abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58204264
6-1 gewonnen bij de nummer 6
Begonnen sterk aan de wedstrijd, veel kansen maar de verdediging stond wat dat betreft wel sterk. Uiteindelijk werd een corner er rechtstreeks ingeschoten, mede door de wind en de keeper die de bal de eigen goal in bokst, maar goed, hij telt. Vlak voor rust schoot de tegenstander op doel, middenvelder van ons verandert de bal van richting, keeper kan bal nog tegenhouden en een spits van hun reageert alert en tikt hem erin.

Na rust met een uitblinkende rechtsbuiten (als ik de coach moet geloven was ik dus die uitblinkende rechtsbuiten) uitgelopen tot 6-1. Niet gescoord, wel 1 assist en bij 2 andere goals belangrijk werk verricht.
Bij een stand van 4-1 een 'publiekswissel' gekregen, voor zo'n 15 man, maar het gaat om het gebaar .

Wel weer typisch dat onze aanvoerder, die de verslagen maakt, en ik niet goed overweg kunnen en ik alleen genoemd werd in de opstelling
  maandag 21 april 2008 @ 15:40:14 #227
89068 Gh0stbust3r
Ruud van Nistelrooy
pi_58204325
Hoi,
ik ben nieuw hier op deze topic. Kom zelf uit Deventer en speel bij Colmschate. Zit in het 2e en we spelen eerste klasse. Bij winst van ons volgende week tegen de nummer laatst hebben we de derde periode gewonnen, en dus feestvieren !!
Trainer van *Manchester United* ( @ www.hattrick.org )
pi_58354452
Welkom en van harte met de periode!

Zaterdag hebben we een puike prestatie geleverd bij SVVN. Ik startte als wisselspeler omdat de afwezigen ineens allemaal weer op kwamen draven. Maar ik wist dat er 2 krakkemikkig waren, daarom heb ik de warming-up maar gelijk meegedaan.

En ja hoor, na 20 minuten kon de rechtsbuiten niet verder en kwam ik in zijn plaats. Ik begon lekker, een paar mooie Kanu-sleepbewegingen die succesvol waren bij het passeren, een paar goede spelvoortzettingen.

Maar toen kwamen we ineens met 10 man te staan. De bejaarde scheidsrechter die enkel de middencirkel als werkterrein zag stuurde onze rechtshalf eraf. Omdat deze een veel te late wilde tackle van achteren maakte. Terecht wel, maar we verbaasden ons hoe snel hij z'n kaart uit de zak haalde, omdat de man nogal passief overkwam. (hij nam ook al geen bal en vlaggen mee voor de wedstrijd )

Na 25 minuten met 10 man verder dus. Ai. Ik ging naar de rechtshalf en we gingen met 2 spitsen spelen. Het stond trouwens 1-1. We hadden het betere van het spel, maar met 10 man was dat niet meer echt het geval. We haalden de rust zonder verdere kleerscheuren.

De tweede helft begon ik als tweede spits aan de linkerkant, maar na enkele minuten zag ik al dat ik daar niet zo van waarde was. Ik mis de snelheid om gevaarlijk te worden in dat systeem, dus wisselde ik met onze linkshalf die veel drang naar voren heeft en niet graag verdedigt. Ideaal, laat mij maar lekker het werkpaard uithangen. Vind ik mooi werk!

We hielden het achterin uitstekend gesloten en maakten uit een strakke counter de 1-2 en niet veel later de 1-3. En de tegenstander, met voornamelijk jonge 20'ers had geen antwoord klaar. Individueel zaten er goede voetballers bij, maar als team opereren bleek teveel gevraagd. Dus het bleef 1-3. Moe maar voldaan gingen we in Rijssen aan het bier.

(de week ervoor 2-2 gespeeld tegen de kampioen die nog maar 2 verliespunten had, dus ons competitieslot is goed)
That's all folks!
pi_58359040
Zaterdag de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen afgewerkt. Een 3-0 nederlaag. We begonnen heel slecht maar uiteindelijk werden we toch iets beter, het was geen drama wedstrijd zoals we die wel eens hebben.

In de felle zon met zomerse temperaturen stond er een hele goede voetballer in het team van de tegenstander. Volgens mij had ie aan de speed gezeten, hij stond echt overal op het veld. En dat met deze temperaturen. De 1-0 kwam via een voorzetje van de zijkant die goed werd ingekopt. Daarna bleef het heel lang bij deze 1-0 en kregen wij ook enkele kansjes. Maar toch was het ver in de 2e helft de tegenstander, Moerse Boys, dat de score verdubbelde. Een pass naar de rand van de 16, waarna de tegenstander die de bal ontving mij eigelijk iets te makkelijk passeerde en de 2-0 binnen wist te schieten. Een paar minuten later werd ik weer op snelheid geklopt, waarna een vrij staande speler op de 5 meterlijn de bal kreeg en de genadeklap uitdeelde.

Zo eindigen wij op de 12e en laatste positie met wel 6 punten. Nu nog een toernooi en een tentenkamp, en het seizoen zit er helemaal op.
pi_58359119
De laatste competitiewedstrijd zit er voor ons ook op.
Wel met 5-2 gewonnen maar met zeer slecht spel.
Uiteindelijk zijn we 3e geworden in de competitie op 4 punten achterstand op de nummer 1.
pi_58362013
Laatste wedstrijd 2-4 gewonnen, waardoor we als derde zijn geëindigd.
Ik begon als mid-mid, maakte de 0-1 en bij rust was het al 1-4.
pi_58469834
Gisteren na een 9-4 ( )overwinning op Saenden officieus kampioen geworden. Staan gelijk in punten, met een wedstrijd minder gespeeld en met een veel beter doelsaldo. Mogen de laatste wedstrijd iets van 8-0 verliezen en dan zijn we alsnog op doelsaldo kampioen.

Speel zelf bij Hellas Sport, in de zaterdag 2.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58471456
Na 2 drama wedstrijden (3-8 en 1-9 verloren met respectievelijk 9 en 8 man) mochten we vandaag tegen de nummer laatst (wij een na laatst). Gelukkig ditmaal wel genoeg mensen door een kudde jeugdspelers die meededen. Werd al snel duidelijk dat we van die lui dik moesten winnen. Kregen ook kans op kans, maar zoals wel vaker leek de afwerking nergens op. Kwamen toch op 0-1, vlak daarna een corner waarbij er niet opgelet werd en de 1-1 werd ingetikt. Vlak erna 1-2. Na rust de 1-3 en toen leek het erop dat we het wel best vonden. Verslapte behoorlijk, waarna de tegenpartij een aantal behoorlijk kansen kreeg, en uit een onoverzichtelijke situatie maakten ze zelfs 2-3. Uiteindelijk 2-5 gewonnen maar hier hadden we dubbele cijfers tegen moeten halen als er niet zo veel aangeklooid werd.

Volgende week laatste wedstrijd maar waarschijnlijk gaat die niet door omdat we momenteel iets van 7 man hebben en er geen enkel team beschikbaar is waar we spelers uit kunnen halen.
pi_58629534
Na afgelopen donderdag onze titelkansen definitief verspeelt te hebben en daarna uitermate relaxed met de veel betere tegenstander lekker lopen bieren, vandaag weer eens de andere kant van het voetbal in Rotterdam meegemaakt. Voor de 4de (misschien al 5de keer) een gestaakte wedstrijd.

Tegenstanders waren in de eerste wedstrijd bij hun thuis al flink over de rooie; ook vandaag stonden ze weer maar met 1 doel op het veld. Of wel ging er onderling gevochten worden of wel kwam er een aanleiding om een tegenstander finaal de tyfus in te schoppen. Het laatste gebeurde uiteindelijk. Een normaal duel om een bal werd gezien als slaan, de actie daarna wordt de bal uit de 16 weggeschopt, bij het weglopen trapt iemand onze verdediger neer, die uiteraard kwaad roept dat die gast eens moet kappen. Hij was nog niet opgestaan of had wel twee klappen te pakken.

Daarrna rende hij maar uit schrik/verstandigheid/ richting de kantine, ondertussen nog 3 trappen te verwerken in het voorbij gaan. Dit keer toch maar eens de politie gebeld en uiteraard niet meer verder gevoetbald. Volgens de tegenstander was het uiteraard dat onze teamgenoot begonnen was met slaan en dat er verder amper iets gebeurde.

Politie kon er uiteindelijk niets mee omdat er niemand 100% zeker wist wie wat gedaan had en de spelerspassen hadden ze al meegenomen. Het wordt nog wel een leuke brief naar de KNVB denk ik.

Op dit soort dagen heb ik altijd het idee dat ik maar beter kan stoppen met voetballen door dit soort figuren.
pi_58630250
Ik ben vanaf nu Voetballende Fok!er af. Zaterdag heb ik mijn afscheidswedstrijd gespeeld, kreeg een publiekswissel en een bloemetje. Raar maar waar. Het voelde vreemd. Na 12 jaar voetballen is het voor mij even genoeg geweest. De sleur kwam er een beetje in, de honger naar de bal was er niet elke week. Dus lijkt me dit het beste. Ik ben van plan te gaan badmintonnen, even iets helemaal anders. Niet meer afhankelijk zijn van een heel team, maar indivueel m'n ding doen. Hopelijk gaat dat bevallen.

En wie weet trek ik later (zeker niet komend seizoen) de voetbalschoenen weer aan, we shall see.
That's all folks!
pi_58630865
Kampioen na 1-3 overwinning op ZOB.
Speelde wel knap kut, maar ja, die wedstrijden zitten er ook wel eens tussen...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58631550
Wtf, nu nog aan het voetballen?! Wij hebben al 2 weken geleden voor het laatst gebald.

En Vaduz gestopt....?! Ik zou echt nóóit kunnen stoppen, voetbal is mijn leven!
pi_58633094
Vandaag niet gevoetbald omdat we geen mensen hadden, waarschijnlijk ben ik volgend jaar na 12 jaar in de senioren ook voetballer af. Er stoppen wederom een aantal mensen en de kans dat er vervanging voor komt is heel erg klein. Jammer, maar op dit moment vind ik het eigenlijk ook wel mooi geweest (al weet ik van mezelf dat het in augustus wel weer gaat kriebelen). Maar na 3 of 4 seizoenen gezeik om elke week weer voldoende mensen op de been te krijgen is de lol er wel een beetje vanaf.
pi_58633881
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben vanaf nu Voetballende Fok!er af. Zaterdag heb ik mijn afscheidswedstrijd gespeeld, kreeg een publiekswissel en een bloemetje. Raar maar waar. Het voelde vreemd. Na 12 jaar voetballen is het voor mij even genoeg geweest. De sleur kwam er een beetje in, de honger naar de bal was er niet elke week. Dus lijkt me dit het beste. Ik ben van plan te gaan badmintonnen, even iets helemaal anders. Niet meer afhankelijk zijn van een heel team, maar indivueel m'n ding doen. Hopelijk gaat dat bevallen.

En wie weet trek ik later (zeker niet komend seizoen) de voetbalschoenen weer aan, we shall see.
Nou we zullen je missen in dit topic! Veel succes met je badminton, of wat je dan ook gaat doen!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:31:38 #240
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58637683
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:39 schreef Yeahinho het volgende:
Idd. Voor mij is het als een verslaving. Een ander team kan ik me voorstellen, maar stoppen zit er de komende 20 jaar niet in.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:38:06 #241
66083 Platina
78th Element
pi_58637723
Vandaag voor nacompetitie richting 2de klasse gespeeld. 2-3 gewonnen
Begonnen slecht door met 1-0 achter te komen in de 1ste minuut zoiets. 2-1 ruststand, maar in de 2de helft was de tegenstander op en zijn we uiteindelijk langszij gekomen. Mede doordat we dit keer een neutrale grensrechter hadden die een penalty toekende waar de scheidsrechter dit verzuimde te doen. Deze overwinning bied dus perspectief om de volgende ronde te halen! Waar we vorig jaar toen we ook al om promotie speelde dit helaas verzuimde te doen.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:52:32 #242
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58637792
welke ploeg ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:56:40 #243
66083 Platina
78th Element
pi_58637814
vv Helden uiteraard
De trots van het zuiden
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:12:49 #244
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_58640993
zaterdag laatste wedstrijd van het seizoen.., daarna snel verkleden want we hebben dan onze jaarlijkse feestavond.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:17:15 #245
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58642156
Vorige week zaterdag al de laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld, 6-2 winst en uiteindelijk het 40e en 41e doelpunt voor onze spits. We speelden tegen de nummer laatst (zelf staan we 9e van de 12) die geen doel meer hadden. Nouja, ze hadden wel een doel, en dat was sportief het seizoen afsluiten. Dat is opzich een uitdaging voor dat team (Roodenburg A1), want er zitten Turken, Marokkanen, en nog wat Afghanen in en oja, ook nog een (1) Nederlander. Ik heb niet zulke beste ervaringen met deze teams gehad, dus vandaar dat ik het zo zeg.

De gestaakte wedstrijd tegen FC Rijnvogels A2 (met 3/4 deel A1) wordt niet meer afgemaakt. De 0-0, die bij het staken na 5 minuten de stand was, is de einduitslag geworden. Jammer, want we hadden nog een plaatsje kunnen stijgen en boven Foreholte A2 kunnen komen. Vorige keer wonnen we namelijk 4-8 bij Rijnvogels A1/A2!

Het was een leuk seizoen met een tussentijdse promotie van de 4e klasse B naar de 3e klasse A, niet slecht voor een A4 (laagste team van de club) om in die klasse te spelen tegen bijvoorbeeld Quick Boys A3 (die 7 of 8 A-teams hebben), en dan toch 21 punten uit 22 wedstrijden pakken! Zelf niet alles meegedaan door een blessure, maar toch nog 5 doelpunten gemaakt vanaf linkshalf.

Volgende week zaterdag een 7-7 toernooi op het eigen sportpark, ik ben benieuwd wat we ervan bakken tegen bv de A1 (volgend seizoen 2e divisie) Na het toernooi lekker bbq'en met alle teams met een bakkie erbij!

tot volgend seizoen!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_58642990
quote:
Wtf, nu nog aan het voetballen?! Wij hebben al 2 weken geleden voor het laatst gebald.

KNVB is soms niet te volgen. Competitie met tien teams en soms gewoon vijf of zes weken op rij vrij. Nog wat afgelastingen en daar ga je...
pi_58644353
quote:
Wtf, nu nog aan het voetballen?!

Ja, voor mij ook. Maar ik ben toe aan een break, dus vandaar de opvallende move. Voetballen zal ik nog genoeg doen met vrienden. Helemaal geen bal meer aanraken, no way!

Ik blijf dit topic wel opzoeken hoor, het blijft leuk om jullie zo te volgen.
That's all folks!
pi_58675226
Gisteren tegen VEV gespeeld... wat een schande. We waren veel beter, maar ons voordeel werd steeds afgefloten, daarnaast werden we ook continu door de grensrechter afgevlagt. Het leek 0-0 te worden totdat de scheids nog even van zich deed spreken. Hij gaf een penalty omdat onze speler hands zou hebben gemaakt. Hij nam hem overduidelijk op de borst aan. De penalty ging er in en hij stuurde er ook nog een speler van ons uit. Toen aan het einde een speler van ons hem geen hand wilde geven gaf hij deze speler ook nog een schop.

Incestdorp Klazienaveen-Noord strikes again.
pi_58683351
quote:
Be Quick haalt finale districtsbeker

Be Quick heeft zich woensdag geplaatst voor de eindstrijd van de districtsbeker. De Groningse hoofdklasser rekende in de halve finale af met tweedeklasser Eemsboys uit Delfzijl.

Rudmer Wiersma en Willem Lanjouw hadden na twintig minuten een 2-0 voorsprong voor Be Quick op het scorebord gezet. Het tegendoelpunt van Herbert van Brugge kon het tij niet meer keren voor Eemsboys.
Ook bijna ten einde dus.. wij waren helaas al gesneuveld in de poulefase.. in de poule hebben wij gespeeld tegen finalist Be Quick (met een op halfvolle sterkte elftal), en in de competitie tegen andere finalist Hoogeveen (thuis gewonnen, uit verloren)..

Zeer verrassend hoe hoogeveen toch titelkandidaten als Harkemase Boys en Oranje Nassau heeft uigeschakeld. Tevens zeer knap, maar goed spel hadden ze zowieso als ze hun dag hadden..

Zelf ben alweer een tijdje aan het einde van het seizoen, laatste comp.wedstrijd blessure opgelopen, dus mag helaas de vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Emmen niet meedoen..

Nou ja, volgend seizoen, nieuwe kansen he.
pi_58684464
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:12 schreef veny het volgende:

[..]

Ook bijna ten einde dus.. wij waren helaas al gesneuveld in de poulefase.. in de poule hebben wij gespeeld tegen finalist Be Quick (met een op halfvolle sterkte elftal), en in de competitie tegen andere finalist Hoogeveen (thuis gewonnen, uit verloren)..

Zeer verrassend hoe hoogeveen toch titelkandidaten als Harkemase Boys en Oranje Nassau heeft uigeschakeld. Tevens zeer knap, maar goed spel hadden ze zowieso als ze hun dag hadden..

Zelf ben alweer een tijdje aan het einde van het seizoen, laatste comp.wedstrijd blessure opgelopen, dus mag helaas de vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Emmen niet meedoen..

Nou ja, volgend seizoen, nieuwe kansen he.
Welke club zit je?
Wij verloren nog na penals van Oranje Nassau
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')