abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56159819

Je zou denken dat de winterstop voorbij is, maar ondertussen het morgen alweer afgelast voor ons .
pi_56159907
Wij gaan volgende week weer van start, met een wedstrijd tegen Unitas'30, en dat is de club waar we ons enige puntje tegen gehaald hebben. We gaan nu voor de 3!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:22:39 #3
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_56161749
Tijdje niks meer laten horen hier, maar wedstrijdaantal is dan ook nog altijd ongewijzigd. Twee weken geleden training voor de terugronde weer opgepakt en..... training 1 verrek ik weer mn binnenste knieband
Week 2 weken rust houden en volgende week pas weer opnieuw proberen om fit te gaan worden. Wedstrijdaantal blijft op 3 staan (allen in september)
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  woensdag 23 januari 2008 @ 16:02:59 #4
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56252528
Wat verwachten de voetballers hier. (vooral in het oosten)

Zal het weer het toestaan dat we zaterdag weer voetballen of wordt het afgelast.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:49:12 #5
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56275943
Als ik nu naar buiten kijk, zie ik het somber in
pi_56276060
Ik vrees ook met grote vrezen, we moeten anders uit in Enter spelen.
That's all folks!
pi_56277203
Thuis op kunstgras tegen De Alblas.
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:36:31 #8
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56287216
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vrees ook met grote vrezen, we moeten anders uit in Enter spelen.
Ik hoor net, als het doorgaat, ik tegen Excelsior 4 uit moet spelen.
pi_56291481
Wij spelen dit weekend weer voor eerst, heb er zin aan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_56295355
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 01:34 schreef raptorix het volgende:
Wij spelen dit weekend weer voor eerst, heb er zin aan.
Wij ook sinds het laatste weekend van november weer, dat wordt spierpijn!
pi_56301121
Het weer ziet er vandaag goed uit, ik heb er alle vertrouwen in dat het door gaat morgen
pi_56302045
Ja gaat wel door.
pi_56316365
En?

De wedstrijd in Enter van mijn eigen elftal is afgelast. Ik werd vanmorgen gebeld of ik mee wilde doen met Excelsior 13. Ga ik doen, dus over een half uurtje ga ik richting het sportpark.
That's all folks!
pi_56316861
Morgen hopelijk weer voetballen.
We hebben de plaatselijke derby voor de boeg dus het zal een harde wedstrijd worden.
pi_56323303
Ik heb met dat elftal met 0-4 verloren van de koploper. Was al met al een flinke maat te groot.

Waar ik normaal een van de aanvallers ben, mocht ik nu aantreden op de linkshalf. Heerlijke positie, ik speelde ook lekker fel, op het randje en best goed.

Door een rode kaart werd dat het laatste deel van de wedstrijd zelfs linksback, ook dat ging naar behoren. Ik deed met m'n hoofd nog wel een goede poging om in eigen goal te scoren, maar de bal ging gelukkig snel omhoog en over.

En nu weer twee weken vrij en winterstop, helaas. Hopelijk plannen ze de vandaag afgelaste wedstrijd nog in op een van deze zaterdagen.
That's all folks!
pi_56323522
4-0 Verloren . Ze waren gewoon beter.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:20:41 #17
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_56325584
ik ben sinds vorige week zaterdag weer in training. Ik hoop volgende week weer een half uur mee te kunnen doen.

Het valt echt niet mee als je sinds begin september geen bal meer geraakt heb om dan een 1,5 uur te trainen

maar het gaat steeds beter , en volgende week ben ik weer bij.
Vandaag trouwens wel gewonnen met 9-0 (4-0 bij rust)
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:22:54 #18
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_56325650
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:

En nu weer twee weken vrij en winterstop, helaas. Hopelijk plannen ze de vandaag afgelaste wedstrijd nog in op een van deze zaterdagen.
wij moesten vorige week een inhaal wedstrijd spelen, maar dat ging niet door nu wordt dat voor ons op 9 februari gepland. dus hebben wij nu een week er tussen.

of ik de 9e feb mee doe is een tweede.., er is dan ook een meet
pi_56329914
3-3, en ontzettend genaaid door Scheids (eigen speler van tegenstander)
Stond vandaag niet op doel maar in de verdediging, ging lekker, paar brute tackles (wel op de bal), paar vervelende mannetjes bij tegenstander, en ook vervelend publiek die me continue voor jezus uitscholden (ik zie er ongeveer uit als de franse rugbyer Chabal ). Eerste helft viel de scheids nog mee, 2e helft een andere speler die ging fluiten, vlagsignalen werden nooit overgenomen, tegenstander mocht alles, bij ons was het kleinste duwtje al een overtreding. 10 minuten voor tijd 3-2 voor, er komt een simpel schot, onze keeper stopt de bal even met ze handen en pakt hem later in ze handen. Indirecte vrije bal voor het 2 keer oppakken van de bal . Vervolgens wordt in de commotie onze spits eruit gestuurt wegens praten (hij vroeg hoe lang het nog was). Ook van ze eigen team werd er maar 1 uitgestuurt. Chaos alom. Gelukkig gaat de bal naast. We houden moeizaam stand, en scheids geeft nog 1 minuut aan. Tegenstander gaat voor zo een beetje de laatste aanval. Dat wordt niks, en we houden de bal zeker 45 seconden in de ploeg. Doeltrap tegenpartij, dit duurt weer minimaal een halve minuut. Dan komt er een voorzet, ik maak een cruciale fout door het kopduel aan te gaan, op de speler waar onze laatste man al bij stond. Ik ga onder de bal door, waardoor mijn tegenstander kan scoren . Ontzettend balen omdat het een gore klootzak is die al de hele wedstrijd me loopt uit te lokken, en bovenal omdat ie geen kokosnoot geraakt heeft. Achteraf hoorde ik van onze wissel dat er 22 minuten!!!!! bij getrokken is. Tjah van dat soort ploegen ga je op die manier natuurlijk nooit winnen.
pi_56332142
Sorry raptorix, maar van chabal ben ik meer onder de indruk
pi_56332602
Rentree . Vijf minuten na rust ingevallen bij een 2-0 voorsprong. Beetje onder druk, en verdomd, ik maak met een beauty (volgens de overlevering) de beslissende 3-0. Felt good ...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56341286
Ik had er zo'n zin in... En het ging door... Maar na 12 minuten kreeg ik al een rode kaart (de eerste uit mn carrière). Mijn man stond zeker een meter buitenspel, onze grens vlagde ook, maar de scheids liet doorspelen, waardoor hij alleen op onze goal afliep, dus ik hield hem even vast. Op zich, volgens de regels terecht dus. Maar op ons niveau heb k wel eens grovere overtredingen gezien, ook op deze positie, en daar werd niet eens geel voor gegeven. Verder was de scheids ook gewoon een dramatische thuisfluiter.

Dus zo speelden we 78 minuten met een man minder, en was de 1-0 nederlaag nog niet eens slecht. Zeker begin tweede helft kregen we nog een paar kansen, maar scoren lukte niet.
pi_56341783
Op dat niveau is rood gewoon overdreven, 5 minuten eruit hoort het te zijn.

En raptorix, Foks Chabal. 22 minuten bijtellen, welkom bij de lagere amateurs. Al heb ik dat nog niet meegemaakt. Wel genoeg andere bizarre ongein.
That's all folks!
  zondag 27 januari 2008 @ 15:57:23 #24
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56341916
tvp
pi_56350916
We hebben de lastige uitwedstrijd van Sporting Martinus met 3-5 gewonnen en hebben zo onze 9e overwinning op rij geboekt.
Altijd leuk die derbies.

Heb niet echt een bijzondere wedstrijd gespeeld mede door het zware kunstgrasveld.
  maandag 28 januari 2008 @ 00:05:30 #26
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56353052
Oja 1-5 van de nummer 3 gewonnen. Ze hadden 2 verliespunten minder, maar nu dus eentje meer
pi_56357308
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Op dat niveau is rood gewoon overdreven, 5 minuten eruit hoort het te zijn.

En raptorix, Foks Chabal. 22 minuten bijtellen, welkom bij de lagere amateurs. Al heb ik dat nog niet meegemaakt. Wel genoeg andere bizarre ongein.
Ik heb nog maar de helft vertelt, ik kreeg op gegeven moment een ongelovelijk trap van 2 man met gestrekt been nadat ik ze uitkapte. Uitspraak van scheids: Je speelt zelf ook zo, dus dat kan je verwachten, "en nu je mond houden anders kan je weg".
pi_56357496
1-1 op een lekker voetballend kunstgrasveld bij Neptunus. Maar toch weer een open schaafwond na een sliding... Terwijl het er echt prachtig bij ligt, heerlijk is om op te lopen en de bal rolt precies zoals je wilt. En dan toch nog steeds zo verneukeratief voor je benen bij een tackle .

Onze competitie is nog altijd spannend, de nummer een heeft 23 uit 11. De nummer drie (wij) 17 uit 8 en de nummer 5 heeft 16 uit 7. .

Wedstrijd van zondag hebben we al verzet naar donderdag ivm carnaval (:') ) en Ajax - Feyenoord.
pi_56360482
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:56 schreef raptorix het volgende:
3-3, en ontzettend genaaid door Scheids (eigen speler van tegenstander)
Stond vandaag niet op doel maar in de verdediging, ging lekker, paar brute tackles (wel op de bal), paar vervelende mannetjes bij tegenstander, en ook vervelend publiek die me continue voor jezus uitscholden (ik zie er ongeveer uit als de franse rugbyer Chabal ). Eerste helft viel de scheids nog mee, 2e helft een andere speler die ging fluiten, vlagsignalen werden nooit overgenomen, tegenstander mocht alles, bij ons was het kleinste duwtje al een overtreding. 10 minuten voor tijd 3-2 voor, er komt een simpel schot, onze keeper stopt de bal even met ze handen en pakt hem later in ze handen. Indirecte vrije bal voor het 2 keer oppakken van de bal . Vervolgens wordt in de commotie onze spits eruit gestuurt wegens praten (hij vroeg hoe lang het nog was). Ook van ze eigen team werd er maar 1 uitgestuurt. Chaos alom. Gelukkig gaat de bal naast. We houden moeizaam stand, en scheids geeft nog 1 minuut aan. Tegenstander gaat voor zo een beetje de laatste aanval. Dat wordt niks, en we houden de bal zeker 45 seconden in de ploeg. Doeltrap tegenpartij, dit duurt weer minimaal een halve minuut. Dan komt er een voorzet, ik maak een cruciale fout door het kopduel aan te gaan, op de speler waar onze laatste man al bij stond. Ik ga onder de bal door, waardoor mijn tegenstander kan scoren . Ontzettend balen omdat het een gore klootzak is die al de hele wedstrijd me loopt uit te lokken, en bovenal omdat ie geen kokosnoot geraakt heeft. Achteraf hoorde ik van onze wissel dat er 22 minuten!!!!! bij getrokken is. Tjah van dat soort ploegen ga je op die manier natuurlijk nooit winnen.
Bekend verhaal, ik voetbal zelf ook laag en dan kom je het helaas regelmatig tegen.
pi_56360544
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

Wedstrijd van zondag hebben we al verzet naar donderdag ivm carnaval (:') ) en Ajax - Feyenoord.
Onze competitie ligt stil i.v.m. carnaval
pi_56363339
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:11 schreef Luni het volgende:

[..]

Onze competitie ligt stil i.v.m. carnaval
heel braband ligt toch stil met carnaval, ik begreep zelfs dat de brandweer dan niet werkt
pi_56366254
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

heel braband ligt toch stil met carnaval, ik begreep zelfs dat de brandweer dan niet werkt
Wij liggen stil inderdaad, en dat komt goed uit tijdens die dagen Oh ja, en Brabant moet met een t
pi_56460543
Topic kwijtgeraakt
Veel gebeurd met m'n team.
Zat eerst in de B2 (10 spelers in totaal en vaak zo'n 5 mensen op training).
De B3 was het schaduwelftal van de B1 (en dus kwalitatief beter dan B2). Ik ben samen met nog 1 teamgenoot overgeplaatst naar B3, terwijl de rest naar de A2 is gegaan.
Zit nu sinds 17 januari in B3, 1x getraind (1x kon ik niet, de rest afgelast ) en 1 wedstrijd.
Morgen weer geen wedstrijd, maar wel training.
Betere sfeer, niveau ligt stukken hoger. Volgens mij kan ik het niveau wel aan (heb altijd gevonden dat ik beter kon dan het niveau van B2).

Heb weer plezier
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:25:45 #34
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56461237
Morgen tegen de 1 (wij staan 2e). Ze hebben 5 punten voorsprong, dus het wordt erop of eronder
pi_56462019
quote:
Op maandag 28 januari 2008 15:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik voetbal in de omgeving Dordrecht en die vallen onder Zuid
  zaterdag 2 februari 2008 @ 12:02:31 #36
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56476777
Nou volgens mij gaat het gewoon door.... wat een kutweer.
pi_56476951
Bij mij is 't afgelast... ( Waterland )
><(({°>
  zaterdag 2 februari 2008 @ 12:22:45 #38
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_56477126
ik heb nog niet gehoord dat het is afgelast. Dus vooralsnog gaat het door.
pi_56477176
De oefenwedstrijd van mij hier, thuis, is afgelast. De staat van de velden was van dien aard dat het te link was om op te voetballen.

En Rumille, goed om te lezen dat je weer plezier hebt, door een verplaatsing.
That's all folks!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 13:06:24 #40
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_56477847
nu is het zeker, bij ons gaat het door
  zaterdag 2 februari 2008 @ 18:54:20 #41
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56483216
hum helaas verloren als nr 2 bij de koploper in blessuretijd met 2-1... 3 minuten daarvoor scoorden wij nog de 1-1, maar een overwinning heeft er nooit in gezeten.
pi_56483813
Ai, lukte het niet het doel dicht te spijkeren?
That's all folks!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 19:38:43 #43
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56483920
Over de tegengoal zullen we het maar niet hebben. Laten we het zo zeggen, als die dikzak 2 passen naar achter doet is het een vangbal.
pi_56502299
Inmiddels ook weer 3 wedstrijden sinds de winterstop bezig. Eerste wedstrijd waren we nog niet helemaal wakker en gingen we vrolijk verder met verliezen (8-3 bij de nummer twee en de 10e nederlaag op rij ) al zaten daar 2 eigen doelpunten, een duidelijk buitenspel doelpunt en een penalty bij. Vorige week tegen de nummer 5, en zowaar met 3-0 gewonnen, stopte bij 2-0 vlak voor rust een penalty (die wel erg beroerd werd ingeschoten).
Vandaag naar de nummer 6, fel tegenwind, binnen 5 seconden met 1-0 achter door een klutsgoal, daarna met een soort van handbal verdediging geprobeerd de boel tegen te houden, en dat lukte best aardig. Tweede helft windje mee en daar counterden we vrolijk naar een 1-3 overwinning. Zwaar geflatteerd aangezien het vooral op het einde wel een waar bombardement op mijn doel leek, maar met enig kunst en vliegwerk hielden we het droog.
  zondag 3 februari 2008 @ 23:45:48 #45
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_56514239
gister met 11-0 gewonnen. Die lui waren zeer mak. Ze kwamen allereerst met 11 man aan dus geen wissels en geen grensrechter.., dus ik mocht ze helpen

ach het was een simpel potje.
pi_56524035
Wij speelden uit op kunstgras, tegenstander dacht dat het afgekeurd was, gelukkig was er nog een team, waarvan ook de tegenstander dacht dat het was afgelast.

Kortom lekkere oefenpot gespeelt, en had een puik doelpunt, een lekker stuiterende bal vanaf de hoek 16, met buitenkantje rechts in de kruizing

Was ook enige actie waarbij ik de middelijn ben overgeweest.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:30:33 #47
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56601787
Morgen eindelijk weer met mijn eigen team. En sinds september voor het eerste weer thuis

Daarle 3 staat ons te wachten. Lekker weer
pi_56603360
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:30 schreef Dos37 het volgende:
Morgen eindelijk weer met mijn eigen team. En sinds september voor het eerste weer thuis

Daarle 3 staat ons te wachten. Lekker weer
Hoe kun je zo lang achter mekaar uit spelen

Wij moeten morgen tegen VVC uit Halsteren. Die staan een paar plaatsen hoger dan ons maar wij staan dan ook onderaan maar toch gaan we voor de winst!
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:03:41 #49
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56604581
Oktober was ik weg, (ok toen hebben ze ok nog 1x thuis gespeeld), verder steeds afgelast.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 17:28:10 #50
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_56606145
Morgen uit tegen Olde Veste '54 uut Steenwijk
pi_56607210
Morgen voor de beker. Tegen een 3e klasser dus dat moet geen problemen opleveren. Zelf spelen we in de 2e klas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')