abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58007975
WEST, dan kan nooit staphorst zijn waar jullie vorige week tegen speelden!
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:51:41 #202
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_58009930
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:18 schreef sjimz het volgende:
WEST, dan kan nooit staphorst zijn waar jullie vorige week tegen speelden!
jawel, ik denk alleen dat de zenuwen vandaag behoorlijk parten gespeeld wat ook logisch is met zo'n wedstrijd.

Vorige week stond er minder spanning op. Meer omdat Staphorst moest komen en wij hoefden niet.
Vandaag was de spanning er van het kampioenschap binnen halen.

maar goed Staphorst won vandaag maar met 1-0 van een ploeg waar wij met 9-0 en 7-0 overheen liep.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_58009987
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:51 schreef WEST het volgende:

[..]

jawel, ik denk alleen dat de zenuwen vandaag behoorlijk parten gespeeld wat ook logisch is met zo'n wedstrijd.

Vorige week stond er minder spanning op. Meer omdat Staphorst moest komen en wij hoefden niet.
Vandaag was de spanning er van het kampioenschap binnen halen.

maar goed Staphorst won vandaag maar met 1-0 van een ploeg waar wij met 9-0 en 7-0 overheen liep.
Maar Staphorst is toch het zwarte kousen dorp? Waarom spelen ze dan niet in zwarte kousen?
pi_58010422
That's all folks!
pi_58010546
Hoi.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:49:55 #206
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_58011116
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar Staphorst is toch het zwarte kousen dorp? Waarom spelen ze dan niet in zwarte kousen?
Dat heb ik een collega ook al voorgesteld. Ik zei tegen hem "Staphorst staat bekend in Nederland als Zwarte kousen dorp, waarom de clubkleuren geel blauw en geen Zwart. Dat past er meer bij "

Zijn reactie was

zal morgen ff wat foto's posten ook van onze nieuwe aanwinst
pi_58021813
Na de 1-1 vorige week bij de nummer 5 (wij waren tot voor kort de nummer laatst) moesten we vandaag uit bij de koploper. Thuis hadden we met 2-7 verloren en het feit dat zij inmiddels al 90 doelpunten voor hebben in 17 wedstrijden en wij het grootste gedeelte van verdediging mistten vandaag deed me niet echt uitkijken naar de ze wedstrijd. We hadden als vervanging wat A en B spelers meegekregen en eigenlijk vanaf het begin ging het best lekker, we konden aardig meekomen met wat kleine kansjes over en weer. We kwamen nog goed weg met een schot op de paal en een bal die ik via de lat over kon tikken. Daarna kwamen we ongelukkig op 1-0 achter, schot dat via een verdediger en via mij binnenkant paal erin rolde. We verwachtten dat ze wel door zouden drukken maar dat gebeurde niet, we kregen nog een aantal kleine kansjes en een ongevaarlijk afstandsschot werd door de keeper van de tegenpartij vakkundig doorgelaten. 1-1 bij rust.

Na rust hetzelfde spelbeeld, kansen over en weer, Halverwege maken we uit een corner de 1-2 en was het bij 1-0 en 1-1 best een leuke wedstrijd, daarna werd het wat onvriendelijker. Onze midden mid werd vakkundig uit de wedstrijd geschopt (hij ging voor de bal volgens Jan lul met de fluit terwijl het een gestrekt been vol op zijn enkel was) en zij kregen een penalty mee (die wel terecht was trouwens) maar die ging via de binnenkant van de linkerpaal (voor mij) aan de rechterkant naast

Over en weer nog wel wat kansjes, 3 minuten voor tijd kregen zij hun zoveelste corner..hoop geduw en getrek voor mijn neus, terwijl de corner wordt genomen worden ik en een verdediger weggeduwd waardoor hun spits de bal vrij kan inkoppen. Uiteraard had de scheids niets gezien (terwijl hij op twee meter stond te kijken) en keurde hem goed.
Minuut voor tijd wordt onze spits in hun 16 omver gelopen, scheids fluit dus we verwachten een penalty, maar hij gaf een indirecte vrije trap..uiteindelijk leverde dat niets op. In de allerlaatste seconde wordt een middenvelder nog vol in zijn zak geschopt..wat nog een rode kaart opleverde..maar het bleef bij 2-2
Vooraf had ik ervoor getekend, maar dit is wel een beetje jammer.
pi_58025485
Wij kwamen met 0-1 achter eigenlijk al vrij snel in de wedstrijd. De scheidsrechter gaf nog een indirecte vrije bal in de zestien vanwege een zogenaamde terugspeelbal. Was onzin, maar goed, toe maar. Die ging er niet in waardoor we weer een beetje druk konden zetten. In de eerste helft werd het nog 1-1.

In de tweede helft kwamen we op 2-1, maar de goal werd onterecht afgefloten. Later scoorden we weer en nu telde hij wel dus 2-1. Daar bleef het ook bij. We speelden tegen de aartsrivaal van onze club, maar het ging er fair aan toe. Op 1 speler van de tegenstander na dan, die maar bleef uitlokken en schoppen en schelden en dreigen.
pi_58031968
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:57 schreef Filay het volgende:
Wij kwamen met 0-1 achter eigenlijk al vrij snel in de wedstrijd. De scheidsrechter gaf nog een indirecte vrije bal in de zestien vanwege een zogenaamde terugspeelbal. Was onzin, maar goed, toe maar. Die ging er niet in waardoor we weer een beetje druk konden zetten. In de eerste helft werd het nog 1-1.

In de tweede helft kwamen we op 2-1, maar de goal werd onterecht afgefloten. Later scoorden we weer en nu telde hij wel dus 2-1. Daar bleef het ook bij. We speelden tegen de aartsrivaal van onze club, maar het ging er fair aan toe. Op 1 speler van de tegenstander na dan, die maar bleef uitlokken en schoppen en schelden en dreigen.
SVBO Stinkclub.
Hoi.
pi_58036211
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:52 schreef pekel het volgende:

[..]

SVBO Stinkclub.
Hoe weet jij nou weer dat het SVBO was
pi_58043020
Wij moesten afgelopen zaterdag inhalen tegen FC Bergen, dat 2e stond met 1 punt en 1 wedstrijd minder dan de koploper. Nu hadden we zelf maar 8 man, dus moesten we wat spelers lenen uit andere teams. Dan zie je toch wat een verschil 3 (of eigelijk 2 echt goeie) spelers kunnen maken. Het mooie is dan weer wel dat de coach van de tegenstander naar een van onze eigen spelers wees en vroeg of die normaal niet veel hoger speelde. Hier konden wij dus gewoon eerlijk op antwoorden dat hij toch echt van ons was.

Goed over de wedstrijd. De tegenstanders dachten dat ze ons wel even van de mat zouden vegen. Wat overigens ook niet vreemd is aangezien ze rond de 40 punten meer hadden dan wij. Maar door de onervarenheid van de nieuwe keeper (die zn 3e wedstrijd keepte) kwamen we met 1-0 achter. Al snel werd het 1-1, na een mooie actie van een van de geleende spelers, en een intikker van de ander. Nog voor rust kwam een lange bal van de tegenstander, waarna hun aanvaller onze verdediger eruit liep, en de bal in het doel wist te schieten. Ruststand derhalve 2-1 in het voordeel van FC Bergen. Tijdens de rust dachten we van een lekker bakkie thee te kunnen genieten, maar die stond gewoon niet in de kleedkamer!

De tweede helft kwamen we al vrij snel op 2-2. Uit een corner kon een geleende speler makkelijk intikken, ware het niet dat de keeper in de weg stond. Toen was het een van onze eigen spelers die de bal zeer fraai in de kruising schoot. Hierna hadden we nog een strafschop moeten krijgen toen een van onze spelers een duel aanging in de 16 van de tegenstander, waarbij de verdediger viel en toen onze aanvaller maar vastpakte bij zn been, de scheids besloot deze actie te belonen met een vrije trap voor hun. Hierna liepen de frustraties hoog op bij de mannen van FC Bergen en werden er flinke schoppen uitgedeeld, en ook onderling hardop geroepen dat ze dat maar moesten doen als ze de bal niet konden raken.

Uiteindelijk werd er niet meer gescoord en zo boekten wij ons 3e gelijkspel van het seizoen, en ook nog eens met dezelfde score als de vorige twee, 2-2 dus.
pi_58049353
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:30 schreef Zjakkie het volgende:

Lijkt in grote lijnen wel op onze wedstrijd

De scheids kwam bij ons in de rust de pasjes controleren onder het mom van 'volgens mij hebben jullie spelers die normaal veel hoger spelen'. Maar het waren gewoon B-tjes en 1e jaar A's die we hadden geleend, waar we netjes de pasjes van hadden meegenomen
pi_58055764
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:57 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Lijkt in grote lijnen wel op onze wedstrijd

De scheids kwam bij ons in de rust de pasjes controleren onder het mom van 'volgens mij hebben jullie spelers die normaal veel hoger spelen'. Maar het waren gewoon B-tjes en 1e jaar A's die we hadden geleend, waar we netjes de pasjes van hadden meegenomen
Onze leider was ze gewoon 'vergeten'. Maar wij spelen op het niveau dat daar niet zo streng op gecontroleerd wordt. En tja, wat moesten we anders, met 8 man weggaan?

En ik speel dus in het laagst mogelijke team, dus we kunnen geen spelers uit lagere elftallen meenemen
pi_58123548
Gister voor het eerst in de basis bij de hoofdmacht van mijn cluppie. Vorige week woensdag al een helft gespeeld. Wel 2de klasse zondag dan, maar wel erg leuk. .
Hoi.
pi_58123638
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:17 schreef pekel het volgende:
Gister voor het eerst in de basis bij de hoofdmacht van mijn cluppie. Vorige week woensdag al een helft gespeeld. Wel 2de klasse zondag dan, maar wel erg leuk. .
Ze wisselen de keeper gewoon halverwege de wedstrijd .
pi_58123644
Hatsee, vanavond tegen het stelletje halve garen uit Klazienaveen gespeeld. Normaal keeper, nu in de spits. Dat is mij een potje zwaar

Ondanks twee fikse opstootjes toch gewonnen met 1-3 en natuurlijk mijn goaltje meegepikt.
pi_58124374
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:21 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ze wisselen de keeper gewoon halverwege de wedstrijd .
Blessure
Hoi.
  donderdag 17 april 2008 @ 23:08:00 #218
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_58125099
Vanavond pittig getraind was bekaf dus das wel goed.

Zaterdag poging 2 tot het kampioenschap. Tegen het altijd lastige VVAK (thuis 9-1 van gewonnen) Lekker met de bus, alleen jammer dat het 1e ook met een idee komt voor de bus alleen dan om degradatie te voorkomen
pi_58156739
O ja, vorige week met 1-2 de derby bij Enter Vooruit gewonnen. Na een hamstringblessure was ik weer van de partij als linksbuiten. Na een kwartier maakte ik de 0-1. Onze rechtsbuiten haalde de achterlijn, zag me richting eerste paal sprinten en ik kreeg de bal zo half in het strafschopgebied zijnde om in de korte hoek laag binnen te schuiven. Een mooie opsteker. M'n zevende competitietreffer.

Net voor rust werd het 1-1, een goede voorzet en dito kopbal van de Entersen. Na rust, toen ik al onder de douche stond (uit voorzorg gewisseld) maakten we de 1-2. De scheidsrechter was er weer eens 1 van het niveau onder 0. Verzon zijn eigen regels, we eindigden de wedstrijd met 9 tegen 10 omdat een faire felle tackle al niet mocht. Maar goed, winst! En daar ging het om.
That's all folks!
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:44:40 #220
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58161702
8-0 gewonnen maar zelf aan de bal slecht gespeeld..
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:54:26 #221
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58161896
morgen word niet wat. 8 uur vertrek
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zondag 20 april 2008 @ 09:35:35 #222
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_58172715
0-2 gewonnen bij VVAK dus het punt dat nodig voor het kampioenschap is binnen. Het is groots gevierd

Champione Champione Olé Olé Olé
  zondag 20 april 2008 @ 11:49:49 #223
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58174511
5-1 verloren. kunstgras
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_58183004
5-1 gewonnen, niet tegen 9christensen .

Eindelijk eens mooi weer, maar ik heb niet meegedaan. Ribben gekneusd o.i.d. .
pi_58202397
Wij moesten afgelopen zaterdag tegen een andere zwakke broeder uit de competitie: Zwaluwe. In de uitwedstrijd tegen deze club speelden we de eerste 10 minuten goed en creëerden we wat kansen, om de overige 80 minuten zeer belabberd voor de dag te komen. Iets dergelijks gebeurde nu thuis tegen hun ook. We begonnen zeer sterk en kregen wat kansen waar er wel een paar van ingeschoten hadden mogen worden, maar vervolgens liep het op niets uit. Middenvelders die te ver naar voren stonden en hun man lieten lopen, waarna zij met 5 aanvallers tegen 3 verdedigers stonden enzo. Uiteindelijk is het bij 0-2 gebleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')