef het ook bij. We speelden tegen de aartsrivaal van onze club, maar het ging er fair aan toe. Op 1 speler van de tegenstander na dan, die maar bleef uitlokken en schoppen en schelden en dreigen.
Lijkt in grote lijnen wel op onze wedstrijdquote:
Onze leider was ze gewoon 'vergeten'. Maar wij spelen op het niveau dat daar niet zo streng op gecontroleerd wordt. En tja, wat moesten we anders, met 8 man weggaan?quote:Op maandag 14 april 2008 19:57 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Lijkt in grote lijnen wel op onze wedstrijd
De scheids kwam bij ons in de rust de pasjes controleren onder het mom van 'volgens mij hebben jullie spelers die normaal veel hoger spelen'. Maar het waren gewoon B-tjes en 1e jaar A's die we hadden geleend, waar we netjes de pasjes van hadden meegenomen
Ze wisselen de keeper gewoon halverwege de wedstrijdquote:Op donderdag 17 april 2008 22:17 schreef pekel het volgende:
Gister voor het eerst in de basis bij de hoofdmacht van mijn cluppie.Vorige week woensdag al een helft gespeeld. Wel 2de klasse zondag dan, maar wel erg leuk.
.
Blessurequote:Op donderdag 17 april 2008 22:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ze wisselen de keeper gewoon halverwege de wedstrijd.
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben vanaf nu Voetballende Fok!er af. Zaterdag heb ik mijn afscheidswedstrijd gespeeld, kreeg een publiekswissel en een bloemetje. Raar maar waar. Het voelde vreemd. Na 12 jaar voetballen is het voor mij even genoeg geweest. De sleur kwam er een beetje in, de honger naar de bal was er niet elke week. Dus lijkt me dit het beste. Ik ben van plan te gaan badmintonnen, even iets helemaal anders. Niet meer afhankelijk zijn van een heel team, maar indivueel m'n ding doen. Hopelijk gaat dat bevallen.
En wie weet trek ik later (zeker niet komend seizoen) de voetbalschoenen weer aan, we shall see.
Idd. Voor mij is het als een verslaving. Een ander team kan ik me voorstellen, maar stoppen zit er de komende 20 jaar niet in.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:39 schreef Yeahinho het volgende:
En Vaduz gestopt....?! Ik zou echt nóóit kunnen stoppen, voetbal is mijn leven!
KNVB is soms niet te volgen. Competitie met tien teams en soms gewoon vijf of zes weken op rij vrij. Nog wat afgelastingen en daar ga je...quote:Op maandag 12 mei 2008 19:39 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, nu nog aan het voetballen?! Wij hebben al 2 weken geleden voor het laatst gebald.
Ja, voor mij ook. Maar ik ben toe aan een break, dus vandaar de opvallende move. Voetballen zal ik nog genoeg doen met vrienden. Helemaal geen bal meer aanraken, no way!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:39 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, nu nog aan het voetballen?!
Ook bijna ten einde dus.. wij waren helaas al gesneuveld in de poulefase.. in de poule hebben wij gespeeld tegen finalist Be Quick (met een op halfvolle sterkte elftal), en in de competitie tegen andere finalist Hoogeveen (thuis gewonnen, uit verloren)..quote:Be Quick haalt finale districtsbeker
Be Quick heeft zich woensdag geplaatst voor de eindstrijd van de districtsbeker. De Groningse hoofdklasser rekende in de halve finale af met tweedeklasser Eemsboys uit Delfzijl.
Rudmer Wiersma en Willem Lanjouw hadden na twintig minuten een 2-0 voorsprong voor Be Quick op het scorebord gezet. Het tegendoelpunt van Herbert van Brugge kon het tij niet meer keren voor Eemsboys.
Welke club zit je?quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:12 schreef veny het volgende:
[..]
Ook bijna ten einde dus.. wij waren helaas al gesneuveld in de poulefase.. in de poule hebben wij gespeeld tegen finalist Be Quick (met een op halfvolle sterkte elftal), en in de competitie tegen andere finalist Hoogeveen (thuis gewonnen, uit verloren)..
Zeer verrassend hoe hoogeveen toch titelkandidaten als Harkemase Boys en Oranje Nassau heeft uigeschakeld. Tevens zeer knap, maar goed spel hadden ze zowieso als ze hun dag hadden..
Zelf ben alweer een tijdje aan het einde van het seizoen, laatste comp.wedstrijd blessure opgelopen, dus mag helaas de vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Emmen niet meedoen..
Nou ja, volgend seizoen, nieuwe kansen he.
Wij hadden begin april al onze laatste wedstrijd gespeeldquote:Op maandag 12 mei 2008 19:39 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, nu nog aan het voetballen?! Wij hebben al 2 weken geleden voor het laatst gebald.
Eerst dit seizoen maar eens afsluiten met een tournooi en een BBQ na afloopquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:00 schreef VoreG het volgende:
En mensen zijn we al met de voorbereiding op het nieuwe seizoen bezig?
Ik ben langzaam aan het revalideren (rustig proberen hard te lopen) om te kijken of mn enkel het houdt. Daarna maar eens aan de conditie werken, want die is door de blessure echt tot het nulpunt gedaald, heb de conditie van een bejaarde vent van 100+kg...
Volgend seizoen in Tilburg bij TSVV Merlijn aan de slag!
Het eerste bij ons is al bekend de rest nog niet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke indelingen zijn wel al bekend en welke nog niet? De van de reserve zondagers nog niet toch? Of kijk ik er over heen?
WSC? Waalwijk? Dan heb ik vorig jaar nog tegen julie (als ik het me goed herinner) 4 2e gespeeldquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:38 schreef stame het volgende:
Bij ons het ook bekend. We hebben dus een nieuw team opgericht met wat vrienden voor op de zaterdag (we zijn eigenlijk een zondagvereniging). We worden zaterdag 3 en zijn ingedeelde in de 4e klasse.
Onze competitie ziet er als volgt uit:
BVV/Caterpillar 2
GSBW 9
LONGA 6
Rust Roest 2
Rust Roest 3
SC Olympus 3
SSC'55 5
Sv BLC 3
SVG 2
VOAB 11
WSC 3
Zwaluw VFC 7
Uit Waalwijk inderdaad, tegenover het RKC stadion. Ik zou alleen niet weten wat voor een team zaterdag 2 bij ons is/was.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:01 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
WSC? Waalwijk? Dan heb ik vorig jaar nog tegen julie (als ik het me goed herinner) 4 2e gespeeldOp zaterdag trouwens. en kansloos met 4-0 verloren overigens
OT: Op onze site zijn de indelingen ook bekend gemaakt, maar we hebben er een nieuw senioren-elftal bij, moet nog maar eens kijken in welk team ik kom.
Juist daar heb ik gespeeld. Met ons 4e. Eigelijk zit ik in het 6e maar zij hadden wat spelers tekort (wel vaker bij verre uitwedstrijden, wat ze vorig seizoen alleen maar hadden), dus ik deed met hen mee. Maar hebben jullie geen zaterdag 1 en 2 (en wellicht nog meer)?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:11 schreef stame het volgende:
[..]
Uit Waalwijk inderdaad, tegenover het RKC stadion. Ik zou alleen niet weten wat voor een team zaterdag 2 bij ons is/was.
Aan de ranglijst te zien was het niet zo heel super team. Maar er zijn wel een zaterdag 1 en 2. Maar daar hebben we sinds kort een zaterdag 3 aan toegevoegd. Zaterdag 1 en 2 zijn ook vriendenteams en daar komt nu dus weer een vriendenteam van ons bij. Meeste spelers willen weer of blijven voetballen op zaterdag en zo tot een mooi team gekomen dat zaterdag 3 komende seizoen volgt. Voor de rest bestaat de club uit seniorenteams op zondag aangezien het eigenlijk een zondagvereniging is.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:14 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Juist daar heb ik gespeeld. Met ons 4e. Eigelijk zit ik in het 6e maar zij hadden wat spelers tekort (wel vaker bij verre uitwedstrijden, wat ze vorig seizoen alleen maar hadden), dus ik deed met hen mee. Maar hebben jullie geen zaterdag 1 en 2 (en wellicht nog meer)?
Hier is de ranglijst van afgelopen seizoen te vinden.
Heul nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:49 schreef Rumille het volgende:
Ach, Vroomshoopse Boys wordt toch kampioen.
Nee dat was dos 8 volgens mij.quote:Moesten jullie vorig seizoen tegen Drienerlo 5?
Ben sinds vorige week aan het rennen, mijn conditie is ook behoorlijk ingezakt in krap 1 maand tijd. Maar ik verwacht toch wel fit te zijn wanneer we 1 augustus het trainen hervatten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:00 schreef VoreG het volgende:
En mensen zijn we al met de voorbereiding op het nieuwe seizoen bezig?
Ik ben langzaam aan het revalideren (rustig proberen hard te lopen) om te kijken of mn enkel het houdt. Daarna maar eens aan de conditie werken, want die is door de blessure echt tot het nulpunt gedaald, heb de conditie van een bejaarde vent van 100+kg...
Volgend seizoen in Tilburg bij TSVV Merlijn aan de slag!
De indeling van ons inmiddels opgeheven team staat er ook nog bij, met teams als GONA, HMSH, Laakkwartier, Toofan en PGS/VOGEL moet zeggen dat ik erg blij ben met het feit dat ik nu in een ander team speel en die verenigingen ontloopquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Indelingen West II zijn ook eindelijk bekend.
Die aanvangstijden in die lijst, zijn die ook definitief? Want dan zouden we veel om 9.30 spelen. Waaronder wijzelf
zoow nou pas maar op ik ben bloedvorm en gister al begonnen met trainenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:46 schreef child_of_the_matrix het volgende:
hehe, Dos37, ik moet komend seizoen tegen je voetballen.. Zit bij DES 5...
Je hebt gewoon te lang boven je kunnen gespeeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:05 schreef Grulez het volgende:
Jemig ik ben momenteel echt een prutser. Onderling oefenpotje met nota bene a'ers erbij... ik leek wel iemand uit de 80jarige oorlog ofzo.
ik ben gewoon over mn top. te vroeg gepiekt heet dat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te lang boven je kunnen gespeeld.
Patrick Kluivert????quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik ben gewoon over mn top. te vroeg gepiekt heet dat.
Maar dan 4 jaar jonger... ik heb jaren gehad toen sprak het drop vol lof. Nu wijzen ze me bespottend na.quote:
Zei ik ook altijd. Sukkel nu al jaren met blessures en als ik deze seizoenshelft niet fit word, dan zal ik die beslissing toch ook moeten nemen. Met pijn in het hart, overigens. Maar revalideren, opereren, revalideren zonder noemenswaardig resultaat is niet bepaald motiverend.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:25 schreef Yeahinho het volgende:
Stoppen met voetballen? No way, ik dénk er nog niet aan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |