quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:38 schreef andre347 het volgende:
Morgen voor de beker. Tegen een 3e klasser dus dat moet geen problemen opleveren. Zelf spelen we in de 2e klas [afbeelding]
Het kan nog. Hier volgt het verslagje. Na een lange winterslaap was het voor ons elftal eindelijk weer eens zo ver. Okee, zelf heb ik twee weken geleden nog gespeeld, maar op twee meer spelers na was het de eerste beproeving na de winterstop.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
8-3 winst vandaag, zelf tweemaal gescoord. Morgen volgt een kort verslag hier.
Apart zo'n hoger liggend veld op de achtergrondquote:
Dat is een van onze drie nieuwste velden, er recht achter ligt nog een veld. En schuin rechts op de foto ligt nog weer een etage hoger een veld.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:52 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Apart zo'n hoger liggend veld op de achtergrond
hehe lekker dom verdedigd dan....quote:Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef raptorix het volgende:
Haleeeeeeeee, 2-1 gewonnen en winnende gemaakt. Bij de 1-1 had ik een dubieuze rol, er kwam een zachte voorzet recht op me af op de rand 16, ik had 2 verdedigers in me rug, en zag dat een opkomende verdediger doorliep, ik roep: "hands" en doe of ik de bal wil vangen, maar laat de bal gewoon door me handen gaan. De 2 verdedigers achter me waren de kluts kwijt, en mijn teamgenoot maakte het onberispelijk af. Uiteraard veel protesten, en in de rust heeft men het 3 KNVB scheidsrechters nagevraagt, en die twijfelden allemaal
Maar goed, gasten waren flink pissed
Redelijk. Voel de klachten in mijn rug nog wel geregeld, maar het is minder dan het geweest is. Dinsdag wel een enorme beuk gehad (een ongelukje, dat wel) van een kerel van 2 bij 2. Kwam even vol door op m'n linkerborst met zijn hand, hij kreeg een duw mee zeg maarquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe gaat het met je fysieke gesteldheid Sandman? Goed om te horen dat je weer speelt.
Mickey Mouse competitiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:42 schreef WEST het volgende:
Wij gaan morgen op bezoek bij Staphorst. Dit is toch wel de wedstrijd van het jaar die we moeten winnen. Hopelijk houden we onze vorm van de laatste 3 wedstrijden vast (28 doelpunten voor en 0 tegen)
nee hoor helemaal niet, wij waren gewoon op dreef. en wij hebben ook al eens verloren hoor.quote:
Meedhuizen hoor ik net. Iets minder niet makkelijker.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:07 schreef Grulez het volgende:
Zaterdag Siddeburen thuis. Altijd niet te makkelijk.
das minder..quote:
wij om 9 uurquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:44 schreef Yeahinho het volgende:
Wij moeten morgen om 11.00 uur... en vanmorgen was dat veld rond die tijd nog kei en keihard.
Vanmorgen werd er op dat tijdstip hier gewoon gevoetbald. Hoorde zeggen dat het veld zelfs wit wasquote:
Wij moesten vandaag dus om 12.45, zowel wij (uitploeg) als de tegenpartij stonden op het veld raar te kijken. De ene helft, de helft uit de zon was bikkelhard. Levensgevaarlijk. De scheidsrechter wilde het veld afkeuren, maar omdat de meerderheid voor spelen was ging het door. Zelf was ik er niet blij mee, ook al hadden we de moeite genomen te komen. Maar goed, wie ben ik, we waren in de minderheid. Dus ik heb het extreem voorzichtig aangedaan. Helaas moest ik in de eerste helft op het linke deel van het veld spelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:44 schreef Yeahinho het volgende:
Wij moeten morgen om 11.00 uur... en vanmorgen was dat veld rond die tijd nog kei en keihard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |