abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56607210
Morgen voor de beker. Tegen een 3e klasser dus dat moet geen problemen opleveren. Zelf spelen we in de 2e klas
pi_56620968
Ik wil wel horen hoe dat is gegaan, bekerpotjes tegen lager spelende tegenstanders zijn niet eenvoudig.

Straks thuis voor de competitie tegen Hulzense Boys, eindelijk weer eens!
That's all folks!
  zaterdag 9 februari 2008 @ 12:38:59 #53
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56620987
Laatste pot van de interne wintercompetitie daarna slotfeestje.
pi_56621202
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:38 schreef andre347 het volgende:
Morgen voor de beker. Tegen een 3e klasser dus dat moet geen problemen opleveren. Zelf spelen we in de 2e klas [afbeelding]
Hoi.
pi_56621565
Vanmiddag helaas niet voetballen. Kregen er zes terug van het tweede, tja, dan ben je als terugkomende speler als eerste de lul. Kon wel met een lager elftal meedoen, maar niet zoveel zin in. Dan steun ik mijn eigen ploeg liever door punten te pakken met vlaggen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 9 februari 2008 @ 18:16:39 #56
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_56626233
8-0 gewonnen, maar wat een kansen werden er gemist zeg. Penalty gemist, doelpunt ten onrechte afgekeurd.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_56631189
8-3 winst vandaag, zelf tweemaal gescoord. Morgen volgt een kort verslag hier.
That's all folks!
pi_56640245
Wij hebben in 1 wedstrijd ons puntenaantal verdubbeld! Na een 1-0 voorsprong wist de tegenstander (VVC'68) al snel uit een corner op 1-1 te komen, waarna zij ook nog de 2-1 binnen wisten te koppen, wederom uit een corner. Nu hadden wij een snel antwoord, een minuut later stond het al 2-2, na een goed opgezette aanval. Ruststand was zodoende 2-2, wat tevens de eindstand werd.

Bij thuiskomst bleek alleen dat onze leider vergeten was, dus die moest nog even uit Halsteren opgehaald worden.
pi_56640469
4-2 gewonnen .
We begonnen goed aan de wedstrijd, waar ik meteen kans creeërde, mijn schot ging helaas net voorlangs. Geheel tegen de verhoudingen in, kwam Rohda Raalte op 1-0, waarna wij orde op zaken stelde door in een kort tijdsbestek 3 doelpunten te maken. Ik creeërde weer een kans, maar mijn schot werd geblokt door een verdediger. Zonde. Na rust zat ik er niet meer goed in en werd ook terecht gewisseld. We scoorden terecht de 4-1 en Rohda scoorde niet veel later ook terecht de 4-2.
5 minuten voor tijd raakte een verdediger van Rohda geblesseerd (zweepslag, spier gescheurd?) en werd besloten de wedstrijd vroegtijdig te beëindigen.

1e 3 punten van de competitie binnen, en voor mij de 1e 3 punten van het seizoen binnen.

.
  zondag 10 februari 2008 @ 12:13:27 #60
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56640617
3-1 gewonnen, heerlijke wedstrijd gespeeld.

in de rust met 0-1 achter, na rust goed opgepakt. 1-1 toen aan onze kant een rode kaart na een natrap actie en een opstootje. Gek genoeg zijn we daarna alleen maar beter gaan voetballen de 2-1 kwam al snel. Daarle bleef drukken maar door goed verdedigend werk van ons kwamen er geen kansen. De 3-1 was een penal een gefrusteerde daarle speler trapt onze spits neer in de 16. Nou het was een mooie dag heerlijk voetbal weer en een heerlijke uitslag.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56642146
Sta je als uitspelende ploeg bij IFC op het veld, komt de thuisspelende ploeg niet opdagen omdat ze er maar 9 hebben!
pi_56655931
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
8-3 winst vandaag, zelf tweemaal gescoord. Morgen volgt een kort verslag hier.
Het kan nog. Hier volgt het verslagje. Na een lange winterslaap was het voor ons elftal eindelijk weer eens zo ver. Okee, zelf heb ik twee weken geleden nog gespeeld, maar op twee meer spelers na was het de eerste beproeving na de winterstop.

Op een slecht, maar egaal veld op ons sportpark gingen we goed van start. We kregen de eerste 10 minuten gelijk 2 mooie kansen, die werden gemist. In ongeveer de 11e minuut was het wel raak, een bal van mijn voet. Onze rechtsbuiten werd diepgestuurd, ik liep als linksbuiten goed mee op een lijn en schoof hem met m'n linkervoet langs de keeper, laag in het doel. Niet veel later was het gelijk, een prachtdoelpunt van de spits van de tegenstander.

We pikten het wel weer goed op, met als resultaat een 4-1 ruststand. We bleken een maatje te groot. Na rust probeerde de tegenstander het nog wel, het werd 4-2, maar direct weer 5-2. 5-3, maar direct weer 6-3. De 5-3 was een fout van mij, ik liet een bal over onze eigen achterlijn lopen, maar die bleek volgens de grensrechter niet uit. Ik was er van overtuigd dat de bal wel uit was. Maar okee, bal kwam voor, werd afgemaakt.

Gelukkig kon ik de fout zelf goedmaken, vanaf minuut 30 had ik gewisseld met de linkshalf van plek. Dus ik kwam minder vaak voorin. Maar ik zag m'n kans schoon toen m'n directe tegenstander aan het uithijgen was. Ik maakte een run vanaf de middenlijn, kreeg de bal aangespeeld op de 16-meter, zag de ruimte voor me, liep op de keeper af en maakte nonchalant af met rechts, laag in de rechterhoek. Heerlijk, m'n koelbloedigheid die ik in m'n jeugd al had kwam weer tot uiting. Uiteindelijk werd het 8-3. Een goede zege.

M'n eerste doelpunt: (acterend in ons blauwe uittenue)

That's all folks!
pi_56660992
Haleeeeeeeee, 2-1 gewonnen en winnende gemaakt. Bij de 1-1 had ik een dubieuze rol, er kwam een zachte voorzet recht op me af op de rand 16, ik had 2 verdedigers in me rug, en zag dat een opkomende verdediger doorliep, ik roep: "hands" en doe of ik de bal wil vangen, maar laat de bal gewoon door me handen gaan. De 2 verdedigers achter me waren de kluts kwijt, en mijn teamgenoot maakte het onberispelijk af. Uiteraard veel protesten, en in de rust heeft men het 3 KNVB scheidsrechters nagevraagt, en die twijfelden allemaal

Maar goed, gasten waren flink pissed
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_56661043
Whehe, volgens mij mag dat ook niet. Valt onder spelbederf lijkt me.
That's all folks!
pi_56661092
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:

[ afbeelding ]
Apart zo'n hoger liggend veld op de achtergrond

Wij na 2 overwinningen weer redelijk met beide benen op de grond gezet. We speelden tegen een directe concurrent (3 plaatsen boven ons met 4 punten meer). We mistten 8 man door vakanties/blessures/ziekte en kregen daar 3 B-tjes voor terug, en ondanks dat die best aardig konden ballen mistten ze wel wat duelkracht en slimheid..daarnaast kwamen we op het middenveld erg veel snelheid tekort tegen een tegenstander die simpelweg veel sneller, handiger en technischer was. Met als resultaat dat we 7-0 op onze kloten kregen.
Gelukkig scheen het zonnetje
pi_56661151
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:52 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Apart zo'n hoger liggend veld op de achtergrond
Dat is een van onze drie nieuwste velden, er recht achter ligt nog een veld. En schuin rechts op de foto ligt nog weer een etage hoger een veld.
That's all folks!
pi_56661750
Mooi, levert dat geen problemen op met de afwatering?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_56663644
Die problemen zijn er nog niet geweest, er zal wel een goed drainage systeem onder zijn gelegd, verder is de afstand tussen de velden wel groot genoeg.
That's all folks!
  maandag 11 februari 2008 @ 15:02:16 #69
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56665745
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef raptorix het volgende:
Haleeeeeeeee, 2-1 gewonnen en winnende gemaakt. Bij de 1-1 had ik een dubieuze rol, er kwam een zachte voorzet recht op me af op de rand 16, ik had 2 verdedigers in me rug, en zag dat een opkomende verdediger doorliep, ik roep: "hands" en doe of ik de bal wil vangen, maar laat de bal gewoon door me handen gaan. De 2 verdedigers achter me waren de kluts kwijt, en mijn teamgenoot maakte het onberispelijk af. Uiteraard veel protesten, en in de rust heeft men het 3 KNVB scheidsrechters nagevraagt, en die twijfelden allemaal

Maar goed, gasten waren flink pissed
hehe lekker dom verdedigd dan....
pi_56705546
Gister weer half uurtje gepakt, oefenduel met GPC Vlissingen 3 tegen Walcheren 2. Uiteindelijk 3-2 gewonnen, had meer kunnen/moeten zijn. Goede invalbeurt van mij, ben tevreden...
In Southern Sun
pi_56717640
Hoe gaat het met je fysieke gesteldheid Sandman? Goed om te horen dat je weer speelt.
That's all folks!
pi_56728124
Dit topic helemaal gemist !

Vorige week gewonnen, uit bij dé tuigclub van Den Bosch en omstreken (RKJVV inderdaad). De tegenstander viel (voor die club) honderd procent mee. Ook de scheidsrechter floot heel behoorlijk, en dat is daar wel eens anders... Normaal gesproken gaat het om thuisfluiters in het kwadraat, en schuppen ze de bal er bij wijze van spreken zelf in als de thuisploeg niet kan winnen. Bij terugkomst in onze kantine werd er dan ook door iedereen raar opgekeken toen we vertelden dat we met 4-5 hadden gewónnen, úit bij RKJVV..

Afgelopen zondag de thuiswedstrijd tegen laagvlieger Engelen. Uit speelden we ze van de mat, maar werd het wel 1-1... Nu al snel 1-0 voor, en na zo'n uur voetballen werd het - na een goede kans op 2-0 - in de counter 1-1. Ik speelde als een dweil, zelfs m'n voorzetten en corners (die ik normaal gesproken aardig kan nemen met m'n linkerpoot) leken alsof ik ze met rechts (m'n chocoladebeen) schoot.

Toch werd ik min of meer matchwinner. De vierde mislukte corner op rij van mijn voet kwam laag bij de eerste paal (een meter) voor het doel, een speler van ons mist em finaal, maar een verdediger loopt em zelf over de achterlijn . Het bleef bij 2-1 en dus was het de winnende, maar juichen kon ik er echt niet om .
pi_56728529
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe gaat het met je fysieke gesteldheid Sandman? Goed om te horen dat je weer speelt.
Redelijk. Voel de klachten in mijn rug nog wel geregeld, maar het is minder dan het geweest is. Dinsdag wel een enorme beuk gehad (een ongelukje, dat wel) van een kerel van 2 bij 2. Kwam even vol door op m'n linkerborst met zijn hand, hij kreeg een duw mee zeg maar .
In Southern Sun
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:41:13 #74
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56728876
Zaterdag niet voetballen de tegenstander heeft een baaldag

Hopelijk kan ik nog met een ander team meedoen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:57:42 #75
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56730283
Zondag tegen de Rietvogels
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')