Tactiek niet echt aangepast, maar iedereen heeft flink gewerkt voor elkaar. Zelfs met 1-1 kunnen gaan rusten (welgeteld 1x bij hun goal geweest), maar daarna was het - zoals verwacht - al snel over. Uiteindelijk 3-1 verloren, zeker geen schande met deze ploeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je ze maar inzet tonen en de tegenstander het voetballen onmogelijk maken. (beetje zoals mij vanmiddag bij Excelsior 6 overigens) Verder de tactiek aanpassen.
Qua niveau (waar ikzelf heerlijk in meegaquote:Op maandag 25 februari 2008 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het verschil zo groot?
Ik zou het er voor over hebben elke zaterdag dan terug te keren naar hier. Toen ik in Tilburg woonde deed ik dat ook, kwam ik zelfs minimaal één keer per week trainen ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Serieus? Ook niet aan de andere kant van het land?
We doen best veel via mail. Vooral heel makkelijk voor ons, de leiders. Afmelden per mail is juist handig, dan kan ik het tenminste niet vergeten.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
1-1 met een verhaal, dat morgen hier volgt.
Ik was ook blij dat het afgelast was vanwege de regen, maar toen ik 's middags buitenliep was het wel echt extreem lekker voetbalweer. Heerlijk zacht, wat miezerige druppels maar niet vervelend. Ik had graag gevoetbald!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef Yeahinho het volgende:
Vandaag op het laatste moment afgelast. Was er niet rouwig om, want het heeft echt aan 1 stuk door geregend... Wel frappant was het dat ons 6e elftal naar dezelfde club moest, en die wedstrijd wél doorging.
Tuurlijk is het een achterlijke tijdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:35 schreef WEST het volgende:
wij waren vandaag vrij.
8 uur vertrek voor een inhaal wedstrijdtis tweede paasdag dan dus ik zou er echt niet voor opstaan.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:36 schreef 9christensen het volgende:
Ik ben het wel gewend. Thuis spelen we ook altijd 9 uur zondags.
Vind ik voor m'n gestel net iets te vroeg.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:23 schreef Yeahinho het volgende:
Wij thuis om 11 uur, mooie tijd. Rond kwart over 1 in de kantine.
Hehequote:Op zondag 30 maart 2008 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Woehoe.Je deed er nog wel alles aan om het niet te doen slagen.
Gister zelf niet gespeeld, afgelast.
jij bent toch keeper? Niks kunnen tegenhouden?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:37 schreef pekel het volgende:
In de beker na strafschoppen verliezen van hoofdklasser Oranje Nassau
Week uitstellen dus..., vandaag met 5-2 verloren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:06 schreef WEST het volgende:
1 punt is nog nodig en dan is de buit binnen. Vandaag thuis tegen SVN '69.
16:15 weten we of we op de kar gaan of we nog een week moeten uitstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |