abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58007975
WEST, dan kan nooit staphorst zijn waar jullie vorige week tegen speelden!
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:51:41 #202
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_58009930
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:18 schreef sjimz het volgende:
WEST, dan kan nooit staphorst zijn waar jullie vorige week tegen speelden!
jawel, ik denk alleen dat de zenuwen vandaag behoorlijk parten gespeeld wat ook logisch is met zo'n wedstrijd.

Vorige week stond er minder spanning op. Meer omdat Staphorst moest komen en wij hoefden niet.
Vandaag was de spanning er van het kampioenschap binnen halen.

maar goed Staphorst won vandaag maar met 1-0 van een ploeg waar wij met 9-0 en 7-0 overheen liep.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_58009987
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:51 schreef WEST het volgende:

[..]

jawel, ik denk alleen dat de zenuwen vandaag behoorlijk parten gespeeld wat ook logisch is met zo'n wedstrijd.

Vorige week stond er minder spanning op. Meer omdat Staphorst moest komen en wij hoefden niet.
Vandaag was de spanning er van het kampioenschap binnen halen.

maar goed Staphorst won vandaag maar met 1-0 van een ploeg waar wij met 9-0 en 7-0 overheen liep.
Maar Staphorst is toch het zwarte kousen dorp? Waarom spelen ze dan niet in zwarte kousen?
pi_58010422
That's all folks!
pi_58010546
Hoi.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:49:55 #206
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_58011116
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar Staphorst is toch het zwarte kousen dorp? Waarom spelen ze dan niet in zwarte kousen?
Dat heb ik een collega ook al voorgesteld. Ik zei tegen hem "Staphorst staat bekend in Nederland als Zwarte kousen dorp, waarom de clubkleuren geel blauw en geen Zwart. Dat past er meer bij "

Zijn reactie was

zal morgen ff wat foto's posten ook van onze nieuwe aanwinst
pi_58021813
Na de 1-1 vorige week bij de nummer 5 (wij waren tot voor kort de nummer laatst) moesten we vandaag uit bij de koploper. Thuis hadden we met 2-7 verloren en het feit dat zij inmiddels al 90 doelpunten voor hebben in 17 wedstrijden en wij het grootste gedeelte van verdediging mistten vandaag deed me niet echt uitkijken naar de ze wedstrijd. We hadden als vervanging wat A en B spelers meegekregen en eigenlijk vanaf het begin ging het best lekker, we konden aardig meekomen met wat kleine kansjes over en weer. We kwamen nog goed weg met een schot op de paal en een bal die ik via de lat over kon tikken. Daarna kwamen we ongelukkig op 1-0 achter, schot dat via een verdediger en via mij binnenkant paal erin rolde. We verwachtten dat ze wel door zouden drukken maar dat gebeurde niet, we kregen nog een aantal kleine kansjes en een ongevaarlijk afstandsschot werd door de keeper van de tegenpartij vakkundig doorgelaten. 1-1 bij rust.

Na rust hetzelfde spelbeeld, kansen over en weer, Halverwege maken we uit een corner de 1-2 en was het bij 1-0 en 1-1 best een leuke wedstrijd, daarna werd het wat onvriendelijker. Onze midden mid werd vakkundig uit de wedstrijd geschopt (hij ging voor de bal volgens Jan lul met de fluit terwijl het een gestrekt been vol op zijn enkel was) en zij kregen een penalty mee (die wel terecht was trouwens) maar die ging via de binnenkant van de linkerpaal (voor mij) aan de rechterkant naast

Over en weer nog wel wat kansjes, 3 minuten voor tijd kregen zij hun zoveelste corner..hoop geduw en getrek voor mijn neus, terwijl de corner wordt genomen worden ik en een verdediger weggeduwd waardoor hun spits de bal vrij kan inkoppen. Uiteraard had de scheids niets gezien (terwijl hij op twee meter stond te kijken) en keurde hem goed.
Minuut voor tijd wordt onze spits in hun 16 omver gelopen, scheids fluit dus we verwachten een penalty, maar hij gaf een indirecte vrije trap..uiteindelijk leverde dat niets op. In de allerlaatste seconde wordt een middenvelder nog vol in zijn zak geschopt..wat nog een rode kaart opleverde..maar het bleef bij 2-2
Vooraf had ik ervoor getekend, maar dit is wel een beetje jammer.
pi_58025485
Wij kwamen met 0-1 achter eigenlijk al vrij snel in de wedstrijd. De scheidsrechter gaf nog een indirecte vrije bal in de zestien vanwege een zogenaamde terugspeelbal. Was onzin, maar goed, toe maar. Die ging er niet in waardoor we weer een beetje druk konden zetten. In de eerste helft werd het nog 1-1.

In de tweede helft kwamen we op 2-1, maar de goal werd onterecht afgefloten. Later scoorden we weer en nu telde hij wel dus 2-1. Daar bleef het ook bij. We speelden tegen de aartsrivaal van onze club, maar het ging er fair aan toe. Op 1 speler van de tegenstander na dan, die maar bleef uitlokken en schoppen en schelden en dreigen.
pi_58031968
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:57 schreef Filay het volgende:
Wij kwamen met 0-1 achter eigenlijk al vrij snel in de wedstrijd. De scheidsrechter gaf nog een indirecte vrije bal in de zestien vanwege een zogenaamde terugspeelbal. Was onzin, maar goed, toe maar. Die ging er niet in waardoor we weer een beetje druk konden zetten. In de eerste helft werd het nog 1-1.

In de tweede helft kwamen we op 2-1, maar de goal werd onterecht afgefloten. Later scoorden we weer en nu telde hij wel dus 2-1. Daar bleef het ook bij. We speelden tegen de aartsrivaal van onze club, maar het ging er fair aan toe. Op 1 speler van de tegenstander na dan, die maar bleef uitlokken en schoppen en schelden en dreigen.
SVBO Stinkclub.
Hoi.
pi_58036211
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:52 schreef pekel het volgende:

[..]

SVBO Stinkclub.
Hoe weet jij nou weer dat het SVBO was
pi_58043020
Wij moesten afgelopen zaterdag inhalen tegen FC Bergen, dat 2e stond met 1 punt en 1 wedstrijd minder dan de koploper. Nu hadden we zelf maar 8 man, dus moesten we wat spelers lenen uit andere teams. Dan zie je toch wat een verschil 3 (of eigelijk 2 echt goeie) spelers kunnen maken. Het mooie is dan weer wel dat de coach van de tegenstander naar een van onze eigen spelers wees en vroeg of die normaal niet veel hoger speelde. Hier konden wij dus gewoon eerlijk op antwoorden dat hij toch echt van ons was.

Goed over de wedstrijd. De tegenstanders dachten dat ze ons wel even van de mat zouden vegen. Wat overigens ook niet vreemd is aangezien ze rond de 40 punten meer hadden dan wij. Maar door de onervarenheid van de nieuwe keeper (die zn 3e wedstrijd keepte) kwamen we met 1-0 achter. Al snel werd het 1-1, na een mooie actie van een van de geleende spelers, en een intikker van de ander. Nog voor rust kwam een lange bal van de tegenstander, waarna hun aanvaller onze verdediger eruit liep, en de bal in het doel wist te schieten. Ruststand derhalve 2-1 in het voordeel van FC Bergen. Tijdens de rust dachten we van een lekker bakkie thee te kunnen genieten, maar die stond gewoon niet in de kleedkamer!

De tweede helft kwamen we al vrij snel op 2-2. Uit een corner kon een geleende speler makkelijk intikken, ware het niet dat de keeper in de weg stond. Toen was het een van onze eigen spelers die de bal zeer fraai in de kruising schoot. Hierna hadden we nog een strafschop moeten krijgen toen een van onze spelers een duel aanging in de 16 van de tegenstander, waarbij de verdediger viel en toen onze aanvaller maar vastpakte bij zn been, de scheids besloot deze actie te belonen met een vrije trap voor hun. Hierna liepen de frustraties hoog op bij de mannen van FC Bergen en werden er flinke schoppen uitgedeeld, en ook onderling hardop geroepen dat ze dat maar moesten doen als ze de bal niet konden raken.

Uiteindelijk werd er niet meer gescoord en zo boekten wij ons 3e gelijkspel van het seizoen, en ook nog eens met dezelfde score als de vorige twee, 2-2 dus.
pi_58049353
quote:
Op maandag 14 april 2008 14:30 schreef Zjakkie het volgende:

Lijkt in grote lijnen wel op onze wedstrijd

De scheids kwam bij ons in de rust de pasjes controleren onder het mom van 'volgens mij hebben jullie spelers die normaal veel hoger spelen'. Maar het waren gewoon B-tjes en 1e jaar A's die we hadden geleend, waar we netjes de pasjes van hadden meegenomen
pi_58055764
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:57 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Lijkt in grote lijnen wel op onze wedstrijd

De scheids kwam bij ons in de rust de pasjes controleren onder het mom van 'volgens mij hebben jullie spelers die normaal veel hoger spelen'. Maar het waren gewoon B-tjes en 1e jaar A's die we hadden geleend, waar we netjes de pasjes van hadden meegenomen
Onze leider was ze gewoon 'vergeten'. Maar wij spelen op het niveau dat daar niet zo streng op gecontroleerd wordt. En tja, wat moesten we anders, met 8 man weggaan?

En ik speel dus in het laagst mogelijke team, dus we kunnen geen spelers uit lagere elftallen meenemen
pi_58123548
Gister voor het eerst in de basis bij de hoofdmacht van mijn cluppie. Vorige week woensdag al een helft gespeeld. Wel 2de klasse zondag dan, maar wel erg leuk. .
Hoi.
pi_58123638
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:17 schreef pekel het volgende:
Gister voor het eerst in de basis bij de hoofdmacht van mijn cluppie. Vorige week woensdag al een helft gespeeld. Wel 2de klasse zondag dan, maar wel erg leuk. .
Ze wisselen de keeper gewoon halverwege de wedstrijd .
pi_58123644
Hatsee, vanavond tegen het stelletje halve garen uit Klazienaveen gespeeld. Normaal keeper, nu in de spits. Dat is mij een potje zwaar

Ondanks twee fikse opstootjes toch gewonnen met 1-3 en natuurlijk mijn goaltje meegepikt.
pi_58124374
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:21 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ze wisselen de keeper gewoon halverwege de wedstrijd .
Blessure
Hoi.
  donderdag 17 april 2008 @ 23:08:00 #218
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_58125099
Vanavond pittig getraind was bekaf dus das wel goed.

Zaterdag poging 2 tot het kampioenschap. Tegen het altijd lastige VVAK (thuis 9-1 van gewonnen) Lekker met de bus, alleen jammer dat het 1e ook met een idee komt voor de bus alleen dan om degradatie te voorkomen
pi_58156739
O ja, vorige week met 1-2 de derby bij Enter Vooruit gewonnen. Na een hamstringblessure was ik weer van de partij als linksbuiten. Na een kwartier maakte ik de 0-1. Onze rechtsbuiten haalde de achterlijn, zag me richting eerste paal sprinten en ik kreeg de bal zo half in het strafschopgebied zijnde om in de korte hoek laag binnen te schuiven. Een mooie opsteker. M'n zevende competitietreffer.

Net voor rust werd het 1-1, een goede voorzet en dito kopbal van de Entersen. Na rust, toen ik al onder de douche stond (uit voorzorg gewisseld) maakten we de 1-2. De scheidsrechter was er weer eens 1 van het niveau onder 0. Verzon zijn eigen regels, we eindigden de wedstrijd met 9 tegen 10 omdat een faire felle tackle al niet mocht. Maar goed, winst! En daar ging het om.
That's all folks!
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:44:40 #220
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58161702
8-0 gewonnen maar zelf aan de bal slecht gespeeld..
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:54:26 #221
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58161896
morgen word niet wat. 8 uur vertrek
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zondag 20 april 2008 @ 09:35:35 #222
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_58172715
0-2 gewonnen bij VVAK dus het punt dat nodig voor het kampioenschap is binnen. Het is groots gevierd

Champione Champione Olé Olé Olé
  zondag 20 april 2008 @ 11:49:49 #223
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58174511
5-1 verloren. kunstgras
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_58183004
5-1 gewonnen, niet tegen 9christensen .

Eindelijk eens mooi weer, maar ik heb niet meegedaan. Ribben gekneusd o.i.d. .
pi_58202397
Wij moesten afgelopen zaterdag tegen een andere zwakke broeder uit de competitie: Zwaluwe. In de uitwedstrijd tegen deze club speelden we de eerste 10 minuten goed en creëerden we wat kansen, om de overige 80 minuten zeer belabberd voor de dag te komen. Iets dergelijks gebeurde nu thuis tegen hun ook. We begonnen zeer sterk en kregen wat kansen waar er wel een paar van ingeschoten hadden mogen worden, maar vervolgens liep het op niets uit. Middenvelders die te ver naar voren stonden en hun man lieten lopen, waarna zij met 5 aanvallers tegen 3 verdedigers stonden enzo. Uiteindelijk is het bij 0-2 gebleven.
pi_58204264
6-1 gewonnen bij de nummer 6
Begonnen sterk aan de wedstrijd, veel kansen maar de verdediging stond wat dat betreft wel sterk. Uiteindelijk werd een corner er rechtstreeks ingeschoten, mede door de wind en de keeper die de bal de eigen goal in bokst, maar goed, hij telt. Vlak voor rust schoot de tegenstander op doel, middenvelder van ons verandert de bal van richting, keeper kan bal nog tegenhouden en een spits van hun reageert alert en tikt hem erin.

Na rust met een uitblinkende rechtsbuiten (als ik de coach moet geloven was ik dus die uitblinkende rechtsbuiten) uitgelopen tot 6-1. Niet gescoord, wel 1 assist en bij 2 andere goals belangrijk werk verricht.
Bij een stand van 4-1 een 'publiekswissel' gekregen, voor zo'n 15 man, maar het gaat om het gebaar .

Wel weer typisch dat onze aanvoerder, die de verslagen maakt, en ik niet goed overweg kunnen en ik alleen genoemd werd in de opstelling
  maandag 21 april 2008 @ 15:40:14 #227
89068 Gh0stbust3r
Ruud van Nistelrooy
pi_58204325
Hoi,
ik ben nieuw hier op deze topic. Kom zelf uit Deventer en speel bij Colmschate. Zit in het 2e en we spelen eerste klasse. Bij winst van ons volgende week tegen de nummer laatst hebben we de derde periode gewonnen, en dus feestvieren !!
Trainer van *Manchester United* ( @ www.hattrick.org )
pi_58354452
Welkom en van harte met de periode!

Zaterdag hebben we een puike prestatie geleverd bij SVVN. Ik startte als wisselspeler omdat de afwezigen ineens allemaal weer op kwamen draven. Maar ik wist dat er 2 krakkemikkig waren, daarom heb ik de warming-up maar gelijk meegedaan.

En ja hoor, na 20 minuten kon de rechtsbuiten niet verder en kwam ik in zijn plaats. Ik begon lekker, een paar mooie Kanu-sleepbewegingen die succesvol waren bij het passeren, een paar goede spelvoortzettingen.

Maar toen kwamen we ineens met 10 man te staan. De bejaarde scheidsrechter die enkel de middencirkel als werkterrein zag stuurde onze rechtshalf eraf. Omdat deze een veel te late wilde tackle van achteren maakte. Terecht wel, maar we verbaasden ons hoe snel hij z'n kaart uit de zak haalde, omdat de man nogal passief overkwam. (hij nam ook al geen bal en vlaggen mee voor de wedstrijd )

Na 25 minuten met 10 man verder dus. Ai. Ik ging naar de rechtshalf en we gingen met 2 spitsen spelen. Het stond trouwens 1-1. We hadden het betere van het spel, maar met 10 man was dat niet meer echt het geval. We haalden de rust zonder verdere kleerscheuren.

De tweede helft begon ik als tweede spits aan de linkerkant, maar na enkele minuten zag ik al dat ik daar niet zo van waarde was. Ik mis de snelheid om gevaarlijk te worden in dat systeem, dus wisselde ik met onze linkshalf die veel drang naar voren heeft en niet graag verdedigt. Ideaal, laat mij maar lekker het werkpaard uithangen. Vind ik mooi werk!

We hielden het achterin uitstekend gesloten en maakten uit een strakke counter de 1-2 en niet veel later de 1-3. En de tegenstander, met voornamelijk jonge 20'ers had geen antwoord klaar. Individueel zaten er goede voetballers bij, maar als team opereren bleek teveel gevraagd. Dus het bleef 1-3. Moe maar voldaan gingen we in Rijssen aan het bier.

(de week ervoor 2-2 gespeeld tegen de kampioen die nog maar 2 verliespunten had, dus ons competitieslot is goed)
That's all folks!
pi_58359040
Zaterdag de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen afgewerkt. Een 3-0 nederlaag. We begonnen heel slecht maar uiteindelijk werden we toch iets beter, het was geen drama wedstrijd zoals we die wel eens hebben.

In de felle zon met zomerse temperaturen stond er een hele goede voetballer in het team van de tegenstander. Volgens mij had ie aan de speed gezeten, hij stond echt overal op het veld. En dat met deze temperaturen. De 1-0 kwam via een voorzetje van de zijkant die goed werd ingekopt. Daarna bleef het heel lang bij deze 1-0 en kregen wij ook enkele kansjes. Maar toch was het ver in de 2e helft de tegenstander, Moerse Boys, dat de score verdubbelde. Een pass naar de rand van de 16, waarna de tegenstander die de bal ontving mij eigelijk iets te makkelijk passeerde en de 2-0 binnen wist te schieten. Een paar minuten later werd ik weer op snelheid geklopt, waarna een vrij staande speler op de 5 meterlijn de bal kreeg en de genadeklap uitdeelde.

Zo eindigen wij op de 12e en laatste positie met wel 6 punten. Nu nog een toernooi en een tentenkamp, en het seizoen zit er helemaal op.
pi_58359119
De laatste competitiewedstrijd zit er voor ons ook op.
Wel met 5-2 gewonnen maar met zeer slecht spel.
Uiteindelijk zijn we 3e geworden in de competitie op 4 punten achterstand op de nummer 1.
pi_58362013
Laatste wedstrijd 2-4 gewonnen, waardoor we als derde zijn geëindigd.
Ik begon als mid-mid, maakte de 0-1 en bij rust was het al 1-4.
pi_58469834
Gisteren na een 9-4 ( )overwinning op Saenden officieus kampioen geworden. Staan gelijk in punten, met een wedstrijd minder gespeeld en met een veel beter doelsaldo. Mogen de laatste wedstrijd iets van 8-0 verliezen en dan zijn we alsnog op doelsaldo kampioen.

Speel zelf bij Hellas Sport, in de zaterdag 2.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58471456
Na 2 drama wedstrijden (3-8 en 1-9 verloren met respectievelijk 9 en 8 man) mochten we vandaag tegen de nummer laatst (wij een na laatst). Gelukkig ditmaal wel genoeg mensen door een kudde jeugdspelers die meededen. Werd al snel duidelijk dat we van die lui dik moesten winnen. Kregen ook kans op kans, maar zoals wel vaker leek de afwerking nergens op. Kwamen toch op 0-1, vlak daarna een corner waarbij er niet opgelet werd en de 1-1 werd ingetikt. Vlak erna 1-2. Na rust de 1-3 en toen leek het erop dat we het wel best vonden. Verslapte behoorlijk, waarna de tegenpartij een aantal behoorlijk kansen kreeg, en uit een onoverzichtelijke situatie maakten ze zelfs 2-3. Uiteindelijk 2-5 gewonnen maar hier hadden we dubbele cijfers tegen moeten halen als er niet zo veel aangeklooid werd.

Volgende week laatste wedstrijd maar waarschijnlijk gaat die niet door omdat we momenteel iets van 7 man hebben en er geen enkel team beschikbaar is waar we spelers uit kunnen halen.
pi_58629534
Na afgelopen donderdag onze titelkansen definitief verspeelt te hebben en daarna uitermate relaxed met de veel betere tegenstander lekker lopen bieren, vandaag weer eens de andere kant van het voetbal in Rotterdam meegemaakt. Voor de 4de (misschien al 5de keer) een gestaakte wedstrijd.

Tegenstanders waren in de eerste wedstrijd bij hun thuis al flink over de rooie; ook vandaag stonden ze weer maar met 1 doel op het veld. Of wel ging er onderling gevochten worden of wel kwam er een aanleiding om een tegenstander finaal de tyfus in te schoppen. Het laatste gebeurde uiteindelijk. Een normaal duel om een bal werd gezien als slaan, de actie daarna wordt de bal uit de 16 weggeschopt, bij het weglopen trapt iemand onze verdediger neer, die uiteraard kwaad roept dat die gast eens moet kappen. Hij was nog niet opgestaan of had wel twee klappen te pakken.

Daarrna rende hij maar uit schrik/verstandigheid/ richting de kantine, ondertussen nog 3 trappen te verwerken in het voorbij gaan. Dit keer toch maar eens de politie gebeld en uiteraard niet meer verder gevoetbald. Volgens de tegenstander was het uiteraard dat onze teamgenoot begonnen was met slaan en dat er verder amper iets gebeurde.

Politie kon er uiteindelijk niets mee omdat er niemand 100% zeker wist wie wat gedaan had en de spelerspassen hadden ze al meegenomen. Het wordt nog wel een leuke brief naar de KNVB denk ik.

Op dit soort dagen heb ik altijd het idee dat ik maar beter kan stoppen met voetballen door dit soort figuren.
pi_58630250
Ik ben vanaf nu Voetballende Fok!er af. Zaterdag heb ik mijn afscheidswedstrijd gespeeld, kreeg een publiekswissel en een bloemetje. Raar maar waar. Het voelde vreemd. Na 12 jaar voetballen is het voor mij even genoeg geweest. De sleur kwam er een beetje in, de honger naar de bal was er niet elke week. Dus lijkt me dit het beste. Ik ben van plan te gaan badmintonnen, even iets helemaal anders. Niet meer afhankelijk zijn van een heel team, maar indivueel m'n ding doen. Hopelijk gaat dat bevallen.

En wie weet trek ik later (zeker niet komend seizoen) de voetbalschoenen weer aan, we shall see.
That's all folks!
pi_58630865
Kampioen na 1-3 overwinning op ZOB.
Speelde wel knap kut, maar ja, die wedstrijden zitten er ook wel eens tussen...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58631550
Wtf, nu nog aan het voetballen?! Wij hebben al 2 weken geleden voor het laatst gebald.

En Vaduz gestopt....?! Ik zou echt nóóit kunnen stoppen, voetbal is mijn leven!
pi_58633094
Vandaag niet gevoetbald omdat we geen mensen hadden, waarschijnlijk ben ik volgend jaar na 12 jaar in de senioren ook voetballer af. Er stoppen wederom een aantal mensen en de kans dat er vervanging voor komt is heel erg klein. Jammer, maar op dit moment vind ik het eigenlijk ook wel mooi geweest (al weet ik van mezelf dat het in augustus wel weer gaat kriebelen). Maar na 3 of 4 seizoenen gezeik om elke week weer voldoende mensen op de been te krijgen is de lol er wel een beetje vanaf.
pi_58633881
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben vanaf nu Voetballende Fok!er af. Zaterdag heb ik mijn afscheidswedstrijd gespeeld, kreeg een publiekswissel en een bloemetje. Raar maar waar. Het voelde vreemd. Na 12 jaar voetballen is het voor mij even genoeg geweest. De sleur kwam er een beetje in, de honger naar de bal was er niet elke week. Dus lijkt me dit het beste. Ik ben van plan te gaan badmintonnen, even iets helemaal anders. Niet meer afhankelijk zijn van een heel team, maar indivueel m'n ding doen. Hopelijk gaat dat bevallen.

En wie weet trek ik later (zeker niet komend seizoen) de voetbalschoenen weer aan, we shall see.
Nou we zullen je missen in dit topic! Veel succes met je badminton, of wat je dan ook gaat doen!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:31:38 #240
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58637683
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:39 schreef Yeahinho het volgende:
Idd. Voor mij is het als een verslaving. Een ander team kan ik me voorstellen, maar stoppen zit er de komende 20 jaar niet in.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:38:06 #241
66083 Platina
78th Element
pi_58637723
Vandaag voor nacompetitie richting 2de klasse gespeeld. 2-3 gewonnen
Begonnen slecht door met 1-0 achter te komen in de 1ste minuut zoiets. 2-1 ruststand, maar in de 2de helft was de tegenstander op en zijn we uiteindelijk langszij gekomen. Mede doordat we dit keer een neutrale grensrechter hadden die een penalty toekende waar de scheidsrechter dit verzuimde te doen. Deze overwinning bied dus perspectief om de volgende ronde te halen! Waar we vorig jaar toen we ook al om promotie speelde dit helaas verzuimde te doen.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:52:32 #242
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58637792
welke ploeg ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:56:40 #243
66083 Platina
78th Element
pi_58637814
vv Helden uiteraard
De trots van het zuiden
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:12:49 #244
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_58640993
zaterdag laatste wedstrijd van het seizoen.., daarna snel verkleden want we hebben dan onze jaarlijkse feestavond.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:17:15 #245
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58642156
Vorige week zaterdag al de laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld, 6-2 winst en uiteindelijk het 40e en 41e doelpunt voor onze spits. We speelden tegen de nummer laatst (zelf staan we 9e van de 12) die geen doel meer hadden. Nouja, ze hadden wel een doel, en dat was sportief het seizoen afsluiten. Dat is opzich een uitdaging voor dat team (Roodenburg A1), want er zitten Turken, Marokkanen, en nog wat Afghanen in en oja, ook nog een (1) Nederlander. Ik heb niet zulke beste ervaringen met deze teams gehad, dus vandaar dat ik het zo zeg.

De gestaakte wedstrijd tegen FC Rijnvogels A2 (met 3/4 deel A1) wordt niet meer afgemaakt. De 0-0, die bij het staken na 5 minuten de stand was, is de einduitslag geworden. Jammer, want we hadden nog een plaatsje kunnen stijgen en boven Foreholte A2 kunnen komen. Vorige keer wonnen we namelijk 4-8 bij Rijnvogels A1/A2!

Het was een leuk seizoen met een tussentijdse promotie van de 4e klasse B naar de 3e klasse A, niet slecht voor een A4 (laagste team van de club) om in die klasse te spelen tegen bijvoorbeeld Quick Boys A3 (die 7 of 8 A-teams hebben), en dan toch 21 punten uit 22 wedstrijden pakken! Zelf niet alles meegedaan door een blessure, maar toch nog 5 doelpunten gemaakt vanaf linkshalf.

Volgende week zaterdag een 7-7 toernooi op het eigen sportpark, ik ben benieuwd wat we ervan bakken tegen bv de A1 (volgend seizoen 2e divisie) Na het toernooi lekker bbq'en met alle teams met een bakkie erbij!

tot volgend seizoen!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_58642990
quote:
Wtf, nu nog aan het voetballen?! Wij hebben al 2 weken geleden voor het laatst gebald.

KNVB is soms niet te volgen. Competitie met tien teams en soms gewoon vijf of zes weken op rij vrij. Nog wat afgelastingen en daar ga je...
pi_58644353
quote:
Wtf, nu nog aan het voetballen?!

Ja, voor mij ook. Maar ik ben toe aan een break, dus vandaar de opvallende move. Voetballen zal ik nog genoeg doen met vrienden. Helemaal geen bal meer aanraken, no way!

Ik blijf dit topic wel opzoeken hoor, het blijft leuk om jullie zo te volgen.
That's all folks!
pi_58675226
Gisteren tegen VEV gespeeld... wat een schande. We waren veel beter, maar ons voordeel werd steeds afgefloten, daarnaast werden we ook continu door de grensrechter afgevlagt. Het leek 0-0 te worden totdat de scheids nog even van zich deed spreken. Hij gaf een penalty omdat onze speler hands zou hebben gemaakt. Hij nam hem overduidelijk op de borst aan. De penalty ging er in en hij stuurde er ook nog een speler van ons uit. Toen aan het einde een speler van ons hem geen hand wilde geven gaf hij deze speler ook nog een schop.

Incestdorp Klazienaveen-Noord strikes again.
pi_58683351
quote:
Be Quick haalt finale districtsbeker

Be Quick heeft zich woensdag geplaatst voor de eindstrijd van de districtsbeker. De Groningse hoofdklasser rekende in de halve finale af met tweedeklasser Eemsboys uit Delfzijl.

Rudmer Wiersma en Willem Lanjouw hadden na twintig minuten een 2-0 voorsprong voor Be Quick op het scorebord gezet. Het tegendoelpunt van Herbert van Brugge kon het tij niet meer keren voor Eemsboys.
Ook bijna ten einde dus.. wij waren helaas al gesneuveld in de poulefase.. in de poule hebben wij gespeeld tegen finalist Be Quick (met een op halfvolle sterkte elftal), en in de competitie tegen andere finalist Hoogeveen (thuis gewonnen, uit verloren)..

Zeer verrassend hoe hoogeveen toch titelkandidaten als Harkemase Boys en Oranje Nassau heeft uigeschakeld. Tevens zeer knap, maar goed spel hadden ze zowieso als ze hun dag hadden..

Zelf ben alweer een tijdje aan het einde van het seizoen, laatste comp.wedstrijd blessure opgelopen, dus mag helaas de vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Emmen niet meedoen..

Nou ja, volgend seizoen, nieuwe kansen he.
pi_58684464
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:12 schreef veny het volgende:

[..]

Ook bijna ten einde dus.. wij waren helaas al gesneuveld in de poulefase.. in de poule hebben wij gespeeld tegen finalist Be Quick (met een op halfvolle sterkte elftal), en in de competitie tegen andere finalist Hoogeveen (thuis gewonnen, uit verloren)..

Zeer verrassend hoe hoogeveen toch titelkandidaten als Harkemase Boys en Oranje Nassau heeft uigeschakeld. Tevens zeer knap, maar goed spel hadden ze zowieso als ze hun dag hadden..

Zelf ben alweer een tijdje aan het einde van het seizoen, laatste comp.wedstrijd blessure opgelopen, dus mag helaas de vriendschappelijke wedstrijd tegen FC Emmen niet meedoen..

Nou ja, volgend seizoen, nieuwe kansen he.
Welke club zit je?
Wij verloren nog na penals van Oranje Nassau
Hoi.
pi_58691212
Nieuw Buinen

jij waarschijnlijk bij Emmen AV? Aangezien dat de enige club is die penalty's tegen ON heeft moeten nemen
pi_58691722
quote:

Wij hadden begin april al onze laatste wedstrijd gespeeld ...
Helaas lig ik er nu al zo'n 3 maanden uit door mn enkelbanden. Volgend jaar maar met een schone lei beginnen in Tilburg bij TSVV Merlijn.
  donderdag 15 mei 2008 @ 23:49:28 #253
66083 Platina
78th Element
pi_58695859
Jaja, 2de ronde nacompetitie spelen zondag.

Na 3-2 heen en 2-3 uit, vandaag na strafschoppen gewonnen. 7-6 meen ik.
ploeg waar we tegen moeten hebben we in competitie met 6-1 van gewonnen en 2-0 verloren. Ben benieuwd!
pi_58917919
Gister het onderlinge toernooi gehad, met 1-0 van het 5e gewonnen (wij zijn het 6e) vervolgens met 4-0 van de B1 verloren en met 5-1 van het tweede. In de finale van de penaltybokaal verloren we met 9-8 van het 3e. Seizoen zit er dus op, team is opgeheven en ik had eigenlijk al besloten om te stoppen met voetballen. Het 5e wilde wel erg graag dat ik bij hun kwam keepen en ook enkele van mijn teamgenoten maken de overstap naar dat team en wilden graag dat ik erbij kwam maar ik twijfelde. Vervolgens een deal gemaakt, na afloop van het toernooi is er altijd een loterij waar ze ook een gratis lidmaatschap verloten, als we dat zouden winnen zou ik doorgaan..en jawel, dat wonnen we waardoor ik volgend jaar dus in het 5e keep
pi_59100239
En mensen zijn we al met de voorbereiding op het nieuwe seizoen bezig?
Ik ben langzaam aan het revalideren (rustig proberen hard te lopen) om te kijken of mn enkel het houdt. Daarna maar eens aan de conditie werken, want die is door de blessure echt tot het nulpunt gedaald, heb de conditie van een bejaarde vent van 100+kg ...

Volgend seizoen in Tilburg bij TSVV Merlijn aan de slag!
pi_59104357
Ik ben nog niet begonnen met voorbereiding van het nieuwe seizoen. Ben echter wel van plan om er wat meer tijd en energie in te gaan steken dan afgelopen seizoen. Vooral door het team waar ik in zat.. .en het niveau van de tegenstanders, maar voor dus het niveau van mijn teamgenoten, nam het plezier van het voetbal even bij me weg. Slechte zaak dus. Gaat echter komend seizoen verandering in komen. Weer lekker ballen op zaterdagmiddag ipv de vroege zondagochtend. En dan ook met mensen die wel lekker een balletje kunnen trappen
pi_59104412
Het plezier in het voetballen is juist alleen maar toegenomen bij mij, maar dat kan komen omdat ik er driekwart van het seizoen uit heb gelegen.
Heb echt zin in het nieuwe seizoen! Zeker omdat ik in een team ga voetballen met een paar goede vrienden van me.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:27:48 #258
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_59104797
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:00 schreef VoreG het volgende:
Ik ben langzaam aan het revalideren (rustig proberen hard te lopen) om te kijken of mn enkel het houdt. Daarna maar eens aan de conditie werken, want die is door de blessure echt tot het nulpunt gedaald, heb de conditie van een bejaarde vent van 100+kg ...

Eerst dit seizoen maar eens afsluiten met een tournooi en een BBQ na afloop in juli kijk ik wel eens verder
pi_59104878
Ja ik neem aan dat dat plezier bij mij ook weer flink toe gaat nemen. Heb op dit moment ook erg veel zin in het volgende seizoen. Ik kom dan ook in een vriendenteam te spelen, waarmee ik ongeveer alle selectie elftallen in de jeugd heb doorlopen, maar die op het eind te kort kwamen of door een of andere lullige rede bleven steken.
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:11:26 #260
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_59105649
ik weet nog niet. Ze hebben bij ons het derde elftal eruit gegooit een aantal mensen van het voormalige derde moet naar het 2e en 1e en wij van het 4e moeten ook spelers afstaan. Wat je nu krijgt is dat de mindere derde spelers komen bij ons in het team en die zullen ook wel vaker willen spelen. Waardoor de mindere de kans niet krijgen. Op die manier hoeft het voor mij niet meer. Ik kijk gaandeweg het nieuwe seizoen wel weer.
pi_59872074
Welke indelingen zijn wel al bekend en welke nog niet? De van de reserve zondagers nog niet toch? Of kijk ik er over heen?
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:32:58 #262
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_59872691
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke indelingen zijn wel al bekend en welke nog niet? De van de reserve zondagers nog niet toch? Of kijk ik er over heen?
Het eerste bij ons is al bekend de rest nog niet.

Volgend seizoen voetbal ik niet, maar ga ik als leider van E3 aan de slag
pi_59873724
Bij ons (Zuid I) is het al wel bekend, ook voor de lagere senioren.

Alleen is het bij onze club nog totaal niet bekend wie nu eigenlijk in welk team (van de 16) speelt .
pi_59875475
Bij ons het ook bekend. We hebben dus een nieuw team opgericht met wat vrienden voor op de zaterdag (we zijn eigenlijk een zondagvereniging). We worden zaterdag 3 en zijn ingedeelde in de 4e klasse.
Onze competitie ziet er als volgt uit:

BVV/Caterpillar 2
GSBW 9
LONGA 6
Rust Roest 2
Rust Roest 3
SC Olympus 3
SSC'55 5
Sv BLC 3
SVG 2
VOAB 11
WSC 3
Zwaluw VFC 7
pi_59876076
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:38 schreef stame het volgende:
Bij ons het ook bekend. We hebben dus een nieuw team opgericht met wat vrienden voor op de zaterdag (we zijn eigenlijk een zondagvereniging). We worden zaterdag 3 en zijn ingedeelde in de 4e klasse.
Onze competitie ziet er als volgt uit:

BVV/Caterpillar 2
GSBW 9
LONGA 6
Rust Roest 2
Rust Roest 3
SC Olympus 3
SSC'55 5
Sv BLC 3
SVG 2
VOAB 11
WSC 3
Zwaluw VFC 7
WSC? Waalwijk? Dan heb ik vorig jaar nog tegen julie (als ik het me goed herinner) 4 2e gespeeld Op zaterdag trouwens. en kansloos met 4-0 verloren overigens

OT: Op onze site zijn de indelingen ook bekend gemaakt, maar we hebben er een nieuw senioren-elftal bij, moet nog maar eens kijken in welk team ik kom.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zjakkie op 03-07-2008 22:07:10 ]
pi_59876293
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:01 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

WSC? Waalwijk? Dan heb ik vorig jaar nog tegen julie (als ik het me goed herinner) 4 2e gespeeld Op zaterdag trouwens. en kansloos met 4-0 verloren overigens

OT: Op onze site zijn de indelingen ook bekend gemaakt, maar we hebben er een nieuw senioren-elftal bij, moet nog maar eens kijken in welk team ik kom.
Uit Waalwijk inderdaad, tegenover het RKC stadion. Ik zou alleen niet weten wat voor een team zaterdag 2 bij ons is/was.
pi_59876356
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:11 schreef stame het volgende:

[..]

Uit Waalwijk inderdaad, tegenover het RKC stadion. Ik zou alleen niet weten wat voor een team zaterdag 2 bij ons is/was.
Juist daar heb ik gespeeld. Met ons 4e. Eigelijk zit ik in het 6e maar zij hadden wat spelers tekort (wel vaker bij verre uitwedstrijden, wat ze vorig seizoen alleen maar hadden), dus ik deed met hen mee. Maar hebben jullie geen zaterdag 1 en 2 (en wellicht nog meer)?

Hier is de ranglijst van afgelopen seizoen te vinden.
pi_59876552
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:14 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Juist daar heb ik gespeeld. Met ons 4e. Eigelijk zit ik in het 6e maar zij hadden wat spelers tekort (wel vaker bij verre uitwedstrijden, wat ze vorig seizoen alleen maar hadden), dus ik deed met hen mee. Maar hebben jullie geen zaterdag 1 en 2 (en wellicht nog meer)?

Hier is de ranglijst van afgelopen seizoen te vinden.
Aan de ranglijst te zien was het niet zo heel super team. Maar er zijn wel een zaterdag 1 en 2. Maar daar hebben we sinds kort een zaterdag 3 aan toegevoegd. Zaterdag 1 en 2 zijn ook vriendenteams en daar komt nu dus weer een vriendenteam van ons bij. Meeste spelers willen weer of blijven voetballen op zaterdag en zo tot een mooi team gekomen dat zaterdag 3 komende seizoen volgt. Voor de rest bestaat de club uit seniorenteams op zondag aangezien het eigenlijk een zondagvereniging is.
  donderdag 17 juli 2008 @ 19:39:36 #269
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60172775
Bij ons is de indeling ook bekend.

1 SVZW 9 12:30
2 DES 5 12:45
3 Rijssen SC 4 14:30
4 Vroomshoopse Boys 5 12:30
5 SVVN 9 14:30
6 DETO 8 14:30
7 Voorwaarts V. 5 14:30
8 DOS '37 6 14:30
9 Hulzense Boys 5 14:30
10 Excelsior'31 12 14:30
11 Hellendoorn v.v. 7 14:30
12 Den Ham 6 14:30

en mooie tijden. Hopelijk blijft het zo
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60173001
Ach, Vroomshoopse Boys wordt toch kampioen .
Moesten jullie vorig seizoen tegen Drienerlo 5?
  donderdag 17 juli 2008 @ 20:18:57 #271
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60173633
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:49 schreef Rumille het volgende:
Ach, Vroomshoopse Boys wordt toch kampioen .
Heul niet
quote:
Moesten jullie vorig seizoen tegen Drienerlo 5?
Nee dat was dos 8 volgens mij.
pi_60188077
Indelingen West II zijn ook eindelijk bekend.

Die aanvangstijden in die lijst, zijn die ook definitief? Want dan zouden we veel om 9.30 spelen . Waaronder wijzelf
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:52:03 #273
66083 Platina
78th Element
pi_60196033
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:00 schreef VoreG het volgende:

Ben sinds vorige week aan het rennen, mijn conditie is ook behoorlijk ingezakt in krap 1 maand tijd. Maar ik verwacht toch wel fit te zijn wanneer we 1 augustus het trainen hervatten.
pi_60444863
Kickje...

Aanstaande zondag al weer beginnen met de voorbereiding. Voor het eerst in de selectie, en ook nog eens de jongste van de groep. .
Hoi.
pi_60447242
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Indelingen West II zijn ook eindelijk bekend.

Die aanvangstijden in die lijst, zijn die ook definitief? Want dan zouden we veel om 9.30 spelen . Waaronder wijzelf
De indeling van ons inmiddels opgeheven team staat er ook nog bij, met teams als GONA, HMSH, Laakkwartier, Toofan en PGS/VOGEL moet zeggen dat ik erg blij ben met het feit dat ik nu in een ander team speel en die verenigingen ontloop
  woensdag 30 juli 2008 @ 17:16:57 #276
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60447792
Zaterdag beginnen wij met de voorbereidingen. Weer bij mn ouwe cluppie (gedegradeerd naar de 4e klasse) na een jaar in de stad (6e klasse) te hebben gevoetbald.
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:32:52 #277
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60530263
Wij beginnen donderdag weer met trainen. Heb er weer zin aan
pi_60530682
Vanmorgen begonnen...

...en gesloopt
Hoi.
pi_60530824
Zaterdag 9 augustus 1e wedstrijd, ben er dan alleen niet. 2 dagen later 1e training, dan ben ik wel aanwezig.
pi_60601127
hehe, Dos37, ik moet komend seizoen tegen je voetballen.. Zit bij DES 5...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 15:22:59 #281
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60601875
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:46 schreef child_of_the_matrix het volgende:
hehe, Dos37, ik moet komend seizoen tegen je voetballen.. Zit bij DES 5...
zoow nou pas maar op ik ben bloedvorm en gister al begonnen met trainen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:20:33 #282
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60604510
Gister begonnen, Conditioneel bij de eerste 3, qua spiermassa bij de laatste 3
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:18:40 #283
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_60688439

Hier ben ik al een hele tijd niet geweest, maar ga proberen hier weer regelmatig langs te komen
We hebben de hele zomer elke woensdagavond een balletje getrapt en zijn sinds 2 weken weer aan het trainen.

Komende woensdag de eerste oefenwedstrijd, laatste weekend van augustus eerste van drie bekerwedstrijden

Competitieindeling:

1. Always Forward 8
2. Beemster 3
3. Blokkers De 7
4. Flevo 2
5. Ilpendam 3
6. Oosthuizen 4
7. Purmerend 6
8. RCZ 5
9. SDOB 3
10. Spirit'30 5
11. Spirit'30 8
12. WBSV 2

7 clubs waar we echt nog nooit tegen gespeeld hebben en die ook totaal niet in de buurt liggen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:05:15 #284
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60692123
Jemig ik ben momenteel echt een prutser. Onderling oefenpotje met nota bene a'ers erbij... ik speelde in het tempo van de Tachtigjarige Oorlog... wat een mislukte motoriek.
pi_60692132
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:05 schreef Grulez het volgende:
Jemig ik ben momenteel echt een prutser. Onderling oefenpotje met nota bene a'ers erbij... ik leek wel iemand uit de 80jarige oorlog ofzo.
Je hebt gewoon te lang boven je kunnen gespeeld.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:08:49 #286
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60692199
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je hebt gewoon te lang boven je kunnen gespeeld.
ik ben gewoon over mn top. te vroeg gepiekt heet dat.
pi_60692225
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:08 schreef Grulez het volgende:

[..]

ik ben gewoon over mn top. te vroeg gepiekt heet dat.
Patrick Kluivert????
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:14:42 #288
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_60692334
Ik hoop woensdag te kunnen spelen, aangezien ik maandag vol in de grond trapte en m'n enkel nu niet zo erg wil
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_60692353
Ik heb geen idee wanneer mijn team weer moet voetballen
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:17:18 #290
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60692411
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Patrick Kluivert????
Maar dan 4 jaar jonger... ik heb jaren gehad toen sprak het drop vol lof. Nu wijzen ze me bespottend na.
pi_60700977
Hehe, ik begin net een beetje te ruiken aan het eerste elftal. Gister een aardig oefenpotje gespeeld, dinsdag weer aan de bak.
Hoi.
pi_60703501
Wij gaan de 21e pas weer beginnen met trainen. Als het goed is zit ik ook dit jaar weer in het 6e, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.
pi_60703691
Morgen 1e training!
pi_60703801
Gisteren de knoop doorgehakt, ben gestopt met voetballen. Gewoon te weinig tijd, jammer.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_60712605
Stoppen met voetballen? No way, ik dénk er nog niet aan....

Ben blij dat dit weer de laatste saaie kutzondag van deze zomer was .
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:51:01 #296
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_60713218
Na alle knieproblemen weer druk in training. In juli reeds 2 weken training gehad en vorige week is de echte voorbereiding gestart. Vandaag 1e oefenpotje gespeeld en kansloos verloren maar goed.
Uurtje meegebald en gelukkig geen enkele knieklachten.... enkel de conditie
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:21:00 #297
66083 Platina
78th Element
pi_60715902
sinds vorige week aan het trainen, conditioneel was zwaar na 2 maanden niks gedaan te hebben
waarschijnlijk dit seizoen wel een basisplaats in het eerste, waar ik vorig jaar meer stand-in was.

vanmiddag de eerste oefenwedstrijd gespeeld en met 4-2 van een 2de klasser gewonnen. (zelf 3de klasse)
en gescoord
pi_60716066
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:25 schreef Yeahinho het volgende:
Stoppen met voetballen? No way, ik dénk er nog niet aan....
Zei ik ook altijd. Sukkel nu al jaren met blessures en als ik deze seizoenshelft niet fit word, dan zal ik die beslissing toch ook moeten nemen. Met pijn in het hart, overigens. Maar revalideren, opereren, revalideren zonder noemenswaardig resultaat is niet bepaald motiverend.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_60805968
Eergisteren 1e training gehad en het niveau lag niet bepaald hoog . De helft ontbrak wel, maar als je in de B nog steeds geen bal fatsoenlijk kan aannemen? Was ook nog 1 van de langste, wat me nog nooit is overkomen.

Wel paar mooie acties gemaakt, maar echt moeilijk was het niet.
Morgen komen er wat meer, hopelijk gaat het dan wat beter met het hele team.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:29:01 #300
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60806922
Als ik bij de 14 man zit as zaterdag tegen 2 andere fokkers waaronder S-two.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')