abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56936539
Als je ze maar inzet tonen en de tegenstander het voetballen onmogelijk maken. (beetje zoals mij vanmiddag bij Excelsior 6 overigens ) Verder de tactiek aanpassen.
That's all folks!
pi_56941252
En ja hoor, i did it again. 1-0 Gewonnen en terecht ook. Zoveel kansen gehad, niet scoren. Ik krijg de bal via een scrimmage er wel in. Of ie nou als laatste geraakt werd door mij of mijn verdediger, boeit me niets, we hebben gewonnen. Maar ik tel m wel .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56951817
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je ze maar inzet tonen en de tegenstander het voetballen onmogelijk maken. (beetje zoals mij vanmiddag bij Excelsior 6 overigens ) Verder de tactiek aanpassen.
Tactiek niet echt aangepast, maar iedereen heeft flink gewerkt voor elkaar. Zelfs met 1-1 kunnen gaan rusten (welgeteld 1x bij hun goal geweest), maar daarna was het - zoals verwacht - al snel over. Uiteindelijk 3-1 verloren, zeker geen schande met deze ploeg.

Twee invallers van de A5, deden hun best (1 ervan scoorde zelfs!) maar brachten weinig extra's. Daarnaast raakten welgeteld 4 (!!) van de 12 spelers geblesseerd... Eén ging er door zijn enkel, de ander tobt al weken maar moest wel door (omdat die met z'n enkel inmiddels langs de kant zat). Tweede helft kon ook onze spits niet door met last van z'n rug (was na een kopduel een tegenstander opgevallen), en bij de linksback vloog z'n schouder zelfs uit de kom .

Al met al geen schande dus om op deze manier te verliezen. Tegenstander staat mijlenver bovenaan en winnen álles. Wij zijn de enigen die van ze gewonnen hebben (bij ons werd het ook 3-1). Ze waren vorig jaar nog het 3e elftal, en speelden toen 3e klasse. Nu 5e, een heel verschil.... Tempo laag aardig hoog, we liepen echt achter de feiten aan.
pi_56952067
Klasse gedaan Yeah, wat een onfortuin onderwijl.

Even iets meer over gisteren. Ik speelde dus op uitleenbasis mee bij een ander elftal dat stukken hoger speelt. En dat was toch wel aanpoten. Ik speelde als linkerspits in een 4-4-2 opstelling. Een positie die ik niet gewend ben, omdat ik altijd in een 4-3-3 systeem speel. Maar interessant is het wel, met name de wisselwerking met de spelers om je heen vergt meer concentratie.

Ik moest erg wennen aan het rustige tikken, stappen vooruitdenken, sneller handelen. Het kon allemaal beter, maar het ging toch wel aardig goed. M'n looplijnen werden perfect gezien en dat mis ik wel in m'n eigen elftal.

Ik had de 0-1 op de schoen na slim weglopen, maar de keeper kwam goed uit. Even later was het wel 0-1. Een knap doelpunt van mijn maatje in de spits. Een bonkig type speler die niet heel veel liep. Ik moest er aardig wat werk voor opknappen, maar hij deed wat hij moest doen, bij vlagen gevaarlijk zijn. Net voor rust kreeg ik m'n tweede goede kans. Uit een corner kopte ik de bal richting de hoek, maar de bal werd knap gered door de doelman, die hem net naast kon duwen.

De tweede helft lieten we de tegenstander, die hoog op de ranglijst staat, opnieuw het spel maken. Ze waren voetballend sterker, maar wij waren effectiever. En onze verdediging was niet doorheen te komen. Na de 0-2, uit een mooie counter was het gelijk gebeurd. De 0-3, een briljante lob maakte de middag meer dan geslaagd.

Ik werd bedankt voor mijn bewezen dienst, ze waren blij met mijn inbreng. Fijn om te horen. Ik vind het fijn om uitgeleend te worden, die afwisseling maakt het wel leuk eigenlijk.
That's all folks!
pi_56952355
Speelde je eigen team niet dan?
pi_56952424
Jawel, (2-2 bij een mede-subtopper) maar we hebben meestal rond de 17,18 man. Dus helpen we ploegen die in nood zitten wat spelers betreft uit de nood. En m'n trainer weet dat ik graag uitgeleend word (liever hele wedstrijd elders, dan helft bij eigen elftal vind ik), dus het was de derde keer al dit seizoen voor mij dat ik elders speelde. (heb nu 10e, 13e en 6e gehad)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 25-02-2008 14:51:19 ]
That's all folks!
pi_56952534
Zou niks voor mij zijn. Ik sta juist liever een helft wissel bij ons eigen team, als dat ik ergens anders mee moet doen. Wat niet wegneemt dat ik andere teams niet wil helpen. Als wij zelf stilliggen, dan ben ik de eerste die wordt gebeld om met een ander team mee te doen (en ik doe het dan altijd met veel plezier).

Laatste weken (sinds de winterstop) gaat het trouwens totaal niet met mij persoonlijk. Ik ben geen loopwonder of goede voetballer, maar heb normaal een aardige pass/voorzet in m'n linkerbeen. Ik krijg de ballen echter niet meer omhoog . Schup de helft van de tijd in de grond, en de rest (die ik wel normaal raak) is ook 3x niks.....
pi_56952575
Vandaag niet hoeven te spelen omdat er geen wedstrijd voor ons was vastgelegd.
Gelukkig maar want ik kon anders toch niet omdat ik moest werken.
Helaas kan ik volgende week door prive-omstandigheden niet mee doen
pi_56964400
Gister helaas verloren (2-3).. bij winst hadden wij een periodetitel en dus DE kans om nacompetitie te spelen. Jammer, want met een smalle selectie nacompetitie afdwingen in de 1e klasse F is niet slecht!

2 wonderschone doelpunten van beide kanten!. De samenvatting was te zien op TV Drenthe, en daar zagen de goals er prima uit! Wellicht nog te zien op herhaling (gemiste uitzending), ik wordt ook vernoemd hehe. Zal de link wel even posten als er interesse voor is, en deze aanwezig is.
pi_56964736
Ik ben benieuwd veny, ook waar je speelt.
That's all folks!
  maandag 25 februari 2008 @ 15:49:28 #111
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56965856
Oja waardeloos 0-2. Kga trouwens volgend jaar weer terug. Zo zie je maar dat je weet wat je mist als je wegbent.
pi_56966526
Is het verschil zo groot?
That's all folks!
  maandag 25 februari 2008 @ 16:56:35 #113
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56967279
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het verschil zo groot?
Qua niveau (waar ikzelf heerlijk in meega ), maar vooral qua sfeer. Dit is een zondagse club, waarbij wij de zaterdagploeg zijn. Dan vind ik een kleinere dorpse club veel leuker. Het is toch meer mn cluppie dan ik dacht.

en ik ben natuurlijk ook gewoon een boerenlul
pi_56975861
Verstandige beslissing dan. Ik kan me wel wat bij het kleinere indenken, dat dat leuker is.
That's all folks!
pi_56979029
Ik zou er niet eens aan kunnen denken mijn club te verlaten, om wat voor reden dan ook. Dan zou ik nog liever niet voetballen...
In Southern Sun
pi_56984784
Serieus? Ook niet aan de andere kant van het land?
That's all folks!
pi_56985619
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Serieus? Ook niet aan de andere kant van het land?
Ik zou het er voor over hebben elke zaterdag dan terug te keren naar hier. Toen ik in Tilburg woonde deed ik dat ook, kwam ik zelfs minimaal één keer per week trainen ook . Nee, het is GPC of niets, die liefde zit er wel in...
In Southern Sun
pi_56991088
Datzelfde heb ik met Seolto En ik ben niet de enige, in het 4e spelen spelers die in Den Haag zijn gaan wonen. Die komen alleen neit trainen.
pi_57076785
Afgelast.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_57076957
Hier gaat het gewoon door. Er zijn wel 2 (uit)wedstrijden afgelast bij m'n club, maar mijn wedstrijd gaat door .
  zaterdag 1 maart 2008 @ 10:37:43 #121
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57077178
Hier gaat het ook nog door, maar kijk om half 12 nog wel een keer.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 1 maart 2008 @ 10:57:05 #122
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_57077441
Wij zijn vrij dus geen voetbal. Volgende week nog 1 wedstrijd en dan pas weer in April
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 1 maart 2008 @ 11:15:24 #123
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57077662
afgelast dus

Niet geheel onverwacht maar toch.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57079099
Gaat nog door bij ons (uit bij SV Enter), al kan ik niet spelen vanwege een enkelblessure.
That's all folks!
pi_57080254
De jeugd was hier vanochtend afgelast. Blij toe, we bleken maar 10 man te hebben (2 afmeldingen op vrijdagvond/zaterdagochtend per MAIL...)

Morgen uit naar ODC, voor de vierde keer . Drie keer afgelast al, en de kans is aanwezig dat het morgen voor de vierde keer niet doorgaat!
pi_57080328
Per mail, mietjes.
That's all folks!
pi_57081189
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Per mail, mietjes.
We doen best veel via mail. Vooral heel makkelijk voor ons, de leiders. Afmelden per mail is juist handig, dan kan ik het tenminste niet vergeten.

Maar het werkt natuurlijk niet als we (inclusief 2 invallers die ik gisteren heb geregeld) maar 10 man overhouden door afmeldingen die op het laatste moment worden gemaild. Nadat ik iedereen vanuit bed allang had afgebeld, zag ik zojuist bij het openen van mijn mail een afmelding van gisteravond 19.53 uur, en eentje van vanochtend 7.47 uur.....

Ja, die lees ik ook echt nog op tijd als we om 10.30 vertrekken. Zucht . Zojuist maar even een uitgebreide mail naar iedereen gestuurd, dat het zo niet werkt en uitleg over hoe het wél zou moeten.
pi_57081289
Afzeggen per mail prima, maar dan niet op de zaterdag zelf (last minute) lijkt me.
That's all folks!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 15:08:34 #129
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_57081899
hmm morgen weer veel wind
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zaterdag 1 maart 2008 @ 17:09:24 #130
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57084342
ik zal ook nog eens wat posten:

na een aantal dikke nederlagen stonden we voor vandaag zo:

11. Rijnsburgse Boys A4 11 gespeeld, 2 gewonnen, 0 gelijk, 9 verloren, 6 punten, doelsaldo 17-58

nadat we al na 3 wedstrijden in de vorige competitie gepromoveerd waren, lijkt dit een beetje te hoog gegrepen. (o.a. 9-1 verloren van Lisse A3, 8-1 verloren van UDO A1 en met 6-0 eraf tegen Leidsche Boys A1) Vandaag moesten we tegen de nummer 8, Oegstgeest A2, waarin een aantal collega's van mij spelen. leuke wedstrijd, ik speelde zelf ook heerlijk. in de eerste helft windje mee, onze spits scoorde de 0-1. Ik schoot daarna vanaf dik 20 meter via de keeper tegen de lat (anders had ie in de kruising gezeten...). In de 2e helft ook dikke kansen voor ons, maar ook voor hun. Ik schoot de bal na een lage voorzet snoeihard!!!!! (naast).

Daarna werd ik gewisseld en ik kreeg applaus van mn teamgenoten toch moest ik er weer in, doordat de linksachter geblesseerd raakte. Daarna werd de 1-1 gescoord door één van de 3 geleende A1 spelers. Jammer, maar toch weer een punt en nu gedeeld 9e!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_57084547
3-0 verloren.
Kutwedstrijd, kutwind, kutscheids, kutteam, kut gespeeld.
Kut dus.
pi_57093803
Wij waren eigelijk vrij, maar ik heb vandaag met ons 4e meegedaan. Vanwege een lichte blessure maar een kwartiertje gespeeld ofzo, en dat was ook wel genoeg. Een drama wedstrijd echt, maar dat hebben ze vaker met uitwedstrijden. 4-0 verloren uiteindelijk.

Eerste helft was nog niet eens zo heel slecht, maar toen hadden we wind mee, de tweede helft met wind tegen ging echt niks goed meer.
pi_57095543
Vrij vandaag, koploper helaas wel gewonnen, met nog zes wedstrijden te gaan staan ze 10 punten voor op ons. We moeten er nog naar toe, ze hebben ook de nummer drie nog uit, maar tien punten gaan ze niet meer weggeven helaas...
In Southern Sun
pi_57114339
2-2 vandaag, tegen de concurrent voor de 2e plaats.

Mooie felle wedstrijd, maar uiteindelijk echt een kutgevoel aan over gehouden .
pi_57244549
9-0 .
Bij rust al 6-0. Hele team speelde top, ook de wissels van de C1.
Ook 2 assists gegeven en 1x gescoord.
Galavoorstelling
pi_57251416
1-3 verloren... Het was weer niet veel
pi_57251555
1-1 met een verhaal, dat morgen hier volgt.
That's all folks!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:02:04 #138
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57251935
weer verloren... kansloos seizoen zo, maar ik ga gelukkig weg
  zondag 9 maart 2008 @ 13:25:35 #139
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_57261128
Gister 4-2 gewonnen ging niet geheel makkelijk.

Aan alles komt een eind na 510 minuten kregen we onze eerste tegentreffer in het jaar 2008

De nr2 won dus daar zijn we nog niet vanaf maar de nr3 SVN verloor wel dus dat is lekker
pi_57262534
Ben niet meegegaan met mijn team. Te belachelijk voor woorden, ik stond op als grensrechter naast 15 fitte spelers. Heb m'n trainer gebeld met de mededeling dat dat niet de bedoeling is. Ik snap er niets van. Heb 1 keer getrained van de week en nog goed ook. Heb in drie van de vier wedstrijden die we dit jaar gespeeld hebben de winnende gemaakt. Die vierde wedstrijd was ik niet bij en prompt verloren we.

Gister werd het lekker 0-0 en hebben ze een aantal kansen gemist .
In Southern Sun
pi_57265921
2-1 gewonnen. Heb alleen het laatste half uur gespeeld, was toen al 2-0. We kregen nog grote kansen op meer, maar verzuimden het af te maken (steeds was de eindpass slecht). Twee minuten voor tijd viel de 2-1 nog uit een vrije trap en werd het zowaar nog paniek... Toch gewonnen gelukkig, al had het echt 6 of 7-1 moeten zijn.

Waarom ben je op de lijst (neem ik aan dat je bedoelde?) gezet als grensrechter Sandman? Dat is het tweede elftal, toch? En vertel jij eens op Vaduz.
pi_57266011
Derde Yeahinho, de trainer moest kiezen zei ie. Niemand begreep gelukkig de keuze hoorde ik na afloop.

Gelukkig nog wel dat je wint dan trouwens, zijn van die wedstrijden dat je de 2-2 ook nog tegenkrijgt...
In Southern Sun
  zondag 9 maart 2008 @ 21:31:59 #143
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_57271045
Jahoe!!!!
Vandaag eerste minuutjes weer gepakt in het 2e sinds wedstrijd nr.3 (begin september). Laatste 20 minuten ingevallen en 2-0 winst geboekt.... beterzzz
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_57280601
Gister weer met dikke cijfers verloren, zoals vrijwel elke week 8-1 was het dit keer, tegen de koploper weliswaar.
Had alleen zelf wel lekker gevoetbald, waaronder een assist voorafgegaan door een solo waar 5 man werden uitgespeeld Ja t was wel mijn dag. Meeste dingen lukte wel!
Volgend jaar weer lekker terug naar de zaterdag. Vriendenteam waarmee ik veel mee in de jeugd heb gespeeld . Team waar ik nu in zit is gewoon ronduit een drama.
pi_57343482
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
1-1 met een verhaal, dat morgen hier volgt.
.
pi_57343611
Oi, ik verschuif het naar later vandaag. M'n staat is nu niet zo dat ik er een leuk iets van kan breien.
That's all folks!
pi_57396697
3-2 gewonnen van de koploper
Geen geweldig goede wedstrijd, af en toe slap verdedigd, maar wel verdiend gewonnen op inzet.
Zelf pas de 2e helft erin gekomen, weinig balcontact gehad maar ook weinig fout gedaan.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 21:30:34 #148
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_57402317
Vandaag uit gewonnen met 0-5 van FC Meppel. Met nog 4 wedstrijden te gaan kunnen en moeten we dit niet meer uit handen geven. Deze wedstrijd vandaag was niet goed, mede omdat wij een aantal basisspelers misten door wintersport vakantie etc. Maar de tegenstander was vandaag ook niet compleet want die stonden volgens mij nooit met 11 man op het veld en een groot gedeelte van de wedstrijd met 9 man en dan is het verdomd lastig voetballen.

Maar 5 april spelen wij tegen de nr2 Staphorst mochten we die winnen dan is het officieus gebeurt, dan moeten we nog 3 punten halen in 3 wedstrijden en dat gaat ook wel lukken. Staphorst speelt volgende week nog wedstrijd mochten ze die verliezen dan maken we het 5 april thuis gewoon af
pi_57421762
Vandaag op het laatste moment afgelast. Was er niet rouwig om, want het heeft echt aan 1 stuk door geregend... Wel frappant was het dat ons 6e elftal naar dezelfde club moest, en die wedstrijd wél doorging .

En Vaduz, vertel nou eens .
pi_57421913
Ik ben slecht bezig, ik ga er binnenkort wat leuks van maken.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')