jawel, ik denk alleen dat de zenuwen vandaag behoorlijk parten gespeeld wat ook logisch is met zo'n wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:18 schreef sjimz het volgende:
WEST, dan kan nooit staphorst zijn waar jullie vorige week tegen speelden!
Maar Staphorst is toch het zwarte kousen dorp? Waarom spelen ze dan niet in zwarte kousen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:51 schreef WEST het volgende:
[..]
jawel, ik denk alleen dat de zenuwen vandaag behoorlijk parten gespeeld wat ook logisch is met zo'n wedstrijd.
Vorige week stond er minder spanning op. Meer omdat Staphorst moest komen en wij hoefden niet.
Vandaag was de spanning er van het kampioenschap binnen halen.
maar goed Staphorst won vandaag maar met 1-0 van een ploeg waar wij met 9-0 en 7-0 overheen liep.
Dat heb ik een collega ook al voorgesteld. Ik zei tegen hem "Staphorst staat bekend in Nederland als Zwarte kousen dorp, waarom de clubkleuren geel blauw en geen Zwart. Dat past er meer bij "quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Staphorst is toch het zwarte kousen dorp? Waarom spelen ze dan niet in zwarte kousen?
SVBOquote:Op zondag 13 april 2008 18:57 schreef Filay het volgende:
Wij kwamen met 0-1 achter eigenlijk al vrij snel in de wedstrijd. De scheidsrechter gaf nog een indirecte vrije bal in de zestien vanwege een zogenaamde terugspeelbal. Was onzin, maar goed, toe maar. Die ging er niet in waardoor we weer een beetje druk konden zetten. In de eerste helft werd het nog 1-1.
In de tweede helft kwamen we op 2-1, maar de goal werd onterecht afgefloten. Later scoorden we weer en nu telde hij wel dus 2-1. Daar bleef het ook bij. We speelden tegen de aartsrivaal van onze club, maar het ging er fair aan toe. Op 1 speler van de tegenstander na dan, die maar bleef uitlokken en schoppen en schelden en dreigen.
Lijkt in grote lijnen wel op onze wedstrijdquote:
Onze leider was ze gewoon 'vergeten'. Maar wij spelen op het niveau dat daar niet zo streng op gecontroleerd wordt. En tja, wat moesten we anders, met 8 man weggaan?quote:Op maandag 14 april 2008 19:57 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Lijkt in grote lijnen wel op onze wedstrijd
De scheids kwam bij ons in de rust de pasjes controleren onder het mom van 'volgens mij hebben jullie spelers die normaal veel hoger spelen'. Maar het waren gewoon B-tjes en 1e jaar A's die we hadden geleend, waar we netjes de pasjes van hadden meegenomen
Ze wisselen de keeper gewoon halverwege de wedstrijdquote:Op donderdag 17 april 2008 22:17 schreef pekel het volgende:
Gister voor het eerst in de basis bij de hoofdmacht van mijn cluppie.Vorige week woensdag al een helft gespeeld. Wel 2de klasse zondag dan, maar wel erg leuk.
.
Blessurequote:Op donderdag 17 april 2008 22:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ze wisselen de keeper gewoon halverwege de wedstrijd.
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben vanaf nu Voetballende Fok!er af. Zaterdag heb ik mijn afscheidswedstrijd gespeeld, kreeg een publiekswissel en een bloemetje. Raar maar waar. Het voelde vreemd. Na 12 jaar voetballen is het voor mij even genoeg geweest. De sleur kwam er een beetje in, de honger naar de bal was er niet elke week. Dus lijkt me dit het beste. Ik ben van plan te gaan badmintonnen, even iets helemaal anders. Niet meer afhankelijk zijn van een heel team, maar indivueel m'n ding doen. Hopelijk gaat dat bevallen.
En wie weet trek ik later (zeker niet komend seizoen) de voetbalschoenen weer aan, we shall see.
Idd. Voor mij is het als een verslaving. Een ander team kan ik me voorstellen, maar stoppen zit er de komende 20 jaar niet in.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:39 schreef Yeahinho het volgende:
En Vaduz gestopt....?! Ik zou echt nóóit kunnen stoppen, voetbal is mijn leven!
KNVB is soms niet te volgen. Competitie met tien teams en soms gewoon vijf of zes weken op rij vrij. Nog wat afgelastingen en daar ga je...quote:Op maandag 12 mei 2008 19:39 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, nu nog aan het voetballen?! Wij hebben al 2 weken geleden voor het laatst gebald.
Ja, voor mij ook. Maar ik ben toe aan een break, dus vandaar de opvallende move. Voetballen zal ik nog genoeg doen met vrienden. Helemaal geen bal meer aanraken, no way!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:39 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, nu nog aan het voetballen?!
Ook bijna ten einde dus.. wij waren helaas al gesneuveld in de poulefase.. in de poule hebben wij gespeeld tegen finalist Be Quick (met een op halfvolle sterkte elftal), en in de competitie tegen andere finalist Hoogeveen (thuis gewonnen, uit verloren)..quote:Be Quick haalt finale districtsbeker
Be Quick heeft zich woensdag geplaatst voor de eindstrijd van de districtsbeker. De Groningse hoofdklasser rekende in de halve finale af met tweedeklasser Eemsboys uit Delfzijl.
Rudmer Wiersma en Willem Lanjouw hadden na twintig minuten een 2-0 voorsprong voor Be Quick op het scorebord gezet. Het tegendoelpunt van Herbert van Brugge kon het tij niet meer keren voor Eemsboys.
Welke club zit je?quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:12 schreef veny het volgende:
[..]
Ook bijna ten einde dus.. wij waren helaas al gesneuveld in de poulefase.. in de poule hebben wij gespeeld tegen finalist Be Quick (met een op halfvolle sterkte elftal), en in de competitie tegen andere finalist Hoogeveen (thuis gewonnen, uit verloren)..
Zeer verrassend hoe hoogeveen toch titelkandidaten als Harkemase Boys en Oranje Nassau heeft uigeschakeld. Tevens zeer knap, maar goed spel hadden ze zowieso als ze hun dag hadden..
Zelf ben alweer een tijdje aan het einde van het seizoen, laatste comp.wedstrijd blessure opgelopen, dus mag helaas de vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Emmen niet meedoen..
Nou ja, volgend seizoen, nieuwe kansen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |